Материалдар / Ғаламдық проблемалардың географиялық аспектілері 2-сабақ, 10 сынып ҚМЖ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ғаламдық проблемалардың географиялық аспектілері 2-сабақ, 10 сынып ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Ғаламдық проблемалардың географиялық аспектілері 10 сынып 472 бұйрық бойынша құрастырылған қысқа мерзімді жоспар Оқу мақсаты: 10.7.1.3 ғаламдық проблемалардың себептері мен салдарын анықтап, топтастыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Мамыр 2024
425
3 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Ғаламдық проблемалардың географиялық аспектілері

Бөлім

7-бөлім. АДАМЗАТТЫҢ ЖАҺАНДЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРІ

7.1 ЖАҺАНДЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРДІ ШЕШУ

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып 10

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

Ғаламдық проблемалардың географиялық аспектілері

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

10.7.1.3 ғаламдық проблемалардың себептері мен салдарын анықтап, топтастыру

Сабақтың мақсаты

Ғаламдық проблемалардың себеп- салдарын анықтап, топтастырады

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру кезеңі

Ұйымдастыру кезеңі

Амандасу, психологиялық ахуал қалыптастыру

«Күлімсіреу» әдісі сабақтың басындағы эмоциялық жағдайды жақсартады.

1, 2, 3, 4 дейін санау арқылы топтарға бөлу.

«Миға шабуыл» әдісі арқылы білімді белсендіру.

Тақырыпты анықтап, мақсат қою.

«Жаһандық мәселелер және олардың өзара байланысы» бейнеролигін көру.

Негізгі сұраққа жауап беру: Жаһандық мәселелер қандай қағидалар бойынша жіктеледі?

Мадақтау «Жарайсың!»


Оқулық

АКТ

Дәптер

Интернет ресурстары


Жаңа сабақты меңгеру








Тапсырмалар орындау кезеңі


Жаңа тақырып бойынша түсінік беріледі. «Ғаламдық проблемалар» тақырыбында бейнебаян көрсетіледі.

Тапсырма 1 Ғаламдық проблемалардың себептері мен салдары

Әр жұпқа кесте беріледі. Осы кестедегі проблемаларға 1 себеп және оның салдарын жазады. Немесе


Себебі

Салдары

Экологиялық



Демографиялық жарылыс



Демографиялық дағдарыс



Азық –түлік



Энергетикалық



Қарусыздану



Терроризм



Дүниежүзілік мұхит



Ауыз су




Тапсырма №2

Ғаламдық проблемаларды “SUMMARY-RETTELING" стратегиясы арқылы талдау.

Жұмыстың алгоритмі:

  1. Топта проблеманың біреуін таңдап алу.

  2. Оны постерге салып, мәселенің шешу жолдарын ұсыну.

  3. Әрбір проблеманың қысқаша мазмұндамасы түйіндемесінде (резюмесі) болу керек: суреті, таңбалары, т.б. туралы егжей ̵ тегжей сипаттап жазу керек

  4. Әрбір проблеманың толық мазмұнында болу керек: проблеманың себептері, оның салдары және шешу жолдары сипатталып жазылу керек.

  5. Қорытынды түйін ой айту.

  6. Топтар жұмыстарын қорғайды.


3 тапсырма. Графикалық диктант. Оқушылар иә,жоқ жауаптарын беру арқылы жауап береді.

  1. Ғаламдық проблемалар деп бүкіл дүниежүзін, бүкіл адамзатты қамтитын, оның қазіргісі мен болашағына қауіп төндіретін және өзінің шешілуіне бірігіп күш жұмсауды, барлық мемлекеттер мен халықтардың біріккен әрекетін талап ететін проблемаларды атайды. (иә)

  2. Ғаламдықпроблемаларғадауылдыңсоғуы, күнніңбұлттануы, табиғатбайлықтарыныңпайдаболуыжатады.         (жоқ)

3.Табиғиортаныңластануы, озонқабатыныңжұқаруы, ормандараумағыныңқысқаруыэкологиялықпроблемағажатады.         (иә)

  1. Жершарындағыхалықтыңөсуі, өндірістіңқарқындыдамуыпайдалықазбаларғадегенсұраныстыжылдан –жылғакемітуүстінде. (жоқ)

  1. Дамушыелдердегіадамсаныныңөсуіөңделетінжеркөлемініңазаюынажәнеазық – түліктапшылығынасебепшіболады. (иә).

  1. Мұхитсуыныңластануыжәнеоныңбиологиялықөнімділігініңтөмендеуіғаламдықпроблемағажатпайды. (жоқ)

Оқушылар бейнебаянды көріп, өзара оптық талқылау жүргізеді.


Әр көрші жұп берілген кесте бойынша ғаламдық мәселелердің себеп-салдарын анықтайды.













Картамен жұмыс оқушылардың картографиялық сауаттылығын, графикалық түрдегі ақпаратты талдау және қорытындылау, өзіндік ойын қалыптастыру дағдыларын дамытуға көмектеседі.















Топта кластер құрумен айналыса отырып оқушылар бір тақырып төңірегінде бірнеше байланыстарды орната алады. Жіктеудің қағидаларын неғұрлым тереңірек ұғынып, өзі үшін осы сұрақты талдаудың маңызын анықтайды.

Дескриптор:

- Ғаламдық мәселелердің себептерін анықтайды

-Ғаламдық мәселелердің салдарын анықтайды.

Қалыптастырушы бағалау

3 балл










Дескриптор:

  1. Топта бір ғаламдық проблеманы таңдап, оны постерге салады, шешу жолдарын ұсынады.

  2. Әрбір проблеманың толық мазмұнында проблеманың себептері, оның салдары және шешу жолдары сипаттайды.

Топпен өз жұмыстарын қорғайды қорғайдыҚалыптастырушы бағалау

3 балл

Дескриптор:

- Қосымша деректерді қолданады;

- Тақырыпты тереңірек түсінудің себебін анықтайды;

- Жаһандық мәселелерді шешу жолдарын әрі қарай дамытудың мүмкіндіктеріне баға береді;

- Қорытынды жасайды.

Постерлерін қорғайды.

Қалыптастырушы бағалау

3 балл

Ашық сұрақ-жауаптар

АКТ





Оқулық

Дәптер

Интернет ресурстары

















Оқулық

Дәптер

Интернет ресурстары

Дүниежүзі картасы

Сабақтың соңы


Кері байланыс:

«Адамзат дамуындағы мәселелерді жіктеу» тақырыбына кластер құру

Үй тапсырмасы: §124-125 оқу, 53-кестені толтыру.

Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.

Бағалау парағын өзара толтырады

Бағалау парағы



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!