Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ғарышта не бар?
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мұғалімнің аты жөні: |
Шоканова Арайлым Тюяковна |
||||
Пән/Сынып: 4 а |
Жаратылыстану 4 сынып |
||||
Күні |
09.04 21 ж |
||||
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
Жер және ғарыш |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
Ғарышта не бар? |
||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты |
1.4.2.3 Жекеленген ғарыштық денелерді атау және сипаттау. 4.2.2.2 Ғарышты зерттеуге арналған құрылғылар мен ұшу апараттарын сипаттау. |
||||
Сабақ мақсаты: |
Барлық оқушылар: Ғарыштағы заттарды анықтайды. Оқушылардың басым бөлігі: Ғарышта болып жатқан құбылыстарды өмірмен байланыстырады. Кейбір оқушылар: Әлемдегі сегіз ғаламшарға сипаттама бере алады. |
||||
Саралап оқыту тапсырмалары |
|||||
Ұжымдық жұмыс Жаңа тақырыптың түсіндірілуі Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету |
Жеке жұмыс Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы |
||||
Уақыты |
Кезеңдері |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
3минут |
Басы |
Ынтымақтастық ахуал қалыптастыру. Амандасу. Сәлеметсіздерме Здраствуйте.Hello Аспанға қарап айды көрдім, Төменге қарап жерді көрдім Оңға,солға бұрылып Егеменді елді көрдім. Балалар сабағымызды жұмбақ арқылы бастайық. Жұмбақтар Қараңғыда жымыңдайды жанады, Жарық түссе,бірден сөніп қалады. Жұлдыз Тең,тең тең киіз Екі ортасы кең киіз. Аспан,жер «Серпілген сауалдар» әдісі қолданылады. Қолдан жасалған ұшақпен тапсырманы қайталау. Үй тапсырмасын қайталау. Ғ-10 Шарын шатқалы деген не? А-20 Қандай таулар бар? Р-30 Аласа тауларды аты қандай? Ы-40 Қыраттар мен Үстірттердің аты? Ш-50 Жазықтарды ата? Сонымен біздің сабағымыздың тақырыбы Ғарышта не бар? |
|
ҚБ: 1-10 балдық жуйе смайлик арқылы бағалау |
Айдың суреті жердің суреті Банкадағы су . Диск және қатты қағаз Ұшақ суреті. |
25 минут |
Ортасы |
• Балалар біз бүгінгі сабақта тақырыпқа сай, саяхатқа шығамыз. Ұшағымыз қонған әрбір ғаламшарда берілген тапсырмаларды орындау арқылы келесі ғаламшарға ұшып қонып отырамыз. Берілген тапсырмаларды орындап, кездескен кедергілерді жеңе білейік! Іске сәт! 1-тапсырма НЕПТУН
1.
Ғарыш видео
көрсету Ол—Ю.А. Гагарин. 2 тапсырма Уран2 Оқылым Ғаламды галактикалар құрайды. Олар – орасан зор өлшемді жұлдыздар жүйесі. Ғаламның галактикалары эллипстік, спираль және бұрыс пішінді галактикалар болып ажыраты лады. Галактикалардың барлығы қозғалыс үстінде дамиды, өзгереді, өшеді, пайда болады.Біздің Галактикамыз спираль тәрізді галактикаларға жатады. Құрамына 100 миллиардтан астам жұлдыз, магнит өрісі, ғарыш сәулелері, сәулелену (фотондар), жұлдыза- ралық заттар (шаң-тозаң, газ) кіреді. Галактика ортасы дөңес диск тәріздес болады. Бұл дөңес ядро деп аталады.Галактика басқа галактикалар сияқты ғарыш кеңістігінде айнала қозғалады. Оның ядросын айнала қозғалған тар- мақтар спиральді отшашуды еске түсіреді. Күн жүйесі осы тармақтардың бірінде орналасады. Біздің Галактиканың ені 100 000 жарық жылын, ал диск қалыңдығы 3000 жарық жылын құрайды. 3 САТУРН Модель жасау 1.Керекті заттар: .Түрлі түсті қағаз: .қайшы .желім: .қарындаш .қалың жіптер 2. Ғаламшар жасау 3. Ракета жасау 4.Баклажкадан жасау 5.Ұшақ жасау. Саралау тәсілі ЮПИТЕР 4 тапсырма Суретпен жұмыс Берілген фотосуреттер арқылы Галактикамызды сипатта Галактика деп аталатын жұлдыздар жүйесіне кіреді. Әлемде ондай галактикалар миллиондап саналады.. МАРС 5 . Сергіту сәті. « Көңілді күн» |
Дескрипторы:-Негеш пен Эвриканы қайда жүргенін анықтай алады; видео арқылы ғарышкерлерді біледі және сипаттай алады.
Дескриптор Суреттің көмегімен Галактиканың модельін жасай алады: фотосурет арқылы Галактиканы сипаттай алады . |
ҚБ: 1-10 балдық жуйе
ҚБ: 1-10 балдық жуйе
ҚБ: 1-10 балдық жуйе
ҚБ: 1-10 балдық жуйе |
Ғаламшарлар суреті Ғарышкерлер портреті Суреттер Оқулықпен жұмыс Заттар Заттар Ғарышкер суреті |
5 минут |
бекіту |
6 - тапсырма ЖЕР 6. Тілөнері. Үш тұғырлы тіл
үйлесімін тапқан бүгінгі Қазақстанда үш тілділі ұлттық мерейі
саналады .Ендеше осы турасында да өзімізді сынап өтсе катты қетпес.
Яғни, сіздер бұл кезеңде қазақ тілін деберілген кез-келген сөздің
орысша және ағылшынша баламасын табасыздар . 1. Жер, Ай, Күн қандай денелерге жатады? (ғарыш) 2. Жердің серігі? (ай) 3. Ең үлкен ғаламшар? (юпитер) 4. Ғаламшарлар не шығармайды? (жарық) 5. Ғаламшар неге ұқсайды? (шар) МЕРКУРИЙ 8.
Жұлдыздар
жарқырайды! |
Тапсырмаларды орындайды |
ҚБ: 1-10 балдық жуйе |
|
2минут |
Рефлексия |
Нысана ойыны арқылы рефликсия -Мұғалімнің еңбегі зор. -Білімнің өміріме пайдасы бар. -Сабақ қызықты болды. -Сабақта белсенді болдым. |
Оқушылар тапсырма бойынша ой қорытып, өз іс - әрекеттерін айтады. |
|
Нысана суреті. |