Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Генетиканың қысқаша дамуы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мерзім |
Күні |
Сабақ. Биология. 10- сынып |
|||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Фотосинтез, оның сатылары. Хемосинтез, оның биосферадағы рөлі. |
||||||||||||||||
Жалпы мақсаты |
Фотосинтез, оның сатылары. Хемосинтез, оның биосферадағы рөлі туралы толық білім беру. |
||||||||||||||||
Күтілетін нәтижелер |
Фотосинтез, оның сатылары. Хемосинтез, оның биосферадағы рөлі туралы біліммен танысады. |
||||||||||||||||
Сабақ әдісі |
« Веер» «ББҮ»стратегиясы әдісі. |
||||||||||||||||
Керекті жабдықтар |
Көрсетілім: Көрсетілім: фотосинтез процесін бейнелейтін тәжірибелер. |
||||||||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||
Сабақ кезеңдері |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Бағалау |
||||||||||||||
Кіріпе 5 минут |
Білу 1.Оқушылармен сәлемдеседі. 2 барлық оқушыларға бір бір тілек қағаздарына жазып болып, оны мыжғылап жұдырықтаған соң сыныптастарына қарай лақтыруларын айтамын. Топқа бөлемін. Әр топ парталарына өз атауларын қоямын. 3.Үй тапсырмасы: «Веер» |
Мұғаліммен сәлемдеседі. Бір-біріне қуаныш сыйлайтын тілектер айту. Бір екі үш төрт деп санау арқылы 4 топқа бөліну. Сұрақ түзеді, жауап жазады тексереді және топбасшылары бағалайды Органикалық заттарды түзу әдістері қандай? Автотрофты организмдерге нелер жатады? гетеротрофтыорганизмдерге нелер жатады?т.б. |
Сабақтың барысында топтағы оқушылар сабақтың барлық кезеңдерінде ұпай жинайды. 1 сұрақтың дұрыс жауабы 1 ұпаймен бағаланады Өзін-өзі жинаған ұпайлармен бағалайды. |
||||||||||||||
Жаңа тақырып 10 минут |
Түсіну 1 «Миға шабуыл» Мұғалім оқушыларға зат алмасуды түрлі суреттермен көрсету арқылы және құпия хат шешуді ұсынады нәтижесінде жаңа тақырып болып табылатын «Фотосинтез, оның сатылары. Хемосинтез, оның биосферадағы рөлі.» шығады. |
Оқушылар жаңа тақырып алдында топ пен құпияхат шешеді. І топ. «Фотосинтез» ІІ топ. «Хемосинтез» ІІІ топ. «Автотрофты» ІV топ. «Гетеротрофты» |
|
||||||||||||||
Жаңа сабақты қолдану 20 мин |
Түсіну Талдау «Мағынаны ажырату» «Білемін, Білгім келеді, Білдім» әдісі Мәтінді оқуды Плакаттар, түрлі-түсті қаламсаптар таратады 3 бағандағы ақпаратты аудиторияда қалған сұрақтарға (мұғалім) өзім жауап беремін немесе қандай әдебиеттерден жауап табуға болатынын айтамын |
Постер қорғау Жеке жұмыс: мәтінінің мазмұнын оқып, «Білемін» бағаның толтыру, «Білгім келеді» бағанындағы сұрақтарға жауап іздеу, «Білдім» бағанына жаңадан алған ақпараты жазу. Постер қорғайды. |
Жақсы қорғаған топ оқушыларға қарсы топтағылар өздерінің түсінгендік-теріне қарай қызыл фишка -5 Жасыл-4 Көк – 3 Сары -2 Қара – 1 ұпай беріп отырады. Топтар өзара бағалау |
