Ұзақмерзімдіжоспарбөлімі:
10.1А бөлім: Функция, оның
қасиеттері және графигі
|
Шыңғырлау
колледжі
|
Күні: 1.09.2020ж
|
Мұғалімнің аты- жөні:
Нурмуканова Л.М
|
Курс:
|
Қатысқан оқушылар
саны:
|
Қатыспаған оқушылар
саны:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Функция және функцияның берілу
тәсілдері
Функциялардың графиктерін
түрлендіру.
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары
(Оқубағдарламасына
сілтеме)
|
10.4.1.1 -
функция анықтамасын және
берілу тәсілдерін білу;
10.4.1.2 функция графиктерін
түрлендіруді орындай алу
|
Сабақтыңмақсаты
|
- функция анықтамасын және
берілу тәсілдерін меңгерту
- функцияның графигін
координаталар осьтері бойымен
параллель
көшіру,сығу және созу түрлендіруін
берілген функцияға қолдану машығын
қалыптастыру;
- қарастырылатын есепке мақсат
қою, оның орындалу шарттарын нақтылау, сызба жұмысын дұрыс
жүргізу;
- есеп шығаруда кездесетін
қателіктерді жою және тиімді тәсілмен шығару жолдарын таба білуге
үйрету;
|
Бағалау критерийлері
|
-
Функция анықтамасын
біледі
-
Функцияның берілу тәсілдерін
біледі
-
Функцияның анықталу облысын
таба алады
-
Функцияның мәндер жиынын таба
алады
-
Берілген функция бойынша
қандай түрлендіру екенін анықтай
біледі;
-
Берілген негізгі функцияның
графигін сала біледі;
-
Функцияның графигін
координаталар осі бойымен параллель көшіру, сығу және созу арқылы
түрлендіріп графигін сала біледі;
|
Тілдікмақсат
|
Оқытудың
тілдікмақсаты
Оқушылар:
-
берілген график бойынша
функцияның қасиеттерін сипаттайды;
-
функция графиктерін
түрлендіруді орындай алу (параллель көшіру , созу және сығу)
анықтамасын түсінеді және ауызша/жазбаша оның өмірдегі кейбір
қолданыстарын біледі.
Бөлімбойынша лексика мен
терминология
-
функция
периоды
-
Функция, анықталу облысы,
мәндер облысы, функция графигі, параллель көшіру, сығу,
созу.
Диалогқа/жазылымғақажеттітіркестер
-
егер
..., функциябөлшек – сызықтыдеп
аталады;
-
бөлшек-сызықтыфункцияның
графигінсалу
үшін … керек
-
функцияның анықталу
облысы
|
Құндылықтардыдарыту
|
Еңбек және
шығармашылық
Оқушылар
өз сыныптастарымен диалогқа, әсіресе жұппен жұмыс істегенге
қатысты, сол сияқты сыныппен талқылауға коммуникативтік
дағдыларын дамытып,
қатысады.
Жұптық жұмыста оқушылар
әріптесіне қарап, идеяларымен бөлісіп және талқылауға қатысып,
жауапты болуға үйренді. Тапсырмаларды орындағанда академиялық
әділдік принциптеріне сүйенеді. Экономия мен ұқыптылыққа
тәрбиелеу.
|
Пәнаралық
байланыстар
|
Геометрия, Сызу
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
Интерактивті тақта
мүмкіндіктері, bilimland.kz
https://learningapps.org/447363
|
Алдыңғымеңгерілгенбілім
|
Сызықтық, квадраттық, кері
пропорционалдық тәуелділік және y=
функцияларының қасиеттері,
графиктері.
|
Сабақбарысы
|
Сабақтыңкезеңдері
|
Сабақтаорындалатыніс-әрекеттер
|
Оқытуресурстары
|
Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
1)
Оқушылармен
амандасу. «Бағдаршам» стратегиясын қолданып, жағымды
психологиялық ахуал туғызу.
Жасыл
түс – көңіл-күйім
керемет
Сары
түс – көңіл-күйім
жақсы
Қызыл
түс – көңіл-күйім онша
емес.
|
|
Сабақтың
ортасы
|
Жаңа сабаққа
кіріспе:
-
Функция графиктері арқылы
сыныппен талдау және қорытынды
жасау.
Мақсаты: Оқушылардың білімдеріне сүйене
отырып, жаңадан қандай түрлендіру орындалғанын сипаттап айту және
оны қорытындылау. (Мынадай сұрақтар қоюға
болады: 1) Графигі берілген функция
қалай аталады және графигі қандай түрлендіру арқылы
салынған?)
-
Жаңа
сабақ: Оқушыларға презентацияда
функцияның графигінің түрлендіруін көрсету және оны жұпта
талқылауды ұсыну.
Мақсаты: Жазықтықта берілген функцияның
қандай функцияның графигінен алынғанын өткен білімдеріне сүйене
отырып, айтуға жетелеу.
-
Функцияның түрлендіруі туралы
қорытынды жасау және оның анықтамасымен
таныстыру.
-
Оқушыларға осы түрлендіру
қолдануына мысалдар келтіруді ұсыну және сыныппен
талқылау.
Тапсырма
1
Топтық
жұмыс
Мақсаты:
оқушыларды функцияның берілу
тәсілдері бойынша теориялық материалды практикада қолдану дағдысын
жетілдіру
Тапсырма
2
Жұппен
жұмыс
-
Мақсаты: Түрлендірудің қасиетін қолдана
отырып, графиктерді бірлесе салу. (Бірінің түсінбегенін екінші
түсіндіретіндей етіп жұптар
құрастыру.)
Тапсырма
3
Қосымша
4.
Оқушы өзін-өзі « Басбармақ»
әдісі бойынша бағалайды
|
Қосымша1
Слайд
4-10
Қосымша2
Слайд
11
Қосымша3
Слайд
12
Қосымша4
Слайд
13
|
Сабақтың
соңы
|
Рефлексия
Білемін
…
Білдім....
Білгім
келеді....
|
|
Қосымша
ақпарат
|
Дифференциациялап оқыту –
Оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті
жоғары оқушыларғақандайміндеттерқоюды?
|
Бағалау –
Оқушылардыңбілімінқалайтексересіз?
|
Пәнаралықбайланыс,
Қауіпсіздікережелері
АКТ-ніқолдану,
Құндылықтарменбайланыс
(тәрбиеэлементі)
Топтықжұмысжасаудақауіпсіздікережелерінескеру.
Интерактивтітақтамүмкіндіктерінқолдану
Жергіліктіжердегіақпараттыққұралдардыңкөмегіменоблысжетістіктерінхабарлау
|
Бірлескенжұмысбұлтыңғылықтыжоспарланғанжұмыс,
себебісенімділігі аз
оқушыларөздеңгейіндегісенімділігіаздарменжұмысістейді.
Серіктестерарасында диалог біруақыттаоқиды.
Бір-бірінетәуелдіболмайды
|
|
Құндылықтар:
Оқушылартеңдікүшінконтекстердіесепкеалыпбірегейболады,
бірлескенжұмысжағдайындақолдайтынжәнесындарлыболады.
Олардакоммуникативтіқасиеттеріндамытыпмұғалімменжәнеөзтұстастарымен
диалог жасаумүмкіндігіболады.
|
Рефлексия
Сабақмақсаты/оқумақсатықаншалықтыжүзегеасты?
Бүгіноқушыларненіүйренді? Оқытуортасықандайболды?
Дифференциациялапоқытуөзмәніндежүзегеастыма?
Өзуақытымдыұтымдыпайдаланаалдым ба?
Жоспарымақандайөзгерістеренгіздімжәненеліктен?
|
|
Қорытындыбағалау
Еңжақсыөткенекітапсырманыатапкөрсетіңіз
(оқытуғажәнеүйренугеқатысты).
1:
2:
Қандайекінәрсенемесетапсырмасабақтыңодан да
жақсыөтуінеықпалынтигізереді
(оқытуғажәнеүйренугеқатысты)?
1:
проблемалықоқытуғаоқушылардыикемдеу
2:
Интерактивтітақтаныңмүмкіндіктерінжоғарыдеңгейдеқолдану
Осы
сабақтыңбарысындабарлықсыныпнемесежекелегеноқушылартуралыменіңкелесісабағымақажетболуымүмкінқандайақпараттыбілдім?
|