Материалдар / Ғарышқа саяхат

Ғарышқа саяхат

Материал туралы қысқаша түсінік
1 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
1422
6 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақтың тақырыбы:Ғарышқа саяхат


Күні:

Оқытушының аты-жөні: Таурбаев А.Р.

СЫНЫП: 1 сынып

Қатысушылар саны: А

Ә Б

Қатыспағандар:А

Ә Б

Сабақ негізделген оқу мақсаты

Материалдар және шығармашылық жұмысты орындау техникалары

Сабақтың мақсаттары

1.2.2.1

Қарапайым әдістер мен тәсілдерді пайдаланып, материалдарды (табиғи және жасанды) және құралдарды қолдану, тәжірибе жүргізу

1.2.3.3

Қарапайым тәсілдерді қолданып, шығармашылық жұмысты аяқтау

Жетістік критерийлері

Оқушы саяхат түрлерін және көлік түрлерін ажырата алады;

- оқушы өз идеясын, ойын іске асыруда әр-түрлі материалдарды қолданады;

- әр түрлі материалдармен жұмыс жасай алады

Тілдік мақсат

Өз қолымен жасаған жұмыстарын қайсысы жақсы жасалғанын, қайсысын жақсартуға болатынын сипаттай отырып, ауызша баға беру


Талқылауға арналған сұрақтар

Сіз ... бейнесін қалай жасай аласыз?

Сіз қандай құрал-саймандарды қолданатын боласыз?

Тірек сөздер

форма (пішін), бүктеу;

қию, сурет салу, тесу, желімдеу, жабыстыру, ерекшелік;

көлік, құрылым, ұқсас, карта, қарындаш;

Алдыңғы оқу

Оқушы түрлі түсті қағазбен, ермексазбен, қайшы, желіммен жұмыс жасай алады.


Жоспар

Жоспарланған уақыт



Басталуы

5-7 минут


















Ортасы

17-22

минут

















Аяқталуы

3-6 минут


Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз)


Ғарышқа саяхат


Ұйымдастыру бөлімі

1. Сәлемдесу./сәлем,здраствуйте,hello/

2. Оқушыларды түгендеу

(С, К) Сабақтың басында оқушыларға ғарыш туралы суреттерді қарап шығуларын ұсынамын. Осы сабақта олардың қайда сапар шегетіндіктері жайлы сұраймын.

Оқушыларға Күннің, Жердің өлшемі жайлы айтыңыз. Жер - Күн жүйесіндегі үшінші планета. Егер Күнді қарбыз деп елестетсек, онда Жер бұршақ тәрізді.

(Ө) Оқушыларға өздігінен бесжұлдыз салуды ұсыныңыз. Жұлдызды салудың кезеңдерін көрсетіңіз. Оқушылардан басқа әдіспен жұлдызды қалай салуға болатындығын сұраңыз.

(Ө, Қ) Оқушыларға болашақ аппликация үшін шашырату арқылы фон жасау керектігін түсіндіріңіз.

1. Оқушылар ақ қағаз бетіне екі жұлдызды, екі дөңгелекті салып, қиып алады.

2. Қиып алынған пішіндерді қара парақтың бетіне орналастырады.

3. Әрі қарай тіс щеткасын бояуға батырып, саусақпен қылшықтарын өзіне қарай үйкейді.

4. Бояу кепкен соң, уақытша орналастырылған пішінді алып тастау керек.

5. Осы пішіндерді әр түрлі түстермен безендіреді.

6. Өткен сабақтағы таңғажайып көлікті жабыстырады.


Сергіту сәті.

.Жұмыс істегенде абай бол!Іске сәт!

Жұмыс уақытын белгілеу

Сабақ сонында әр топ өздері жасаған жұмыстарымен таныстырады. Жұмыстар басқа оқушылармен талқыланады,бағаланады

Талқылауға арналған сұрақтар:

Сіз бұл жұмыстарды қалай орындадыныз?

Сіз қандай материал қолдандыныз?

Рефлексия:

Бүгін не үйрендің?

Қандай қиыншылықтармен кездестің?

Не қызықты болды?

Ресурстар






Ғарыштың фотосы




Дөңгелекпен қозғалатын ойыншықтардың фотосуреттері









Альбомдар















Жұмыс істеуге арналған

құралдар мен материалдар: түсті қатырма қағаз, газет, түрлі түсті қағаз, борлар, фломастерлер, желім, гуашь, қайшы, су құятын ыдыс.

















Қосымша ақпарат

Саралау –

Көбірек қолдау

көрсетуді қалай

жоспарлайсыз?


Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді қалай

жоспарлайсыз?


Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

Үлгімен

көмектесу

Смайликтер,

Рефлексия:

Сұрақ-жауап

Дүниетану

Интернет-ресурстар

Рефлексия

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары сəтті болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде

үлгердім бе?


Өз сабағыңыз туралы рефлексияны төмендегі бос орынға

жазыңыз. Сол жақтағы бағанада келтірілген сұрақтардың

арасынан Сіздің сабағыңызға сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қарапайым материалдармен жұмыс істеу, кейбір материалдардың қасиеттерін зерттеуді білді

Оқушылар өте белсенді, қызығушылығы жоғары болды

Уақыт жағынан жетіспеушілік білінеді

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

1.

2.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