Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
"Friendship"
Материал туралы қысқаша түсінік
5 сынып пән мұғалімдеріне арналған қысқа мерзімді жоспары.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
25 Қараша 2018
537
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Unit 3: ValuesLesson title : Friendship | School: 278 | |
Date: 21.11.2017 | Teacher name: Kulmyrzayeva Akerke | |
Grade 5 «Ә» | Number present: 12 | absent:0 |
Learning objectives | 5.S5 keep interaction going in basic exchanges on a growing range of general and curricular topics 5.R3 understand the detail of an argument on a limited range of familiar general and curricular topics 5.R6 recognise the attitude or opinion of the writer in short texts on a limited range of general and curricular topics5.W5 link without support sentences using basic coordinating connectors5.C9 use imagination to express thoughts, ideas, experiences and feelings | |
Lesson objectives | All students will be able to | |
Most students will be able to | ||
Some students will be able to | ||
Assessment criteria | •Provide unprepared speech to answer a variety of questions at sentence level with limited flexibility•Identify the main idea of it•Recognize factual details in a given argument related to the topic•Connect sentences with basic coordinating connectors without support•Convey fantasy ideas including emotions and senses | |
Cross curricular Links | Psychology, Self cognition | |
Previous learning | Friendship | |
Level of thinking skills | Knowledge and comprehension Application | |
Plan | ||
Planned timings | Planned activities | Resources |
Start Middle | IV.Introduction of the new theme -What can you see in this pictures?-What do you understand in this pictures? T: Well, today we are going to speak about close things to our hearts . So the name of our lesson is“ Friendship”V. Pre-learning.Task 1. Activity 1 (W, I, P, f)Project photo of your friends and say These are my friends. And these are qualities of my friendsThis is my friend Aizhan. She is funny girlThis is my friend Nurila. She is very kind This is my friend Almat. He is honest This is my friend Anel. She is honest friend This is my friend Anel. She is the most helpful personThis is my friend Almat. He is also a loyal friendFormative assessment Exercise 3 on page 38. Read the text again and mark the sentences T(true), F (false) or DS (doesn’t say).1. Inkar has a lots of friends on Facebook __________2. Inkar doesn’t like to share her problems __________3. Amir lives on the same street as Nursultan __________4. Nursultan and Amir never argue __________5. Alina sometimes gossips about Darya __________6. Darya trusts Alina __________Descriptor A learner Formative assessment IX. Physical training IX. Writing Exercise 5 on page 132. write questions and short answers, as in the example0. you / like / football ? (X)Do you like football? No, I don’t 1. she/ walk / to school? (√)2. they / like / tennis? (√)3. they / live / in a flat? (X) 4. Ann / eat / meat? (X)5. Bob / play / the guitar? (√)X. Conclusion. Play the game “Spider net” | Interactive board Pictures Slides Interactive board Slides Papers Books Students book Spider nets |
End | FeedbackTree of successGreen leaf - I totally understand Yellow leaf - I understand the lesson but I need some helpsRed leaf - I don't understand Homework Exercise 7 on page 39. Post your comment to Inkar’s blog about your best friend | |
Additional information: | ||
Differentiation – how do you plan to give more support? How do you plan to challenge the more able learners? | Assessment – how are you planning to check students’ learning? | Health and safety checkICT links |
Reflection Were the lesson objectives/learning objectives realistic? What did the learners learn today? What was the learning atmosphere like? Did my planned differentiation work well? Did I stick to timings? What changes did I make from my plan and why? | Use the space below to reflect on your lesson. Answer the most relevant questions from the box on the left about your lesson. | |
Summary evaluation What two things went really well (consider both teaching and learning)?1: 2: What two things would have improved the lesson (consider both teaching and learning)?1: 2: What have I learned from this lesson about the class or individuals that will inform my next lesson? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)