|
Қысқа мерзімді жоспар Сабақтың тақырыбы: Ғаламдық проблемалардың географиялық аспектілері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім |
7-бөлім. АДАМЗАТТЫҢ ЖАҺАНДЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРІ 7.1 ЖАҺАНДЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРДІ ШЕШУ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып 10 |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ғаламдық проблемалардың географиялық аспектілері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
10.7.1.3 ғаламдық проблемалардың себептері мен салдарын анықтап, топтастыру |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Ғаламдық проблемалардың себеп- салдарын анықтап, топтастырады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Ұйымдастыру кезеңі Амандасу, психологиялық ахуал қалыптастыру «Күлімсіреу» әдісі сабақтың басындағы эмоциялық жағдайды жақсартады. 1, 2, 3, 4 дейін санау арқылы топтарға бөлу. |
«Миға шабуыл» әдісі арқылы білімді белсендіру. Тақырыпты анықтап, мақсат қою. «Жаһандық мәселелер және олардың өзара байланысы» бейнеролигін көру. Негізгі сұраққа жауап беру: Жаһандық мәселелер қандай қағидалар бойынша жіктеледі? |
Мадақтау «Жарайсың!» |
Оқулық АКТ Дәптер Интернет ресурстары |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа сабақты меңгеру Тапсырмалар орындау кезеңі |
Жаңа тақырып бойынша түсінік беріледі. «Ғаламдық проблемалар» тақырыбында бейнебаян көрсетіледі. Тапсырма 1 Ғаламдық проблемалардың себептері мен салдары Әр жұпқа кесте беріледі. Осы кестедегі проблемаларға 1 себеп және оның салдарын жазады. Немесе
Тапсырма №2 Ғаламдық проблемаларды “SUMMARY-RETTELING" стратегиясы арқылы талдау. Жұмыстың алгоритмі:
№3 тапсырма. Графикалық диктант. Оқушылар иә,жоқ жауаптарын беру арқылы жауап береді.
3.Табиғиортаныңластануы, озонқабатыныңжұқаруы, ормандараумағыныңқысқаруыэкологиялықпроблемағажатады. (иә)
|
Оқушылар бейнебаянды көріп, өзара оптық талқылау жүргізеді. Әр көрші жұп берілген кесте бойынша ғаламдық мәселелердің себеп-салдарын анықтайды. Картамен жұмыс оқушылардың картографиялық сауаттылығын, графикалық түрдегі ақпаратты талдау және қорытындылау, өзіндік ойын қалыптастыру дағдыларын дамытуға көмектеседі.
Топта кластер құрумен айналыса отырып оқушылар бір тақырып төңірегінде бірнеше байланыстарды орната алады. Жіктеудің қағидаларын неғұрлым тереңірек ұғынып, өзі үшін осы сұрақты талдаудың маңызын анықтайды. |
Дескриптор: - Ғаламдық мәселелердің себептерін анықтайды -Ғаламдық мәселелердің салдарын анықтайды. Қалыптастырушы бағалау 3 балл Дескриптор:
Топпен өз жұмыстарын қорғайды қорғайдыҚалыптастырушы бағалау 3 балл Дескриптор: - Қосымша деректерді қолданады; - Тақырыпты тереңірек түсінудің себебін анықтайды; - Жаһандық мәселелерді шешу жолдарын әрі қарай дамытудың мүмкіндіктеріне баға береді; - Қорытынды жасайды. Постерлерін қорғайды. Қалыптастырушы бағалау 3 балл |
Ашық сұрақ-жауаптар АКТ Оқулық Дәптер Интернет ресурстары Оқулық Дәптер Интернет ресурстары Дүниежүзі картасы |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс: «Адамзат дамуындағы мәселелерді жіктеу» тақырыбына кластер құру Үй тапсырмасы: §124-125 оқу, 53-кестені толтыру. |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
Бағалау парағын өзара толтырады |
Бағалау парағы |
||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ғаламдық проблемалардың географиялық аспектілері 2-сабақ, 10 сынып ҚМЖ
Ғаламдық проблемалардың географиялық аспектілері 2-сабақ, 10 сынып ҚМЖ
|
Қысқа мерзімді жоспар Сабақтың тақырыбы: Ғаламдық проблемалардың географиялық аспектілері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім |
7-бөлім. АДАМЗАТТЫҢ ЖАҺАНДЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРІ 7.1 ЖАҺАНДЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРДІ ШЕШУ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып 10 |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ғаламдық проблемалардың географиялық аспектілері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
10.7.1.3 ғаламдық проблемалардың себептері мен салдарын анықтап, топтастыру |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Ғаламдық проблемалардың себеп- салдарын анықтап, топтастырады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Ұйымдастыру кезеңі Амандасу, психологиялық ахуал қалыптастыру «Күлімсіреу» әдісі сабақтың басындағы эмоциялық жағдайды жақсартады. 1, 2, 3, 4 дейін санау арқылы топтарға бөлу. |
«Миға шабуыл» әдісі арқылы білімді белсендіру. Тақырыпты анықтап, мақсат қою. «Жаһандық мәселелер және олардың өзара байланысы» бейнеролигін көру. Негізгі сұраққа жауап беру: Жаһандық мәселелер қандай қағидалар бойынша жіктеледі? |
Мадақтау «Жарайсың!» |
Оқулық АКТ Дәптер Интернет ресурстары |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаңа сабақты меңгеру Тапсырмалар орындау кезеңі |
Жаңа тақырып бойынша түсінік беріледі. «Ғаламдық проблемалар» тақырыбында бейнебаян көрсетіледі. Тапсырма 1 Ғаламдық проблемалардың себептері мен салдары Әр жұпқа кесте беріледі. Осы кестедегі проблемаларға 1 себеп және оның салдарын жазады. Немесе
Тапсырма №2 Ғаламдық проблемаларды “SUMMARY-RETTELING" стратегиясы арқылы талдау. Жұмыстың алгоритмі:
№3 тапсырма. Графикалық диктант. Оқушылар иә,жоқ жауаптарын беру арқылы жауап береді.
3.Табиғиортаныңластануы, озонқабатыныңжұқаруы, ормандараумағыныңқысқаруыэкологиялықпроблемағажатады. (иә)
|
Оқушылар бейнебаянды көріп, өзара оптық талқылау жүргізеді. Әр көрші жұп берілген кесте бойынша ғаламдық мәселелердің себеп-салдарын анықтайды. Картамен жұмыс оқушылардың картографиялық сауаттылығын, графикалық түрдегі ақпаратты талдау және қорытындылау, өзіндік ойын қалыптастыру дағдыларын дамытуға көмектеседі.
Топта кластер құрумен айналыса отырып оқушылар бір тақырып төңірегінде бірнеше байланыстарды орната алады. Жіктеудің қағидаларын неғұрлым тереңірек ұғынып, өзі үшін осы сұрақты талдаудың маңызын анықтайды. |
Дескриптор: - Ғаламдық мәселелердің себептерін анықтайды -Ғаламдық мәселелердің салдарын анықтайды. Қалыптастырушы бағалау 3 балл Дескриптор:
Топпен өз жұмыстарын қорғайды қорғайдыҚалыптастырушы бағалау 3 балл Дескриптор: - Қосымша деректерді қолданады; - Тақырыпты тереңірек түсінудің себебін анықтайды; - Жаһандық мәселелерді шешу жолдарын әрі қарай дамытудың мүмкіндіктеріне баға береді; - Қорытынды жасайды. Постерлерін қорғайды. Қалыптастырушы бағалау 3 балл |
Ашық сұрақ-жауаптар АКТ Оқулық Дәптер Интернет ресурстары Оқулық Дәптер Интернет ресурстары Дүниежүзі картасы |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс: «Адамзат дамуындағы мәселелерді жіктеу» тақырыбына кластер құру Үй тапсырмасы: §124-125 оқу, 53-кестені толтыру. |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
Бағалау парағын өзара толтырады |
Бағалау парағы |
||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