||||||||||||||
Қорытынды 5 мин |
Формативтік және суммативті бағалау Инсерт –стратегиясы Нені үйрендің? Нені үйренгім келеді? Не қызық болды? Не қызық болмады? Үй тапсырмасы |
Сабақ барысында берілген балдарды жинақтап топбасшылары мұғалімге алып келіп саралайды бағалайды § Фотосинтез, оның сатылары. Хемосинтез, оның биосферадағы рөлі. |
|
Мерзім |
Күні |
Сабақ. Биология. 10- сынып |
||
Сабақтың тақырыбы |
Нәруыз биосинтезі. Генетикалық ақпараттың негізі- ген түсінігі. Генетикалық код, оның қасиеттері. |
|||
Жалпы мақсаты |
Нәруыз биосинтезі. Генетикалық ақпараттың негізі- ген түсінігі. Генетикалық код, оның қасиеттері туралы толық білім беру. |
|||
Күтілетін нәтижелер |
Нәруыз биосинтезі. Генетикалық ақпараттың негізі- ген түсінігі. Генетикалық код, оның қасиеттері туралы білімен танысады. |
|||
Сабақ әдісі |
« Ротация» «Біреуі-уйде, үшеуі – қонақта» әдісі. |
|||
Керекті жабдықтар |
Көрсетілім: «нәруыз биосинтезінің» модель – аппликациясы А4 қағаздары ережелер жазылған қағаздар, маркер ватман түрлі –түсті қағаздар нөмірленген белгілер |
|||
Сабақ барысы |
||||
Сабақ кезеңдері |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Бағалау |
|
Кіріспе 5 минут |
1.Сыныппен амандасу. 2. Сыныпты топтарға топтарға бөлу 3. Үй тапсырмасын тексеру . « Ротация» әдісі арқылы Жасушалық таныс алу процесінің айрықша ерекшеліктерін түсіндір? Органикалық заттарды түзу әдістері ата? Автотрофты ағзаларға қандай организмдер жатады ? Гетеротрофты организм дегеніміз не? Автотрофты және гетеротрофты организмдердің ерекшеліктері қандай, оларға нелер жатады? Фотосинтез дегеніміз не ?Фотосинтездің сатыларын ата? Хемосинтез, оның биосферадағы рөлін түсіндір? т.б. |
1-қадам, сұрақтар дайындау (1-8 –ге дейін) сұрақтарды нөмірленген ватманарға жазып, аудиторияның әр бұрышына іліп қою 2-қадам әр топқа түс бөліп беру (қызыл, сары, жасыл, көк) әр топ ватманға өз түсінің маркерімен өз сұрағына жауап береді, (әуелі жеке сосын топта. |
Сабақтың барысында топтағы оқушылар сабақтың барлық кезеңдерінде ұпай жинайды. 1 сұрақтың дұрыс жауабы 1 ұпаймен бағаланады. Өзін-өзі жинаған ұпайлармен бағалайды. |
|
Жаңа тақырып 10 минут |
Түсіну 1 «Миға шабуыл» Мұғалім оқушыларға түрлі суреттермен көрсету арқылы және құпия хат шешуді ұсынады нәтижесінде жаңа тақырып болып табылатын «Нәруыз биосинтезі. Генетикалық ақпараттың негізі- ген түсінігі. Генетикалық код, оның қасиеттері. » шығады. |
Оқушылар жаңа тақырып алдында топ пен құпияхат шешеді. І топ. «Нәруыз» ІІ топ. «Генетика» ІІІ топ. «Генетикалық код» ІV топ. «Ген» |
|
|
Жаңа сабақты қолдану 20 мин |
Түсіну, Талдау «Біреуі-уйде, үшеуі – қонақта» әдісі Мұғалім топ ішінде әр оқушыға жеке нөмір беріледі (1,2,3,4 нөмерлер) |
1-қадам сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау. Тақырып, проблема бойынша білімнің көкейкестілігі 2-қадам оқушылырды үй тобына бөлу. Топ ішінде әр оқушыға жеке нөмір беріледі 1,2,3,4 деген өз нөмерлерін алады Берілген уақытта, барлығы орындарынан тұрады, 1- нөмірлер сағат тілінің жүрісімен көрші топқа жиналады, 2- нөмірлер, 3- нөмірлер және 4 нөмірлер, әркім өз тобында жасалынған жұмысты өз қонақтарына жеткізеді.Постер қорғау |
Жауаптары дұрыс оқушыларға қарсы топтағылар өздерінің түсінгендік-теріне қарай қызыл фишка -5 Жасыл-4 Көк – 3 Сары -2 Қара – 1 ұпай беріп отырады. |
|
Қорытынды 5 мин |
Формативтік және суммативті бағалау Инсерт –стратегиясы Нені үйрендің? Нені үйренгім келеді? Не қызық болды? Не қызық болмады? Үй тапсырмасы |
Сабақ барысында берілген балдарды жинақтап топбасшылары мұғалімге алып келіп саралайды бағалайды § Нәруыз биосинтезі. Генетикалық ақпараттың негізі- ген түсінігі. Генетикалық код, оның қасиеттері. |
|
Мерзім |
Күні |
Сабақ. Биология. 10 –сынып |
|||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
§ 31 ДНҚ-лық матрицаға сәйкес а-РНҚ –ның түзілуі. Биосинтезінің реттелуі. |
||||||||||||||||
Жалпы мақсаты |
ДНҚ-лық матрицаға сәйкес а-РНҚ –ның түзілуі. Биосинтезінің реттелуі туралы білімін қалыптастыру |
||||||||||||||||
Күтілетін нәтижелер |
ДНҚ-лық матрицаға сәйкес а-РНҚ –ның түзілуі. Биосинтезінің реттелуі туралы білімі қалыптасты. |
||||||||||||||||
Сабақ әдісі |
« Веер», «Миға шабуыл» «ББҮ»стратегиясы әдісі. |
||||||||||||||||
Керекті жабдықтар |
Көрсетілім: ДНҚ және РНҚ модлельдері |
||||||||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||
Сабақ кезеңдері |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Бағалау |
||||||||||||||
Кірсіпе 5 минут |
Білу 1.Оқушылармен сәлемдеседі. 2 Ынта-ықыласын ояту Топқа мозайка тәсілімен бөлемін. Әр топ парталарына өз атауларын қоямын. 3.Үй тапсырмасы: «Веер» әдісі арқылы үйтапсырмасын тексердім |
Мұғаліммен сәлемдеседі. Бір-біріне қуаныш сыйлайтын тілектер айту. Мозайка арқылы төрт топқа бөліну. Сұрақ түзеді, жауап жазады тексереді және топбасшылары бағалайды. Нәруыз биосинтезі даген не, Генетикалық ақпараттың негізі- ген туралы толық мәлімет бер? Генетикалық код дегеніміз не? Генетикалық кодтың қасиеттерін ата? |
Сабақтың барысында топтағы оқушылар сабақтың барлық кезеңдерінде ұпай жинайды. 1 сұрақтың дұрыс жауабы 1 ұпаймен бағаланады Өзін-өзі жинаған ұпайлармен бағалайды. |
||||||||||||||
Жаңа тақырып 10 минут |
Түсіну 1 «Миға шабуыл» Мұғалім оқушыларға түрлі суреттермен көрсету арқылы және құпия хат шешуді ұсынады нәтижесінде жаңа тақырып болып табылатын «ДНҚ-лық матрицаға сәйкес а-РНҚ –ның түзілуі. Биосинтезінің реттелуі» шығады. |
Оқушылар жаңа тақырып алдында топ пен құпияхат шешеді. І топ. «Білімділер» ІІ топ. «Талаптылар» ІІІ топ. «Жігерлілер» ІV топ. «Ынталылар» |
|
||||||||||||||
Жаңа сабақты қолдану 20 мин |
Түсіну Талдау «Мағынаны ажырату» «Білемін, Білгім келеді, Білдім» әдісі Мәтінді оқуды Плакаттар, түрлі-түсті қаламсаптар таратады 3 бағандағы ақпаратты аудиторияда қалған сұрақтарға (мұғалім) өзім жауап беремін немесе қандай әдебиеттерден жауап табуға болатынын айтамын |
Постер қорғау Жеке жұмыс: мәтінінің мазмұнын оқып, «Білемін» бағаның толтыру, «Білгім келеді» бағанындағы сұрақтарға жауап іздеу, «Білдім» бағанына жаңадан алған ақпараты жазу. |
Жақсы қорғаған топ оқушыларға қарсы топтағылар өздерінің түсінгендік-теріне қарай қызыл фишка -5 Жасыл-4 Көк – 3 Сары -2 Қара – 1 ұпай беріп отырады. Топтар өзара бағалау |
||||||||||||||
Қорытынды 5 мин |
Формативтік және суммативті бағалау Инсерт –стратегиясы Нені үйрендің? Нені үйренгім келеді? Не қызық болды? Не қызық болмады? Үй тапсырмасы |
Сабақ барысында берілген балдарды жинақтап топбасшылары мұғалімге алып келіп саралайды бағалайды § ДНҚ-лық матрицаға сәйкес а-РНҚ –ның түзілуі. Биосинтезінің реттелуі. |
|
Мерзім |
Күні |
Сабақ. Биология. 10- сынып |
||||
Сабақтың тақырыбы |
Өзін-өзі ұдайы өндіру – тіріге тән жалпылама қасиет. Митоз жыныссыз көбеюдің және көпжасушалы организмдер өсуінің негізі, оның фазалары және биологиялық маңызы. |
|||||
Жалпы мақсаты |
Өзін-өзі ұдайы өндіру – тіріге тән жалпылама қасиет. Митоз жыныссыз көбеюдің және көпжасушалы организмдер өсуінің негізі, оның фазалары және биологиялық маңызы туралы білім қалыптастыру |
|||||
Күтілетін нәтижелер |
Өзін-өзі ұдайы өндіру – тіріге тән жалпылама қасиет. Митоз жыныссыз көбеюдің және көпжасушалы организмдер өсуінің негізі, оның фазалары және биологиялық маңызы туралы білім қалыптасты. |
|||||
Сабақ әдісі |
«Алмастыру» әдісі. «ДЖИГСО» әдісі. |
|||||
Керекті жабдықтар |
Көрсетілім: Митоз жыныссыз көбеюдің және көпжасушалы организмдер өсуінің негізі, оның фазалары суреттелген суреттер. А4 қағаздары ережелер жазылған қағаздар, маркер түрлі –түсті стикерлер клей, қайшы, сызғыштар, тірек- сызбалар. Митоздың сызбанұсқасы. |
|||||
Сабақ барысы |
||||||
Сабақ кезеңдері |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Бағалау |
|||
Кіріспе 5 минут |
1.Сыныппен амандасу. 2. Сыныпты топтарға топтарға бөлу 3. Үй тапсырмасын тексеру . «Алмастыру» әдісі. |
Мұғаліммен сәлемдеседі. Бір-біріне қуаныш сыйлайтын тілектер айту. Бір екі үш төрт деп санау арқылы 4 топқа бөліну. Сұрақ түзеді, жауап жазады тексереді және топбасшылары бағалайды. 1 –қадам. 4 топқа әр қайсысына бөлек плакаттын ортасына жазылған яғни І топ «ДНҚ», ІІ топ «Матриц» ІІІ топ «а-РНҚ» ІV «Биосинтезінің реттелуі» І топ→ІІ топ → ІІІ топ → ІV топ→ І топ. Әр 2 минут сайын плакаттарды топ ішінде ауыстырып отырамыз, алғашқы плакат алдарына келгенше әр сол берілген 2 минут ішінде ортадағы жазылған сөзге сипаттама беріп кетеді. Және топтар постер қорғау |
