Сабақтың
басы
Жұптық
жұмыс
Ұжым
дық
жұмыс.
Топ басшыларымен
жұмыс
8
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі. Оқушылармен амандасып, оларды
түгендеп, сабаққа дайындығын тексеру. Сыныпты үш топқа
бөлу.
Сабақ тақырыбымен, оқу
мақсаттарымен таныстыру.
Үй жұмысын тексеру.
№6,8.6,9(3)
Сабақтың тақырыбын
ашу.
«3 сурет, бір
тақырып»
Сабақта нені меңгеретін
боламыз?
Бұл сабақтың мақсаты
қандай?
Сабақ соңында нені білеміз,
қандай жаңа білім аламыз?
«Миға шабуыл»
әдісі.
Топ басшыларына сұрақ.
(жауаптарын дәлелдейді)
Екі жолаушы У траекториясы
бойынша біp−біріне қарама қарсы жүріп келеді. Екеуі кездеседі ме?
Немесе бір-біріне жақындайды ма?
|
Оқушылар сабаққа назар
аударады, сабаққа дайындығын көрсетеді.
Үй жұмысын жауабы арқылы
жұбының жұмысын тексереді.
Бүгінгі сабақтың тақырыбын
суреттер арқылы анықтайды.
Топ басшылары сұраққа жауап
береді, жауабын дәлелдеу арқылы
негіздейді.
Жауаптары:
1.Кездеседі. Себебі,
квадраттық функция үзіліссіз.
2. Кездеседі, себебі сызықтық
функция үзіліссіз.
3. Жақындайды, себебі кері
функция х=0 нүктесінде үзіледі.
|
Үй
тапсырмасын «Мен саған, сен
маған» әдісі арқылы оқушылар бірін
–бірі тексереді.
Оқушыларды «Мадақтау сөз»
әдісі арқылы ынталандырады:
«Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
Дескриптор:
- сұраққа жауап
береді.
-анықталу облысын
табады.
Бағалау:
Әрбір дұрыс жауапка
Дәлелдемесімен 2 балл
қойылады
|
А.
Шыныбеков
«Атамұра»
2019
Оқулық
10-сынып.
Алгебра және
анализ бастамалары
Жұмыс
дәптері
суреттер
график салынған
қима-қағаз
|
Сабақтың
ортасы
Жеке
жұмыс.
25
мин.
ЕҚБ
|
«Нар
тәуекел» ойыны.
Деңгейлік
тапсырмалар.
А
деңгей
Функцияның вертикаль
асимптотасын табу
а)
В
деңгей
Функцияның вертикаль және
горизонталь асимптотасын табу
а)
f(x) =
f(x) =
f(x) =
С деңгей (оқулық №
6.22)
Функцияның вертикаль,
горизонталь және көлбеу асимптотасын табу және графигін схема
түрінде салу
1)
f(x)
=
3)
f(x)
=2х-
f(x)
=3х-
Ерекше білімді қажет ететін
балалар:
Тапсырма: Асимптота түрлерін
ажырат
|
Оқушылар
А
деңгей
1. Анықтаманы пайдаланып,
шегін табады немесе анықталу облысын
анықтайды.
Жауабы:
а)
х=6
в)
х=4
с)
х=8
В
деңгей
2.
Анықтамасын
пайдаланады.Функцияның вертикаль және горизонталь асимптотасын
жазады.
Жауабы:
а)
х=-2
у=1
в)
х=0
у=5
с)
х=-2
х=-2
у=0
С
деңгей
3.
b=)
анықтамасын пайдаланады немесе
көпмүшені бөлу арқылы табады.
Жауабы:
1)
х=1
у=х+1
3)
х=-2
у=2х-3
5)
х=0
у=3х
Функцияның схемасын
салады.
«Тәуекел түбі-желқайық, өтесің
де кетесің»
|
Дескриптор:
Анықтамасын пайдаланады немесе
анықталу облысын табады.
2.
Анықтамасын
пайдаланады
3.Графигін схема түрінде
салады.
Бағалау:
А деңгейі- 5 балл,
дәлелдеуімен
6
балл
В
деңгейі-
7 балл,
дәлелдеуімен
8
балл
С
деңгейі-
8 балл,
дәлелдеуімен
9
балл
|
10
сынып,
Алгебра
Оқулық
«Нар
тәуекел» ойынының жасырылған
тапсырмалары
формулалар
|
Сабақтың
соңы
Топтық
жұмыс
Жеке
жұмыс
7
мин
|
«Сәйкестендіру»
әдісі
Quizizz арқылы лездік тест жұмысын
алу
Функция асимптотасын
тап.
|
Оқушылар
функцияны вертикаль,
горизонталь, көлбеу асимптотаға зерттеп, жауабымен
сәйкестендіреді.
Quizizz арқылы лездік тест жұмысына
жауап береді
|
Дескриптор:
1.Функцияны вертикаль,
горизонталь, көлбеу асимптотаға зерттейді
2.сәйкестендіреді.
Quizizz лездік тест арқылы функцияның
асимптоталарын табады.
Бағалау:
Толық жауапқа 2
балл
|
Есептер жазылған
кесте
Ұялы
телефон
|
Рефлексия
3
мин
|
|
Оқушылар
берілген xyz координалар
жүйесінде x осьіне“вертикаль асимптота”, y осьіне “горизонталь
асимптота”, z осьіне “көлбеу асимптота” атауларын беріп, әр осьті 1
ден 10-ға дейін бөліп, үш осьтың бойынан үш нүкте белгілеп оны
бүгінгі сабақпен байланыстырып айтады, әрі өздерін
бағалайды.
|
Бағалау:
1-10 балдық жүйе бойынша әр
оқушы өзіне тиісті балын қойып бағалайды.
|
Кеспе
қағаздар
«Координаталар
жүйесі»
|
Үйге
тапсырма
Бағалау
2
мин
|
Үйге
тапсырма
№ 6,22(2,4,6)
|
Оқушылар өтілген тақырып
бойынша функцияның асимптоталарын тауып, схемасын
салады.
|
Мұғалім
оқушыларды «Мадақтау сөз»
әдісі арқылы ынталандырады:
«Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
|
|