Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім

    Қозғалыс

    Педагогтің аты–жөні:

    Каденова З.А

    Күні:


    Сыныбы: 11

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Ғаламдық жылыну: себептері, салдарлары және шешу жолдары.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    11.3.2.1 - мүмкін болатын климаттың жаһандық жылыну салдарын болжау.

    Сабақтың мақсаты:

    мүмкін болатын климаттың жаһандық жылыну салдарын болжау, ғаламдық жылыну себептері мен салдарын зерттеу


    Сабақтың барысы

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс–әрекеті


    Оқушының іс–әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту

    3 мин



    (Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

    • Оқушылармен амандасу.

    • Түгендеу.

    • Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру жүзеге асырылады.



    Сабақ барысында оқушы өзін бағалап отыруы үшін, оқушыларға бағалау парақтары беріледі.








    Берілген смайликтерді көрсетеді. Көңіл-күйлері туралы ақпарат береді.



    Бағалау парақтары таратылады


    Мақсаты: оқушылардың сабаққа деген назарын бұру.


    Тиімділігі: оқушылардың жаңа сабақ алдындағы көңіл-күйін анықтау.


    Саралау: оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында өткізіледі.

    «Глобус» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады


    Презентация, қол смайликтері






    Бағалау парақтары


    Жаңа сабаққа кіріспе

    7 мин















    (Ұ). Үй тапсырмасын еске түсіру


    1. Экологиялық пирамидаға сипаттама беріңдер?

    2. Трофикалық деңгей дегеніміз не?

    3. Қазақстандағы ең ірі экожүйені атаңдар

    4. Харди-Вайнберг заңының мәні неде?

    5. Биологиялық алуантүрлілік дегеніміз не?

    6. Экожүйедегі қарым-қатынас түрлерін сипаттаңдар?

    Оқушылар презентацияда берілген сұрақтарды жауаптарымен сәйкестендіреді
















    Мақсаты: Өз ой-пікірлерімен санаса білу, көзқарастарын бөлісуде белсенді жағдай орнату.


    Саралау: Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар қойылады.


    Тиімділігі: Алдында өтілген тақырыпқа шолу жүргізіледі. Инновациялық технологияны қолдану.


    ҚБ «Өте жақсы», «жақсы» «Талпын» мұғалім тарапынан бағалау

    Сәйкестендіру парақтары












    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу

    12 мин



    «Стоп кадр» әдісі арқылы «Бейнежазба» көрсету.
    «Бейнежазбадан не байқадыңдар?

    Бейнежазбаны көру арқылы сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады

    /Бейнежазба орыс тілінде/

    Бейнежазбадан көрген ақпарат туралы өз ойларын айтады.



    Мақсаты: Өз ой-пікірлерімен бөлісу, ақпаратты анализдей алу.




    Ұжымдық жұмыс


    5 мин

    Тапсырма 1.


    Постер қорғау.

    1 Топ. Аллергия күрделенуде? Жаһандық жылыну кінәлі ме?

    2 Топ. Климаттың өзгеруі жануарларға қалай әсер етеді

    Топ. Климаттың өзгеруі бізді ауруға айналдыруы мүмкін бе?






    Әр топ өздеріне берілген тапсырмаларды орындайды.

    Дескрипторы:

    • Жаһандық жылыну себептерін анықтады;

    • Жаһандық жылынудың әсерін сипаттады;

    • Жаһандық жылыну салдарын анықтады.

    «Глобус» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады

    Жалпы– 3 балл


    Мақсаты: Білім алушы өз ойын талдайды және сараптайды, ойлау логикасын дамытады.





    Постер












    Жұптық жұмыс

    4 мин


    Тапсырма 2. Жұппен жұмыс. «Адасқан сөздер»

    Төмендегі сөйлемдерді аяқтау үшін келесі сөздердің ішінен мағынасы келетін сөзді таңдаңыз: әсер, жауын-шашын, экожүйе, табиғи, экологиялық із, шығарындылар, парниктік, ерекше, жойылу қаупі бар, қазба.



    1. Егер жануар Shape1 болса, онда оның жойылып кету қаупі бар.

    2. Өсімдіктер мен жануарлардың алуан түрлілігі қамтылатын табиғи қауымдастық
     Shape2 ретінде белгілі.

    3. Көмірқышқыл газы, метан және азот оксиді
     Shape3   газдардың мысалы болып табылады.

    4. Мұнай мен көмір -
     Shape4   отындарының мысалдары.

    5. Қар, жаңбыр мен бұршақ -
    Shape5 мысалы.

    6. Климаттың өзгеруіне алаңдаған адамдар көміртегі
    Shape6 барынша азайтуға тырысады. (= белгілі бір уақыт аралығында жеке адам немесе ұйым шығаратын көміртектің мөлшері).

    7. Атмосфераға парниктік газдар шығарындыларын
    Shape7 деп атайды.

    8. Қоршаған ортаға
    (= effect)  Shape8   айтарлықтай болды.


    9. Климаттың өзгеруі тек ғаламдық жылынуда ғана емес, сонымен қатар ауа-райының экстремалды және
    Shape9  жағдайларында көрінеді.

    10. «Жасанды» - бұл Shape10 қарама-қарсы.


    Жұппен жұмыс орындайды. Оқушылар бос орындарға адасқан сөздерді қойып дұрыс нұсқасын жазады.




    Дескриптор:


    - ғаламдық жылыну себептерін анықтай алды;


    «Глобус» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады


    Жалпы– 4 балл

    Парақшалар

    Жеке жұмыс

    2мин

    Дәптермен жұмыс.

    1 тапсырма. Ғаламдық жылыну себептерін сипаттап жаз.


    2Рисунок 15 тапсырма.

    Бос ұяшықтарды толтыр. Ғаламдық жылыну.










    3 тапсырма. Елімізде соңғы 10 жылдағы ауа райы температурасы қаншалықты көтерілгенін сұлба түрінде жазып көрсетіңдер?


    Оқушылар дәптермен жұмыс жасайды.

    Дескриптор:


    - ғаламдық жылыну себептерін сипаттады

    - себеп салдарын анықтады;

    «Глобус» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады


    Жалпы– 4 балл

    Оқулық

    Жұмыс дәптерлері

    Сабақты бекіту

    5мин

    Берілген графиктер, кестелер және деректер бойынша болжам жасаңыздар


    Оқушылар берілген бос ұяшықтарға ауызша жауап береді







    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Каденова Зухра Ануарбековна
    01 Мамыр 2024
    429
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ғаламдық жылыну себептері, салдарлары және шешу жолдары.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ғаламдық жылыну себептері, салдарлары және шешу жолдары.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ғаламдық жылыну себептері, салдарлары және шешу жолдары.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім

    Қозғалыс

    Педагогтің аты–жөні:

    Каденова З.А

    Күні:


    Сыныбы: 11

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Ғаламдық жылыну: себептері, салдарлары және шешу жолдары.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    11.3.2.1 - мүмкін болатын климаттың жаһандық жылыну салдарын болжау.

    Сабақтың мақсаты:

    мүмкін болатын климаттың жаһандық жылыну салдарын болжау, ғаламдық жылыну себептері мен салдарын зерттеу


    Сабақтың барысы

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс–әрекеті


    Оқушының іс–әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту

    3 мин



    (Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

    • Оқушылармен амандасу.

    • Түгендеу.

    • Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру жүзеге асырылады.



    Сабақ барысында оқушы өзін бағалап отыруы үшін, оқушыларға бағалау парақтары беріледі.








    Берілген смайликтерді көрсетеді. Көңіл-күйлері туралы ақпарат береді.



    Бағалау парақтары таратылады


    Мақсаты: оқушылардың сабаққа деген назарын бұру.


    Тиімділігі: оқушылардың жаңа сабақ алдындағы көңіл-күйін анықтау.


    Саралау: оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында өткізіледі.

    «Глобус» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады


    Презентация, қол смайликтері






    Бағалау парақтары


    Жаңа сабаққа кіріспе

    7 мин















    (Ұ). Үй тапсырмасын еске түсіру


    1. Экологиялық пирамидаға сипаттама беріңдер?

    2. Трофикалық деңгей дегеніміз не?

    3. Қазақстандағы ең ірі экожүйені атаңдар

    4. Харди-Вайнберг заңының мәні неде?

    5. Биологиялық алуантүрлілік дегеніміз не?

    6. Экожүйедегі қарым-қатынас түрлерін сипаттаңдар?

    Оқушылар презентацияда берілген сұрақтарды жауаптарымен сәйкестендіреді
















    Мақсаты: Өз ой-пікірлерімен санаса білу, көзқарастарын бөлісуде белсенді жағдай орнату.


    Саралау: Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар қойылады.


    Тиімділігі: Алдында өтілген тақырыпқа шолу жүргізіледі. Инновациялық технологияны қолдану.


    ҚБ «Өте жақсы», «жақсы» «Талпын» мұғалім тарапынан бағалау

    Сәйкестендіру парақтары












    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу

    12 мин



    «Стоп кадр» әдісі арқылы «Бейнежазба» көрсету.
    «Бейнежазбадан не байқадыңдар?

    Бейнежазбаны көру арқылы сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады

    /Бейнежазба орыс тілінде/

    Бейнежазбадан көрген ақпарат туралы өз ойларын айтады.



    Мақсаты: Өз ой-пікірлерімен бөлісу, ақпаратты анализдей алу.




    Ұжымдық жұмыс


    5 мин

    Тапсырма 1.


    Постер қорғау.

    1 Топ. Аллергия күрделенуде? Жаһандық жылыну кінәлі ме?

    2 Топ. Климаттың өзгеруі жануарларға қалай әсер етеді

    Топ. Климаттың өзгеруі бізді ауруға айналдыруы мүмкін бе?






    Әр топ өздеріне берілген тапсырмаларды орындайды.

    Дескрипторы:

    • Жаһандық жылыну себептерін анықтады;

    • Жаһандық жылынудың әсерін сипаттады;

    • Жаһандық жылыну салдарын анықтады.

    «Глобус» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады

    Жалпы– 3 балл


    Мақсаты: Білім алушы өз ойын талдайды және сараптайды, ойлау логикасын дамытады.





    Постер












    Жұптық жұмыс

    4 мин


    Тапсырма 2. Жұппен жұмыс. «Адасқан сөздер»

    Төмендегі сөйлемдерді аяқтау үшін келесі сөздердің ішінен мағынасы келетін сөзді таңдаңыз: әсер, жауын-шашын, экожүйе, табиғи, экологиялық із, шығарындылар, парниктік, ерекше, жойылу қаупі бар, қазба.



    1. Егер жануар Shape1 болса, онда оның жойылып кету қаупі бар.

    2. Өсімдіктер мен жануарлардың алуан түрлілігі қамтылатын табиғи қауымдастық
     Shape2 ретінде белгілі.

    3. Көмірқышқыл газы, метан және азот оксиді
     Shape3   газдардың мысалы болып табылады.

    4. Мұнай мен көмір -
     Shape4   отындарының мысалдары.

    5. Қар, жаңбыр мен бұршақ -
    Shape5 мысалы.

    6. Климаттың өзгеруіне алаңдаған адамдар көміртегі
    Shape6 барынша азайтуға тырысады. (= белгілі бір уақыт аралығында жеке адам немесе ұйым шығаратын көміртектің мөлшері).

    7. Атмосфераға парниктік газдар шығарындыларын
    Shape7 деп атайды.

    8. Қоршаған ортаға
    (= effect)  Shape8   айтарлықтай болды.


    9. Климаттың өзгеруі тек ғаламдық жылынуда ғана емес, сонымен қатар ауа-райының экстремалды және
    Shape9  жағдайларында көрінеді.

    10. «Жасанды» - бұл Shape10 қарама-қарсы.


    Жұппен жұмыс орындайды. Оқушылар бос орындарға адасқан сөздерді қойып дұрыс нұсқасын жазады.




    Дескриптор:


    - ғаламдық жылыну себептерін анықтай алды;


    «Глобус» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады


    Жалпы– 4 балл

    Парақшалар

    Жеке жұмыс

    2мин

    Дәптермен жұмыс.

    1 тапсырма. Ғаламдық жылыну себептерін сипаттап жаз.


    2Рисунок 15 тапсырма.

    Бос ұяшықтарды толтыр. Ғаламдық жылыну.










    3 тапсырма. Елімізде соңғы 10 жылдағы ауа райы температурасы қаншалықты көтерілгенін сұлба түрінде жазып көрсетіңдер?


    Оқушылар дәптермен жұмыс жасайды.

    Дескриптор:


    - ғаламдық жылыну себептерін сипаттады

    - себеп салдарын анықтады;

    «Глобус» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады


    Жалпы– 4 балл

    Оқулық

    Жұмыс дәптерлері

    Сабақты бекіту

    5мин

    Берілген графиктер, кестелер және деректер бойынша болжам жасаңыздар


    Оқушылар берілген бос ұяшықтарға ауызша жауап береді







    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Ашық сабақ 11 сынып
    01.05.2024
    429
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Каденова Зухра Ануарбековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации