Ғаламдық проблемалардың географиялық аспектілері 2-сабақ, 10 сынып ҚМЖ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ғаламдық проблемалардың географиялық аспектілері 2-сабақ, 10 сынып ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Ғаламдық проблемалардың географиялық аспектілері 10 сынып 472 бұйрық бойынша құрастырылған қысқа мерзімді жоспар Оқу мақсаты: 10.7.1.3 ғаламдық проблемалардың себептері мен салдарын анықтап, топтастыру
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Ғаламдық проблемалардың географиялық аспектілері

Бөлім

7-бөлім. АДАМЗАТТЫҢ ЖАҺАНДЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРІ

7.1 ЖАҺАНДЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРДІ ШЕШУ

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып 10

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

Ғаламдық проблемалардың географиялық аспектілері

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

10.7.1.3 ғаламдық проблемалардың себептері мен салдарын анықтап, топтастыру

Сабақтың мақсаты

Ғаламдық проблемалардың себеп- салдарын анықтап, топтастырады

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру кезеңі

Ұйымдастыру кезеңі

Амандасу, психологиялық ахуал қалыптастыру

«Күлімсіреу» әдісі сабақтың басындағы эмоциялық жағдайды жақсартады.

1, 2, 3, 4 дейін санау арқылы топтарға бөлу.

«Миға шабуыл» әдісі арқылы білімді белсендіру.

Тақырыпты анықтап, мақсат қою.

«Жаһандық мәселелер және олардың өзара байланысы» бейнеролигін көру.

Негізгі сұраққа жауап беру: Жаһандық мәселелер қандай қағидалар бойынша жіктеледі?

Мадақтау «Жарайсың!»


Оқулық

АКТ

Дәптер

Интернет ресурстары


Жаңа сабақты меңгеру








Тапсырмалар орындау кезеңі


Жаңа тақырып бойынша түсінік беріледі. «Ғаламдық проблемалар» тақырыбында бейнебаян көрсетіледі.

Тапсырма 1 Ғаламдық проблемалардың себептері мен салдары

Әр жұпқа кесте беріледі. Осы кестедегі проблемаларға 1 себеп және оның салдарын жазады. Немесе


Себебі

Салдары

Экологиялық



Демографиялық жарылыс



Демографиялық дағдарыс



Азық –түлік



Энергетикалық



Қарусыздану



Терроризм



Дүниежүзілік мұхит



Ауыз су




Тапсырма №2

Ғаламдық проблемаларды “SUMMARY-RETTELING" стратегиясы арқылы талдау.

Жұмыстың алгоритмі:

  1. Топта проблеманың біреуін таңдап алу.

  2. Оны постерге салып, мәселенің шешу жолдарын ұсыну.

  3. Әрбір проблеманың қысқаша мазмұндамасы түйіндемесінде (резюмесі) болу керек: суреті, таңбалары, т.б. туралы егжей ̵ тегжей сипаттап жазу керек

  4. Әрбір проблеманың толық мазмұнында болу керек: проблеманың себептері, оның салдары және шешу жолдары сипатталып жазылу керек.

  5. Қорытынды түйін ой айту.

  6. Топтар жұмыстарын қорғайды.


3 тапсырма. Графикалық диктант. Оқушылар иә,жоқ жауаптарын беру арқылы жауап береді.

  1. Ғаламдық проблемалар деп бүкіл дүниежүзін, бүкіл адамзатты қамтитын, оның қазіргісі мен болашағына қауіп төндіретін және өзінің шешілуіне бірігіп күш жұмсауды, барлық мемлекеттер мен халықтардың біріккен әрекетін талап ететін проблемаларды атайды. (иә)

  2. Ғаламдықпроблемаларғадауылдыңсоғуы, күнніңбұлттануы, табиғатбайлықтарыныңпайдаболуыжатады.         (жоқ)

3.Табиғиортаныңластануы, озонқабатыныңжұқаруы, ормандараумағыныңқысқаруыэкологиялықпроблемағажатады.         (иә)

  1. Жершарындағыхалықтыңөсуі, өндірістіңқарқындыдамуыпайдалықазбаларғадегенсұраныстыжылдан –жылғакемітуүстінде. (жоқ)

  1. Дамушыелдердегіадамсаныныңөсуіөңделетінжеркөлемініңазаюынажәнеазық – түліктапшылығынасебепшіболады. (иә).

  1. Мұхитсуыныңластануыжәнеоныңбиологиялықөнімділігініңтөмендеуіғаламдықпроблемағажатпайды. (жоқ)

Оқушылар бейнебаянды көріп, өзара оптық талқылау жүргізеді.


Әр көрші жұп берілген кесте бойынша ғаламдық мәселелердің себеп-салдарын анықтайды.













Картамен жұмыс оқушылардың картографиялық сауаттылығын, графикалық түрдегі ақпаратты талдау және қорытындылау, өзіндік ойын қалыптастыру дағдыларын дамытуға көмектеседі.















Топта кластер құрумен айналыса отырып оқушылар бір тақырып төңірегінде бірнеше байланыстарды орната алады. Жіктеудің қағидаларын неғұрлым тереңірек ұғынып, өзі үшін осы сұрақты талдаудың маңызын анықтайды.

Дескриптор:

- Ғаламдық мәселелердің себептерін анықтайды

-Ғаламдық мәселелердің салдарын анықтайды.

Қалыптастырушы бағалау

3 балл










Дескриптор:

  1. Топта бір ғаламдық проблеманы таңдап, оны постерге салады, шешу жолдарын ұсынады.

  2. Әрбір проблеманың толық мазмұнында проблеманың себептері, оның салдары және шешу жолдары сипаттайды.

Топпен өз жұмыстарын қорғайды қорғайдыҚалыптастырушы бағалау

3 балл

Дескриптор:

- Қосымша деректерді қолданады;

- Тақырыпты тереңірек түсінудің себебін анықтайды;

- Жаһандық мәселелерді шешу жолдарын әрі қарай дамытудың мүмкіндіктеріне баға береді;

- Қорытынды жасайды.

Постерлерін қорғайды.

Қалыптастырушы бағалау

3 балл

Ашық сұрақ-жауаптар

АКТ





Оқулық

Дәптер

Интернет ресурстары

















Оқулық

Дәптер

Интернет ресурстары

Дүниежүзі картасы

Сабақтың соңы


Кері байланыс:

«Адамзат дамуындағы мәселелерді жіктеу» тақырыбына кластер құру

Үй тапсырмасы: §124-125 оқу, 53-кестені толтыру.

Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.

Бағалау парағын өзара толтырады

Бағалау парағы



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.05.2024
667
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі