Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Fruits
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
-
Оның озып өтуі, оның қайтымсыздығы, көрнекі формалардың болмауы
А)санау
В) логикалық есептер
С) шама сипаты
д) уақыт сипаты
е) кеңістік сипаты
-
«Педагогика» сөзі біртіндеп «баланы өмірге жетелеу», яғни баланы тәрбиелеу, оқыту, дамуға бағыттау деген мағынада қолдана бастауының нәтижесі
А) теориялық білім болып қалыптасқан
В) жетекші ғылымға айналды
С) тәрбиелеу және оқыту туралы ғылымға айналды
Д) заманауи шығармаға айналды
Е) әлеуметтік қоғам туралы ғылымға айналды
-
Балаларды табиғатпен таныстырудағы негізгі форма
А) көрме
В) экскурсия
С) ұйымдастырылған оқу қызметі
Д) серуен
Е) эксперимент
-
Ортаның ағзаға әсер ететін жекелеген элементтері: ауа, жарық, жылылық, су, қорек
А) фенология
В) экологиялық факторлар
С) қоршаған орта
Д) биосфера
Е) фонотемон
-
Балалар ересектердің еңбегін бақылайды, мүмкіндіктеріне қарай күтушіге, аула сыпырушыға көмек көрсетуді ұйымдастырады
А) 5 жаста
В) 3 жаста
С) 1 жаста
Д) 2 жаста
Е) 4 жаста
-
«Көп», «біреу», «бір-бірден», «бір де біреуі жоқ» ұғымдары туралы түсінік қалыптасады
А) ортаңғы топ
В) кіші топ
С) ерте жас тобы
Д) мектепалды топ
Е) ересек топ
-
Ересек топта қолданылатын спорт элементтері
А) футбол, шахмат, баскетбол
В) велосипед,самокат тебу, шаңғымен жүру
С) кегли, футбол, хоккей
Д) кегли, футбол, бадминтон
Е) гимнастика, шанамен сырғанау, жүзу
-
Байланыстырып сөйлеу тілі
А) хабарлама
В) ақпарат
С) диалог, монолог
Д) реплика
Е) инсценировка
-
Кеңістікті бағдарлау
А) өзінің дене бөліктерін бағдарлау және атау
В) заттарды өсу мен кему ретімен орналастыру
С) ұзындығы және ені бойынша бірдей және екі түрлі заттарды салыстыру
Д) геометриялық пішіндерді тану
Е) геометриялық денелерді тану
-
Отбасы мүшелері туралы әңгімелейді, оларға өзінің қарым –қарынасын білдіреді
А) ерте жас топ балалары
В) мектепалды топ балалары
С) ортаңғы топ балалары
Д) кіші топ балалары
Е) ересек топ балалары
-
Құрастыру ұйымдастарылған оқу қызметі мектепалды тобындағы апталық жүктемесі
А) 0,25 сағат
В) 0,5 сағат
С) 1 сағат
Д) 2 сағат
Е) 3 сағат
-
Ортаңғы топта көркем әдебиет ҰОҚ жылдық көлемі
А) 0,5 сағат
В) 18 сағат
С) 36 сағат
Д) 9 сағат
Е) 72 сағат
-
7-ден 10 –ға дейінгі сандар мен цифрлар туралы ұғымдары қалыптасады, оларды таниды және атай біледі
А) мектепалды топ
В) ерте жас тобы
С) ересек топ
Д) ортаңғы топ
Е) кіші топ
-
Сөйлеуде зат есімдерді жекеше, көпше түрде қолдану
А) мектепалды тобында сауат ашу аштыру
В) ерте жас тобында сөздік қорды молайту
С) ортаңғы топта тілдің грамматикалық құрылымын меңгерту
Д) ересектер тобында тілдің дыбыстық мәдениетін қалыптастыру
Е) кіші топта байланыстырып сөйлеуге үйрету
-
Қоршаған заттар, олардың қасиеттері және қолданылуы туралы түсініктері бар, заттар мен нысандарды іріктейді, топтастырады
А) ересек тобы
В) кіші топ
С) ортаңғы топ
Д) мектепалды топ
Е) ерте жас тобы
-
Сан. «Көп», «біреу», «бір-бірден», «бір де біреуі жоқ» ұғымдары туралы түсініктерін қалыптастыру
А) 3жастан
В) 5 жастан
С) 1 жастан
Д) 2 жастан
Е) 4 жастан
-
Мақсаты денсаулық сақтау технологиясын қолдана отырып балалардың қимылдық белсенділігін дамыту және дене жаттығуларын орындауға қызығушылықтарын қалыптастыру болып табылады
А) ортағы топ
В) ерте жас тобы
С) ересектер тобы
Д) кіші топ
Е) мектепалды топ
-
Мектепке дейінгі балалардың дене тәрбиесінің негізгі мақсаты
А) сәби дүниеге келген күннен бастап оның өсіп, дене бітімі дұрыс қалыптасып, ақыл –ойының жетілуін қадағалау
В) баланың әр жас кезеңіне тиісті мүмкіндіктер мен заңдылықтарын танып –білуі
С) балалардың жас ерекшеліктеріне сәйкес білім, білік, дағдыларын, рухани –адамгершілік құндылықтарын қалыптастыру
Д) ойындар мен жаттығулар арқылы балалардың дене шынықтыруға деген қызығушылықтарын арттыру
Е) балалардың өмірін қорғау, денсаулығын нығайту және ағзаларын шынықтыру
-
Дауыс қарқыны, күші, дикция, әуезділігі және сөйлеу мәнері сияқты мәдени сипаттарға машықтандыру жұмысы
А) синоним сөдер
В) байланыстыра сөйлеуді дамыту
С) сөздік қорды дамыту
Д) тіл дамыту
Е) тілдің дыбыстық мәдениетін тәрбиелеу
-
«Денсаулық» білім беру саласының базалық мазмұны іске асырылатын ұйымдастырылған оқу қызметі
А) көркем әдебиет
В) жаратылыстану
С) денешынықтыру, қауіпсіз мінез –құлық
Д) денсаулық
Е) сурет салу
-
Жатын бөлмедегі ауа температурасы
А) +35℃ және +36℃
В) +20℃ және +22℃
С) +15℃ және +16℃
Д) +25℃ және +26℃
Е) +22℃ және +24℃
-
Өз атын, жақын адамдардың аттарын, кейбір киімдердің, жиһаздың, ыдыс –аяқтың, көліктің. Жануарлардың аттарын білу және түсіну, өз денесінің жеке бөліктерін, қарапайым әрекеттерді білдіретін сөздерді түсіну
А) 1 жас
В) 2 жас 6ай
С) 1 жас 6ай
Д) 2 жас
Е) 6 айда
-
Дене тәрбиесіне арналған қозғалыстар. Қимыл –қозғалыс әрекеттері, қозғалыстың күрделі түрлері
А) дене машықтығы
В) дене тәрбиесі
С) дене жаттығулары
Д) дене жетілуі
Е) спорт
-
Жаяу жүргіншілерге және жолаушыларға арналған қарапайым ережелермен танысады
А) мектепалды топ
В) ортаңғы топ
С) ересек топ
Д) кіші топ
Е) ерте жас тобы
-
Инновациялық іс –әрекеттің тәжірибе ұйымдарында, педагогиалық кеңестерде, ғылыми кеңестерде талданып, түзетулер мен өңдеулер жасалып, бақылау топтарымен зерттеу нәтижелерін салыстыру жұмыстары жүргізілетін тәжірибелік –эксперименттік жұмыс кезеңі
