|
Талқылауға арналған
сұрақтар
• Сіз ... бейнесін қалай жасай
аласыз?
• Сіз қандай құрал-саймандарды
қолданатын боласыз?
Тірек
сөздер
• форма (пішін),
бүктеу;
• қию, сурет салу, тесу,
желімдеу, жабыстыру, ерекшелік;
• көлік, құрылым, ұқсас, карта,
қарындаш;
|
Жоспарланған
уақыт
Басталуы
5-7
минут
Ортасы
17-22
минут
Аяқталуы
3-6
минут
|
Жоспарланған жаттығулар
(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді
жазыңыз)
Ғарышқа
саяхат
Ұйымдастыру
бөлімі
1.
Сәлемдесу./сәлем,здраствуйте,hello/
2. Оқушыларды
түгендеу
(С,
К) Сабақтың басында оқушыларға
ғарыш туралы суреттерді қарап шығуларын ұсынамын. Осы сабақта
олардың қайда сапар шегетіндіктері жайлы
сұраймын.
Оқушыларға Күннің, Жердің
өлшемі жайлы айтыңыз. Жер - Күн жүйесіндегі үшінші планета. Егер
Күнді қарбыз деп елестетсек, онда Жер бұршақ
тәрізді.
(Ө) Оқушыларға өздігінен бесжұлдыз
салуды ұсыныңыз. Жұлдызды салудың кезеңдерін көрсетіңіз.
Оқушылардан басқа әдіспен жұлдызды қалай салуға болатындығын
сұраңыз.
(Ө,
Қ) Оқушыларға болашақ аппликация
үшін шашырату арқылы фон жасау керектігін
түсіндіріңіз.
1. Оқушылар ақ қағаз бетіне
екі жұлдызды, екі дөңгелекті салып, қиып
алады.
2. Қиып алынған пішіндерді
қара парақтың бетіне орналастырады.
3. Әрі қарай тіс щеткасын
бояуға батырып, саусақпен қылшықтарын өзіне қарай
үйкейді.
4. Бояу кепкен соң, уақытша
орналастырылған пішінді алып тастау керек.
5. Осы пішіндерді әр түрлі
түстермен безендіреді.
6. Өткен сабақтағы таңғажайып
көлікті жабыстырады.
Сергіту
сәті.
.Жұмыс істегенде абай
бол!Іске сәт!
Жұмыс уақытын
белгілеу
Сабақ сонында әр топ өздері
жасаған жұмыстарымен таныстырады. Жұмыстар басқа оқушылармен
талқыланады,бағаланады
Талқылауға арналған
сұрақтар:
• Сіз бұл жұмыстарды қалай
орындадыныз?
• Сіз қандай материал
қолдандыныз?
Рефлексия:
Бүгін не
үйрендің?
Қандай қиыншылықтармен
кездестің?
Не қызықты
болды?
|
Ресурстар
Ғарыштың
фотосы
Дөңгелекпен қозғалатын
ойыншықтардың фотосуреттері
Альбомдар
Жұмыс істеуге
арналған
құралдар мен материалдар:
түсті қатырма қағаз, газет, түрлі түсті қағаз, борлар,
фломастерлер, желім, гуашь, қайшы, су құятын
ыдыс.
|
Рефлексия
Бүгін оқушылар не
білді?
Сыныптағы ахуал қандай
болды?
Мен жоспарлаған саралау
шаралары сəтті болды ма?
Мен берілген уақыт
ішінде
үлгердім
бе?
|
Өз сабағыңыз туралы
рефлексияны төмендегі бос орынға
жазыңыз. Сол жақтағы
бағанада келтірілген сұрақтардың
арасынан Сіздің сабағыңызға
сəйкес келетін сұрақтарға жауап
беріңіз.
|