Материалдар / Функцияның кесіндідегі ең үлкен және ең кіші мәндері

Функцияның кесіндідегі ең үлкен және ең кіші мәндері

Материал туралы қысқаша түсінік
Функцияның кесіндідегі ең үлкен және ең кіші мәндері
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Мамыр 2023
263
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Абай облысы Жарма ауданы бойынша білім бөлімінің «К.Шакенов атындағы орта мектебі» КММ

Білім беру ұйымының атауы

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспар


Бөлім: 10.4А Туындының қолданылуы


Педагогтың Т.А.Ә.:

Бақыт Гүлжан

Күні:


Сынып: 10

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Функцияның кесіндідегі ең үлкен және ең кіші мәндері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

10.4.1.34 функцияның кесіндідегі ең үлкен және ең кіші мәндерін табу

Сабақтың мақсаты /

Бағалау критерийлері:

Функцияның кесіндідегі ең үлкен және ең кіші мәндерін табу алгоритмін қолданып есептер шығарады

Ойлау дағдылрының деңгейі:

Қолдану

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


5 мин









Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен сәлемдеседі.

Зейінін сабаққа шоғырландырады.

Психологиялық жағымды ахуал тудыру үшін:

«Шаттық шеңбері» әдісін пайдаланады

Оқушыларды шеңбер бойымен тұрғызып, бір-біріне жақсы сөздер айтып, сабақты жақсы көңіл-күймен бастауға шақырады.

«Вагондар»әдісі арқылы оқушыларды үш топқа бөледі

Үй тапсырмасын тексеру

«Досыңды бағала» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексереді

Үй тапсырмасының шеімдері слайдта көрсетіледі

51.6

  1. 25 санын көбейтіндісі ең үлкен болатындай екі қосылғышқа жіктеңдер.

  2. 16 санын квадраттарының қосындысы ең кіші сан блатындай екі қосылғышқа жіктеңдер.

Мұғаліммен сәлемдеседі


Шеңбер бойымен тұрып бір-біріне жақсы сөздер айтады.





Оқушылар қима қағаздарды таңдау арқылы «Плацкард», «Купе», «Люкс» үш топқа бөлініп отырады.


Бірге отырған оқушылар дәптерлерін өзара алмастырып, үй тапсырмасының жауабын слайдта көрсетілген жауаппен салыстырады. Бірін-бірі бағалайды

Үй тапсырмасының жауабы:

51.6

  1. Бірінші қосылғышты деп алсақ, екінші қосылғыш болады.

Екі қосылғыштың көбейтіндісі

болады.


Жауабы: 12,5; 12,5

  1. Бірінші қосылғышты деп алсақ, екінші қосылғыш болады.

Екі қосылғыштың квадраттарының қосындысы

болады.


Жауабы: 8; 8













«+/-» арқылы бағаланады.

Оқушының сабаққа деген ынталарын арттыру үшін «Жарайсың!»

«Жақсы!» деген ынталандыру сөздері










Қима қағаздар



Алгебра және анализ бастамалары


Әбілқасымова А.Е. т.б.

Жалпы білім беретін мектептің жаратылыстаны-математика бағытындағы 10-сыныбына арналған оқулық. 2-бөлім.

122-бет

Сабақтың ортасы


Жеке жұмыс


10 мин

«Штрих код» әдісі

Plickers бағдарламасы арқылы функцияның кесіндідегі ең үлкен және ең кіші мәндерін табуға берілген есептер беріледі

Тест тапсырмалары:

2.

3.

4.

5.

6.



Оқушылар берілген есептерді шығарып өздеріне берілген штрих код арқылы есептің дұрыс жауабын көрсетіп отырады.

Тест тапсырмасының жауаптары:

Жауабы:

2.

Жауабы:

3.

Жауабы:

4.

Жауабы:

5.

Жауабы:

6.

Жауабы:

Дескриптор:

-Берілген функцияның туындысын табады;

- сындық нүктелерін табады және оның берілген аралыққа тиістіліген анықтайды;

- сындық нүктедегі және кесіндінің ұштарындағы функцияның мәндерін табады;

-табылған мәндерді салыстыру арқылы функцияның ең үлкен және ең кіші мәндерін анықтайды.

Бағалау:

6 ұпай

4 балл

5-4 ұпай

3 балл

3-2 ұпай

2 балл

1 ұпай

1 балл

Жалпы:

4 балл


Plickers бағдарламасы интернет желісінде еркін қолданыста.

Штрих код

Кеспе қағаздар



Топтық жұмыс



15 мин

«Сый табақ» әдісі арқылы әр топқа топпен жұмыс жасауға арналған функционалдық сауаттылықтарын дамытуға бағытталған, функцияның кесіндідегі ең үлкен және ең кіші мәндерін табуға беілген қолданбалы есептер беріледі

«Плацкард» тобына арналған есеп:

Асан өзен жағасынан 800 м2 жерді қоршап картоп екпекші. Қоршауға кететін шарбақты үнемдеу мақсатында, ол суреттегідей тіктөртбұрыш пішінді жердің бір қабырғасы өзен жағасы болатындай үш қабырғасын ғана қоршамақшы.


Қаршауға кететін шарбақтың (ені тұрақты) 1м-і 1500тг болса, ең аз дегенде қанша теңге төлеуі керек?


«Купе» тобына арналған есеп:


Асан периметрі 24м болатын тіктөртбұрыш пішінді жерді қоршап картоп салмақшы. 1 м2 жерден 9 кг картоп алуды жоспарлап отыр. Асан осы жерден барынша көп өнім алу үшін жер телімінің өлшемдерін қалай алуы тиімді?


«Люкс» тобына арналған есеп:


Асан өз бөлмесінің бір қабырғасына төмендегідей үлгіде өзінде бар 6 м лентаны жиегіне қиып жапсырып қоятындай етіп сурет салмақшы.


Shape1

Shape5 Shape4 Shape3 Shape2

Сурет




Shape6

Асан суреттің алатын ауданы ең үлкен болуы үшін лентаны қандай өлшемде қиып алған тиімді?





  1. Әр топ А3 қағазына өздеріне берілген есептің шартына сәйкес фукнкция құрып келесі топқа сыйлайды;

  2. Әр топ құрылған функция арқылы функцияның ең үлкен (ең кіші) мәндерін табу алгоритмін қолданып ең үлкен (ең кіші) мәнін есептеп келесі топқа сыйлайды;

  3. Әр топ шығарылған есептің жауабына қарай отырып, қорытынды шығарады.


«Плацкард» тобына арналған есептің шешімі:

Қоршалатын жердің периметрі ең кіші болса, оған кететін ақшада ең аз болады. Қоршаудың ұзындығын алсақ, онда ені болады.

Жердің үш жағын ғана қоршайтындықтан оның жалпы ұзындығы:

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