Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Функцияның кесіндідегі ең үлкен және ең кіші мәндері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Абай облысы Жарма ауданы бойынша білім бөлімінің «К.Шакенов атындағы орта мектебі» КММ
Білім беру ұйымының атауы
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспар
Бөлім: 10.4А Туындының қолданылуы |
|
|||||||||||||||
Педагогтың Т.А.Ә.: |
||||||||||||||||
Күні: |
|
|||||||||||||||
Сынып: 10 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Функцияның кесіндідегі ең үлкен және ең кіші мәндері |
|||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
10.4.1.34 функцияның кесіндідегі ең үлкен және ең кіші мәндерін табу |
|||||||||||||||
Сабақтың мақсаты / Бағалау критерийлері: |
Функцияның кесіндідегі ең үлкен және ең кіші мәндерін табу алгоритмін қолданып есептер шығарады |
|||||||||||||||
Ойлау дағдылрының деңгейі: |
Қолдану |
|||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушылардың әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||
Сабақтың басы 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдеседі. Зейінін сабаққа шоғырландырады. Психологиялық жағымды ахуал тудыру үшін: «Шаттық шеңбері» әдісін пайдаланады Оқушыларды шеңбер бойымен тұрғызып, бір-біріне жақсы сөздер айтып, сабақты жақсы көңіл-күймен бастауға шақырады. «Вагондар»әдісі арқылы оқушыларды үш топқа бөледі Үй тапсырмасын тексеру «Досыңды бағала» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексереді Үй тапсырмасының шеімдері слайдта көрсетіледі №51.6
|
Мұғаліммен сәлемдеседі Шеңбер бойымен тұрып бір-біріне жақсы сөздер айтады. Оқушылар қима қағаздарды таңдау арқылы «Плацкард», «Купе», «Люкс» үш топқа бөлініп отырады. Бірге отырған оқушылар дәптерлерін өзара алмастырып, үй тапсырмасының жауабын слайдта көрсетілген жауаппен салыстырады. Бірін-бірі бағалайды Үй тапсырмасының жауабы: №51.6
Екі қосылғыштың көбейтіндісі болады. Жауабы: 12,5; 12,5
Екі қосылғыштың квадраттарының қосындысы болады. Жауабы: 8; 8 |
«+/-» арқылы бағаланады. Оқушының сабаққа деген ынталарын арттыру үшін «Жарайсың!» «Жақсы!» деген ынталандыру сөздері |
Қима қағаздар Алгебра және анализ бастамалары Әбілқасымова А.Е. т.б. Жалпы білім беретін мектептің жаратылыстаны-математика бағытындағы 10-сыныбына арналған оқулық. 2-бөлім. 122-бет |
||||||||||||
Сабақтың ортасы Жеке жұмыс 10 мин |
«Штрих код» әдісі Plickers бағдарламасы арқылы функцияның кесіндідегі ең үлкен және ең кіші мәндерін табуға берілген есептер беріледі Тест тапсырмалары:
2.
3.
4.
5.
6. |
Оқушылар берілген есептерді шығарып өздеріне берілген штрих код арқылы есептің дұрыс жауабын көрсетіп отырады. Тест тапсырмасының жауаптары: Жауабы: 2. Жауабы: 3. Жауабы: 4. Жауабы: 5. Жауабы: 6. Жауабы: |
Дескриптор: -Берілген функцияның туындысын табады; - сындық нүктелерін табады және оның берілген аралыққа тиістіліген анықтайды; - сындық нүктедегі және кесіндінің ұштарындағы функцияның мәндерін табады; -табылған мәндерді салыстыру арқылы функцияның ең үлкен және ең кіші мәндерін анықтайды. Бағалау:
|
Plickers бағдарламасы интернет желісінде еркін қолданыста. Штрих код Кеспе қағаздар
|
||||||||||||
Топтық жұмыс
15 мин |
«Сый табақ» әдісі арқылы әр топқа топпен жұмыс жасауға арналған функционалдық сауаттылықтарын дамытуға бағытталған, функцияның кесіндідегі ең үлкен және ең кіші мәндерін табуға беілген қолданбалы есептер беріледі «Плацкард» тобына арналған есеп: Асан өзен жағасынан 800 м2 жерді қоршап картоп екпекші. Қоршауға кететін шарбақты үнемдеу мақсатында, ол суреттегідей тіктөртбұрыш пішінді жердің бір қабырғасы өзен жағасы болатындай үш қабырғасын ғана қоршамақшы.
Қаршауға кететін шарбақтың (ені тұрақты) 1м-і 1500тг болса, ең аз дегенде қанша теңге төлеуі керек?
«Купе» тобына арналған есеп:
Асан периметрі 24м болатын тіктөртбұрыш пішінді жерді қоршап картоп салмақшы. 1 м2 жерден 9 кг картоп алуды жоспарлап отыр. Асан осы жерден барынша көп өнім алу үшін жер телімінің өлшемдерін қалай алуы тиімді?
«Люкс» тобына арналған есеп:
Асан өз бөлмесінің бір қабырғасына төмендегідей үлгіде өзінде бар 6 м лентаны жиегіне қиып жапсырып қоятындай етіп сурет салмақшы.
Сурет
Асан суреттің алатын ауданы ең үлкен болуы үшін лентаны қандай өлшемде қиып алған тиімді?
|
«Плацкард» тобына арналған есептің шешімі: Қоршалатын жердің периметрі ең кіші болса, оған кететін ақшада ең аз болады. Қоршаудың ұзындығын алсақ, онда ені болады. Жердің үш жағын ғана қоршайтындықтан оның жалпы ұзындығы:
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |