Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі

    Қасым Қайсенов кентінің орта мектебі

    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

    Сабақтың тақырыбы: Гендік өзгеріске ұшыраған тағамдар

    Бөлім:

    8-бөлім. Дұрыс тамақтану, гендік өзгеріске ұшыраған тағамдар.

    Педагогтің аты-жөні:

    Ақылбекқызы Дана

    Күні:

    Сыныбы:

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Гендік өзгеріске ұшыраған тағамдар


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    7.Т/А2 Әлеуметтік-қоғамдық, оқу-еңбек тақырыптарына диалог, монолог, полилогтердегі (пікірталас) автор көзқарасы мен көтерілген мәселені талдау;

    7.О7. Ғаламтор, инциклопедия, газет-журналдар, оқулықтардан алынған деректерді қолдану, авторына сілтеме жасау;

    Сабақтың мақсаты:

    1. Әлеуметтік-қоғамдық, оқу-еңбек тақырыптарына диалог, монолог, полилогтердегі (пікірталас) автор көзқарасы мен көтерілген мәселені талдайды.

    2. Ғаламтор, инциклопедия, газет-журналдар, оқулықтардан алынған деректерді қолданады, авторына сілтеме жасайды.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту

    10 мин.




    (Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

    1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

    2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру






    Топқа бөлу

    Топ басшысын сайлау

    Топқа бөліну барысында ұяшықтарды таңдату арқылы топ басшысын және топ түрлерін анықтатамын.

    1-топ «Сатушы»

    2-топ «Тұтынушы»

    3-топ «Зардабы»

    Үй тапсырмасын сұрау.

    « WordWall» әдісі арқылы жасалады.

    1. Шылау дегеніміз не?

    2. Одағайдың ережесін айтып бер?

    3. Дұрыс тамақтану ережесіне қандай тағамдар жатады деп ойлайсың?

    4. Одағайдың түрлерін ата?

    5. Одағайға бір мысал келтір?

    6. Шылаудың жалғаулықтары қандай?

    7. Шылауға бір мысал келтір?



    Оқушылар жағымды психологиялық ахуал туғызады. Әр оқушы өзінің қай деңгейде дайындалып келгендігіне орай өз-өздерін смайлктермен (жақсы, орташа, нашар) бағалайды.



    Әр топ өз топ басшысын сайлағаннан кейін, топ басшылары ұяшықты таңдау арқылы топ атауын таңдайды.


    Қалыптастырушы бағалау:

    Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

    Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК экраны

    Жаңа сабаққа кіріспе




    «WordWall» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды.

    Өз ойымен бөліседі.


    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасайды.











    Қалыптастырушы бағалау:

    Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

    7-сынып оқулық

    «Мектеп» баспасы

    Жұмыс дәптері













    ДК экраны

    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.

    28 мин.


    Мұғалім сабақтың мақсатымен және жаңа сабақпен таныстырады.

    1-тапсырма. Топтық жұмыс.

    Сабақты пысықтау үшін, балаларға бүгінгі тақырып төңірегінде бейне материал көрсетіп тыңдатамын.

    Тыңдалымнан кейінгі тапсырма. Топтық тапсырма. Пікірталас ойыны.

    «Жартылай дайын өнімдердің пайдасы мен зияны» тақырыбында 3-топ пікірталас дайындау үшін кейс дайындаңыздар.

    Пікірталас барысында интонация, кідірісті түсініп қолданады.

    Кейс жазу ережесі

    1.Резолюция-Қарар (Пікірталастың тақырыбы)

    2.Дефиниция-Кілт сөздер (Кейсте қолданылатын сөздерге анықтамалар беріледі)

    3.Status quo-Қалыптасқан жағдай (қалыптасқан жағдайға статистикалық мәліметтер (бейнебаян немесе қосымша ғаламтор мен газет-журналдардан айту

    4.Философия (Тақырыпқа байланысты мақал-мәтел)

    5.Аргументтер (бірнеше аргумент, яғни факт неліктен зиянды/зиянсыз екенін түсіндіру)

    6.Қорытынды.


    Оқушылар жаңа сабақпен танысады.











    3-топта «Жартылай дайын өнімдердің пайдасы мен зияны» тақырыбында пікірталас өткізеді.













    Дескриптор: 3-балл

    -пікірталас өткізеді

    -кейс ережесін сақтайды
    -бейнебаяннан алған мәліметтерін қолданады.

    Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК https://youtu.be/wPjOfvMcCcA

    https://youtu.be/wPjOfvMcCcA








    2-тапсырма. Жұптық жұмыс.

    Бұл тапсырмада оқылған мәтін мен тыңдалған мәтінді негізге ала отырып, әр жұп гендік өзгеріске ұшыраған тағамдар мен табиғи тағамдарды ажыратып «Ноутбук» әдісіне жазыңдар.




    Бұл тапсырмада оқылған мәтін мен тыңдалған мәтінді негізге ала отырып, әр жұп гендік өзгеріске ұшыраған тағамдар мен табиғи тағамдарды ажыратып «Ноутбук» әдісіне жазады.

    Дескриптор: 3 балл

    - оқылған мәтін мен тыңдалған мәтінді негізге алады.

    - гендік өзгеріске ұшыраған тағамдарды жазады.

    - табиғи тағамдарды жазады.

    Оқулық, жұмыс дәптерлері

    3-тапсырма. Жеке жұмыс.

    8-тапсырманы оқып шығып, мәтін бойынша 4 сөйлем әдісі арқылы тапсырманы орында.


    Әр оқушы тапсырманы жеке жұмыс дәптерлеріне орындайды.

    Дескриптор:4-балл

    - Пікір келтіреді

    -Дәлел келтіреді

    -Мысал келтіреді

    -Қорытынды жасайды

    Оқулық, жұмыс дәптерлері

    Сабақтың соңы

    Ой толғаныс.

    Рефлексия

    7 мин.


    «Сиқырлы қалам» әдісі арқылы әр топқа бір сұрақ қою арқылы сабақты бекітемін.

    «Жасыл, сары, қызыл» әдісі арқылы оқушылардың рефлекциясын тыңдаймын.

    Үйге тапсырма беру:

    9-тапсырма

    Жеке жұмыс:

    Түсіндім

    Сұрағым бар

    Қыйналдым


    Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. Сонымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін

    «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.

    7-сынып оқулығы, жұмыс дәптері, ДК экраны

    Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?


    Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


    «Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».



    Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

    «Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады.

    «Құмсағат» әдісі арқылы бағалаймын

    Денсаулық сақтау технологиялары.

    Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

    Осы сабақта қолданылатын

    Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

    Жалпы бағалау

    Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

    1:

    2:

    Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

    1:

    2:

    Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

    1:

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Шонаева Гүлжан Закирқызы
    10 Наурыз 2024
    268
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Гендік өзгеріске ұшыраған тағамдар (ашық сабақ)

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Гендік өзгеріске ұшыраған тағамдар (ашық сабақ)

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ҚМЖ-да қолданылған әдістерді алу үшін ватсапқа жазыңыз. 87072835793
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі

    Қасым Қайсенов кентінің орта мектебі

    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

    Сабақтың тақырыбы: Гендік өзгеріске ұшыраған тағамдар

    Бөлім:

    8-бөлім. Дұрыс тамақтану, гендік өзгеріске ұшыраған тағамдар.

    Педагогтің аты-жөні:

    Ақылбекқызы Дана

    Күні:

    Сыныбы:

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Гендік өзгеріске ұшыраған тағамдар


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    7.Т/А2 Әлеуметтік-қоғамдық, оқу-еңбек тақырыптарына диалог, монолог, полилогтердегі (пікірталас) автор көзқарасы мен көтерілген мәселені талдау;

    7.О7. Ғаламтор, инциклопедия, газет-журналдар, оқулықтардан алынған деректерді қолдану, авторына сілтеме жасау;

    Сабақтың мақсаты:

    1. Әлеуметтік-қоғамдық, оқу-еңбек тақырыптарына диалог, монолог, полилогтердегі (пікірталас) автор көзқарасы мен көтерілген мәселені талдайды.

    2. Ғаламтор, инциклопедия, газет-журналдар, оқулықтардан алынған деректерді қолданады, авторына сілтеме жасайды.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту

    10 мин.




    (Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

    1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

    2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру






    Топқа бөлу

    Топ басшысын сайлау

    Топқа бөліну барысында ұяшықтарды таңдату арқылы топ басшысын және топ түрлерін анықтатамын.

    1-топ «Сатушы»

    2-топ «Тұтынушы»

    3-топ «Зардабы»

    Үй тапсырмасын сұрау.

    « WordWall» әдісі арқылы жасалады.

    1. Шылау дегеніміз не?

    2. Одағайдың ережесін айтып бер?

    3. Дұрыс тамақтану ережесіне қандай тағамдар жатады деп ойлайсың?

    4. Одағайдың түрлерін ата?

    5. Одағайға бір мысал келтір?

    6. Шылаудың жалғаулықтары қандай?

    7. Шылауға бір мысал келтір?



    Оқушылар жағымды психологиялық ахуал туғызады. Әр оқушы өзінің қай деңгейде дайындалып келгендігіне орай өз-өздерін смайлктермен (жақсы, орташа, нашар) бағалайды.



    Әр топ өз топ басшысын сайлағаннан кейін, топ басшылары ұяшықты таңдау арқылы топ атауын таңдайды.


    Қалыптастырушы бағалау:

    Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

    Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК экраны

    Жаңа сабаққа кіріспе




    «WordWall» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды.

    Өз ойымен бөліседі.


    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасайды.











    Қалыптастырушы бағалау:

    Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

    7-сынып оқулық

    «Мектеп» баспасы

    Жұмыс дәптері













    ДК экраны

    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.

    28 мин.


    Мұғалім сабақтың мақсатымен және жаңа сабақпен таныстырады.

    1-тапсырма. Топтық жұмыс.

    Сабақты пысықтау үшін, балаларға бүгінгі тақырып төңірегінде бейне материал көрсетіп тыңдатамын.

    Тыңдалымнан кейінгі тапсырма. Топтық тапсырма. Пікірталас ойыны.

    «Жартылай дайын өнімдердің пайдасы мен зияны» тақырыбында 3-топ пікірталас дайындау үшін кейс дайындаңыздар.

    Пікірталас барысында интонация, кідірісті түсініп қолданады.

    Кейс жазу ережесі

    1.Резолюция-Қарар (Пікірталастың тақырыбы)

    2.Дефиниция-Кілт сөздер (Кейсте қолданылатын сөздерге анықтамалар беріледі)

    3.Status quo-Қалыптасқан жағдай (қалыптасқан жағдайға статистикалық мәліметтер (бейнебаян немесе қосымша ғаламтор мен газет-журналдардан айту

    4.Философия (Тақырыпқа байланысты мақал-мәтел)

    5.Аргументтер (бірнеше аргумент, яғни факт неліктен зиянды/зиянсыз екенін түсіндіру)

    6.Қорытынды.


    Оқушылар жаңа сабақпен танысады.











    3-топта «Жартылай дайын өнімдердің пайдасы мен зияны» тақырыбында пікірталас өткізеді.













    Дескриптор: 3-балл

    -пікірталас өткізеді

    -кейс ережесін сақтайды
    -бейнебаяннан алған мәліметтерін қолданады.

    Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК https://youtu.be/wPjOfvMcCcA

    https://youtu.be/wPjOfvMcCcA








    2-тапсырма. Жұптық жұмыс.

    Бұл тапсырмада оқылған мәтін мен тыңдалған мәтінді негізге ала отырып, әр жұп гендік өзгеріске ұшыраған тағамдар мен табиғи тағамдарды ажыратып «Ноутбук» әдісіне жазыңдар.




    Бұл тапсырмада оқылған мәтін мен тыңдалған мәтінді негізге ала отырып, әр жұп гендік өзгеріске ұшыраған тағамдар мен табиғи тағамдарды ажыратып «Ноутбук» әдісіне жазады.

    Дескриптор: 3 балл

    - оқылған мәтін мен тыңдалған мәтінді негізге алады.

    - гендік өзгеріске ұшыраған тағамдарды жазады.

    - табиғи тағамдарды жазады.

    Оқулық, жұмыс дәптерлері

    3-тапсырма. Жеке жұмыс.

    8-тапсырманы оқып шығып, мәтін бойынша 4 сөйлем әдісі арқылы тапсырманы орында.


    Әр оқушы тапсырманы жеке жұмыс дәптерлеріне орындайды.

    Дескриптор:4-балл

    - Пікір келтіреді

    -Дәлел келтіреді

    -Мысал келтіреді

    -Қорытынды жасайды

    Оқулық, жұмыс дәптерлері

    Сабақтың соңы

    Ой толғаныс.

    Рефлексия

    7 мин.


    «Сиқырлы қалам» әдісі арқылы әр топқа бір сұрақ қою арқылы сабақты бекітемін.

    «Жасыл, сары, қызыл» әдісі арқылы оқушылардың рефлекциясын тыңдаймын.

    Үйге тапсырма беру:

    9-тапсырма

    Жеке жұмыс:

    Түсіндім

    Сұрағым бар

    Қыйналдым


    Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. Сонымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін

    «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.

    7-сынып оқулығы, жұмыс дәптері, ДК экраны

    Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?


    Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


    «Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».



    Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

    «Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады.

    «Құмсағат» әдісі арқылы бағалаймын

    Денсаулық сақтау технологиялары.

    Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

    Осы сабақта қолданылатын

    Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

    Жалпы бағалау

    Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

    1:

    2:

    Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

    1:

    2:

    Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

    1:

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Ашық сабақ 7 сынып
    10.03.2024
    268
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Шонаева Гүлжан Закирқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации