«Ғажайып
математика»
1-2
сынып
Түсінік
хат
Математиканы тереңдете оқыту
оқушының тұлға ретінде қалыптасуына, оның ақыл ойының дамуына,
қоршаған болмысты танып, білуіне
көмектеседі.
Бұл математика әлемінде
оқушылардың математикалық білім, біліктерін қалыптастырып, ой -
өрісін кеңейтуді шығармашылығын қиялдау қабілетін дамытуды және
ұлттық болмысты дүние жүзілік мәдени мұралармен үндестіру арқылы
баланы жеке тұлға ретінде қалыптастыруды көздейді.
Математика-мазмұнына сандар мен оларға қолданылатын
амалдарды,шамаларды,есептерді,алгебра геометрия элементтерін
біріктірген,олардың өзара байланысы мен өзара әсерлесуін жүзеге
асыратын кіріктірілген оқу
пәні.
Мақсаттары:
Оқушыларға математикалық
білім, білік дағдыларын
игерту.
Математика әлемінде
үйірмесінің мазмұны танымдық іс - әрекет пен өздігінен білім алуға
бейімдеу.
Ұлттық болмысты дүниежүзілік
мәдени мұралар мен үндестіру арқылы баланы тұлға ретінде
қалыптастыру.
Математикалық білімді өмірде
қолдануға жан- жақты дайындықты жүзеге
асыру.
Міндеттері:
Оқушының тұлға ретінде
қалыптасуына әсер ету.
Ақыл ойын, интеллектуалдық
және ерік пен сезім белсенділігін
дамыту.
Математиканың қоршаған
болмысты таным білуге көмектесетін ғылым болып табылатыны туралы
түсініктерді қалыптастыру.
Оқушының өмір тіршілігіне
қажетті білім, білік дағдыларын
қалыптастыру.
-«Математика»пәнінің мазмұны
аркылы танымдық және коммуникативтік іс-әрекетке,өздігінен білім
алуға және еңбекке бейімдеу,сондай-ақ
ата-дәстүр,әдет-ғұрып,салт-сана,халықтық ұлттык болмысты жалпы
адамзаттың мәдени мұраларымен үндестіру аркылы баланы түлға ретінде
қалыптастыру.
-Оқушының ақыл-ойының
математикалық стилін,интеллектуалдық және ерік пен сезімге катысты
сапаларын дамыту.
-Мектептің негізгі сатысында
окуға,меңгерген математикалық білімін өмірде қолдануға жан- жақты
дайындауды жүзеге асыру.
Математиканың өмірде болып
жатқан нақты құбылыстарды жалпылауға және қоршаған болмысты
танып-білуге көмектесетін ғылым болып табылатыны туралы
түсініктердің қалыптасуына ықпал
ету.
Оқушының өмір сүруіне және
мектептің келесі деңгейде оқуын жалғастыруы үшін қажетті
білім,білік және дағдыларды
қалыптастыру.
Күтілетін
нәтиже:
Миллион көлеміндегі сандардың
натурал қатарының ретін .Қосудың және көбейтудің қасиеттерін.
Жакшалы және жақшасыз санды өрнектерде арифметикалық амалдардың
орындалуын ретін, тәртібін. Есептің құрамдас бөліктерін және оны
шығару үдерісін кезеңдерін білуі тиіс. Сандарды жазбаша көбейту
баған түрінде және бөлу
тәсіл.
Оқушы білуі тиіс:
- санның квадраты және
кубы туралы;
- есепті әртүрлі тәсілмен
шығаруды үйренуді;
-ондықтан
аттай ауызша қосу және азайтуды;
- қалдықпен бөлу және тексеруді
үйренуді;
- көп таңбалы сандар,разрядтар
және класстар туралы;
-амалдардың орындалу ретін;
Оқушы игеруі тиіс:
-санды
көбейту мен бөлуді;
-кестелік
көбейтуді;
-санды
және шамаларды салыстыруды;
- көп таңбалы сандарды разрядтық
қосылғыштарға жіктеуді меңгеруді;
-
есептерді теңдеу құру арқылы шығаруды;
- есептер
шығаруды.
Тақырыптық күнтізбелік
жоспары:
№
|
Тақырыптары
|
Сағат саны
|
Мерзімі
|
|
1
тоқсан
|
|
|
1
|
«Соңына жет» (суретті аяқта)
|
1
|
05.09
|
2
|
«Сөзді аяқта» ойын сабақ
|
1
|
12.09
|
3
|
Сандардың ұйқасын табу
|
1
|
19.09
|
4
|
Суретті аяқтау
|
1
|
26.09
|
5
|
Фигураларды штрихтау
|
1
|
03.10
|
6
|
Симеттриялы заттар
|
1
|
10.10
|
7
|
Құрама сандар
|
1
|
17.10
|
8
|
Киелі сандар
|
1
|
24.10
|
2
тоқсан
|
9
|
Геометриялық пішіндер
|
1
|
07.10
|
10
|
Кім тапқыр?
|
1
|
14.10
|
11
|
Аннаграммалар,шытырмандар
|
1
|
21.10
|
12
|
Шатасқан сандар
|
1
|
28.10
|
13
|
Фигураны салып аяқта
|
1
|
05.12
|
14
|
Жасырынған сандар
|
1
|
12.12
|
15
|
Таяқшалармен жұмыс
|
1
|
19.12
|
16
|
Сандар құрастыру
|
1
|
26.12
|
|
3
тоқсан
|
|
|
17
|
Логикалық есеп
|
1
|
09.01
|
18
|
Сурет бойынша қарапайым
есептер құрастыру
|
1
|
16.01
|
19
|
Қызықты баспалдақ
|
1
|
23.01
|
20
|
Квн (математикалық жарыс)
|
1
|
30.01
|
21
|
Ойлан,тап!
|
1
|
13.02
|
22
|
Түсіп қалған сандар
|
1
|
20.02
|
23
|
Математикалық қызықты ойындар
|
1
|
27.02
|
24
|
Математикалық тапсырмалар
|
1
|
06.03
|
25
|
Ойлан , тап!
|
1
|
13.03
|
26
|
Логикалық сөзді есептер
|
1
|
20.04
|
|
|
|
|
4
тоқсан
|
27
|
Логикалық ауызша есептер
|
1
|
05.04
|
28
|
Математикалық жұмбақтар
|
1
|
10.04
|
29
|
Сөзжұмбақтарды шешу
|
1
|
17.04
|
30
|
Метаграммалар
|
1
|
24.04
|
31
|
Математикалық жаңылтпаштар
|
1
|
08.05
|
32
|
Кім жылдам?
|
1
|
13.05
|
33
|
Сиқырлы математика
|
1
|
15.05
|
34
|
Математикалық ғаламға саяхат
|
1
|
22.05
|
Пайдаланған әдебиеттер
тізімі:
1.Математика пәні бойынша
бастауыш сынып оқушыларының логикалық ойлау және есептеу дағдыларын
дамытуға арналған тапсырмалар жинағы.Көкшетау.
«Келешек-2030»ЖШС,2010
2.Тестер жинағы. Алматы.Өнер
2005 баспасы.
3.Сиқырлы пішіндер мен сандар
әлемінде.Шымкент.2003
4.Математикалық
жазулар.Алматыкітап
баспасы,2012
5.1-4 сыныпқа арналған
анықтамалар
6.Математика пәні бойынша тест
тапсырмалары жинағы 1-4 сынып Көкшетау
2012,2013