Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Колледж

    «Өскемен жоғары медициналық колледжі» ШЖҚ КМҚ

    Күні

    ЕІ-109-2022

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Бурунбетова Маржан Амангельдиновна

    Сынып, топ

    Барлығы - 25 Қатысқандар – Қатыспағандар -

    Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:

    Бөлімше:

    Қоректену.


    1.2 Қоректену.

    Сабақтың тақырыбы:

    Фотосинтездің жарық кезеңі. Фотофосфорлану.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    11.1.2.2 - фотосинтездің жарық кезеңінде өтетін үдерістерді түсіндіру;

    Сабақ мақсаты

    Барлық оқушылар: фотосинтездің жарық кезеңінде өтетін үдерістерді түсіндіреді;

    Оқушылардың басым бөлігі: фотосинтездің жарық кезеңінде өтетін үдерістерді сипаттайды;

    Кейбір оқушылар: фотосинтездің жарық кезеңінде өтетін үдерістерді түсіндіру үшін реакция формулаларынан мысалдар келтіреді;

    Бағалау критерийі

    - фотосинтездің жарық кезеңінде өтетін үдерістерді сипаттайды;

    - фотосинтездің жарық кезеңінде өтетін үдерістерді ментальды картада жинақтайды;

    - фотосинтездің жарық кезеңінде өтетін үдерістердге мысалдар келтіреді;

    - реакция формулаларын жазады;

    Тілдік мақсаттар


    Оқушылар ... істей алады

    Фотосинтездің жарық кезеңіне байланысты берілген мәтінді оқиды, негізгі терминдерді түсінеді (оқылым);

    Тақырыпқа қатысты қойылған сұрақтарға академиялық тілді қолданып жауап береді (айтылым);

    Топтық жұмыс барысында талдауға берілген теориялық материалды мұқият тыңдап, шағын топта талдайды (тыңдалым);

    Жаңа тақырыпта қарастырылған материал бойынша глосарий толтырады (жазылым).

    Пәнге қатысты сөздер мен сөз тіркестері

    Жарық кезеңі; фотофосфордану, фотожүйе, су фотолизі, кофермент, циклсіз фосфорлану, циклді фосфорлану.

    Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

    Фотосинтездің жарық кезеңі дегеніміз ...

    АТФ синтезі кезінде ...

    НАДФ · Н2 – нің түзілуі кезінде...

    Судың ыдырау келесідей болып жүреді, фолоиз ...

    Фотофосфорлану ...

    Циклсіз фосфорлану...

    Циклді фосфорлану...

    Талқылауға арналған тармақтар:

    Фотофосфорлану – барлық фототрофты эукариоттар, бактериялар мен архейлерде болатын фотосинтездің өте ежелгі формасы. Өйткені, ол өте ертедегі ежелгі тірі ағзалардан да табылған.

    Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?

    Фотофосфорлану екі түрге бөлінеді. Екінші сатысы неліктен циклді фосфорлану деп аталынады? Өйткені, фотофосфорданудың бұл жағдайында электрон І фотожүйемен беттескен электронды тасымалдаудың циклді тізбегімен қозғалады.

    Жазылым бойынша ұсыныстар:

    Жаңа тақырыпта қарастырылған материал бойынша глосарий толтырады.

    Құндылықтарға баулу

    1. «Мәңгілік Ел» идеясын білім беру мен тәрбиелеуде іске асыру тетіктері ретінде, «Қазақстан – ортақ мекеніміз», «Қазақстан – менің Отаным» жалпыұлттық идеяларын жүзеге асыруда планетаның жасыл қабатын сақтау, қоршаған ортадағы өсімдіктер әлемін қорғау, жасыл экономиканы дамыту мәселелері сабақ барысында қаралып өтіледі. Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу. Экономикалық өсу – бұл біздің ең маңызды міндетіміз, Қазақстанның өңірлік және жаһандық бәсекеге қабілеттілігі осыған тікелей байланысты.

    Пәнаралық байланыс

    Жаратылыстану пәні бойынша фотосинтез туралы алғшқы ақпарат алған, химия пәнімен фотосинтезде болатын хитмиялық реакциялар арқылы байланыс бар, фотосинтезге қажетті физикадан күн сәулесі туралы ақпарат алады, терминдердің анықтамалары ағылшын тілі мен орыс орыс тілі арқылы байланыс болады.

    Алдыңғы білім

    7.1.2.2 фотосинтез үдерісі үшін қажетті жағдайларды зерттеу;

    11.1.2.1 хлоропластың құрылымы мен қызметі арасындағы өзара байланысты орнату;

    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    2 минут


    5 минут








    2 минут




    3 минут

    Психологиялық дайындық: «Ашық аспан, жарық күн, мөлдір су туралы, жасыл желек өсімдіктер» туралы жағымды шағын әңгіме.

    «Блиц турнир» әдісі. Өткенді еске түсіру, терминдермен жұмыс. Қима қағаздардағы терминдер мен ұғымдардың мағанасын ашу: «хлорофилл», «лептесік», «пигменттер» «каратиноидтер», «фикобилиндер», «фикоцианин», «фикоэритрин», «аллофикоцианин».

    Ұйымдастыру формасы: бүкіл топпен жұмыс.

    Қалыптастырушы бағалау: мұғалімнің қолдауы.


    Шағын топқа топтастыру. «Реакция механизмі», «Фотосинтездің жарық кезеңі», «Фотофосфорлану» ұғымдары жазылған карточкаларды топ басшыларна суырту арқылы шағын топтарға бөлу.


    Карточкалардағы жазылған ұғымдарға байланысты сұрақтар қою арқылы «Миға шабуыл» әдісін қолданып сабақтың тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлері анықталады.

    Сұрақтар:

    - Жапырақта қандай жасыл пигменттер бар?

    - Олар қандай үдеріске қатысады?

    - Фотосинтез неше кезеңмен жүреді? және т.б.

    Саралау: диолог негізінде

    Ұйымдастыру формасы: бүкіл топпен жұмыс.




    Қима қағаздардағы терминдер мен ұғымдар





    Карточкалар






    Сұрақтар;

    сабақтың тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлері жазылған таныстырылым

    Сабақтың ортасы

    4 минут






    3 минут










    6 минут


    1-тапсырма. «Бейнеталдау» әдісі арқылы бейнематериалдан алынған ақпарат туралы ой бөлісу.

    Қалыптастырушы бағалау: «Бас бармақ»


    2-тапсырма. Топтық жұмыс.

    1-топ: «Реакция механизімі»

    2-топ: «Фотосинтездің жарық кезеңі»

    3-топ: «Фотофосфорлану»

    Теориялық мәтінді талдауға бағытталған топтық жұмыс. Студенттер топта бөлініп берілген мәтінді «INSERT» әдісін қолданып, зерделеп оқиды. Әр топ мүшелері мәтін мазмұны бойынша, спикер басқа топтарға баяндау үшін, «Ментальды карта» тірек сызбасы дайындалады.

    Топтық жұмыс нәтижесін баяндау.

    3 топ х 2 минут = 6 минут.

    Тапсырма дескрипторлары.

    №

    Дескриптор

    + -

    1

    Реакция механизімінің сипаттамасы:

    АДФ синтезін түсіндіреді

    НАДФ түзілуін түсіндіреді

    Бос оттектің түзілуін түсіндіреді


    2

    Фотосинтездің жарық кезеңін талдайды


    3

    Фотофосфорланудың сызбасын жазады


    Қалыптастырушы бағалау: Дескриптор арқылы

    Ұйымдастыру формасы: шағын топтардағы жұмыс.

    Бейнематериал

    (сілтемесі 1-қосымшада)



    Ментальды карта




    5 минут


    3-тапсырма.

    Деңгейлік тапсырмалар арқылы саралау:


    Фотосинтездің жарық кезеңінің нәтижесінде 3 үдеріс жүзеге асады:

    • АТФ синтезі;

    • НАДФ · Н2 –нің түзілуі;

    • Бос O2 –нің түзілуі;


    С-тапсырма.Төмендегі формулаларды (элементтерді) 1-суреттегі бос орнындарға қойып фотосинтездің жарық фазасын түсіндіріңіз.

    H2O, CO2, O2

    1-сурет.

    Дұрыс жауап:

    В-тапсырма. Фотосинтездің жарық кезеңіндегі реакциялар неліктен тәуліктің қараңғы уақытында жүре алмайтындығын түсіндіріңіз.

    (Дұрыс жауап: Өйткені күннің жарық толқындары электрондарды қозғалысқа түсіреді).


    А-тапсырма. Фотолиз немесе жарық әсерінен суды

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Бурунбетова Маржан Амангельдиновна
    18 Сәуір 2024
    547
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    "Фотосинтездің жарық кезеңі. Фотофосфорлану"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    "Фотосинтездің жарық кезеңі. Фотофосфорлану"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    - фотосинтездің жарық кезеңінде өтетін үдерістерді сипаттайды; - фотосинтездің жарық кезеңінде өтетін үдерістерді ментальды картада жинақтайды; - фотосинтездің жарық кезеңінде өтетін үдерістердге мысалдар келтіреді; - реакция формулаларын жазады;
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Колледж

    «Өскемен жоғары медициналық колледжі» ШЖҚ КМҚ

    Күні

    ЕІ-109-2022

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Бурунбетова Маржан Амангельдиновна

    Сынып, топ

    Барлығы - 25 Қатысқандар – Қатыспағандар -

    Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:

    Бөлімше:

    Қоректену.


    1.2 Қоректену.

    Сабақтың тақырыбы:

    Фотосинтездің жарық кезеңі. Фотофосфорлану.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    11.1.2.2 - фотосинтездің жарық кезеңінде өтетін үдерістерді түсіндіру;

    Сабақ мақсаты

    Барлық оқушылар: фотосинтездің жарық кезеңінде өтетін үдерістерді түсіндіреді;

    Оқушылардың басым бөлігі: фотосинтездің жарық кезеңінде өтетін үдерістерді сипаттайды;

    Кейбір оқушылар: фотосинтездің жарық кезеңінде өтетін үдерістерді түсіндіру үшін реакция формулаларынан мысалдар келтіреді;

    Бағалау критерийі

    - фотосинтездің жарық кезеңінде өтетін үдерістерді сипаттайды;

    - фотосинтездің жарық кезеңінде өтетін үдерістерді ментальды картада жинақтайды;

    - фотосинтездің жарық кезеңінде өтетін үдерістердге мысалдар келтіреді;

    - реакция формулаларын жазады;

    Тілдік мақсаттар


    Оқушылар ... істей алады

    Фотосинтездің жарық кезеңіне байланысты берілген мәтінді оқиды, негізгі терминдерді түсінеді (оқылым);

    Тақырыпқа қатысты қойылған сұрақтарға академиялық тілді қолданып жауап береді (айтылым);

    Топтық жұмыс барысында талдауға берілген теориялық материалды мұқият тыңдап, шағын топта талдайды (тыңдалым);

    Жаңа тақырыпта қарастырылған материал бойынша глосарий толтырады (жазылым).

    Пәнге қатысты сөздер мен сөз тіркестері

    Жарық кезеңі; фотофосфордану, фотожүйе, су фотолизі, кофермент, циклсіз фосфорлану, циклді фосфорлану.

    Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

    Фотосинтездің жарық кезеңі дегеніміз ...

    АТФ синтезі кезінде ...

    НАДФ · Н2 – нің түзілуі кезінде...

    Судың ыдырау келесідей болып жүреді, фолоиз ...

    Фотофосфорлану ...

    Циклсіз фосфорлану...

    Циклді фосфорлану...

    Талқылауға арналған тармақтар:

    Фотофосфорлану – барлық фототрофты эукариоттар, бактериялар мен архейлерде болатын фотосинтездің өте ежелгі формасы. Өйткені, ол өте ертедегі ежелгі тірі ағзалардан да табылған.

    Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?

    Фотофосфорлану екі түрге бөлінеді. Екінші сатысы неліктен циклді фосфорлану деп аталынады? Өйткені, фотофосфорданудың бұл жағдайында электрон І фотожүйемен беттескен электронды тасымалдаудың циклді тізбегімен қозғалады.

    Жазылым бойынша ұсыныстар:

    Жаңа тақырыпта қарастырылған материал бойынша глосарий толтырады.

    Құндылықтарға баулу

    1. «Мәңгілік Ел» идеясын білім беру мен тәрбиелеуде іске асыру тетіктері ретінде, «Қазақстан – ортақ мекеніміз», «Қазақстан – менің Отаным» жалпыұлттық идеяларын жүзеге асыруда планетаның жасыл қабатын сақтау, қоршаған ортадағы өсімдіктер әлемін қорғау, жасыл экономиканы дамыту мәселелері сабақ барысында қаралып өтіледі. Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу. Экономикалық өсу – бұл біздің ең маңызды міндетіміз, Қазақстанның өңірлік және жаһандық бәсекеге қабілеттілігі осыған тікелей байланысты.

    Пәнаралық байланыс

    Жаратылыстану пәні бойынша фотосинтез туралы алғшқы ақпарат алған, химия пәнімен фотосинтезде болатын хитмиялық реакциялар арқылы байланыс бар, фотосинтезге қажетті физикадан күн сәулесі туралы ақпарат алады, терминдердің анықтамалары ағылшын тілі мен орыс орыс тілі арқылы байланыс болады.

