Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Функцияның кесіндідегі ең үлкен және ең кіші мәндері.
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Функцияның кесіндідегі ең үлкен және ең кіші мәндері.
Материал туралы қысқаша түсінік
Функцияның кесіндідегі ең үлкен және ең кіші мәндері тақырыбына ашық сабақ әзірлемесі.Колледждің 1курс студенттеріне арналып жасалды.
Миға шабуыл әдісі: Kahoot
платформасында өткен сабақтардан тест тапсырмасын
алу(3мин)
жауабы: (6x+4)
Бірінші туындының физикалық
мағынасы;жауабы: (лездік
жылдамдық)
Екінші ретті туындының физикалық
мағынасыжауабы:
(үдеу)
Көрсетілген графиктен функцияның өсу
аралықтарын тапжауабы:
(-1;0)∪(1;+∞)
функцияның сындық нүктелерін
тап
жауабы:y=-1;
Бағалау ауызша
жүргізіледі:
1орынға
-30б.
2орынға
-25б.
3орынға-20б.
Төңкерілген әдіс арқылы
сабақты бастау(3мин)
Құрметті студенттер бұл
тақырыпты біз төңкерілген әдіс арқылы өтеміз,яғни мен сендерге бұл
сабақты бейнесабақ ретінде жіберген болатынмын.Сол бойынша бүгінгі
сабақта сендер белсенділік көрсетіп,көбірек жұмыс жасауларың
керек.Түсінбеген жерлеріңді бірге талқылап,ары қарай практикаға
көшеміз,яғни есептер шығарамыз.Енді «Серпілген сауал» әдісі арқылы
сендердің қаншалықты түсінгендеріңді тексерейік.(студентерге сауал
қойылады,қол көтеріп жауап беру керек)
«Серпілген сауал»
әдісі
Функцияның ең үлкен мәні
дегеніміз не?
Функцияның ең кіші мәні
дегеніміз не?
Вейерстрасс теоремасын
тұжырымдау
Функцияның ең үлкен және ең
кіші мәнін табу алгоритмі
Бағалау ауызша
жүргізіледі:
Әр сауалға жауап беру-10б.
Алгебра және анализ
бастамалары ЖМБ 2-бөлім §50 116-117 бет
/Алматы, «Мектеп»,
2019/
Сабақтың ортасы
15 минут
10 минут
Жаңа тақырыпты
меңгеру.«Мағынаны тану»
әдісі
Жаңа сабақты студенттермен
бірге талқылап,түсінбеген жерлеріне жауап
беру(презентация)
Жаңа
тақырыптың«Қолдану» деңгейінде есепті
түсіндеремін
Жаңа тақырыпқа байланысты
мысал (есеп шығару)
Мысал:
Жаңа білімді
бекіту.
Тапсырма:«Тарсия »
әдісі арқылы тапсырма.
Функцияның ең үлкен және ең
кіші мәндерін табу
Бағалау:Әр есеп -10б.,жалпы балл-60б.
Алгебра және анализ
бастамалары ЖМБ 2-бөлім §51 120-122 бет
/Алматы, «Мектеп»,
2019/
Алгебра және анализ
бастамалары ЖМБ 2-бөлім §51 122-123 бет
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз