Қатысқан
студенттер саны саны: 25
|
Қатыспағандар:
|
Осы сабақ
арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
|
10.4.1.8 -
функцияның
нүктедегі шегінің анықтамасын білу және оны
есептеу;
10.4.1.9 -
функцияның
шексіздіктегі шегінің анықтамасын білу және оны
есептеу;
10.4.1.11 -
функцияның
шексіздіктегі шегінің қасиеттерін қолданып сан тізбектерінің
шектерін табу.
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Бaрлық студенттер
oрындaй aлaды:
Үзіліссіз
функция және оның қасиеттеріне, функция шегін табуға есептер шығара
алады
|
Студенттердің көпшiлiгi
oрындaй aлaды:
Функция
шегін, асимтотасын, үзіліссіздігін таба алады; түрлендірулер енгізе
алады
|
Кeйбiр студенттер
oрындaй aлaды:
Функция
шегін, асимтотасын, үзіліссіздігін таба алады; түрлендірулер енгізе
алады; есептеулер жүргізуге дағдыланады
|
Бағалау
критерийлері
|
Білім
алушы
-функцияның нүктедегі
шегінінің анықтамасын біледі
-фукнцияның
үзіліссіздігі мен үзіліссіз нүктелерін анықтайды
-үзіліссіз функция және
оның қасиеттерін меңгереді және қолдана алады
-функция шегін табу
білім білік дағдыларын меңгереді
|
Сабақта
қамтылатын құндылықтар
|
Белсенді
қарым- қатынас, өзіндік шешім қабылдауды үйрену және оны дамыту.
Бір – бірінің пікірлерін құрметтеу, қабылдау.
Оқушылардың өз бетімен
білім алу дағдыларын қалыптастыру.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Өмірмен
байланысты есептер
|
Алдыңғы
білім
|
10.4.1.1 - функция
анықтамасын және берілу
тәсілдерін
білу.
10.2.1.3 - функция
қасиеттерін анықтай алу;
10.4.1.4 - функцияның
берілген графигі бойынша оның қасиеттерін:
1) функцияның анықталу
облысы;
2) функцияның мәндер
жиыны;
3) функцияның
нөлдері;
4) функцияның
периодтылығы;
5) функцияның
бірсарындылық аралықтары;
6) функцияның
таңбатұрақтылық аралықтары;
7) функцияның ең үлкен
және ең кіші мәндері;
8) функцияның
жұптылығы,тақтылығы;
9) функцияның
шектелгендігі;
10) функция
үзіліссіздігі;
11)
функцияның экстремумдары сипаттай алу.
|
Жоспар
|
Жоспарланатын уақыт
|
Жоспар
бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Амандасу. Студенттер бір-біріне
жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады. «Шаттық
шеңбері»
Психологиялық тренинг
«Конфуцийдің дана сөзі»
Білімге жетелейтін үш
жол бар:
Еліктеу жолы - ең жеңіл
жол,
Ойлау жолы - ең
игілікті жол,
Тәжірибе жолы - ең қиын
да, ащы жол.
Мақсаты: оқушылардың
назары, ынтасы сабаққа аудару
Іс әрекет: өлең
шумақтары әсерлі етіп оқылады
«Функция
элементтері»
Мақсаты: оқушыларда
топпен жұмыс жасауға, ұйымшылдыққа, достарының пікірін тыңдауға
дағдыландыру
Іс-әрекеті: функция
элементтері бойынша топқа біріктіру
3. «Өзіңді өзің тексер»
әдісі
Мақсаты: үй жұмысын
тексеру үшін оқушының зейінін, әділдігін бақылайды, уақытты
үнемдейді
Іс
әрекеті: оқушыларға үй жұмысын ауызша оқытады
|
1.Дана
сөздер
2. Топ
аттары
3.Жұмыс
дәптері
|
Сабақтың
ортасы
|
Дескрипторлы
тапсырмалар:
4. «Анықтамалар»
әдісі
Мақсаты: жетекші
сұрақтар қою арқылы анықтамаларды айту, тұжырым жасау, ойлау
дағдысын дамыту
Іс-әрекеті: жетекші
сұрақтар қояды
Функциялық
тәуелділікпен қатар функцияның шегі туралы ұғым – маңыздыда күрделі
ұғым. Сондықтан функцияның нүктедегі шегі туралы ұғымды қарастыруды
қарапайым мысалдан бастайық.
1-мысыл y=f (x)
функциясының x нүктесі 2-ге ұмтылғандағы (x – 2) шегін
анықтайық:
а)
1+ ә)
f(x)= .
Шешуі: x=2 нүктесі
функциялардың анықталу облыстарының ішінде болғандықтан, олардың
x=2 нүктесіндегі шектерін табуға болады.
а)
f(2)=1+ =5; ә) f(2)= =2.
Сонымен, x аргументі
ұмтылатын сан f(x) функуиясының анықталу облыстарының ішінде
жататын болса, онда оның сол нүктедегі мәні – функуияның шектік
мәні болып табылады.
Осы тұжырымды келесі
түрде жазуға болады.
Егер
x болса, онда
f(x) f( ).
Енді функцияның
үзіліссіздігі ұғымына тоқталайық.
Анықтама. Егер f(x)
функциясы нүктесінде анықталған және функцияның шеткі
мәні нүктесіндегі мәніне тең
болса, онда функция нүктесінде үзіліссіз
функция деп
аталады.
|
4. А4
парағы
5. Оқулық, есептер
жинағы
6. Ауызша
есептер
|
Сабақтың
соңы
|
Кері
байланыс:
5. «Ой
қозғау»
Мақсаты: алған
білімдерін негіздеуге; толықтыруға; есептер шығаруға
дағдыланады
Іс-әрекет: оқулықтан,
есептер жинағынан есептер шығартады
Үй
тапсырмасы
|
7.
Оқулық
8. Сурет,
стикерлер
|
Қосымша
ақпарат
|
Саралау –студентке
мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті студентке
тапсырманы қалай түрлендіресіз?Тақырыпты өзге пәндермен
байланыстырып, тұжырым жасай алады.
Оқушылар
сабақта топтық жұмыста бірлесе отырып талдайды, түсінбеген
есептерін бір-біріне түсіндіреді. Жұптық жұмыстарды шығара отырып
өз білімдерін шыңдайды.
|
Бағалау – студент
білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Сабақтың
әр бөлімінде студенттердің жасаған жұмыстарына мадақтау сөздер
айту. Жалпы сыныптық,өз беттік жұмыста тапсырманы орындауда өзара
бағалау жүзеге асады.
|
Пәнаралық байланыс
:
Денсаулық және
санитарлық гигиенамен қауіпсіздік техникасының
сақталуы
Сергіту
сәті көзге жаттығу жұмысы.
|
Рефлекция
Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін
оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?
Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды
ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім
және неге?
|
Сабақ/оқу мақсаттары
шынайы ма?
Бүгін студенттер не
білді?
Топтағы ахуал қандай
болды?
Мен жоспарланған
саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт
ішінде үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай
түзетулер енгіздім және неліктен?
|
Қорытынды
бағалау
Ең жақсы өткен екі
нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)
1.
2.
Қандай екі нәрсе
немесе тапсырма сабақтың бұдан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді
(оқыту мен оқуға қатысты)
1.
2.
|