Астана қаласының Білім
басқармасы
ШЖҚ «Жоғары көлік және
коммуникация колледжі» МКК
Управление образования города Астаны
ГККП «Высший колледж
транспорта и коммуникаций»
БЕКІТЕМІН
директордың оқу-әдістемелік
жұмысы жөніндегі орынбасары
Заместитель директора
по учебно-методической работе
___________ Г.С. Чалгинбаева
«4» Сәуір2023
г.
|
Ашық сабақтың
әзірлемесі
Тақырыбы: «Функцияның
кесіндідегі ең үлкен және ең кіші мәндері.»
Пәні: ЖББ07«
Математика»
«Жаратылыстану – математикалық
пәндер»
кафедра отырысымен
қаралды
№_4_ хаттама,
«_27_» ақпан
2023
ж.
Кафедра
меңгерушісі:_______Касымбекова
А.А
Астана
2023
Білім беру ұйымының
атауы:
|
ШЖҚ «Жоғары көлік және коммуникация
колледжі»
|
Сабақ тақырыбы
|
Функцияның кесіндідегі ең үлкен және ең кіші
мәндері.
|
Модул пән атауы
|
ЖББ07
Математика
|
Педагог:
|
Наурызбаев М.А. курс:1
|
Топ:
|
1ЭН-222
|
|
|
Мерзімі:
|
04.04.2023
|
|
|
Oсы сaбақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (oқу
бағдарламасынa сілтемe)
|
10.4.1.34
- функцияның кесіндідегі ең
үлкен және ең кіші мәндерін табу
|
Сaбақтың
мaқсаты:
|
Функцияның ең үлкен және ең
кіші мәндерін табады
|
Бaғалау
критерийi:
|
|
Пәнаралық байланыс:
|
Физика
|
Сабақ барысы
|
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері:
|
Сабақтағы жоспарланған жаттығу
түрлері:
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
10
минут
|
-
Ұйымдастыру
кезеңі: жалпы топпен
жұмыс. (Студенттермен амандасу,
түгендеу,жаңа сабақтың тақырыбын,мақсатын,бағалау критерилерімен
таныстыру). (3мин)
-
Миға шабуыл әдісі: Kahoot
платформасында өткен сабақтардан тест тапсырмасын
алу (3мин)
-
жауабы: (6x+4)
-
Бірінші туындының физикалық
мағынасы; жауабы: (лездік
жылдамдық)
-
Екінші ретті туындының физикалық
мағынасы жауабы:
(үдеу)
-
Көрсетілген графиктен функцияның өсу
аралықтарын тап жауабы:
(-1;0)∪(1;+∞)
-
функцияның сындық нүктелерін
тап
жауабы:
y=-1;
Бағалау ауызша
жүргізіледі:
1орынға
-30б.
2орынға
-25б.
3орынға-20б.
-
Төңкерілген әдіс арқылы
сабақты бастау (3мин)
Құрметті студенттер бұл
тақырыпты біз төңкерілген әдіс арқылы өтеміз,яғни мен сендерге бұл
сабақты бейнесабақ ретінде жіберген болатынмын.Сол бойынша бүгінгі
сабақта сендер белсенділік көрсетіп,көбірек жұмыс жасауларың
керек.Түсінбеген жерлеріңді бірге талқылап,ары қарай практикаға
көшеміз,яғни есептер шығарамыз.Енді «Серпілген сауал» әдісі арқылы
сендердің қаншалықты түсінгендеріңді тексерейік.(студентерге сауал
қойылады,қол көтеріп жауап беру керек)
«Серпілген сауал»
әдісі
-
Функцияның ең үлкен мәні
дегеніміз не?
-
Функцияның ең кіші мәні
дегеніміз не?
-
Вейерстрасс теоремасын
тұжырымдау
-
Функцияның ең үлкен және ең
кіші мәнін табу алгоритмі
Бағалау ауызша
жүргізіледі:
Әр сауалға жауап беру-10б.
|
Алгебра және анализ
бастамалары ЖМБ 2-бөлім §50 116-117 бет
/Алматы, «Мектеп»,
2019/
|
Сабақтың ортасы
15 минут
10 минут
|
-
Жаңа тақырыпты
меңгеру. «Мағынаны тану»
әдісі
Жаңа сабақты студенттермен
бірге талқылап,түсінбеген жерлеріне жауап
беру(презентация)
Жаңа
тақырыптың «Қолдану» деңгейінде есепті
түсіндеремін
Жаңа тақырыпқа байланысты
мысал (есеп шығару)
Мысал:
-
Жаңа білімді
бекіту.
Тапсырма:«Тарсия »
әдісі арқылы тапсырма.
Функцияның ең үлкен және ең
кіші мәндерін табу
Бағалау:
Әр есеп -10б.,жалпы балл-60б.
|
Алгебра және анализ
бастамалары ЖМБ 2-бөлім §51 120-122 бет
/Алматы, «Мектеп»,
2019/
Алгебра және анализ
бастамалары ЖМБ 2-бөлім §51 122-123 бет
/Алматы, «Мектеп»,
2019/
|
Сабақтың
соңы:
5
минут
5 минут
|
Бағалау: мұғалімнің
бағалауы
Рефлексия:
«Padlet» платформасында сабақты
қорытындылау
Үй тапсырмасы: №51.8-51.12
есептерді шығару (
123
бет).
|
https://padlet.com/mnauryzbaev/padlet-f3v50bt2pq1g5zvd
|
Оқытушы/преподаватель: Наурызбаев Мурат
Адилбайулы