.
Амандасу. Сабақта жоқ
оқушыларды белгілеу.
Назарларын сабаққа
аудару.
Өткен сабақты қайталау
мақсатында ұяшықтарды таңдау арқылы сұрақтарға жауап
беру:
1.
Литосфераның
құрылысы?
Литосфера қандай қабат?
Материктік пен мұхиттық қыртыстардың
айырмашылығы?
Материктің үстіңгі беті
қандай бөліктерге бөлінеді?
2.
Материктің негізін жер
қыртысының тұрақты, қозғалмайтын
бөлігі?
Геосинклинал дегеніміз
не?
Литосфералық тақталар
жылына неше см жылжиды?
Материктік және
мұхиттық тақталар шектесетін аймақтардың жағалық
бөлігі?
3. Ежелгі платформалардың
қатты кристалды жыныстарының жер бетіне шығып жатқан
бөлігі?
Платформалардың шөгінді
жыныстар жауып жатқан бөлігі?
Материктердің жүзіп жүру
туралы болжамының негізін қалаушы?
Литосфераның тектоникалық
құрылысында 7 ірі тақталарды ата?
Дискриптор: Деңгейлерге
байланысты сұрақтарға жауап береді
«Миға
шабуыл».
1. Суреттерде не
бейнеленген?
2.Олардың басты ерекшелiктері
мен ұқсастықтары қандай?
Дискриптор: Оқушылар
ойланады, бірнеше оқушы жауап береді (қалауы
бойынша)
Сабақ тақырыбы мен мақсаты анықталады. Сабақ
мақсаттары таныстырылады.
Видео материалды көруге
ұсыныс беріледі. «Табиғат
апаттары»
Видео материалды қарау
алгоритмі:
-
Табиғат апаттарының
түрлеріне және олардың пайда болу себептеріне назар
аудару.
-
Маңызды деген
факторларды жазып отыру.
Кері
байланыс: Не түсініксіз
болды?
Сұрақтарды талдау.
Кейбір оқушылар жауабы тыңдалады.
Оқушылар мәтіннен негізгі ұғымдар мен терминдерді
жазып алады
«Жанартау» атқылау процесі
тәжірібие
|