А) диагностикалық кезең
В) тәжірибелік кезең
С) тәжірибеге ендіру
Д) прогностикалық кезең
Е) ұйымдастыру кезеңі
-
Жаттығу жасау арқылы белсенді демалыс ұйымдастыру
А) дене жетілуі
В) дене жаттығулары
С) дене қуатының тынығуы
Д) туризм
Е) дене дайындығы
-
3 жастағы балаларды еңбекке баулу үшін берілетін тапсырма сипаты
А) бір мезгілде бірнеше балаға тапсырма беріледі
В) жаңа іскеліктерге үйрету мақсатында жеке тапсырма беріледі
С) қамқорлық, достық өзара қарым –қатынасқа көңіл бөледі
Д) балаларға атқаратын жұмыс бөліп беріледі
Е) нақты, қарапайым, бір –екі іс –әрекеттен тұрады
-
Айналадағы болмыстың ықпал жасауымен ағза мен психикада болып жатқан сапалық өзгерістер
А) тәрбие
В) тұқым қуалау
С) өзін –өзі тану
Д) әлеуметтену
Е) даму
-
Мінез адамның психикалық қасиеттерімен тығыз байланысты
А) темперамент, ес
В) қоғамдық болмыс, қиял
С) қабілет, темперамент
Д) орта, тума қасиеттер
Е) қабілет, ойлау
-
Мектеп жасына дейінгі балалар обьекті ретінде
А) қарым –қатынаста
В) ұйымдастырылған оқу –қызметінде
С) еңбек әрекетінде
Д) ойын әрекетінде
Е) педагогикалық зерттеулерде
-
Баланың сезімдері айқын болғанымен эмоциясы тұрақсыз болады
А) 0-1 жаста
В) 3-4 жаста
С) 4-8 жаста
Д) 1-8 жаста
Е) 2- 9 жаста
-
Адамды әрекетке бағыттайтын, мақсат қоюға талаптандыратын себеп
А) қалау
В) таңдану
С) фрустрация
д) қуаныш
Е) түрткі
-
Балалар ойыншығына қойылатын гигиеналық талап
А) Бірлесіп ойнауға ықыласын күшейтеді
В) балалар өміріне қауіптілік деңгейінің жоғары болуын көздейді
С) балалар өміріне қауіпсіз болуын көздейді
Д) балаларда ұйымшылдық, адалдық қасиеттері қалыптасады
Е) балалар өміріне қауіпсіз болуын көздемейді
-
Мектепке дейінгі баланың ақыл –ой дамуы
А) балалардың білімінің жиынтығы
В) ойлау процесіндегі сандық және сапалық өзгерістердің жиынтығы
С) оқу –тәрбие процесі нәтижесіндегі сандық өзгеріс
Д) мақсатқа бағытталған ересектің педагогикалық ықпалы
Е) эстетикалық қабылдауының дамуы мен сапалық өзгерістер
-
Дене мәдениетінің мазмұныны құрайды
А) табиғи жағдайдағы ағзаның шынықпауы, ұйқы гигиенасы
В) жеке гигиена, табиғи жағдайдағы ағзаның шынығуы, дене жаттығулары
С) іс –әрекетпен демалыс тәртібінің сақталмауы, жеке гигиена
Д) ұқыпсыздық, киім тазалығы, үй –жай тазалығы, дене жаттығулары
Е) ұқыптылық, киім тазалығы, жеке гигиена, демалыс тәртібінің сақталмауы
-
Педагогпен балалардың өзара байланысты іс –әрекет тәсілдері, оның барысында бала қажетті әлеуметтік тәжірибе мазмұнын меңгереді
А) оқыту әдістері
В) педагогикалық процесс компоненттері
С) оқыту амалдары
Д) әлеуметтік тәжірибелері
Е) қоғамға бағыт –бағдары
-
Бір адамның сөзі, яғни баяндамашының, лектордың сөздері
А) монологтік сөйлеу
В) жазбаша сөйлеу
С) диалогтік сөйлеу
Д) сөздің мәнерлігі
Е) ішкі сөйлеу
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың еңбегін ұйымдастыру формалары
А) жаппай, бірлескен және ұжымдық
В) тапсырма беру, кезекшілік
С) еңбек түріне сәйкес, жеке және топтық еңбек
Д) тапсырма беру, кезекшілік, жеке белсенділік, ұжымдық еңбек
Е) қысқа мерзімді тапсырма, ұзақ мерзімді тапсырма
-
Баланың даму заңдылықтарын анықтау, оған әсер ететін себептерді іздестіру міндетін қарастырады
А) баланың әлеуметтік пәні
В) жалпы педагогика пәні
С) мектепке дейінгі анатомия
Д) балалар психологиясы
Е) философия пәні
-
Екі жастағы балалардың қабылдау ерекшеліктері
А) балалар шоғырлануы әлсіз, жоғары жүйке жүйесінің қозуы тұрақсыз, әрі қысқа мерзімдік іс –әрекеті
В) бала ашық түстерге, қатты дыбысқа және ерекше түстерге, эстетикалық талғамға зейін тез бөледі
С) суреттің ерекше бөліктерін, заттың түсін, тілдің дамуына байланысты қабылдауы жақсы дамиды
Д) заттар мен құбылыстардың түйсіну мүшелеріне әсер етіп, талданып, мида алғашқы ақпараттық –коммуникациялық іздің қалуы
Е) баланың сыртқы бағдарлауы арқылы орындалатын ойлауын көрнекі іс –әрекеті мен еңбек қимылдары
-
Мектепалды тобы (5 жастан бастап) балалары үшін апталық оқу жүктемесінің көлемі
А) ұзақтығы 10-15 минуттан 9 сағат
В) ұзақтығы 15-20 минуттан 11 сағат
С) ұзақтығы 25-30 минуттан 17 сағат
Д) ұзақтығы 7-10 минуттан 7 сағат
Е) ұзақтығы 20-25 минуттан 12 сағат
-
Кіші топ балаларының қоршаған ортаны танудан танымдық дағдылары
А) танымдық әрекет ретінде заттардың қасиеттері мен белгілерін қарастырады
В) заттардың негізгі түстерін, пішінін, көлемін, сипатын ажыратады
С) адамдарға, олардың әрекетіне ерекше қызығушылық танытады
Д) Танымдық міндеттерді көрнекі –қимылдық және көрнекі үлгілік жоспармен шеше алады, жүйелей жәнетаптастыра алады
Е) ересектердің көмегімен қарапайым құрастырылымдарды құрастыра біледі
-
Педагогтің танымдық қабілетін, интелектуалдық мүмкіндігін, өз пәнін танып білуін қамтиды және маман еңбегінің негізі болып табылады
А) гностикалық іскерлік
В) коммуникативтік іскерлік
С) конструкивтік іскерлік
Д) зерттеушілік іскерлік
Е) информациялық іскерлік
-
Практикалық іс –әрекет тәжірибесін қалыптастыру үшін пайдаланылатын материалдық немесе идеялық обьектілер
А) оқыту формалары
В) оқыту әдістері
С) оқытудың амалдық компоненттері
Д) оқыту құралдары
Е) оқыту заңдылықтары
-
Баланың әлеуметтік-психологиялық және адамгершілік-ерік дайындығының компоненттері
А) ойын әрекетіне дайындығы
В) оқуға дайындығы және жаңа өмірге дайындығы
С) серуенге дайындығы
Д) мектептің еңбек әрекетіне дайындығы
Е) танымдық әрекетке дайындығы
-
Білім беру мазмұнының заманауи, ғылым, мәдениет пен технологияның даму деңгейіне, әлемдік өркениеттің жинақталған тәжірибесіне сәйкестігі
А) ғылымилық
В) белсенділік
С) көрнекілік
Д) жүйелік
Е) бірізділік
-
Бірыңғай білім беру кеңістігін жүзеге асыруға, балаларды мектепте оқуға бейімдеуде бірқатар психологиялық қиындықтарды болдырмауға, балалардың жаңа жағдаяттарға табиғи түрде енуін қамтамасыз етеді
А) мектептің төменгі, орта, жоғары сыныптарының педагогикалық жұмысындағы сабақтастық
В) мектеп жасына дейінгі ересек балалар мен кіші балаларды оқыту мен тәрбиелеу жұмысындағы сабақтастық
С) мектеп, колледж, университеттердің педагогикалық жұмысындағы сабақтастық
Д) мектепке дайындау және бейімдеуде тәрбиелеушілердің ата –аналарымен жұмысының сабақтастығы
Е) мектепке дейінгі ұйыммен мектептің педагогикалық жұмысындағы сабақтастық
-
Үш жастағы балалардың балабақшаға бейімделу түрлері
А) реакция, дайындау
В) бірінші, екінші, үшінші
С) жас ерекшелігі, денсаулық, дамуы
Д) жеңіл, орташа және ауыр
Е) тез және ауыр
-
Мектепке дейінгі балалардың дене тәрбиесінің негізгі міндеті
А) сәби дүниеге келген күннен бастап оның өсіп, дене бітімі дұрыс қалыптасып, ақыл –ойының жетілуін қадағалау
В) баланың әр жас кезеңіне тиісті мүмкіндіктер мен заңдылықтарын танып –білуі
С) балалардың жас ерекшеліктеріне сәйкес білім, білік, дағдыларын, рухани –адамгершілік құндылықтарын қалыптастыру
Д) ойындар мен жаттығулар арқылы балалардың дене шынықтыруға деген қызығушылықтарын арттыру
Е) балалардың өмірін қорғау, денсаулығын нығайту және ағзаларын шынықтыру
-
Баланың әрекет үстінде пайда болып, өзіне айтылатын сөзі
А) эгоцентрикалық сөйлеу
В) басқамен әңгімелесу
С) монологтік сөйлеу
Д) диалогтік сөйлеу
Е) эгоценттік сөйлеу
-
Темпераменттің табиғи, қарапайым көріністері жақсы байқалады
А) кіші мектеп жасында
В) мектепке дейінгі кезеңде
С) жасөспірім кезеңде
Д) мектепке дейінгі жасөспірім шақта
Е) адамның қартаю шағында
-
Мектеп жасына дейінгі баланың ақыл –ой тәрбиесінде есепке алынады
А) өзін –өз тану
В) сезімдік даму
С) мотивациялық процесс
Д) танымдық процесс
Е) эмоциялық даму
-
Балалардың көркемдік қабілетін дамытуға байланысты білім беру саласы
А) «Денсаулық»
В) «Шығармашылық»
С) «Таным»
Д) «Әлеумет»
Е) «Қатынас»
-
Сюжетті орындаудың негізгі құралдарының бірі
А)ойын ережелері
В) ойын амалдары
С) ойын түрлері
Д) ойын мазмұны
Е) ойын сюджеті
-
Балалармен алдағы табысты жұмыстың түрін, мазмұнын, әдістері мен тәсілдерін таңдау және жұмыс уақытын тиімді пайдалану тәртібі
А) стандарт
В) бағдарлама
С) циклограмма
Д) үлгілік оқу бағдарламасы
Е) перспективалық жоспар
-
Мектепке дейінгі педагогикада анықталған, баланың тұлғалық дамуына ықпал ететін факторлар
А) орта және қоғамдық, саяси өзгерістер
В) тұқымқуалаушылық. Мәдениет, тәрбие, және орта
С) құрбы –құрдастары мен ата-анасы
Д) тұқымқуалаушылық, орта және тәрбие
Е) туған туыстары мен өскен жері
-
Таным процестерінің дамуының жоғары деңгейіне жеткілікті қол жеткізу
А) еріктік дайын болу
В) мотивациялық дайындық
С) физиологиялық дайын болу
Д) ақыл –ойдың (интеллектуалдық) дайын болуы
Е) коммуникативтік дайын болуы
-
Қысқа уақытқа созылса да бұрқ етіп, қатты көрінетін эмоция түрі
А)сезім
В) көңіл –күй
С) аффект
Д) эмоция
Е) стресс
-
Педагогикалық үдеріске қатысушылардың қарым –қатынасының субьект –субьектілі типіне үш элемент жатады
А) ғылымилылық, зерттеушілік, авторитарлық
В)сабақтастық, алғырлық, танымдық
С) танымдық, көрнекілік, бейнелік, ,ылыми
Д) өзгертушілік, бірізділік, жүйелік
Е) зерттеушілік, танымдық, өзгертушілік
-
Қоршаған ортадағы заттар мен құбылыстардың сезім анализаторлары арқлы бала санасында жеке қасиеттерінің бейнеленуі
А) зейін
В) дарындылық
С) түйсік
Д) қабілет
Е) қабылдау
-
Іс –әрекетті ұйымдастыру және тәртіп тәжірибесін қалыптастыру әдістері
А) балалардың әрекетін байқау, диагностикалық арнайы ситуациялар
В) ойын, эксперименттік, бақылау, сауалнама
С)сөздік, көрнекілік, практикалық
Д) үйрету, жаттығу, тәрбиелеуші жағдайлар, ойын әдістері
Е) әңгімелесу, тәжірибе, бақылау
-
Баланың тұлғалық сана-сезімін, іс-әрекетін қалыптастырып, құндылық бағдарын айқындайтын тәрбие бағыты
А) ұлттық тәрбие
В) экологиялық тәрбие
С) ақыл –ой тәрбиесі
Д) адамгершілік тәрбиесі
Е) эстетикалық тәрбие
-
Әртүрлі ойындардың көмегімен қоршаған шындықты жасауға, қайта қалпына келтіруге арналған ойындар
А) қимылды ойындар
В) дидактикалық ойындар
С) құрылыс ойындары
Д) театр ойындары
Е) сюжеттік –рөлдік ойын
-
Ойыншықтардың қауіпсіздігін тексеру екі кезеңде жүргізіледі
А) ойыншықты пайдалану, шек қою туралы ескертулер
В) ойыншықтардың мақсаты, қолданылу аясы туралы мәлімет іздеу
С)құжаттық тексеру, тәуекелдерді бағалауды тексеру
Д) қауіпті заттар, ықтимал қатерлермен жұмыс жүргізу
Е) пайдалану жөніндегі нұсқаулық, құжаттық тексеру
-
Заттар мен құбылыстарды ортақ және мәнді белгілеріне орай ойда біріктіру
А) біріктіру
В) қорыту
С) нақтылау
Д) салыстыру
Е) талдау
-
Бағыт-бағдарының тұрақсыздығынан, принциптік бостығынан төңіректегі жағдайға ыңғайшыл келеді, тұрақты мінез-қылығы қаланбаған
А) тиянақсыз мінезді адам
В) мінез ауытқушылығы
С)графология
Д) характерология
Е) мінез көрсеткіші
әдістеме
-
Бір жасқа дейінгі балалардың даму кезеңдері
А) туғаннан -2,5-3айға, 2,5-3 айдан 5-6айға, 5-6 айдан 9-10 айға, 9-10айдан 1 жас
В)жатырдан дамуынан –туғанға дейін, туғаннан 6айға дейін, 6айдан 1 жасқа дейін
С)туылғаннан 1айдан 6айға дейін, 6айдан 1жасқа дейін
Д) туылғаннан 3айға дейін, 3айдан 6айға дейін, 6айдан 1жасқа дейін
Е)1жастан 1,3 айға, 1,3айдан -1,6айға, 1,6 айдан -1жас 9ай, 1 жас 9 жасқа дейін
-
Адамның жан-жақты морфологиялық және физиологиялық жетілуіне, қимылдық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған ұйымдастырылған педагогикалық процесс
А) еңбек тәрбиесі
В) адамгершілік тәрбиесі
С) эстетикалық тәрбие
Д) ақыл –ой тәрбиесі
Е) дене тәрбиесі
-
Белгілі бір жастағы баланың ақыл –ой дамуын,негізгі психологиялық өзгерістердің пайда болуы мен қалыптасуын анықтайтын қызмет
А) даму дағдысы
В) жас ерекшелік кезеңдері
С) жетекші іс –әрекет
Д) жеке тұлғаның әлеуметтенуі
Е) тұқым қуалаушылық
-
Сыртқы дүние заттары мен құбылыстарының мида тұтастай бейнеленуі
А) ойлау
В) қиял
С) зейін
Д) қабылдау
Е) сөйлеу
-
Күтілмеген оқиғаға байланысты пайда болытын эмоциялық белгі, ол бұрыннан бар сезімдерді тежейді
А) таңдану
В) фрустрация
С) қуаныш
Д) ерік амалдары
Е) қалау
-
Балалар психологиясын зеттеудің негізгі әдістері
А) іс –әрекет нәтижелерін зеттеу әдісі және бақылау
В) тест –сынақ жүргізу әдісі және бақылау
С)әңгімелесу (сұрау) әдісі және эксперимент
Д)интелектуалдық тесттер және әлеуметтік қарым-қатынасын зерттеу әдісі
Е)бақылау және эксперимент
-
Мектепке дейінгі бөбек жас кезеңі
А) 0-4 жас аралығы
В) 0-3 жас аралығы
С) 1-5 жас аралығы
Д) 2-5 жас аралығы
Е) 0-5 жас аралығы
-
Көлемі, пішіні, ерекшеліктері бойынша біркелкі заттарды топтастыруды
А) сенсорика
В) жаратылыстану
С) қарапайм математика
Д) қоршаған ортамен танысу
Е) математика негіздері
-
Балалардың біліктері мен дағдыларының дамуын бақылау саны
А) бір жылда үш рет
В) бір жылда бір рет
С) бір жылда бес рет
Д) бір жылда екі рет
Е) ай сайын
-
Бақылаудың ерекше түрі. Ол арнайы жасалған жағдайларда ұйымдастырылады
А) практикалық әдіс
В) сөздік әдіс
С) эксперимент
Д) жинақтау
Е) талдау
-
Перспектива жоспарды бекітеді
А) әдіскер
В) тәрбиеші
С) музыка жетекшісі
Д)ата –ана
Е) мектепке дейінгі ұйым басшысы
-
Геометриялық пішіндерді танып атай біледі
А) 5 жастағы балалар
В) ерте жастағы балалар
С) 2 жастағы балалар
Д) 4 жастағы балалар
Е) 3 жастағы балалар
-
Денсаулықты нығайту, денені жан –жақты дамыту, ағзаны шынықтыру, адамдардың ұзақ өмірін қамтамасыз ету міндеттері
А) сауықтыру
В) білім беру
С) дене тәрбиесі теориясы мен әдістемесі
Д)тәрбиелеу
Е) дене тәрбиесінің мақсаты
-
Сурет ұйымдастырылған оқу қызметінің кіші топтағы апталық жүктемесі
А) 1,0 сағат
В) 0,25 сағат
С) 1,5 сағат
Д) 2,0 сағат
Е) 0,5 сағат
-
Ортаңғы жас тобында «Денсаулық» білім беру оқу жүктемесінің көлемі
А) 3
В) 2,5
С) 1
Д) 2
Е) 4
-
Жапсыру ұйымдастырылған оқу қызметі жүргізіледі
А) ортаңғы топ
В) ересек топ
С) кіші топ
Д) мектепалды топ
Е) ерте жас тобы
-
Таным тынысын зерттеуге, болжамдарды тексеруге арналған тәжірибе
А) саралау
В) эксперимент
С) бақылау
Д) ойын
Е) серуен
-
Алғашқы мектепке дейінгі білім беру бағдарламасы «Аналар мектебі» авторы
А) Н.Құлжанова
В) М.Монтессори
С) Я.А.Коменский
Д) Е.И.Водовозова
Е) Ф.Фребель
-
Сөйлеуде антоним, синоним, сөздерді қолдана отырып, тілдегі сөздің көп мағыналын түсіну
А) байланыстырып сөйлеу
В) сөздік қоры дамыту дағдылары
С) сөйлеудің дыбыстық мәдениеті
Д) тілдің грамматикалық құрылым
Е) қарым –қатынас мәдениеті
-
Ерте жастағы баланың денесі толық немесе денесінің бір бөлігі сумен шынықтыруды ұзақ қамтамасыз ету міндеттері
А) сауықтыру
В) білім беру
С) дене тәрбиесіндегі теориясы мен әдістері
Д) тәрбиелеу
Е) дене тәрбиесінің мақсаттары
Псих
-
Мектепке дейінгі білім беру мазмұнын анықтайтын құжат
А) оқу жоспары
В) ҚР МЖБМБС,үлгілік бағдарлама
С) ұсынымдар
Д) әдістемелік құралдар
Е) нұсқаулық, бағдарлама
Метод
-
Тербелісті қозғалыста дененің немес оның мүшелерінің теңдік қалпынан мейлінше ауытқуы
А) техника бөлшектері
В) қозғалыс ампулитудасы
С) дене жаттығулары
Д) қозғалыс бағыты
Е) қозғалыс траекториясы
-
Шамадан тыс күн ванналарын қабылдағанда балалардың бойында байқалады
А) ертеңге деген үміт, белсенділік, төзімділік
В) қызығушылық, жігерлену, ынталану
С) сергектік, шыдамдылық, эмоцияға беріледі
Д) қуаныш, қан айналымы жақсарады, көңіл –күйі сергек болады
Е) елігу, ұйқының қашуы, тамырларының күрт кеңейіп кетуі
-
Балаларға ермексазды, сазбалшықты алақан арасында ала білуді, өз қалауы бойынша алынған пішіндерді құрастыруды,жалпақ, дөңгелек пішіндерді мүсіндей білуге, қолданылған материалдарға ұқыпты қарым-қатынас жасай білуге үйрету
А)ерте жас тобында
В) ересек топта
С) ортаңғы топта
Д) кіші топта
Е) мектепалды тобында
-
жалпы белгілері бойынша заттарды топтасыра алады
а) ересек топ
в) ерте жас топ
с) ортаңғы тобы
д) мектепалды топ
е) кіші топ
-
Ұйымдастырылған оқу қызметінен кейінгі күн тәртібі бөлімі
А) таңғы жаттығу
В) серуен
С) ойын
Д) түскі ас
Е) ұйқы
-
Ортаңғы топта І жартыжылдықтың шанамен сырғанау мазмұны
А) биік емес төбеден бір –бірін сырғанату біліктерін қалыптастыру
В) мұзды жолдармен өздігінен сырғанау
С) бір –бірін сырғанату
Д) биік төбеден сырғанау
Е) шаналармен төбешікке көтерілу
-
Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті дағдылары
А) түрлі оқиғаларға, кейіпкерлерге өзінің қарым –қатынасын білдіреді
В) қағаздың, кітаптың бетінде бағдарлай біледі
С) тілектерін, ойларын, сезімдерін айту үшін сөздерді қолдана алады
Д) ойыншықтармен қойылатын күрделі емес шағын сахналық қойылымдарды түсінеді
Е) интонациялық мәнерлеудің түрлі тәсілдерін қолданады
-
4 жастан асқан баланың дыбыстық мәдениетін құрайды
А) тілдегі дыбыстарды дұрыс айта білуін және зейін қойып тыңдауын жетілдіру, сөйлеу қарқынын өзгерте білуге үйрету
В) дауысты (а,ә,е,о,ұ) және кейбір дауыссыз (п-б,к-қ,т –д,ж-ш,с-з) дыбыстарды айта білу,дыбыстардың артикуляциясын нақтылау және бекіту, Артикуляциялық аппаратты дамыту
С) қолдың ұсақ моторикасын дамыту, артикуляциялық гимнастика өткізу
Д) дауысты, дауыссыз дыбыстарды дұрыс айту дағдыларын бекіту,үнді және ызың дыбыстарды анық айтуды үйрету, фонематикалық қабылдау дағдыларын қалыптастыру, сөзді дыбыстау мәдениетін тәрбиелеуге арналған дидактикалық ойындарды қолдану
Е) сөйлеудің дыбыстық мәдениетін, дауысты және дауыссыз дыбыстарды мен сөздерді анық айту, дыбыс аппаратын дамыту
-
Баланың дамуына ықпал ететін факторлар
А) тәрбиелеу, орта, оқыту
В) тұқымқуалаушылық, тәрбие, орта
С) адамгершілік тәрбие, әлеуметтік орта, ересек адамдар
Д) қалыптастыру, нышан, қолайлы орта
Е) жүйке жүйесінің ерекшелігі, отбасы, нышан
-
Мектепке дейінгі ұйымның негізгі оқыту және тәрбиелеу субьектісі
А) бала, орта
В) мектеп жасына дейінгі бала
С) жалпы балалар ұжымы
Д) балалар ұжымы
Е) мектепке дейінгі бала дамуы
-
Мектеп жасына дейінгі баланың ойын жеткізуде маңызды рөл атқаратын таным процесі
А) сезім
В) түйсік
С) сөйлеу
Д) ойлау
Е) мотивация
-
Ойдың жалпы және дерексіз күйден мазмұнын ашуға қажетті көрнекі затпен деректі мысалға ойысуы
А) біріктіру
В) нақтылау
С) салыстыру
Д) қорыту
Е) талдау
-
Қоршаған орта туралы білімдерді хабарлау, оларды жүйелеу, танымдық мүдделерді, интеллектуалдық дағдылар мен іскерлікті қалыптастыру, танымдық қабілеттерді дамыту
А) дене тәрбиесі
В) ақыл –ой тәрбиесі
С) эстетикалық тәрбие
Д) адамгершілік тәрбие
Е) еңбек тәрбиесі
-
Тәрбиешінің бойында болуы қажетті сапалар
А) шеберлік, коммуникативтік, жасандылық
В) ұйымдастырушылық, коммуникативтік, жағымпаздық
С) еңбексүйгіштік, мейірімсіздік, шығармашылық
Д) кәсіби шеберлік, ұйымдастырушылық,шыншылдық
Е) білімділік, екі жүзділік, сүйіспеншілік,әділдік
-
Теңді кем топқа үстемелей отырып немес артық топтан бір затты алып тастай отырып, екі тәсілмен орнату туралы дағдылары қалыптасады
А) сенсорика
В) жаратылыстану
С) геометриялық пішіндер
Д) сан, санау
Е) жиын
-
Адамның дене мүшелерін (қол,аяқ,бас) , тұрмыстық және ойын әрекетін (қыдыру,тамақтану) әртүрлі өлшеді (үлкен кіші) білдіретін сөздерді түсінеді, зат есімдерді, есімдіктерді етістікпен байланыстыра алады
А)ортаңғы топ
В)кіші топ
С) ерте жас тобы
Д) ересек топ
Е)мектепалды топ
-
Жас ұрпаққа жүйелі білім негіздері, табиғат пен қоғамның даму заңдылықтары игерту,икемділігі, әдет-дағдыларын қалыптастыру
А) білім беру
В) еңбек
С) іс –әрекет
Д) ойын
Е) дағды
-
Ауызша нұсқауларға сүйеніп (2 бөлікке бөлінген пирамиданы, суреттерді жинастырады) тапсырмаларды орындай алады
А) ерте жас тобы
В) кіші топ
С) ортаңғы топ
Д) ересектер тобы
Е) мектепалды тобы
-
Аса жоғары нәтижелерге жетуге,жарыстарға қатысуға бағытталған жүйелі түрде айналысуды қарастырады
А) туризм
В) дидактикалық ойындар
С) гимнастика
Д) спорт
Е) қозғылыс ойындар
-
Балабақшада баланы психологиялық –педагогикалық сүймелдеу бойынша ескеретін құжат
А) әдіскерінің балаға берген психологиялық –педагогикалық мінездемесі
В) облыстық білім департаментінің нормативтік –құқықтық құжаттары
С) балабақша меңгерушісінің жарлықтары мен жолдамасы
Д) психологиялық –медициналық-педагогикалық консилиум шешімі
Е) аудандық білім басқармасының шешімі
-
Қарапайым сұрақтарға жауап бере алады , сөздің интонациямен аяқталуын меңгереді
А) ортаңғы топ
В) мектепалды топ
С) кіші топ
Д) барлық топ
Е) ересек топ
-
Кіші топ балаларының мінбеге өрмелеу өлшемі
А) 25 см
В) 20 см
С) 30 см
Д) 10 см
Е) 5 см
-
Балалармен алдағы табысты жұмыстың түрін, мазмұнын, әдістері мен тәсілдерін таңдау және жұмыс уақытын тиімді пайдалану тәртібі
А) циклограмма
В) перспективалық жоспар
С) ұйымдастырылған оқу қызметі
Д) мониторинг
Е) диагностика
-
балалардың үлкендермен және өз қатарластарымен сөз арқылы қатынас жасауының негізгі түрі
а) қайталап айту
в) монолог
с) өлең айту
д) әңгімелесу
е) ауызекі сөйлеу
-
"шығармашылық" білім беру саласының мақсаты
А)отбасы дәстүріне баулу
В) танымдық қабілетті қалыптастыруға арналған жағдайлармен қамтамасыз ету
С) балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту
Д) балалар денесін және психикасын дамыту
Е) әлеуметтік –коммуникативтік дағдыларды дамыту
-
Жеке жұмыстың ұжымдық композицияларға біріктіру
А) заттық сурет салу
В) сәндік жапсыру
С) сәндік сурет салу
Д) сюжеттік мүсіндеу
Е) заттық мүсіндеу
ПСИХ
-
Флегматик темпераменті сипатталады
А) ұстамсыз, қозу, басым болады
В) ашық, оптимистік сезім басым көрінеді
С) пессимистік сезім айқын көрінеді
Д) сезім болымсыз білінеді
Е) сезім күшті білінеді
ӘДІС
-
өздеріне таныс дене жаттығуларын музыка әуенімен әсем де,ырғақты етіп орындау жүзеге асады
а)мектепалды топ І жартыжылдықта
в) ерте жас тобы ІІ жартыжылдықта
с) мектепалды топ ІІ жартыжылдықта
д) ерте жас тобы І жартыжылдықта
е) ересек жас тобы І жартыжылдықта
-
Адамның өз мінез –құлқын меңгере алу қабілеті
А) мінез
В) ерік
С)қиял
Д) ойлау
Е) темперамент
-
Оқып тұрған шығармаға көзқарасынды интонация арқылы білдіру, оқылған мазмұнды оның эмоциялық ықпалы жағынан бағалау болып табылады
А) мазмұндау
В) жаттау
С) мәтін
Д) мәнерлеп оқу
Е) әңгіме
-
балалардың өзіне қатысты алғанда (оң жақта, сол жақта, алдында, артында) және басқа обьектілерге қатысты алғанда (ішінде,үстінде, астында,артында) бағдарлай білуі
а) кеңістікті бағдарлау
в) натурал көрнекілік
с) уақытты бағдарлау
д) мөлшер
е) сан
-
Мектеп жасына дейінгі кезеңде бала ойлау әрекетінің дамуы мен нысандарына ие болады
А) ұғымдық-бейнелік, түрлі пікірлерге
В) ой қорытындысына, пікір –таласқа
С) елестету, сөзік –логикалық ойлауға
Д) ұғымдарға, ой –пікірлерге, ой қорытындысына
Е) ой –пікірлерге, әңгімелесуге
-
Бейнелеу әрекетіне қажетті негізгі техникалық дағдылар мен біліктерді игереді
А) мектепалды тобы
В)ортаңғы топ
С) кіші топ
Д) ересектер тобы
Е) ерте жас тобы
-
баланың тілінің дамуы: сөйлеуге дейінгі, тілдің шығуы және бала тілдің грамматикасын меңгеруі деп жіктеледі
а) жазбаша сөйлеудің сатысы
в) ауызша сөйлеудің сатысы
с) монологты сөйлеу
д) сөйлеудің даму сатысы
е) диалогты сөйлеу
-
Бала көз жасын тия біледі, қорыққандық белгі білдірмейді, ым –ишаратты білдіре алады
А) 2-3 жаста
В) 5-6 жаста
С) 1-2 жаста
Д) 3-8 жаста
Е) 4-7 жаста
-
мектепке дейінгі ұйымдардағы дене тәрбиесі теориясының негізгі ұғымдары
а) дене дамуы, дене әзірлігі, дене жетілуі, дене тәрбиесі, ден машықтығы, спорт
в) тұла бойы күші, бойы, дене салмағы, денетұрпатының салмағы, бастың көлемі
с) шыгығу, дене жаттықтыру, адам ағзасы, бейімделу, қозғалыс, үйлесімділік, физиологиялық процесс
д)жылдамдық, төзімділік, икемділік, көзбен шамалау, тепе –теңдік сақтау, күш –қуат
е) дене шынықтырудағы оқу әрекеті, ертеңгілік бой сергіту жаттығулары, қимыл –қозғалыс ойындары,қозғалыс техникасы
-
Қашықтықтарды, өлшемдерді, пішінді, заттардың өзара орналасу орнын бағалау
А) тепетеңдік
В) өлшеу
С) салыстыру
Д) кеңістікті бағдарлау
Е) санау
-
заттарды сырғымалы лентаның көмегімен тарта алу қабілеті дамиды
а) 2 жас 6 айдан 3 жасқа дейін
в) 1 жас 6 айдан 2 жасқа дейін
с) 2 жастан 2 жас 6айға дейін
д) 1 жастан 1 жас 6айға дейін
е) туғаннан 1 жасқа дейін
-
ІІ жартыжылдықта сауат ашу негіздерінен күтілетін нәтиже
А) жазу дәптерінің бетінде бағдарлай біледі, жазу жолы мен жоларалық кеңістікті ажыратады
В) үш дыбыстан тұратын сөздерге дыбыстық талдау жасайды
С) сөздегі буындардың санын анықтайды және екпінді буынды естиді
Д) қатаң және ұяң дауыссыздарды ажыратады
Е) қалам мен қарандашты дұрыс ұстай алады
-
Сан есімдерді ретімен атау, оларды зат есімдермен бірге қолдану дағдылары
А) кіші топта байланыстырып сөйлеуге үйрету
В) ортаңғы топта тілдің дыбыстық мәдениетін қалыптастыру
С) ерте жас тобында сөздік қорды молайту
Д) ересектер тобында тілдің грамматикалық құрылымын игеру
Е) мектепалды тобында сауат ашу аштыру
-
«сөз» және «дыбыс» терминдері туралы бастапқы түсініктерін қалыптастыру
А)драма
В) сауат ашу негіздері
С) көркем әдебиет
Д) сөйлеуді дамыту
Е) орыс тілі
-
Сурет салуды, мүсіндеуді, жапсыруды, музыканы қамтиды
А) «шығармашылық» білім беру саласы
В) «әлеумет» білім беру саласы
С) «денсаулық» білім беру саласы
Д) «қатынас» білім беру саласы
Е) «таным» білім беру саласы
-
Қозғалып бара жатқан нәрседен көз алмай қарайтын кезең
А) екі жаста байқалады
В) 1-2 айда байқалады
С) 5-6 айда байқалады
Д) бір жаста байқалады
Е) 2-4 айда байқалады
-
Белгілі бір тарихи қоғамдық жағдайлардың нәтижесі
А) отансүйгіштік
В) шыншылдық
С) күшті мінез
Д) типтік мінездер
Е) мақсаткерлік
-
Тәрбиеші ойын әрекетіне басшылық жасау барысында
А) әр баланы зерттейді, балалар бірлестіктерін, қалыптаса бастаған ойын ұжымдарын ашады
В) балалармен бірге әңгімелер оқиды, кейіпкерлермен таныстырады, тілін дамытады, тәрбиелік шаралар ұйымдастырады
С) әр баламен жеке ойнайды, әңгімелеседі, балалар бірлестіктерін, қалыптаса бастаған ойын ұжымдарынтаратады
Д) ұжыммен жұмыс жасайды, әріптестермен бірге талқылайды, қарым –қатынас жасайды
Е) ойынның мақсатын құрастырады, мазмұнын, ережесін ескермейді, құрыылыс материалдарын таныстырады
-
мектепке дейінгі балалар еңбегінің формасы
а) табиғаттағы еңбек,ойын
в) тұрмыстық-шаруашылық еңбек, қол еңбегі, ойын
с) қол еңбегі, кезекшілік, жаттығу
д) кезекшілік, тапсырама беру
е) кезекшілік, тапсырама, жұмыс, қолдау
-
баланың қабылдауы бойынша сұлулық
а) мән мен мағына бірлігі
в) сұлулық пен білімнің бірлігі
с) этика мен талғамның бірлігі
д) еңбек пен дене тәрбиесінің бірлігі
е) пішін мен мазмұнның бірлігі
-
мектепке дейінгі тәрбиелеу мен білім беру мазмұнын, әдіс тәсілдерін жетік білуі, материалды жеткізе білуі
а) тәрбиеші педагогтің бейнесі
в) маман даярлауға қойылатын талап
с) тәрбиешінің жеке басына қойылатын талаптар
д) тәрбиеші жұмысының күрделілігі
е) тәрбиеші мәдениеті
-
ойын технологияларының тәрбиелеуші мақсаты
а) қоғам нормалары мен құндылықтарына үйретеді
в) практикалық іс –әрекетте қажет белгілі бір қабілеттер мен дағдыларды қалыптастыру
с) ынтымақтастықты, бірлестікті, тіл табысушылықты және т.б тәрбиелеу
д) зейінді, есте сақтауды, сөйлеуді, ойлауды, көз алдында елестетуді, қиялды дамыту
е) мінез –құлық,эстетикалық және дүниетанымдық позицияларын қалыптастыру
-
Баланың санасына, сезіміне, еркіне, мақсат көздей отырып әсер ету арқылы жағымды әрекеттерге, моральдық қасиеттерге баулу
А) үлгі
В) әңгіме
С) сендіру
Д) талап
Е) мораль
-
Ойын кезінде қобалжуларды, шиеленістерді, қорқыныштарды жоятын ойынның қызметі
А) сауықтыру
В) ынталандыру
С) терапиялық
Д) әлеуметтік-мәдени
Е) диагностикалық
-
Психолог К.Гросстың ойынды жіктеуі
А) имитациялық, жаттығулық, қимыл –қозғалыс ойыны
В) сюджеттік –рөлдік,драмалау, әлеуметтік, шығармашылық, танымдық, театр ойыны
С) қимыл –қозғалыс, ақыл –ой, сенсорлық, ерікті дамытушы ойын
Д) ережелі және шығармашылық ойындар
Е) дидактикалық, ермек, қимыл –қозғалыс, денсаулық ойындары
-
Тәрбиелеудің тиімділігін қамтамасыз ететін шарт
А)баланың дербестігі мен ынтасына бағдарлану шарттарын сақтау ұстанымы
В) тұлғаға бағдарлап оқыту ұстанымын сақтау
С) мектепке дейінгі бала дамуының заңдылықтарын, тәрбиелеу принциптерін сақтау
Д) тәрбие процесін ізгілендіру мен адамгершілікке бағдарлау ұстанымы шарт
Е) баланың жетістіктеріне сүйену
-
сыртқы дүние заттары мен құбылыстарныың мида тұтастай бейнеленуі
а) ойлау
в) қиял
с) зейін
д) қабылдау
е) сөйлеу
-
1 жас 6 айдан 2жасқа дейін құмның үстінде жалаң аяқ жүрудің ұзақтығы
А)20-30 минут
В) 3 сағат
С) 1 сағат
Д) 10-15 минут
Е) 2-3 минут
-
Қазіргі мектепке дейінгі ұйымдағы балалармен қарым –қатынас
А) «субъект -субъект»
В) «бала –ата-ана»
С) «әдіскер -бала»
Д) «балабақша»
Е) «объект -объект»
-
Дене тәрбиесіне арналған қозғалыстар.Қимыл-қозғалыс әрекеттері, қозғалыстың күрделі түрлері
А) дене машығы
В) дене тәрбиесі
С) дене жаттығулары
Д) дене жетілуі
Е) спорт
-
ақыл –ой тәрбиесінің негізі
а) дене тәрбиесі
в) эстетикалық тәрбие
с) адамгершіклік тәрбие
д) сенсорлық тәрбие
е) еңбек тәрбиесі
-
Ата –аналарға биологиялық ұқсастықтың ұрпақтарға жаңғыртылуы
А) оқыту
В) тұқым қуалаушылық
С) тәрбие
Д) орта
Е) дамыту
-
Әрбір ұйымдастырылған оқу қызметі бойынша меңгеруге тиіс білім, білік, дағдылар мен құзыреттіліктердің мазмұны мен көлемін айқындайды
А) үлгілік оқу бағдарламасы
В) үлгілік оқу жоспары
С) циклограмма
Д) оқулықтар
Е) стандарт
-
Жазу дәптерінің бетінде бағдарлай біледі, жазу жолы мен жоларалық кеңістікті және дыбыстардың белгілерін ажыратады
А) кіші топ
В) мектепалды топ
С) ерте жас тобы
Д) ортаңғы топ
Е) ересектер тобы
-
Екі немесе оданда көп адамның әңгімесі
А) байланыстыра сөйлеу
В) монолог
С) мәтін
Д) диалог
Е) әңгіме
-
Балалармен бірге табиғи жағдайларда, яғни орманда, көгалда, бақшада, су қоймасында табиғатпен таныстан сабақ түрі
А) эксперимент
В) зертхана
С) серуен
Д) жаратыластану
Е) экскурсия
-
Қимылды ойындардың ережелерін орындайды
А) мектепалды тобында (5 жастан бастап)
В) ортаңғы топта (3 жастан бастап)
С) ерте жас тобында (1 жастан бастап)
Д) кіші жас тобында (2 жастан бастап)
Е) ересектер тобында (4 жастан бастап)
-
Мектепке дейінгі ұйымда қалыптастырылатын мәдени –гигиеналық дағдылар
А) өзін –өзі күту, бөлме ішінің реттілігі, тамақтану
В) күн тәртібі, тамақтану, мінез –құлық мәдениеті
С) өзін ұнату, бөлме ішінің реттілігі, тамақтану
Д) тамақтану, өзін күту, мінез –құлық, оқу
Е) өзін –өзі күту, бөлме ретсіздігі, тамақтану
-
адамның зейіні бөлінеді
а) аттенционалдық әрекеттер, жанама және тура
в) процесс, күй және зейінділік
с) ырықты зейін, ырықсыз зейін және үйреншікті зейін
д) интенсивтілігі, жаңалығы және аффективтілігі
е)еріксіз, үйреншікті және табиғи
-
Түрлі себептерге байланысты шындықтағы обьектілерді қате қабылдау
А) данышпандық
В) бейімділік
С) байқағыштық
Д) иллюзия
Е) апперцепция
-
Қиял түрлері
А) актив, пассив
В) анализ, синтез
С) творчестволық қиялы, актив
Д) елестеу, түс көру
Е) түс көру, пассив
-
Балалардың белгілі бір ақпаратты,оғиғаны немесе құбылыстар мен заттар туралы есте сақтауын, ұмытуын сипаттайтын танымал процесі
А) ойлау
В) ес
С) қабылдау
Д) қиял
Е) сөйлеу
-
П.П.Блон бойынша балалар ойындарының түрлері
А) шығармашылық, ережелі, еңбек, зияткерлік
В) сенсорлық,қозғалыстарды дамыту –қимылды ойындар
С) зияткерлік, ойлы, имитациялық, құрылыс,ашық,ойын –драматизация
Д) мобильді, психикалық, сесорлық,дамушы
Е) ойлы, креативті, құрылыс, ережесіз
-
Баланың мектептегі жаңа өмірге дайындығы
А) оқуға танымдық қызығушылығы, еңбек әрекетіне дайындығы
В) педагогтың басшылығымен әрекет жасау біліктілігі
С) ата –аналармен бірлесіп оқуы, жетістігі, үлкеендерге көмектесуі, өзіндік дамуы
Д) қоршаған ортамен жағымды қарым –қатынас жасауы, тұлғалық сапалары
Е) оқу құралдарының және сырт келбетінің болуы
-
В.Г.Нечаеваның адамгершілікке тәрбиелеу әдістерінің топтамасы
А) тәрбиені ұйымдастыру, өзін-өзі бақылау, басқару, сендіру, шынықтыру әдістері
В) қолдау әдісі
С) адамгершілік мінез –құлқын нормалар, ұлттық санасын қалыптастыру әдістері
Д) қарым –қатынасын және сезімді дамыту әдістері
Е) қоғамдық мінез –құлық тәжірибесі, адамгершілік түсініктерін қалыптастыру әдістері
-
Әрбір тұлғаның қоршаған ортамен қарым –қатынасы, қоғамдық ортаға бейімделуі арқылы оның бір бөлшегі болуы
А) тұқым қуалаушылық
В) жетекші іс –әрекет
С) даму дағдысы
Д) жас ерекшелік кезеңдері
Е) жеке тұлғаның әлеуметтенуі
-
Мектепке дейінгі ұйымдағы процесті өтпелі тақырыптар негізінде бір аптаға жоспарлау түрі
А) календарлық жоспар
В) үлгілік оқу жоспары
С) технологиялық карта
Д) циклограмма
Е) перспективалық жоспар
-
Балабақшада сөздік жұмысын жүргізу
А) баланы ана тілінде сөйлеуге, айналасын бақылап,тани түсуге үйретуде жүргізілетін жұмыстардың негізгі түрі
В) балаларға онша таныс емес және сөйлесенде аз қолданылатын, түсініксіз сөздермен белгілі ереже –анықтамалар бойынша белсенді сөздік қорды көбейту
С) сөздік жұмысы міндеттерін өзара тығыз бірлікте тілдің грамматикалық және фонетикалы
қ жақтарын қалыптастырумен,байланыстырып сөйлеуін дамыту
Д) баланың мағынасын түсінетін және сөйлеу тілінде белсенді, түсінікті жеткізілетін, жиі қолданылатын сөздер жиынтығы
Е)балалардың үлкендермен қарым –қатынасы аясының кеңеюі, техникалық ақпарат құралдарының балалар өміріне етене енуі
-
Табиғаттағы еңбектің ерекшелігі
А)Балалардың бойында эстетикалық сезімдерін дамытуға бағыттайды
В) Балалардың бойында адамгершілік –еріктік қасиеттерін қалыптастырады
С) Балалардың байқағыштығын дамыту, жанды табиғатқа ұқыпты қарау, туған елдің табиғатын сүюге тәрбиелейді
Д) Балалардың бойында тазалық әдеттерін, құрбыларының арасында өзін дұрыс ұстау дағдысын қалыптастырады
Е) бақша үйінің ішінде тазалық, тәртіп сақтауға, күн тәртібіндегі әрекеттерді ұйымдастыруға ересектерге көмектесуге бағыттайды
-
Бір жасқа дейінгі балалардың даму кезеңдері
А) туғаннан -2,5-3айға, 2,5-3 айдан 5-6айға, 5-6 айдан 9-10 айға, 9-10айдан 1 жас
В)жатырдан дамуынан –туғанға дейін, туғаннан 6айға дейін, 6айдан 1 жасқа дейін
С)туылғаннан 1айдан 6айға дейін, 6айдан 1жасқа дейін
Д) туылғаннан 3айға дейін, 3айдан 6айға дейін, 6айдан 1жасқа дейін
Е)1жастан 1,3 айға, 1,3айдан -1,6айға, 1,6 айдан -1жас 9ай, 1 жас 9 жасқа дейін
-
Педагогтың кәсіби өсуіне қойылатын талапты реттейтін құжат
А) педагогтің кәсіби стандарты
В) ұлттық біліктілік шеңбері
С) тәрбие тұжырымдамасы
Д) салалық біліктілік шеңбері
Е) үлгілік бағдарлама
-
Өздігінен сөйлеуге сұранысын қалыптастыру міндеті жүзеге асырылады
А) кіші топта (2 жастан бастап)
В) ерте жас тобында (1 жастан бастап)
С) ортаңғы топта (3 жастан бастап)
Д) мектепалды тобында (5 жастан бастап)
Е) ересек топта (4 жастан бастап)
-
Ерте жастағы балаларға дидактикалық құралдар ретінде ғана пайдаланылатын ойыншықтар
А) конструкторлар
В) түрлі түсті доптар
С) пластмас және резеңке
Д) жұмсақ және түкті
Е) қуыршақтар
-
Әр сөйлем мүшелерінен сөз жасау, меңгерту, сөз тіркестері, жай және жайылма сөйлем синтаксисінің формаларына жаттығу
А) тілдің дыбыстық мәдениетіне тәрбиелеу
В) монолог
С) сөздік қорды дамыту
Д) диалог
Е) тілдің дұрыс грамматикалық құрылымын қалыптастыру
-
1 жасқа дейінгі баланың қоршаған ортаны тану дағдысы
А) заттарды лақтырады, шашады
В) үйге, балабақшаға жақын маңайдағы жануарларды, өсімдіктерді,заттарды таниды
С) табиғаттағы және ауа райындағы қарапайым өзгерістерді байқайды
Д) тірі және өлі табиғат пен қоғамдық өмірдегі қарапайым себеп –салдарлық байланыстарды түсінеді
Е) адамдарға, олардың әрекетіне ерекше қызығушылық танытады
-
5 ке дейін санау дағдылары дамиды
А) 5 жаста
В) 1 жаста
С) 4 жаста
Д) 2 жаста
Е) 3 жаста
-
Тұлғаның дамуында тұлғалық өсу, өзін –өзі дамыту, өзін –өзі белсендіру, өзін –өзі көрсетуін көздейді
А) когнитивтік теория
В) оқыту теориясы
С) гуманистік теория
Д) психоаналитикалық теория
Е) әлеуметтік теория
-
Баланың еркінің дамуы
А) сабақ оқудан басталады
В) ырықты қозғалыс жасаудан басталады
С) еңбектеуден басталады
д) белсенді демалыстан басталады
е) еңбек іс –әрекеті мен ойын ойнаудан басталады
-
Баланың эстетикалық қабылдауын жүйелі түрде дамыту, балалардың эстетикалық түсінігі мен құштарлығын, сезімталдық қабілетін дамыту, балалардың көркемдік талғамын тәрбиелеу
А) эстетикалық талғам
В) эстетикалық тәрбиенің құралдары
С) эстетикалық сезім
Д) эстетикалық тәрбиенің әдістері
Е) эстетикалық тәрбиенің міндеттері
-
Сәби топтағы құрылыс ойындарының мазмұны
А) ойыншықтарды құрастыру, ережелерін белгілеу
В) алған әсерлерін бейнелей алу, ұжым болып ойнау білу
С) қабырғаға тұрғызу, терезелер салу
Д) заттардың түсін,көлемін,пішініне қарай ажырата білу
Е) ойыншықтарды қатарластыру, орналастыру
-
Баланың дамуына зиян келтіретін, қорқыныш, үрей,қайғыру,абыржу сияқты сезімдерді тудыратын эмоциялар
А) жағымсыз эмоциялар
В) қосарланған эмоциялар
С) өтпелі эмоциялар
Д) байқалмайтын эмоциялар
Е) эмоционалды білім
-
Психологиялық процестер ағысының жылдам, не баяулығы, қимыл –қозғалыстар мен көңіл –күйдің түрлі деңгейіне адамның жүйке саласының тастан берілетін ерекшеліктерінің жиынтығы
А) мінез
В) темперамент
С) түйсік
Д) ерік
Е) қабілет
-
мектеп жасына дейінгі балаларды күнделікті өмірге қажетті дағдылар мен іскерлік машықтарына баулу
а) еңбекке баулу
в) бос уақытын дұрыс өткізу
с) отансүйгіштікке баулу
д) мейірімділікке баулу
е) іскерлік жұмыс дамуы