Сабақтың
мақсаты:
|
-
барлық
оқушылар: барлық заттар ұсақ
бөлшектерден – атомдар мен молекулалардан тұратынын біледі, заттың
үш күйде болатынын білу;
-
көптеген оқушылар: заттың үш күйіне
анықтама бере алады, заттың үш күйінің қасиеттерін, молекулалардың
үздіксіз қозғалыста болатынын, диффузия құбылысын
білу;
-
кейбір
оқушылар: МКТ-ның үш қағидасын біледі,
оларға сипаттама бере алады, заттың күйлерінің құрылымын ажырата
алу.
|
Тілдік мақсаттар
|
Атом – атом –
atom
Молекула – молекула
– molecule
Корпускула – корпускула
– corpuscule
Диффузия – диффузия
– diffusion
Кристалл – кристалл –
kristall
Аморф дене – аморфные тела –
amorphous bodies
Қатты дене – твердое тело –
solid
Сұйық – жидкость –
liquid
Газ – газ –
gas
Химиялық элемент – химический
элемент – chemical element.
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі
а) сәлемдесу,сабаққа
дайындығын тексеру
б)
ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
Оқушылар бүгінгі көңіл
күйлерініңіз қалай?
Барлығымыз стол үстіндегі
смайликтен дәл қазіргі сәттегі көңіл күйімізді
көрсетеміз.
Жарайсыздар, бүгін менің де көңіл-күйім жақсы , сіздерге де
күні бойы жақсы көңіл күйде бар ынтаңызбен жұмыс жасауларыңызды
тілеймін.
|
үлестірмелі
қағаздар
|
НЕНІ БІЛУ
КЕРЕК:
-
Газдардың, сұйықтар
және қатты денелердің молекулалық
құрылымын;
-
Диффузия
құбылысын;
-
Кристалл денелер мен аморф
денелер туралы;
-
МКТ-ның үш қағидасын
білу.
«Түртіп алу» әдісі арқылы
оқушылар видеороликтен көргендерін түртіп алады,
тәжірибелік құралдар беріліп диффузия құбылысының заттың 3 күйінде
берілуін байқайды.
Топтық жұмыс
«Графикалық органайзер» әдісі арқылы
қорғайды
І – топ: Қатты денелердің
молекулалық құрылымына сипаттама беру және олардағы диффузия
құбылысының ерекшеліктерін түсіндіру
ІІ- топ: Сұйықтардың
молекулалық құрылымына сипаттама беру және сұйықтардағы диффузия
құбылысын тәжірибе негізінде түсіндіру;
ІІІ –топ:Газдардың молекулалық
құрылымына сипаттама беру және газдардағы диффузия құбылысын
тәжірибе негізінде түсіндіру;
Бағалау
критерийі:
|
Дескриптор
|
Заттың үш күйінің
молекулалық құрылымын біледі.
|
Қатты, газ, сұйық
молекулаларының орналасу тәртібін біледі
|
Диффузия құбылысын
түсінеді
|
Диффузия құбылысын
түсінді
|
«Фишбоун» әдісі арқылы топтық жұмыс
жасайды
-
Молекулаларының
орналасуы.
-
Жылу
өткізгіштігі.
-
Диффузияя құбылысының
жүруі.
-
Көлемі мен пішініндегі
өзгерістер
Кері
байланыс:
1.Топта
бірлескен жұмыс жасауда не үйрендіңіз?
2.Топтық
жұмыста кімнің идеясы ұнады? Неліктен?
Топтар
бірін – бірі «Жұлдызшылар» әдісі арқылы бағалайды
.
- өте жақсы
- жақсы
- орташа
Жұптық жұмыс:
«Адасқан сөйлемдер» әдісі бойынша берілген сөздерді
сәйкестендіреді.
Атом
|
Химиялық реакциялар
кезінде заттың бөлінбейтінең ұсақ
бөлшегі
|
Молекула
|
Заттың химиялық
қасиеттерін сипаттайтын ең ұсақ
бөлшегі
|
Қатты дене
|
Көлемін сақтайды және
оның белгілі бір пішіні
болады
|
Кристалл дене
|
Молекулалары белгілі
бір ретпен
орналасатын дене
|
Аморф денелер
|
Молекулалары ретсіз
орналасатын қатты
денелер
|
Сұйық
|
Аққыш, оның меншікті
көлемі бар, бірақ пішіні жоқ
|
Газ
|
Меншікті көлемі де,
меншікті пішіні де болмайды
|
Диффузия
|
Бір зат молекуласының екінші зат молекуласының аралығына
ену құбылысы
|
Бағалау
критерийі:
|
Дескриптор
|
Негізгі ұғымдарға анықтама
бере алады
|
Атом, молекула, қатты дене,
сұйық, газ, аморф, кристалл денелер, диффузия ұғымдарына анықтама
берді
|
Жұп
оқушылар жұмысты орындап болған соң, көрші жұппен алмастырады.
Дайын үлгі жауабы арқылы өзара«Бас
бармақ»арқылы
бағалау
Өте жақсы
жақсы
орташа
«Сүзгі» әдісі арқылы сабақты
қортындылаймын
Оқушылар сүзгінің ішінен бүгінгі сабақта кездескен
сөздерді сүзіп алады.
Кері
байланыс жасалынып оқушылар «Мадақтама» сөздер арқылы
марапатталады.
Жеке
жұмыс: « Аяқталмаған кестені толтыр»
Заттың агрегаттық
күйлерінің атауы
|
Ерекшелігінетән
қасиеті
|
Молекулаларының құрылымдық
сипаты
|
Қатты
|
|
|
Сұйық
|
|
|
Газ
|
|
|
Бағалау критерийлері
|
Дескриптор
|
Заттардың молекулалық құрылысы
негізінде заттың күйлерінің құрылымын сипаттайды
|
Зат күйлерінің ерекшелігіне тән қасиеттерін
толтырды
|
Заттардың молекулалық құрылымын
сипаттады
|
Оқушылар
өздерін тексеріп «Өзін – өзі
бағалау» әдісі арқылы
бағалайды.
|
компьютер, проектор, слайд, плакаттар
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен
көбірек қолдау көрсетпексіз?
|
Бағалау –
Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық
және қауіпсіздік техникасын сақтау
|
Сабақтағы жылдамдық (темп)
бойынша саралау, Нәтиже немесе жауап бойынша
саралау
|
Қалыптастырушы бағалау (жежұлдызша, үш шапалақ,
смайликтер)
|
Физика
кабинетіндегі қауіпсіздік ережелерін сақтау
|