Газдардың, сұйықтар және қатты денелердің молекулалық құрылымы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Газдардың, сұйықтар және қатты денелердің молекулалық құрылымы

Материал туралы қысқаша түсінік
Қасиеттерін ажырату, мысалдар келтіру, өмірмен байланыстыру. Молекулалық құрылымдарын анықтау НЕНІ БІЛУ КЕРЕК: 1. Газдардың, сұйықтар және қатты денелердің молекулалық құрылымын; 2. Диффузия құбылысын; 3. Кристалл денелер мен аморф денелер туралы; 4. МКТ-ның үш қағидасын білу.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Қысым

Мектеп: №38 мектеп-лицей

Күні: 06.03.2019

Сыныбы: 7 «ә»

Мұғалімнің аты-жөні: Джакимбаева Н.Ж.

Сабақтың тақырыбы:

Газдардың, сұйықтар және қатты денелердің молекулалық құрылымы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

7.3.1.1 заттардың молекулалық құрылысы негізінде газдардың, сұйықтар мен қатты денелердің құрылымын сипаттау

Сабақтың мақсаты:

  • барлық оқушылар: барлық заттар ұсақ бөлшектерден – атомдар мен молекулалардан тұратынын біледі, заттың үш күйде болатынын білу;

  • көптеген оқушылар: заттың үш күйіне анықтама бере алады, заттың үш күйінің қасиеттерін, молекулалардың үздіксіз қозғалыста болатынын, диффузия құбылысын білу;

  • кейбір оқушылар: МКТ-ның үш қағидасын біледі, оларға сипаттама бере алады, заттың күйлерінің құрылымын ажырата алу.

Бағалау критерийі

Заттардың молекулалық құрылысы негізінде газдардың, сұйықтар мен қатты денелердің құрылымын сипаттай алады.

Тілдік мақсаттар




Атом – атом – atom

Молекула – молекула – molecule

Корпускула – корпускула – corpuscule

Диффузия – диффузия – diffusion

Кристалл – кристалл – kristall

Аморф дене – аморфные тела – amorphous bodies

Қатты дене – твердое тело – solid

Сұйық – жидкость – liquid

Газ – газ – gas

Химиялық элемент – химический элемент – chemical element.


Уақыт


Мұғалімнің іс-әрекеті


Оқушының іс-әрекеті


Ресурстар

Сабақтың басы 10мин

І. Ұйымдастыру кезеңі

а) сәлемдесу,сабаққа дайындығын тексеру

б) ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Оқушылар бүгінгі көңіл күйлерініңіз қалай?

Барлығымыз стол үстіндегі смайликтен дәл қазіргі сәттегі көңіл күйімізді көрсетеміз.

Жарайсыздар, бүгін менің де көңіл-күйім жақсы , сіздерге де күні бойы жақсы көңіл күйде бар ынтаңызбен жұмыс жасауларыңызды тілеймін.

үлестірмелі қағаздар




Сабақтың ортасы 20мин

НЕНІ БІЛУ КЕРЕК:

  1. Газдардың, сұйықтар және қатты денелердің молекулалық құрылымын;

  2. Диффузия құбылысын;

  3. Кристалл денелер мен аморф денелер туралы;

  4. МКТ-ның үш қағидасын білу.

«Түртіп алу» әдісі арқылы оқушылар видеороликтен көргендерін түртіп алады, тәжірибелік құралдар беріліп диффузия құбылысының заттың 3 күйінде берілуін байқайды.

Топтық жұмыс «Графикалық органайзер» әдісі арқылы қорғайды

І – топ: Қатты денелердің молекулалық құрылымына сипаттама беру және олардағы диффузия құбылысының ерекшеліктерін түсіндіру

ІІ- топ: Сұйықтардың молекулалық құрылымына сипаттама беру және сұйықтардағы диффузия құбылысын тәжірибе негізінде түсіндіру;

ІІІ –топ:Газдардың молекулалық құрылымына сипаттама беру және газдардағы диффузия құбылысын тәжірибе негізінде түсіндіру;

Бағалау критерийі:


Дескриптор

Заттың үш күйінің молекулалық құрылымын біледі.

