Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Функцияның кесіндідегі ең үлкен және ең кіші мәндері
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Функцияның кесіндідегі ең үлкен және ең кіші мәндері
Материал туралы қысқаша түсінік
Функцияның кесіндідегі ең үлкен және ең кіші мәндері
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Абай облысы Жарма ауданы
бойынша білім бөлімінің «К.Шакенов атындағы орта мектебі»
КММ
Білім беру ұйымының
атауы
Қысқа мерзімді (сабақ)
жоспар
Бөлім: 10.4А Туындының
қолданылуы
Педагогтың
Т.А.Ә.:
Бақыт
Гүлжан
Күні:
Сынып:
10
Қатысушылар
саны:
Қатыспағандар
саны:
Сабақтың
тақырыбы:
Функцияның кесіндідегі ең
үлкен және ең кіші мәндері
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары:
10.4.1.34 функцияның
кесіндідегі ең үлкен және ең кіші мәндерін
табу
Сабақтың мақсаты
/
Бағалау
критерийлері:
Функцияның кесіндідегі ең
үлкен және ең кіші мәндерін табу алгоритмін қолданып есептер
шығарады
Ойлау дағдылрының
деңгейі:
Қолдану
Сабақ
барысы
Сабақтың
кезеңі/уақыт
Педагогтің
әрекеті
Оқушылардың
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
5
мин
Ұйымдастыру
кезеңі.
Оқушылармен
сәлемдеседі.
Зейінін сабаққа
шоғырландырады.
Психологиялық
жағымды ахуал тудыру үшін:
«Шаттық шеңбері»
әдісін пайдаланады
Оқушыларды шеңбер
бойымен тұрғызып, бір-біріне жақсы сөздер айтып, сабақты жақсы
көңіл-күймен бастауға шақырады.
«Вагондар»әдісіарқылы оқушыларды үш топқа
бөледі
Үй тапсырмасын
тексеру
«Досыңды бағала»
әдісіарқылы үй тапсырмасын
тексереді
Үй тапсырмасының
шеімдері слайдта көрсетіледі
№51.6
25 санын көбейтіндісі ең үлкен
болатындай екі қосылғышқа жіктеңдер.
16 санын квадраттарының
қосындысы ең кіші сан блатындай екі қосылғышқа
жіктеңдер.
Мұғаліммен
сәлемдеседі
Шеңбер бойымен тұрып
бір-біріне жақсы сөздер айтады.
Оқушылар қима
қағаздарды таңдау арқылы «Плацкард», «Купе», «Люкс» үш топқа
бөлініп отырады.
Бірге отырған
оқушылар дәптерлерін өзара алмастырып, үй тапсырмасының жауабын
слайдта көрсетілген жауаппен салыстырады. Бірін-бірі
бағалайды
Үй тапсырмасының
жауабы:
№51.6
Бірінші қосылғыштыдеп алсақ, екінші
қосылғышболады.
Екі қосылғыштың
көбейтіндісі
болады.
Жауабы: 12,5;
12,5
Бірінші қосылғыштыдеп алсақ, екінші
қосылғышболады.
Екі қосылғыштың
квадраттарының қосындысы
болады.
Жауабы: 8;
8
«+/-» арқылы
бағаланады.
Оқушының сабаққа
деген ынталарын арттыру үшін
«Жарайсың!»
«Жақсы!» деген
ынталандыру сөздері
Қима
қағаздар
Алгебра және анализ
бастамалары
Әбілқасымова А.Е.
т.б.
Жалпы білім беретін
мектептің жаратылыстаны-математика бағытындағы 10-сыныбына арналған
оқулық. 2-бөлім.
122-бет
Сабақтың
ортасы
Жеке
жұмыс
10
мин
«Штрих код»
әдісі
Plickers
бағдарламасы арқылы функцияның кесіндідегі ең үлкен және ең кіші
мәндерін табуға берілген есептер
беріледі
Тест
тапсырмалары:
2.
3.
4.
5.
6.
Оқушылар берілген
есептерді шығарып өздеріне берілген штрих код арқылы есептің дұрыс
жауабын көрсетіп отырады.
Тест тапсырмасының
жауаптары:
Жауабы:
2.
Жауабы:
3.
Жауабы:
4.
Жауабы:
5.
Жауабы:
6.
Жауабы:
Дескриптор:
-Берілген функцияның
туындысын табады;
- сындық нүктелерін
табады және оның берілген аралыққа тиістіліген
анықтайды;
- сындық нүктедегі
және кесіндінің ұштарындағы функцияның мәндерін
табады;
-табылған мәндерді
салыстыру арқылы функцияның ең үлкен және ең кіші мәндерін
анықтайды.
Бағалау:
6
ұпай
4
балл
5-4
ұпай
3
балл
3-2
ұпай
2
балл
1
ұпай
1
балл
Жалпы:
4
балл
Plickers бағдарламасы интернет
желісінде еркін қолданыста.
Штрих
код
Кеспе
қағаздар
Топтық
жұмыс
15
мин
«Сый табақ»
әдісіарқылы әр топқа топпен жұмыс
жасауға арналған функционалдық сауаттылықтарын дамытуға
бағытталған, функцияның кесіндідегі ең үлкен және ең кіші мәндерін
табуға беілген қолданбалы есептер
беріледі
«Плацкард» тобына арналған
есеп:
Асан өзен жағасынан 800
м2жерді қоршап картоп екпекші.
Қоршауға кететін шарбақты үнемдеу мақсатында, ол суреттегідей
тіктөртбұрыш пішінді жердің бір қабырғасы өзен жағасы болатындай үш
қабырғасын ғана қоршамақшы.
Қаршауға кететін шарбақтың
(ені тұрақты) 1м-і 1500тг болса, ең аз дегенде қанша теңге төлеуі
керек?
«Купе» тобына арналған
есеп:
Асан периметрі 24м болатын
тіктөртбұрыш пішінді жерді қоршап картоп салмақшы. 1
м2жерден 9 кг картоп алуды
жоспарлап отыр. Асан осы жерден барынша көп өнім алу үшін жер
телімінің өлшемдерін қалай алуы
тиімді?
«Люкс» тобына арналған
есеп:
Асан өз бөлмесінің бір
қабырғасына төмендегідей үлгіде өзінде бар 6 м лентаны жиегіне қиып
жапсырып қоятындай етіп сурет
салмақшы.
Сурет
Асан суреттің алатын ауданы ең
үлкен болуы үшін лентаны қандай өлшемде қиып алған
тиімді?
Әр топ А3 қағазына өздеріне
берілген есептің шартына сәйкес фукнкция құрып келесі топқа
сыйлайды;
Әр топ құрылған функция арқылы
функцияның ең үлкен (ең кіші) мәндерін табу алгоритмін қолданып ең
үлкен (ең кіші) мәнін есептеп келесі топқа
сыйлайды;
Әр топ шығарылған есептің
жауабына қарай отырып,қорытынды
шығарады.
«Плацкард» тобына арналған
есептің шешімі:
Қоршалатын жердің периметрі ең
кіші болса, оған кететін ақшада ең аз болады. Қоршаудың
ұзындығыналсақ, онда
еніболады.
Жердің үш жағын ғана
қоршайтындықтан оның жалпы ұзындығы:
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз