Сабақтың
ортасы
Сабақтың
соңы
|
Амандасу.1-тапсырма.
Сабақтың
барысы: І.
Ұйымдастыру
1. Кезекші
жауабы.
2. Сабаққа
даярлау.
Кел, балалар
келіңдер,
Сабағымызды көріңдер.
Кәне қарап шығыңдар,
Білім барда, оқу бар.
ІІ . Үй тапсырмасын
сұрау:
Таулы жер өсімдіктері мен жануарларын қорғау(слайд)
- Тау өсімдіктері мен жануарларын қорғаудың қандай жолдары бар?
- Өсімдіктерін қорғамаса адамзатқа қандай кері әсері болар еді?
- Жануарларын неге қорғап қалу үшін қорықтар
құрылған?
Өткен сабақты
бекіту: «Қызықты жетілік»
ойыны
ІІІ. Жаңа
сабақ: 1.
Кіріспе Қараңғыда жымыңдайды
жанады,
Жарық түссе, бірден сөніп қалады.
(Жұлдыз)
- Олай болса, бүгінгі
сабағымызда ғарыш туралы білетін боламыз.
- Ол үшін «Ғарыш дегеніміз не?» тақырыбын
оқиық.
Мәтінмен
жұмыс: Мәтінді топқа бөліп оқып
түсіндіріп беру.
- Бұлтсыз ашық түнде аспаннан жапырылған жұлдыздарды көресің. Енді
кейбірі солғын жарық нүктеге ұқсайды. Енді бірі бірде күшейіп,
бірде әлсіреген отты елестетеді. Шынындада, олардың әр қайсысы
Күнге ұқсас жанып тұрған, орасан газ шарлар. Ең ірілері күннен
ондаған есе, тіпті жүздеген есе үлкен. Мөлшері Жермен қарайлас
шағындарыда бар.
Жерді қоршаған бүкіл дүние –
ӘЛЕМ немесе ҒАРЫШ деп аталады.
Адам ерте кезден–ақ Ғарышты зерттеуге тырысқан. Ғарышқа жол
1957 жылы 4-қазанда ашылды. Жердің жасанды серігі ұшырылды.
1961жылы 12 сәуірде адам баласы бірінші рет ғарыш кемесімен Жер
шарын айнала ұшты. Ол —
Ю.А.Гагарин.
Оқулық бойынша қосымша
материалмен таныстыру. ( Слайд бойынша
түсіндіру) Сергіту
сәті. Дәптермен
жұмыс: Күн жүйесін, ғарыштың
анықтамасын жазып алу Қорытындылау: (Ойын «Кім
тапқыр»)
- Жұлдыз деген не? Планетаның жұлдыздан қандай айырмасы
бар?
- Күн жүйесінің құрамына қандай аспан денелері кіреді?
- Ғарыштан алынған ақпараттардың шаруашылық үшін қандай маңызы
бар?
Бағалау
Рефлексия
Мен не
білдім?
Бүгін мен не
үйрендім?
Мен үшін қандай тапсырма қиын
болды.
Ал қай тапсырманы мен оңай
орындадым?
|
Оқушылар өз ойларын
ауызша жеткізеді.
Оқушылар
бейнематериалды көрген соң пікірталасқа арналған сұрақтарға жауап
береді
Оқулықта көрсетілген
концертті ұйымдастыру және жүргізу талаптарымен
танысады.
Тыңдалым тыңдап,
сұрақтарға жауап береді
Ғарыш туралы
мәліметтер жинау
Қойылған сұрақтарға жауап
береді.
|
Оқушылар бір бірін
бағалайды
Платформа жүйесінің
пайыздық есептеу нәтижесі
Бір бірін
«Басбармақ» әдісімен
бағалады.
Платформа жүйесінің
пайыздық есептеу нәтижесі
Әр бір жасалынған
жұмысты 10 балл мен
бағаланады.
Бағдаршам түсі арқылы
бағалау.
|
hhtp/mpp.aytis/youtube.com
Бейнежазба
сілтемесі
Смайлик
Бейнежазба,оқулы
Сұрақтарға жауап
бередіӘн орындау,
аудиожазбалар,бейнежазбал
Рефлексия
тақтайшасы
|