Материалдар / География сабақтарында оқытудың ойын технологияларын қолданудың ерекшелігі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

География сабақтарында оқытудың ойын технологияларын қолданудың ерекшелігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Ойын технологиясыметодикаларды,ұйымнегіздерін, дәстүрлі және есептіөзгерістерді, қарсы теорияларды, негізделген және мобильді ойлауды жоспарлауды біріктіреді. Педагогикалық технологтардың негізгі мақсаты-білім мен білімді игеруді ұйымдастырушыларды бағалау (яғни, айтпақшы).бұл. әдістері), жоспарлауды білу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Мамыр 2022
417
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

География сабақтарында оқытудың ойын технологияларын қолданудың ерекшелігі


Жұнтай Д.

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

География мамандығының 2-курс студенті


Жетекшісі: Байкеева Л.Т.


Ойын технологиясыметодикаларды,ұйымнегіздерін, дәстүрлі және есептіөзгерістерді, қарсы теорияларды, негізделген және мобильді ойлауды жоспарлауды біріктіреді. Педагогикалық технологтардың негізгі мақсаты-білім мен білімді игеруді ұйымдастырушыларды бағалау (яғни, айтпақшы).бұл. әдістері), жоспарлауды білу.

Басты белгілері бойынша оқыту технологиясы деп санайды:

  • оқушылар алдында оқу мақсаттары мен міндеттерін нақты белгілеу, әр оқушының зерттелетін материалдың маңыздылығын түсінуі, оқушылардың оқу іс-әрекетін мотивациялау;

  • белгілі бір оқулықтарды, оқушылардың оқу іс-әрекетін ұйымдастырудың белсенді әдістері мен формаларын қолданып, мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізудің дәйекті қарапайым рәсімін құру;

  • оқыту нәтижелерін тексеру үшін тест тапсырмаларының әртүрлі түрлерін кеңінен пайдалану.

Педагогикалық технологиялардың әр түрлі түрлері бар, олар бірнеше критерийлер бойынша топтастырылған. Дидактикада технологияның үш тобы бар:

  • жалпы білім беру (оқу-ұйымдастыру, оқу-зияткерлік, оқу-ақпараттық), сондай-ақ арнайы дағдыларды дамыту мақсатында оқушылардың дамуын, коммуникациялық, дайындықтық және ұйымдастыру кезінде маңызды болып келетінбілім берудің түсіндірме-оқыту технологиясы.

Бұл технологиялар бізге оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескеруге, оқытушылар мен оқушылар арасындағы өзара әрекеттесу тәсілдерін жетілдіруге мүмкіндік береді.

Оқытудың негізгі нәтижесі әлемнің ғылыми-географиялық өзара іс-қимылы процесінде оның жеке бейнесін трансформациялау болып табылады; студенттердің өзін-өзі дамытуына және өздігінен білім алуына ерекше көңіл бөлінеді.


Ұстаз-Оқушы



Прямая со стрелкой 17 Прямая со стрелкой 18 Прямая со стрелкой 19

Дифференциация

Диалог

Жекешелендіру



Прямая со стрелкой 20 Прямая со стрелкой 21 Прямая со стрелкой 22

Оқытушымен жұмыс

Нәтижеге жету

Диагностика




3-сурет. Ойын технологияларының негізгі идеясы


География мұғалімдерінің тәжірибесінде оқу-ойын іс-әрекетінің технологиялары кең таралды. Алайда, оны жүзеге асыру көбінесе эпизодтық сипатқа ие, ол танымдық іс-әрекетті ұйымдастырудың нақты жүйесіне негізделмеген. Бағдарламаланған оқыту технологиясы білім беру практикасына ХХ ғасырдың 60-жылдарының ортасынан бастап белсенді түрде енгізілуде. Бағдарламаланатын оқытудың негізгі мақсаты-оқу процесін басқаруды жақсарту. Американдық психологтар Н. Краудер, Б.Скиннер және С. Пресс бағдарламалауды оқытудың бастауында тұрды.

Бағдарламалауға болатын оқыту технологиясын жүзеге асырудың негізгі әдісі-оқу жоспары. Ол белгілі бір білім бірлігін игеру үшін бірқатар әрекеттерді белгілейді.


Кесте-2. Ойын технологиясының негізі


Ойын технологиясының компоненті


Ойынның құрылымдық элементі

Мотивациялық

Құрылымдық сәт, ойын жағдайы

Мақсаттық

Ойынның заңдылығы

Операциялық

Ойын тәртібі, ойын іс-әрекеті

Дербес

Ойын тәуелсіздігі

Бағалау

Ойын нәтижелілігі



Оқу бағдарламасы бағдарламалаудың үш принципіне негізделген: сызықты, тармақталған және аралас. Сызықтық программалауқағидатын қолдана отырып, білім алушы оқулықтармен, оқу материалымен жұмыс істей отырып, бағдарламаның бір кезеңінен екіншісіне өтеді.

Программалаудың кең қағидатынпайдаланғансәтте дұрыс немесе бұрыс жауап берген студенттердің жұмысы әр түрлі болады. Сызықтық бағдарламалармен салыстыра келе салалық бағдарламалау принципі студенттердің оқуын дербестендіруге мүмкіндік береді.

Дұрыс жауап беретін оқушы бір ақпараттан екіншісіне кедергісіз өтіп, тезірек алға дами алады. Кемшіліктер жіберген оқушылар баяу жұмыс істейді, бірақ басқа да түсіндірмелерді оқып, білімдегі кемшіліктерді жоя алады.

Программалау оқыту технологияларын дайындау, қолдану кезінде Sheffield және block технологиясы жақсы танымал.

Шеффилдте программаланатын оқыту технологиясын ағылшын психологтары ойлап тапқан. Осы технологияға сай оқулықтар мен оқу материалы әртүрлі компоненттергежіктеледі. Бөлім студенттердің жасы мен тақырыптың ерекшелігін ескере отырып, бағдарламаланған мәтіннің осы бөлігін зерттеу нәтижесінде қол жеткізуге болатын дидактикалық мақсатқа жоспарланған. Дидактикалық мақсатқа байланысты оқушылардың жауап беру тәсілі анықталады: оларды таңдау немесе мәтіндегі кемшіліктердітолықтыру қажет.

Бағдарламаланатын оқытудың блоктық технологиясының негізі оқу процесін анықтайтын әр түрлі іс-әрекеттерді жан-жақты ескеретін икемді бағдарлама болып табылады. Ол студенттерге әртүрлі зияткерлік операцияларды орындауға және белгілі бір мәселелерді шешуде алған білімдерін жедел пайдалануға мүмкіндік береді.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!