    Алдыңғы білім

    7.1.2.2 фотосинтез үдерісі үшін қажетті жағдайларды зерттеу;

    11.1.2.1 хлоропластың құрылымы мен қызметі арасындағы өзара байланысты орнату;

    Сабақтың барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    2 минут


    5 минут








    2 минут




    3 минут

    Психологиялық дайындық: «Ашық аспан, жарық күн, мөлдір су туралы, жасыл желек өсімдіктер» туралы жағымды шағын әңгіме.

    «Блиц турнир» әдісі. Өткенді еске түсіру, терминдермен жұмыс. Қима қағаздардағы терминдер мен ұғымдардың мағанасын ашу: «хлорофилл», «лептесік», «пигменттер» «каратиноидтер», «фикобилиндер», «фикоцианин», «фикоэритрин», «аллофикоцианин».

    Ұйымдастыру формасы: бүкіл топпен жұмыс.

    Қалыптастырушы бағалау: мұғалімнің қолдауы.


    Шағын топқа топтастыру. «Реакция механизмі», «Фотосинтездің жарық кезеңі», «Фотофосфорлану» ұғымдары жазылған карточкаларды топ басшыларна суырту арқылы шағын топтарға бөлу.


    Карточкалардағы жазылған ұғымдарға байланысты сұрақтар қою арқылы «Миға шабуыл» әдісін қолданып сабақтың тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлері анықталады.

    Сұрақтар:

    - Жапырақта қандай жасыл пигменттер бар?

    - Олар қандай үдеріске қатысады?

    - Фотосинтез неше кезеңмен жүреді? және т.б.

    Саралау: диолог негізінде

    Ұйымдастыру формасы: бүкіл топпен жұмыс.




    Қима қағаздардағы терминдер мен ұғымдар





    Карточкалар






    Сұрақтар;

    сабақтың тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлері жазылған таныстырылым

    Сабақтың ортасы

    4 минут






    3 минут










    6 минут


    1-тапсырма. «Бейнеталдау» әдісі арқылы бейнематериалдан алынған ақпарат туралы ой бөлісу.

    Қалыптастырушы бағалау: «Бас бармақ»


    2-тапсырма. Топтық жұмыс.

    1-топ: «Реакция механизімі»

    2-топ: «Фотосинтездің жарық кезеңі»

    3-топ: «Фотофосфорлану»

    Теориялық мәтінді талдауға бағытталған топтық жұмыс. Студенттер топта бөлініп берілген мәтінді «INSERT» әдісін қолданып, зерделеп оқиды. Әр топ мүшелері мәтін мазмұны бойынша, спикер басқа топтарға баяндау үшін, «Ментальды карта» тірек сызбасы дайындалады.

    Топтық жұмыс нәтижесін баяндау.

    3 топ х 2 минут = 6 минут.

    Тапсырма дескрипторлары.

    №

    Дескриптор

    + -

    1

    Реакция механизімінің сипаттамасы:

    АДФ синтезін түсіндіреді

    НАДФ түзілуін түсіндіреді

    Бос оттектің түзілуін түсіндіреді


    2

    Фотосинтездің жарық кезеңін талдайды


    3

    Фотофосфорланудың сызбасын жазады


    Қалыптастырушы бағалау: Дескриптор арқылы

    Ұйымдастыру формасы: шағын топтардағы жұмыс.

    Бейнематериал

    (сілтемесі 1-қосымшада)



    Ментальды карта




    5 минут


    3-тапсырма.

    Деңгейлік тапсырмалар арқылы саралау:


    Фотосинтездің жарық кезеңінің нәтижесінде 3 үдеріс жүзеге асады:

    • АТФ синтезі;

    • НАДФ · Н2 –нің түзілуі;

    • Бос O2 –нің түзілуі;


    С-тапсырма.Төмендегі формулаларды (элементтерді) 1-суреттегі бос орнындарға қойып фотосинтездің жарық фазасын түсіндіріңіз.

    H2O, CO2, O2

    1-сурет.

    Дұрыс жауап:

    В-тапсырма. Фотосинтездің жарық кезеңіндегі реакциялар неліктен тәуліктің қараңғы уақытында жүре алмайтындығын түсіндіріңіз.

    (Дұрыс жауап: Өйткені күннің жарық толқындары электрондарды қозғалысқа түсіреді).


    А-тапсырма. Фотолиз немесе жарық әсерінен суды

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Сабақ жоспары Басқа
    18.04.2024
    547
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Бурунбетова Маржан Амангельдиновна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации