Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
география
Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
30 Қазан 2018
423
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Абиева Аксауленің география пәні бойынша ҚМЖ жоспарыСабақ жоспары «Тексерілді»: ........................... ӘБ жетекшісі.....................................
Бөлім 3 Физикалық география Бөлімше: 3.1 Атмосфера | Мектеп: | |
Күні: 6-11.11.2017 | Мұғалімнің аты-жөні: Абиева Аксауле Ибраимовна | |
Сынып: 7 | Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: | |
Сабақ тақырыбы | Атмосфера және оның құрамдас бөліктері | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 7.3.2.2- атмосфераның құрылысы мен қабаттарының ерекшеліктерін графикалық түрде бейнелеп, түсіндіреді | |
Сабақ мақсаттары | Атмосфераның құрылысы мен қабаттарын сипаттауАтмосфераның қабаттарының ерекшелігін талдауАтмосфераның қабаттарын графикалық түрде бейнелеу. | |
Бағалаукритерийлері | Атмосфераның құрылысы мен қабаттарын сипаттап, талдай алады Атмосфераның қабаттарын графикалық түрде бейнелей алады. | |
Тілдік мақсаттар | Пәнге тән лексика мен терминология: Атмосфера қабаттары ….Атмосфераның төменгі қабаты ..... Озон қабаты .......Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Атмосфера.....................Стратосфера.......................Тропосфера .................................... | |
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды топтық жұмыс арқылы бір-бірін құрметтеуге, сыныптастарының жауаптарын тыңдауға, талдау, қорытынды жасауға баулу | |
Пәнаралық байланыстар | Физика, математика, информатика. | |
АКТ қолдану дағдылары | АКТ дағдыларын дамыту өздеріне қажетті ақпараттарды іздеп табуда ғаламторды қолдануда және карталар мен презентация қолдану барысында жүзеге асады. | |
Бастапқы білім | Атмосфера туралы 5-6 сыныптағы білімдері, | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы 0-3 мин | І. Ұйымдастыру кезеңі.Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушыларды топтарға біріктіру: Тропосфера, стратосфера, озоносфера, мезосфера Топ мүшелері көшбасшы, таймкиппер, спикер, суретші-редактор болып бір-бірін сайлауы)Ой қозғау:Бүгін топтардың атаулары өзгеше. Қандай пікір бар? -бүгін сабақ не туралы болады?- қандай тақырыпты өтеміз? | |
3-6 минут | ІІ. Сабақ тақырыбы мен бағалау критерийлерін талдау. Сабақтың негізгі терминдерімен таныстыру. | Тақтаға жазу немесе карточкаларда жазылу |
7-12 минут 12-27 минут 27-30 минут 30-40 минут | ІІІ. Мұғалім өткен тақырыпты еске түсіру үшін сұрақтар береді:Атмосфера қандай қабат?Ол қандай газдардан тұрады?Осы газдардың ең маңыздысы қайсы?Ең көп газ қайсы?Ол не үщін керек деп ойлайсыздар?Фотосинтез деген не?Фотосинтездегі газдар қайсылар? Топтық жұмыс . Жұмысты орындау критерийлерін анықтап алу – 2 минут 1. Атмосфераның құрылысы мен қабаттарын оқулық мәтіні бойынша оқи отырып зерттеу, нәтижесін сызбанұсқа түрінде ұсыну 2.а/.Слайд суреті бойынша атмосфера қабаттары туралы сұрақтар құрастыру, мысалы: 1. Атмосфераның қандай қабаттары бар? 2. Тропосфераның стратосферадан ерекшелігі бар ма? 3. Адам үшін атмосфераның ең маңызды қабаты қандай?Сұрақтармен алмасады да өздері орындайды в/. Сұрақтарға жауапты дәптерге жазыңыздар. с/. Оқулықтан мәтінді оқып жауаптарыңызды толықтырыңыздар.Қорытындылау:бүгін қандай ақпараттармен танысты, қандай маңызды ой-тұжырымдама жасады. Бағалау: Сабақтың бағалау критерийі негізінде топ көшбасшылары толтырған бағалау парақшалары бойынша мұғалім қорытынды жасайды. Тапсырма Мәтінмен жұмыс (бұл тапсырма келесі сабақтың бастамасы болып есептеледі, егер үлгермесеңіздер қалдыра салуға да болады келесі сабаққа)Оқушыларға мәтін таратылып беріледі.(мәтін жоспардың соңында) Осы мәтінді оқып 6 сыныпта алған білімдерін естеріне түсіреді. Сол арқылы біраз кері байланыс жасап, жаңа сабаққа дайындық жасаймыз. | Оқулық немесе мәтін Таратпа сөздіктер, А3 парағыСветафор әдісі Өзін өзі бағалау парақшасы Бағалау парақшалары арқылы бағалайды Әр оқушы жеке жұмыс жасайды, өз жауабын дәлелдеп жазады Мұғаліммарапаты флипчарт, анықтамалар |
Сабақтың соңы40-45 минут | ІV. Рефлексия «Бағдаршам». Үй тапсырмасы: Метеорологиялық құралдардың суретін салып келу | |
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Қабілеті жоғары оқушыларға. Қосымша тапсырмалар беруге болады. Сіз оқушыға қолдау көрсету үшін дұрыс жауап немесе негізгі ойды білдіретін тірек сөздер бере аласыздарТақтаға да тірек сөздер мен сабақта өтілетін сандарды жазып қойсаңыз, көмек қажет оқушыға жеңіл болады | Бағалауды кезеңдерде өткізуге мүмкіндіктер бар: | Техникалық қауіпсіздік ережелерін ғаламтормен жұмыс жасағанда тоқ көзін дұрыс қолдануда сақ болу. |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)