Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
География. 7-сынып. Елдердің экономикалық географиялық жағдайы.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзaқ мeрзiмді жoпaрлaудың тapaуы: 6.1.Дүние жүзі елдері Күні: 7.03.2018 жыл Cынып: 7 |
Мектеп: Әзімбек Ысмайылұлы атындағы орта мектеп Мұғалімнің аты-жөні: Суюнбеков Мират Мухтарович Қатысқандар саны: Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Елдердің экономикалық географиялық жағдайы. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сәйкес) |
7.6.1.6. елдердің географиялық, экономикалық-географиялық жағдайын жақсарту жөнінде ұсыныс жасайды.( қазақстандық компонентті қосымша қамту негізінде) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
1.Экономикалық-географиялық жағдай ұғымына анықтама береді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2. Елдердің экономикалық-географиялық жағдайын бағалау өлшемдерін түсінеді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3.Елдердің экономикалық-географиялық ерекшеліктері бойынша қалай бөлінетініне баға бере алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
Білу және түсіну: Экономикалық-географиялық жағдай ұғымын біледі.Елдің экономикалық-географиялық жағдайын бағалайды. Қолдану: Н.Баранскийдің ғылымға қосқан үлестерін нақтылаумен толықтырды. Оқушылар ұсыным түрінде берілген мәтінге ұсыныстарын дәлелмен жазады. Талдау: Жағдайлардың мағынасын анықтайды, жағдайларды түсініп жазады, жағдайларды еске сақтайды |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқылым-айтылым:Мәтіндегі негізгі ойды бірлесе оқиды, тапсырмаларды орындау барысында оқушылар топтық талқылаулар арқылы бір-бірімен пікір алмасады. Тындалым-жазылым: Оқушылар ұсыным түрінде берілген мәтінге ұсыныстарын дәлелмен жазады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнге тән лексика мен терминология: Экономикалық-географиялық жағдай, транзит, нарық, демография, агрогеография. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Адамзаттық құндылықтар мен ынтымақтастық қалыптастыру. Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау, өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Экономика |
Мемлекеттері мысалында әр елдің экономикалық-географиялық жағдайыны баға береді және ұсыныс жасайды. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
елдердің экономикалық географиялық жағдайын біледі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу оқушыларды түгендеу. Психологиялық ахуал туғызу. Оқушылар бір-біріне адамның жақсы қасиеттерін айтады. Топқа бөлу: Сандықтағы стикерлер арқылы 3 топқа бөлінеді. І топ: Транспорт ІІ топ: Нарық ІІІ топ: Демография Транспорт Нарық Демография
Үй тапсырмасы: (Т) + дұрыс және – бұрыс әдісі арқылы сұраймын: 1) Ел бұл мемлекет орналасқан белгілі бір шегарасы бар аумақ. + 2) Әр бір елдің өзінің географиялық жағдайы болмайды. - 4) Елдің координаттар жүйесіндегі орналасуы математикалық-географиялық орналасу деп аталады. + 4) Басты белгілердің бірі- жер көлемі. + 5) Аумақ - барлық мемлекеттердің ең басты ресурсы. + 6) Алпауыт елдер (жер көлемі 1 млн км²-тан астам) - 7) Ұсақ мемлекеттер ( 1 мың км²-тан астам) -
Смайлик арқылы бағалау
өте жақсы жақсы қаңағаттанарлық |
Сандық, житонды стикерлер сандықта
Тақырыптық пікірталас. (Т.П.) Тапсырмалар парағы.
Смайликтер
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы |
Оқушыларға топқа талқылауға арналған мәтін беріледі. «Кезбе тілші» әдісі арқылы (Т) Топқа берілген тақырып бойынша дайындалып ерікті оқушыны басқа топқа сұхбаттасуға жібереді. Соңында жиналған мәліметтермен өз тобының мүшелерімен бөліседі. Тапсырма: 1.«Елдің экономикалық -географиялық жағдайы» ұғымын қалай түсінесіз? 2 .Елдің экономикалық –географиялық жағдайы уақыт өте келе өзгереді ме?
Бағдаршам арқылы бағалау.
Тапсырма:(Ж.Ж) Суреттегі зерттеушінің қазақстанның экономикалық географиясына қосқан үлесін жазыңыз
_______________________________ _______________________________ _______________________________ _______________________________ _______________________________
Смайлик арқылы бағалау
Тапсырма.(Т)«Шахмат» әдісі әр бір ұсынымға бір-екі ауыз сөзбен ойларыңды білдіріңдер. Отбасының қолайлы өмір сүруіне қандай аудан таңдау тиімді?
Қ.Қ.Қ. әдісі арқылы бағалау (Т)«Ақылдың алты қалпағы» әдісі. Бүгінгі тақырып бойынша әр топқа екі қалпақтан және мәтін беріледі. Әр қалпақ өзінің бағыты бойынша бүгінгі тақырыпты қорытындылайды және елдердің экономикалық-географиялық жағдайын жақсарту жолдарын ұсынады.
«Бағдаршам» арқылы бағалау (Т) «Екі жақты күнделік» әдісі арқылы Тапсырма: Жағдайларды ретімен орналастырып кестені толтырыңыз.
«Екі жұлдыз бір тілек» арқылы бағалау |
Тақтаға ілінген термин сөздер.
Тапсырма қағаздары
Стикер
(жеке жұмыс)
Стикер
(топтық жұмыс)
Стикер
Ақылдың алты ойлау қалпағы»
Стикер
Кесте, материалдар.
Стикер
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы |
Кері байланыс «Жетістік сатысы»
(Т)
Үй тапсырмасы: Елдердің экономикалық-географиялық жағдайын жақсарту жолдары. |
Тақта, стикерлер. Бағалау парақшасы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау - Сіз қандай тәсілмен қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырма бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бүгінгі сабақта саралап оқытудың мынадай тәсілдері қолданылды: Тапсырма тәсілі: «Шахмат» әдісі. Қарқын тәсілі: (+) дұрыс және (-) бұрыс әдісі Жіктеу тәсілі: «Екі жақты күнделік» әдісі. Қорытынды тәсілі. «Ақылдың алты қалпағы» әдісі |
Оқушыларға сабақ барысында қалыптастырушы бағалау жүргізілді, топ басшысына бағалау парағы таратылды. Топтар өзін-өзі смайликтер арқылы бағаланды. «Екі жұлдыз бір тілек» арқылы бағалау. Қ.Қ.Қ. әдісі арқылы бағалау. Бағдаршам арқылы бағалау.
|
Сабақтағы шаралар барысында оұушылардың денсаулығына ешқандай қатер төндірмейді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу мақсаты шынайы және қол жетімді болды. Сабақта уақытты тиімді пайдалана алдым. Сабақ жоспарында ауытқулар болған жоқ. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1. Шахмат әдісі бүгінгі сабақтың қызықты өтуіне септігін тигізді 2.«Ақылдың алты қалпағы» әдісі оқушылардың логикалық ойларын дамыту арқылы топтық жұмысты жандандыра түсетін әдістің бірі болып саналды. Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді ( оқыту мен оқуға қатысты )? 1.Оқушылар тапсырманы өз бетімен меңгеріп, белсенді оқу әдіс-тәсілдерін жиі пайдалансам,елдердің экономикалық-географиялық жағдайының жақсарту жолдарын бұданда көп бөлісер еді. Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақта назар аудару қажет. 1.Сабақ барысында оқушыларға осындай тиімді әдіс-тәсілдерді пайдаланамын. |
Қалыптастырушы бағалау
Пәні:география
Сынып: 7
Тоқсан:4
Бөлім Тақырып |
6.1.Дүние жүзі елдері Елдердің экономикалық географиялық жағдайы |
Оқу мақсаттары |
7.6.1.6. елдердің географиялық, экономикалық-географиялық жағдайын жақсарту жөнінде ұсыныс жасайды. |
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу. |
Бағалау критерийлері |
Тақырып бойынша берілген сұрақтарға дұрыс жауап береді. |
Тапсырма |
|
Үй тапсырмасы: (Т) + дұрыс және – бұрыс әдісі. 1) Ел бұл мемлекет орналасқан белгілі бір шегарасы бар аумақ. + 2) Әр бір елдің өзінің географиялық жағдайы болмайды. - 4) Елдің координаттар жүйесіндегі орналасуы математикалық-географиялық орналасу деп аталады. + 4) Басты белгілердің бірі- жер көлемі. + 5) Аумақ - барлық мемлекеттердің ең басты ресурсы. + 6) Алпауыт елдер (жер көлемі 1 млн км²-тан астам) - 7) Ұсақ мемлекеттер ( 1 мың км²-тан астам) - |
|
Бағалау критерийлері |
Дескриптор |
|
- Тақырып бойынша берілген сұрақтарға дұрыс жауап береді. |
- Дұрыс жауаптарды таңба арқылы белгілейді. |
Қалыптастырушы бағалау
Пәні:география
Сынып: 7
Тоқсан:4
Бөлім Тақырып |
6.1.Дүние жүзі елдері Елдердің экономикалық географиялық жағдайы |
Оқу мақсаттары |
7.6.1.6. елдердің географиялық, экономикалық-географиялық жағдайын жақсарту жөнінде ұсыныс жасайды. |
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Түсіну |
Бағалау критерийлері |
Тақырып бойынша берілген сұрақтарға дұрыс жауап береді. |
Тапсырма |
|
Тапсырма: 1.«Елдің экономикалық -географиялық жағдайы» ұғымын қалай түсінесіз? 2 .Елдің экономикалық –географиялық жағдайы уақыт өте келе өзгереді ме?
|
|
Бағалау критерийлері |
Дескриптор |
Тақырып бойынша берілген сұрақтарға дұрыс жауап береді. |
- Тақырып бойынша берілген мәтінді оқып, түсінік қалыптастырады. |
- Берілен мәтіннен түсінген түсінігін бөліседі және топ мүшелерімен талқылайды. |
Қалыптастырушы бағалау
Пәні:география
Сынып: 7
Тоқсан:4
Бөлім Тақырып |
6.1.Дүние жүзі елдері Елдердің экономикалық географиялық жағдайы |
|
Оқу мақсаттары |
7.6.1.6. елдердің географиялық, экономикалық-географиялық жағдайын жақсарту жөнінде ұсыныс жасайды. |
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану. |
|
Бағалау критерийлері |
Суреттегі орыс зерттеушісінің география ғылымына қосқан үлесін жазады |
|
Тапсырма |
||
Тапсырма:(Ж.Ж) Суреттегі орыс зерттеушісінің география ғылымына қосқан үлесін жазыңыз
________________________________________________________________ ________________________________________________________________ ________________________________________________________________ ________________________________________________________________ ________________________________________________________________
|
||
Бағалау критерийлері |
Дескриптор |
|
Суреттегі орыс зерттеушісінің география ғылымына қосқан үлесін жазады
|
Баранскийдің ғылымға қосқан үлестерін нақтылаумен толықтырды. . |
Қалыптастырушы бағалау
Пәні:география
Сынып: 7
Тоқсан:4
Бөлім Тақырып |
6.1.Дүние жүзі елдері Елдердің экономикалық географиялық жағдайы |
||||||||||||||
Оқу мақсаттары |
7.6.1.6. елдердің географиялық, экономикалық-географиялық жағдайын жақсарту жөнінде ұсыныс жасайды. |
||||||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Қолдану. |
||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
Ұсыным түрінде берілген түрткіжайттар отбасының өміріне және үй сатып алу ауданын таңдай алады. |
||||||||||||||
Тапсырма |
|||||||||||||||
Тапсырма.(Т)«Шахмат» әдісі әр бір ұсынымға бір-екі ауыз сөзбен ойларыңды білдіріңдер.Ұсыным түрінде берілген түрткіжайттар отбасының өміріне және үй сатып алу ауданын таңдауға ықпал етеді?
|
|||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
Дескриптор |
||||||||||||||
Ұсыным түрінде берілген түрткіжайттар отбасының өміріне және үй сатып алу ауданын таңдай алады. |
Оқушылар ұсыным түрінде берілген мәтінге ұсыныстарын дәлелмен жазады. |
Қалыптастырушы бағалау
Пәні:география
Сынып: 7
Тоқсан:4
Бөлім Тақырып |
6.1.Дүние жүзі елдері Елдердің экономикалық географиялық жағдайы |
||||||||||||||
Оқу мақсаттары |
7.6.1.6. елдердің географиялық, экономикалық-географиялық жағдайын жақсарту жөнінде ұсыныс жасайды. |
||||||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Талдау. |
||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
Жағдайлардың мағынасын ашып, кестені толтырады. |
||||||||||||||
Тапсырма |
|||||||||||||||
(Т) «Екі жақты күнделік» әдісі. Тапсырма: Жағдайларды ретімен орналастырып кестені толтырыңыз.
|
|||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
Дескриптор |
||||||||||||||
Жағдайлардың мағынасын ашып, кестені толтырады. |
Жағдайлардың мағынасын анықтайды, жағдайларды түсініп жазады, жағдайларды еске сақтайды |