Қатты, газ, сұйық молекулаларының орналасу тәртібін біледі

Диффузия құбылысын түсінеді

Диффузия құбылысын түсінді


«Фишбоун» әдісі арқылы топтық жұмыс жасайды

  1. Молекулаларының орналасуы.

  2. Жылу өткізгіштігі.

  3. Диффузияя құбылысының жүруі.

  4. Көлемі мен пішініндегі өзгерістер

Кері байланыс:

1.Топта бірлескен жұмыс жасауда не үйрендіңіз?

2.Топтық жұмыста кімнің идеясы ұнады? Неліктен?


Топтар бірін – бірі «Жұлдызшылар» әдісі арқылы бағалайды .

5-конечная звезда 1 5-конечная звезда 2 5-конечная звезда 3 5-конечная звезда 16 5-конечная звезда 18 - өте жақсы

5-конечная звезда 17 5-конечная звезда 20 5-конечная звезда 21 5-конечная звезда 22 - жақсы

5-конечная звезда 19 5-конечная звезда 23 5-конечная звезда 24 - орташа

Жұптық жұмыс: «Адасқан сөйлемдер» әдісі бойынша берілген сөздерді сәйкестендіреді.

Атом

Химиялық реакциялар кезінде заттың бөлінбейтінең ұсақ бөлшегі

Молекула

Заттың химиялық қасиет­терін сипаттайтын ең ұсақ бөлшегі

Қатты дене

Көлемін сақтайды және оның белгілі бір пішіні болады

Кристалл дене

Молекулалары белгілі бір ретпен орналасатын дене

Аморф денелер

Молекулалары ретсіз орналасатын қатты денелер

Сұйық

Аққыш, оның меншікті көлемі бар, бірақ пішіні жоқ

Газ

Меншікті көлемі де, меншікті пішіні де болмайды

Диффузия

Бір зат молекуласының екінші зат молекуласының аралығына ену құбылысы


Бағалау критерийі:


Дескриптор

Негізгі ұғымдарға анықтама бере алады

Атом, молекула, қатты дене, сұйық, газ, аморф, кристалл денелер, диффузия ұғымдарына анықтама берді


Жұп оқушылар жұмысты орындап болған соң, көрші жұппен алмастырады. Дайын үлгі жауабы арқылы өзара«Бас бармақ»арқылы бағалау

Өте жақсы


жақсы


орташа


«Сүзгі» әдісі арқылы сабақты қортындылаймын

Оқушылар сүзгінің ішінен бүгінгі сабақта кездескен сөздерді сүзіп алады.

Кері байланыс жасалынып оқушылар «Мадақтама» сөздер арқылы марапатталады.

Жеке жұмыс: « Аяқталмаған кестені толтыр»

Заттың агрегаттық күйлерінің атауы

Ерекшелігінетән қасиеті

Молекулаларының құрылымдық сипаты

Қатты



Сұйық



Газ




Бағалау критерийлері

Дескриптор

Заттардың молекулалық құрылысы негізінде заттың күйлерінің құрылымын сипаттайды

Зат күйлерінің ерекшелігіне тән қасиеттерін толтырды

Заттардың молекулалық құрылымын сипаттады

Оқушылар өздерін тексеріп «Өзін – өзі бағалау» әдісі арқылы бағалайды.

компьютер, проектор, слайд, плакаттар


Үш шапалақ әдісі арқылы бағалайды

Сабақтың соңы 10мин


ІІІ. Қорытындылау

Бір айналым сөйлесу


«Білім теңізіне кеме жіберу» әдісі арқылы сабақты аяқтаймын. Тақырыпты жақсы меңгердім деген оқушылар кемелерін теңізге орналастырады,өзіне сенімсіздер жағаның шетінде қалады


Кері байланыс

үлестірме қағаздар

Үйге тапсырма: Тақырыпты оқу. «Бүлдірген теру» әдісі арқылы жұмыс жасау

Тақырыпқа байланысты 10 сұрақтан тұратын тест,


Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Сабақтағы жылдамдық (темп) бойынша саралау, Нәтиже немесе жауап бойынша саралау

Қалыптастырушы бағалау (жежұлдызша, үш шапалақ, смайликтер)

Физика кабинетіндегі қауіпсіздік ережелерін сақтау








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.10.2021
752
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі