10 мин
5 мин
4 мин
6 мин
5 мин
|
«ДЖИГСО» әдісі арқылы топтық жұмыс
жүргізіледі, «Ғаламтордағы қауіпсіздік» тақырыбы бойынша талқылау
жүргізіледі. Постер
қорғалады.
Мұғалім сабақты видео-файлды көрсетуден
бастайды. Жаңа сабаққа түсінік
береді.
Видеода көрсетілген мәліметке байланысты
ойларын тыңдалады.
Смайликтер арқылы
бағалау
63-беттегі
«Ойлан»
тапсырмасы
Мәлімет тасымалдаудың ұсынылған
тәсілдерінің қайсысы Интернет желісінде
жоқ?
Дескриптор:
-
Мәлімет тасымалдау тәсілдерін талдап, салыстырады және
Интернет желісінде жоғын табады.
-
Топ мүшелері түсінгендерін
айтады.
Смайликтер арқылы
бағалау
«Жәрдемші»
әдісі
Балалар мәтіндік редакторда
Интернетте қауіпсіз мәлімет алмасу ережелері жайлы нұсқаулық, яғни
жадынама құрастырады.
Дескриптор:
-
Мәтіндік редакторда мәтін
тереді.
-
Өздері қауіпсіз мәлімет алмасу ережелерін
құрады.
-
Жылдам орындаған оқушы үлгермеуші досына жірдем
береді.
-
Жалпы топта құрастырылған жадынаманы
қорғайды.
Смайликтер арқылы
бағалау
«Ол не үшін
керек?»әдісі
Аватар және никнейм не үшін
керек?
Дескриптор:
1.Аватарка және никнеймнің
қызметін оқулықты немесе желіні қолданып, анықтап
береді.
2. Аватарканы және никнеймді
оқушы қалай құруға болатынын түсіндіреді.
2,1 Мысалдар келтіреді(кейбір
оқушылар)
Ауызша тиімді кері байланыс
жасаймын
Смайликтерді пайдаланып
бағалау.
|
(Мұғалімнің екі топқа үлестірме
таратады.)
(Смайликтер арқылы бағалау.
Әрбір оқушы жауабына байланысты смайлик алады. Сілтеме бойынша
видео – файл қарау:
https://www.youtube.com/watch?v=lnOF_6C8bes
(Смайликтер арқылы бағалау.
Әрбір оқушы жауабына байланысты смайлик алады.
)
Оқулықпен жұмыс «Алматы мектеп»
баспасы
(Талдап
салыстырады).
(Топтық
жұмыс)
(Смайликтер арқылы бағалау.
Әрбір оқушы жауабына байланысты смайлик
алады.)
(Жеке және топтық жұмыс болады.
)
(Әр оқушы өзі нұсқаулық құрып,
компьютерге тереді. Ұқсас ережелерді топпен шығарады және қорғап
береді).
|