Ұйымдастыру кезеңі
|
Ұйымдастыру кезеңі
Амандасу, психологиялық ахуал
қалыптастыру
«Күлімсіреу» әдісі
сабақтың басындағы эмоциялық жағдайды
жақсартады.
1, 2, 3, 4 дейін санау арқылы топтарға
бөлу.
|
«Миға шабуыл» әдісі
арқылы білімді белсендіру.
Тақырыпты анықтап, мақсат қою.
«Жаһандық мәселелер және олардың өзара байланысы»
бейнеролигін көру.
Негізгі сұраққа жауап беру: Жаһандық мәселелер
қандай қағидалар бойынша жіктеледі?
|
Мадақтау «Жарайсың!»
|
Оқулық
АКТ
Дәптер
Интернет ресурстары
|
Жаңа сабақты меңгеру
Тапсырмалар орындау
кезеңі
|
Жаңа тақырып бойынша түсінік беріледі.
«Ғаламдық проблемалар» тақырыбында бейнебаян
көрсетіледі.
Тапсырма 1
Ғаламдық проблемалардың себептері мен
салдары
Әр жұпқа кесте беріледі. Осы кестедегі
проблемаларға 1 себеп және оның салдарын жазады.
Немесе
|
Себебі
|
Салдары
|
Экологиялық
|
|
|
Демографиялық
жарылыс
|
|
|
Демографиялық
дағдарыс
|
|
|
Азық
–түлік
|
|
|
Энергетикалық
|
|
|
Қарусыздану
|
|
|
Терроризм
|
|
|
Дүниежүзілік
мұхит
|
|
|
Ауыз
су
|
|
|
Тапсырма №2
Ғаламдық проблемаларды “SUMMARY-RETTELING"
стратегиясы арқылы талдау.
Жұмыстың алгоритмі:
-
Топта проблеманың
біреуін таңдап алу.
-
Оны постерге салып,
мәселенің шешу жолдарын
ұсыну.
-
Әрбір проблеманың
қысқаша мазмұндамасы түйіндемесінде (резюмесі) болу керек: суреті,
таңбалары, т.б. туралы егжей ̵ тегжей сипаттап жазу
керек
-
Әрбір проблеманың
толық мазмұнында болу керек: проблеманың себептері, оның салдары
және шешу жолдары сипатталып жазылу
керек.
-
Қорытынды түйін ой
айту.
-
Топтар жұмыстарын
қорғайды.
№3 тапсырма. Графикалық диктант. Оқушылар иә,жоқ жауаптарын
беру арқылы жауап береді.
-
Ғаламдық
проблемалар деп бүкіл дүниежүзін, бүкіл адамзатты
қамтитын, оның қазіргісі мен болашағына қауіп төндіретін және
өзінің шешілуіне бірігіп күш жұмсауды, барлық мемлекеттер мен
халықтардың біріккен әрекетін талап ететін проблемаларды атайды.
(иә)
-
Ғаламдықпроблемаларғадауылдыңсоғуы,
күнніңбұлттануы,
табиғатбайлықтарыныңпайдаболуыжатады.
(жоқ)
3.Табиғиортаныңластануы, озонқабатыныңжұқаруы, ормандараумағыныңқысқаруыэкологиялықпроблемағажатады.
(иә)
-
Жершарындағыхалықтыңөсуі,
өндірістіңқарқындыдамуыпайдалықазбаларғадегенсұраныстыжылдан
–жылғакемітуүстінде. (жоқ)
-
Дамушыелдердегіадамсаныныңөсуіөңделетінжеркөлемініңазаюынажәнеазық
– түліктапшылығынасебепшіболады. (иә).
-
Мұхитсуыныңластануыжәнеоныңбиологиялықөнімділігініңтөмендеуіғаламдықпроблемағажатпайды.
(жоқ)
|
Оқушылар бейнебаянды көріп, өзара оптық талқылау
жүргізеді.
Әр
көрші жұп берілген кесте бойынша ғаламдық мәселелердің
себеп-салдарын анықтайды.
Картамен жұмыс оқушылардың картографиялық
сауаттылығын, графикалық түрдегі ақпаратты талдау және
қорытындылау, өзіндік ойын қалыптастыру дағдыларын дамытуға
көмектеседі.
Топта кластер құрумен айналыса отырып оқушылар бір тақырып
төңірегінде бірнеше байланыстарды орната алады. Жіктеудің
қағидаларын неғұрлым тереңірек ұғынып, өзі үшін осы сұрақты
талдаудың маңызын анықтайды.
|
Дескриптор:
-
Ғаламдық мәселелердің себептерін анықтайды
-Ғаламдық мәселелердің салдарын
анықтайды.
Қалыптастырушы бағалау
3 балл
Дескриптор:
-
Топта бір ғаламдық
проблеманы таңдап, оны постерге салады, шешу жолдарын
ұсынады.
-
Әрбір проблеманың
толық мазмұнында проблеманың себептері, оның салдары және шешу
жолдары сипаттайды.
Топпен өз жұмыстарын қорғайды
қорғайдыҚалыптастырушы бағалау
3 балл
Дескриптор:
-
Қосымша деректерді қолданады;
-
Тақырыпты тереңірек түсінудің себебін анықтайды;
-
Жаһандық мәселелерді шешу жолдарын әрі қарай дамытудың
мүмкіндіктеріне баға береді;
-
Қорытынды жасайды.
Постерлерін қорғайды.
Қалыптастырушы бағалау
3 балл
|
Ашық сұрақ-жауаптар
АКТ
Оқулық
Дәптер
Интернет ресурстары
Оқулық
Дәптер
Интернет ресурстары
Дүниежүзі картасы
|
Сабақтың соңы
|
Кері байланыс:
«Адамзат дамуындағы мәселелерді жіктеу» тақырыбына
кластер құру
Үй тапсырмасы: §124-125 оқу, 53-кестені
толтыру.
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына
байланысты кері байланыс жасайды.
|
Бағалау парағын өзара толтырады
|
Бағалау парағы
|