Жақсы қорғаған топ оқушыларға қарсы топтағылар өздерінің түсінгендік-теріне қарай қызыл фишка -5 Жасыл-4 Көк – 3 Сары -2 Қара – 1 ұпай беріп отырады. |
|||
Жаңа тақырып 10минут |
Түсіну 1 «Миға шабуыл» Мұғалім оқушыларға түрлі суреттермен көрсету арқылы және құпия хат шешуді ұсынады нәтижесінде жаңа тақырып болып табылатын «Өзін-өзі ұдайы өндіру – тіріге тән жалпылама қасиет. Митоз жыныссыз көбеюдің және көпжасушалы организмдер өсуінің негізі, оның фазалары және биологиялық маңызы» шығады. |
Оқушылар жаңа тақырып алдында топ пен құпияхат шешеді. І топ. «жасуша» ІІ топ. «ядро» ІІІ топ. «хромосома» ІV топ. «ген» |
|
|||
Жаңа сабақты қолдану 20 мин |
Түсіну, Талдау «ДЖИГСО» әдісі Мұғалім топ ішінде әр оқушыға жеке мәтінді бөліп береді |
1-Қадам мәтінді қанша топқа сонша бөлікке бөлінеді 2-Жанұяның әр мүшесіне тапсырма беріледі сабақ соңында әр жанұя мүшесі мәтінді толығымен біліп шығару керек, сондықтан әр бөлікті оқитын топ мүшесі үлкен жауапкершілікпен өз бөлігін оқуы керек, себебі ол өз ұяластарына оқығаның жеткізе алмаса, мәтін толық меңгерілмей қалады. Басқа топтарға барып өз оқыған мәтінді айтып түсіндіреді.Постер қорғау |
Жақсы қорғаған топ оқушыларға қарсы топтағылар өздерінің түсінгендік-теріне қарай қызыл фишка -5 Жасыл-4 Көк – 3 Сары -2 Қара – 1 ұпай беріп отырады. |
|||
Қорытынды 5 мин |
Формативтік және суммативті бағалау Инсерт –стратегиясы Нені үйрендің? Нені үйренгім келеді? Не қызық болды? Не қызық болмады? Үй тапсырмасы |
Сабақ барысында берілген балдарды жинақтап топбасшылары мұғалімге алып келіп саралайды бағалайды § Өзін-өзі ұдайы өндіру – тіріге тән жалпылама қасиет. Митоз жыныссыз көбеюдің және көпжасушалы организмдер өсуінің негізі, оның фазалары және биологиялық маңызы. |
Сабақтың барысында топтағы оқушылар сабақтың барлық кезеңдерінде ұпай жинайды. |
|||
Мерзім |
Күні |
Сабақ. Биология. 10- сынып |
||||
Сабақтың тақырыбы |
Организмдердің жыныссыз көбею формалары: вегетативтік көбею т.б.. жыныссыз көбеюдің эволюциялық маңызы. |
|||||
Жалпы мақсаты |
Организмдердің жыныссыз көбею формалары: вегетативтік көбею т.б.. жыныссыз көбеюдің эволюциялық маңызы туралы толық білім беру. |
|||||
Күтілетін нәтижелер |
Организмдердің жыныссыз көбею формалары: вегетативтік көбею т.б.. жыныссыз көбеюдің эволюциялық маңызы туралы білімен танысады. |
|||||
Сабақ әдісі |
«Веер», «ДЖИГСО» әдісі. |
|||||
Керекті жабдықтар |
Көрсетілім: вегетативті өсімдік мүшелерінің жынысты және жыныссыз көбеюі туралы суреттер көрсету. А4 қағаздары ережелер жазылған қағаздар, маркер түрлі –түсті стикерлер клей, қайшы, сызғыштар, тірек- сызбалар |
|||||
Сабақ барысы |
||||||
Сабақ кезеңдері |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Бағалау |
|||
Кіріспе 5 минут |
1.Сыныппен амандасу. 2. Сыныпты топтарға топтарға бөлу 3. Үй тапсырмасын тексеру «Веер» әдісі арқылы Өзін-өзі ұдайы өндіру – тіріге тән жалпылама қасиеттер туралы айтып өт? Митоз жыныссыз көбею дегеніміз не? Анафаза дегеніміз не? Телефазада қандай өзгеріс болады? прометафазада қандай құбылыстар жүреді? Көбеюдің биологиялық маңызын түсіндір. т.б. |
Мұғаліммен сәлемдеседі. Бір-біріне қуаныш сыйлайтын тілектер айту. Бір екі үш төрт деп санау арқылы 4 топқа бөліну. Сұрақ түзеді, жауап жазады тексереді және топбасшылары бағалайды. |
Сабақтың барысында топтағы оқушылар сабақтың барлық кезеңдерінде ұпай жинайды. 1 сұрақтың дұрыс жауабы 1 ұпаймен бағаланады. Өзін-өзі жинаған ұпайлармен бағалайды. |
|||
Жаңа тақырып 10 минут |
Түсіну 1 «Миға шабуыл» Мұғалім оқушыларға түрлі суреттермен көрсету арқылы және құпия хат шешуді ұсынады нәтижесінде жаңа тақырып болып табылатын «Организмдердің жыныссыз көбею формалары: вегетативтік көбею т.б.. жыныссыз көбеюдің эволюциялық маңызы» шығады. |
Оқушылар жаңа тақырып алдында топ пен құпияхат шешеді. І топ. «Метафаза» ІІ топ. «Анафаза» ІІІ топ. «Телефаза» ІV топ. «Митоз» |
|
|||
Жаңа сабақты қолдану 20 мин |
Түсіну, Талдау «ДЖИГСО» әдісі. Мұғалім топ ішінде әр оқушыға жеке мәтінді бөліп береді |
1-Қадам мәтінді қанша топқа сонша бөлікке бөлінеді 2-Жанұяның әр мүшесіне тапсырма беріледі сабақ соңында әр жанұя мүшесі мәтінді толығымен біліп шығару керек, сондықтан әр бөлікті оқитын топ мүшесі үлкен жауапкершілікпен өз бөлігін оқуы керек, себебі ол өз ұяластарына оқығаның жеткізе алмаса, мәтін толық меңгерілмей қалады. Басқа топтарға барып өз оқыған мәтінді айтып түсіндіреді.Постер қорғау |
Жақсы қорғаған топ оқушыларға қарсы топтағылар өздерінің түсінгендік-теріне қарай қызыл фишка -5 Жасыл-4 Көк – 3 Сары -2 Қара – 1 ұпай беріп отырады. |
|||
Қорытынды 5 мин |
Формативтік және суммативті бағалау Инсерт –стратегиясы Нені үйрендің? Нені үйренгім келеді? Не қызық болды? Не қызық болмады? Үй тапсырмасы |
Сабақ барысында берілген балдарды жинақтап топбасшылары мұғалімге алып келіп саралайды бағалайды § Организмдердің жыныссыз көбею формалары: вегетативтік көбею т.б.. жыныссыз көбеюдің эволюциялық маңызы |
|
Мерзім |
Күні |
Сабақ. Биология. 10- сынып |
|||
Сабақтың тақырыбы |
Жынысты көбею. Оның биологиялық маңызы. Сперматогенез. Овогенез. |
||||
Жалпы мақсаты |
Жынысты көбею. Оның биологиялық маңызы. Сперматогенез. Овогенез туралы білім қалыптастыру |
||||
Күтілетін нәтижелер |
Жынысты көбею. Оның биологиялық маңызы. Сперматогенез. Овогенез туралы білім қалыптасты. |
||||
Сабақ әдісі |
«Веер», «ДЖИГСО» әдісі. |
||||
Керекті жабдық- тар |
Көрсетілім: мейоздың сызбанұсқасы. А4 қағаздары ережелер жазылған қағаздар, маркер түрлі –түсті стикерлер клей, қайшы, сызғыштар, тірек- сызбалар |
||||
Сабақ барысы |
|||||
Сабақ кезеңдері |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Бағалау |
||
Кіріcпе 5 минут |
1.Сыныппен амандасу. 2. Сыныпты топтарға топтарға бөлу 3. Үй тапсырмасын тексеру . «Веер» әдісі арқылы Көбею нешеге бөлінеді? Жыныссыз көбею дегеніміз не? Жыныссыз көбею нешеге бөлінеді ? нағыз жыныссыз көбею дегенге анықтама жаз? Вегетативті жолмен көбею нешеге бөлінеді? Табиғи вегетативті көбеюге анықтама жаз? Қолдан вегетативті көбею қандай әдістер арқылы жүзеге асады? Жынысты көбею дегеніміз не?Жыныссыз көбеюдің эволюциялық маңызы.т.б. |
Мұғаліммен сәлемдеседі. Бір-біріне қуаныш сыйлайтын тілектер айту. Бір екі үш төрт деп санау арқылы 4 топқа бөліну. Сұрақ түзеді, жауап жазады тексереді және топбасшылары бағалайды. Көбею 1 .Жынысты 2. Жыныссыз көбею көбею Н ағыз жыныссыз көбею В егетативті көбею 1. Табиғи вегетативті көбею 2. Қолдан вегетативті көбею |
Сабақтың барысында топтағы оқушылар сабақтың барлық кезеңдерінде ұпай жинайды. 1 сұрақтың дұрыс жауабы 1 ұпаймен бағаланады. Өзін-өзі жинаған ұпайлармен бағалайды. |
||
Жаңа тақырып 10 минут |
Түсіну 1 «Миға шабуыл» Мұғалім оқушыларға түрлі суреттермен көрсету арқылы және құпия хат шешуді ұсынады нәтижесінде жаңа тақырып болып табылатын «Организмдердің жыныссыз көбею формалары: вегетативтік көбею т.б.. жыныссыз көбеюдің эволюциялық маңызы» шығады. |
Оқушылар жаңа тақырып алдында топ пен құпияхат шешеді. І топ. «Метафаза» ІІ топ. «Анафаза» ІІІ топ. «Телефаза» ІV топ. «Митоз» |
|
||
Жаңа сабақты қолдану 20 мин |
Түсіну, Талдау «ДЖИГСО» әдісі. Мұғалім топ ішінде әр оқушыға жеке мәтінді бөліп береді |
1-Қадам мәтінді қанша топқа сонша бөлікке бөлінеді 2-Жанұяның әр мүшесіне тапсырма беріледі сабақ соңында әр жанұя мүшесі мәтінді толығымен біліп шығару керек, сондықтан әр бөлікті оқитын топ мүшесі үлкен жауапкершілікпен өз бөлігін оқуы керек, себебі ол өз ұяластарына оқығаның жеткізе алмаса, мәтін толық меңгерілмей қалады. Басқа топтарға барып өз оқыған мәтінді айтып түсіндіреді.Постер қорғау |
Жақсы қорғаған топ оқушыларға қарсы топтағылар өздерінің түсінгендік-теріне қарай қызыл фишка -5 Жасыл-4 Көк – 3 Сары -2 Қара – 1 ұпай беріп отырады. |
||
Қорытынды 5 мин |
Формативтік және суммативті бағалау Инсерт –стратегиясы Нені үйрендің? Нені үйренгім келеді? Не қызық болды? Не қызық болмады? Үй тапсырмасы |
Сабақ барысында берілген балдарды жинақтап топбасшылары мұғалімге алып келіп саралайды бағалайды § Жынысты көбею. Оның биологиялық маңызы. Сперматогенез. Овогенез. |
|