Материалдар / географиядан 8 сыныптарға арналған ҚМЖ

географиядан 8 сыныптарға арналған ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
география сабағында қолданылады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2018
881
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: №1 Практикалық жұмысы «Жердегі уақытты анықтау»Сабақтың мақсаты: Оқушыларға Жердегі уақытты анықтау туралы білімдерді салыстырмалы меңгерту.Оқушы бойында өз бетімен білім алу, өз-өзін реттеу дағдыларын қалыптастыруСабақтың міндеті: Жердегі уақытты анықтау туралы білімдерді меңгеру.Сабақтың күтілетін нәтижесі: Оқушылар Жердегі уақытты анықтау туралы білімдерді салыстырмалы меңгерту.Оқушы бойында өз бетімен білім алу, өз-өзін реттеу дағдыларын қалыптастыратын болады. Сабақтың әдіс-тәсілдері: ИБО әдіс-тәсілдері, жұптық жұмыс , жеке жұмыс Практикалық жұмыс №1 Оқушыларға Әрбір елде географиялық орныны қарай жергілікті және сағаттық белдеу бар. Жер шары өз осінен бір тәулікте толық айналып шығады. Жер шарының әр жерінің әр меридианның өз уақыты –жергілікті уақыт деп аталады.Белдеулердің бір сағаттық уақыт белдеулік уақыт деп аталады.Еліміз 4-5 сағаттық белдеуде жатыр. Даталардың ауысу сызығы 12сағаттық белдеулерде 180 0 меридиан бойымен солт. полюстен оңт. Полюске дейінгі аралықта жүргізілген. Декреттік уақыт 1930жылы 16 маусымда 1сағат ілгері қою енгізілді. Өз бетімен жұмыс істеу.Қабілетін, ой-өрісін дамытады.Деңгейлік тапсырмалар №1 1топ: Білімділер тобы Меридиандар арасындағы уақыт айырмашылығы00 150 300 450 750 900












0 1сағат 2сағат 3сағат 4сағат 5сағат 6сағат

2топ: Зейінділер тобы Арақашықтығы 10-қа тең нүктелер арасындағы уақыт айырмашылығы

00-------------10-----------20---------30---------40---------50-------------------------------------------------------------------------------------------------------150Декреттік уақыт қаулы, қарар деген мағынаны білдіреді.Қазақстан Еуразия материгінің орталық бөлігінде орналасып, аумағы батыстан 45027\87018\ шығысқа қарай 3 мың. Км. созыла орналасқан.

Деңгейлік тапсырмалар №2Географиялық координатты анықтау1.510с.е. –790ш.б. Семей2.500с.е.—730ш.б. Қарағанды3.430с.е.—510ш.б. Ақтау

Жаңа сабақты қорытындылауСемантикалық карта


1895 жыл1974жыл1784жыл
Франклин





Джордж Вернон





Перл-Харборда









Бағалау Үйге тапсырма беру. Сағаттық белдеулер картасымен жұмыс

































Сабақтың тақырыбы: Орта ғасырларда Қазақстан аумағының географиялық зерттелуіСабақтың мақсаты: Қазақстан жерінің орта ғасырда зерттелуінің сипаты, ерекшеліктері, мақсаты, зерттеуші ғалымдар, зерттелмеген географиялық нысандар туралы мағлұмат беру. Дамытушылық: Орта ғасырдағы және қазіргі географиялық карталарды салыстыру, қорытынды жасау. Тәрбиелік: Өз отаны туралы білімдерін тереңдете келе, отансүйгіштік қасиеттерін артыру, географиялық мәдениетке тарту. Сабақтың міндеті: Орта ғасырлардағы зерттеулер туралы білу,араб зерттеушілерінің анықтаған жерлерінің ерекшеліктерін түсіну және белгілі ғалым-дардың еңбектерін айқындау үшін қосымша мәліметтер мен карталарды қолдану Сабақтың күтілетін нәтижесі: Орта ғасырлардағы зерттеулер туралы біледі,араб зерттеушілерінің анықтаған жерлерінің ерекшеліктерін түсінеді және белгілі ғалым-дардың еңбектерін айқындау үшін қосымша мәліметтер мен карталарды қолданады Сабақтың әдіс-тәсілдері: ИБО әдіс-тәсілдері, топтық жұмыс, Сәйкестендіру тесті
уақытыСабақтыңкезеңдеріМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекетіОүБ жәнеОБПайдаланғанресурстар
1минутКіріспеСәлемдесемін,жоқ оқушыларды түгелдеймін,көңіл-күйлеріне назар саламынСәлемдеседі жоқ оқушыларды хабарлайды.



2минутҰйымдастыру Жағымды атмосферақалыптастырамынШеңбер құрапбір-біріне жұмбақжасырады.Жақсыкеремет

10минутМиға шабуыл стратегиясыІ. Сыни тұрғыдан ойлауға сұрақтар 1.Орта Азия мен Қазақстанға Араб саяхатшыларының келу себептері2.Ортаазиялық оқымыстылар кімдер?3.Қытай саяхатшыларының Қазақстанға келу себептері

Әр топқа қойылған тапсырмаларды және қойылған сұрақтарға белсенділікпен жауап береді.«Бағдаршам арқылы» бағалап,өз пікірлерін айтады



Карта АтласЖұмсақ ойыншықАКТ
3минутТопқа бөлу Санамақ арқылы сыныпты 4 топқа бөлемінСынып Санамақ арқылы сыныпты 4топқа бөлінеді.мадақтама

суреттері
18минут









2минут
ТаныстырылымЖаңа сабақ











Сергіту сәті
«Тұлғаны таны» 1 топ:Араб саяхатшылары2 топ:Әбу Насыр әл-Фараби3 топ:Махмуд Қашғари4 топ: Қытай,итальяндық ғалымдар





АКТ-ны пайдалана отырып дене жаттығуын жасатамын

1.Мәтінмен танысады.2.Топпен талқылайды:3.Ортақ шешімге келеді4.Әр топтың баяндамашысы постермен қорғайды.



Дене жаттығуын жасайды.

Формативті бағалауОқулықКарта АтласПостерДәптер



АКТ


5минут



























3минут









1минут


Қорытындылау



























Картамен жұмыс









Рефлексия







Үйге тапсырма


Ғалымдардың еңбегін сәйкестендіру 1.Аралт-іңкартографиясынжасаған Елюй Чу-Цай,Чань-Чунь 2.Каспий мен шөл аймақтарын жазған П.Карпини,В.Рубрук3.Орта Азияның кртасын сызған Махмуд Қашғари 4.Батыс Қазақстан жерін басып өтіп өзендерін әңгімелейді Әбу Насыр әл-Фараби5.Ғылымдар тізбегі еңбегінің авторы Ибн-Фадлан6. «Диуани луғат-ат-түрк» авторы Ибн-Хаукаль7.Қазақстан жерімен жүріп Монғолға бет алған итальяндықтар Әл- Масуди8.Іле-Талас өзен аралағындағы елдер мәліметін жинаған Әл-Истрахи



1 топ. Елюй Чу-Цай,Чань-Чунь 2 топ: Әбу Насыр әл-Фараби3 топ. П.Карпини,В.Рубрук4 топ: Махмуд Қашғари Саяхатшылардың жолын көрсету (топтың бағалауы)

Кері байланыс





Қазақстан жерін зерттеген саяхатшылар жолын картаға түсіруXVI-XIX ғасырларда Қазақстан аумағының географиялық зерттелуі











Жаңа сабақтықортындылаумақсатында топта өз-өзін бағалап,сабақты қорытындылайды































Нені білдім?Нені білемін?Нені білгім келеді?







Суммативті Жиынтық бағалау





Мадақтама сөздермен бағаланады


микрофон

























стикер


Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның ірі көлдеріСабақтың мақсаты: Қазақстанның ірі көлдері туралы толық мағлұмат бере отырып, білімділік дағдыны қалыптастыру Көлдердің дамуы мен орналасу ерекшеліктерін ұғындыру.Өз бетімен жұмыс істеуге қалыптастыру.Сабақтың күтілетін нәтижесі: Қазақстанның ірі көлдері туралы толық мағлұмат бере отырып, білімділік дағдыны қалыптастыру Көлдердің дамуы мен орналасу ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастыра алатын болады.Сабақтың әдіс-тәсілдері: Сұрақ-жауап ,Тест жұмысы, Тірек сызба нұсқалары
уақытыСабақтыңкезеңдеріМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекетіОүБ жәнеОБПайдаланғанресурстар
1минутКіріспеСәлемдесемін,жоқ оқушыларды түгелдеймін,көңіл-күйлеріне назар саламынСәлемдеседі жоқ оқушыларды хабарлайды.



2минутҰйымдастыру Жағымды атмосферақалыптастырамынШеңбер құрапбір-біріне жылы тілектерін білдіреді

Жақсыкеремет

10минутҚызығушылықтарын оятуҮй тапсырмасын сұрау



























Географиялық диктант1.Жер қыртысының қозғалуы нәтижесінде төмен түскен ойыстар мен жарықтарда көл қазаншұңқырлары пайда болып,суға толады да көлдер толады Ол қандай көлдер................2.Биік тауларда ежелгі мұз басқан аудандардағы Үлкен Алмиаты көлі, Жасыл көл бұл қандай көл...............3.Түбі тегіс ойыстардың суға толуы нәтижесінде пайда болған шағын көлдер қандай көлдер деп аталады?..........................................4.Ылғалы мол аудандардағы көлдердің суы.................................Шөлейт аудандардағы көлдер көбінесе ................................5.Арнадан бөлініп қалған көлдер.......................................6.Мұздықпен бірге ілесіп келген қойтас қалай аталады?......................



Оқыған тақырыптарын еске түсіре отырып, жылдам жауап береді

Сұрақтарға жауап береді, парақтарын бір-бірімен айырбастап тексеріп, бірін-бірі бағалайды.

1.Есік туралы баяндайды.2.Қазақстан көлдері сөзіне топтастыру стратегиясымен жұмыс жасайды.





























.
Геометриялық фигураларарқылы бағалау





Жақсы кереметФормативті бағалау





















Карта Атлас











































3минутТопқа бөлу Әр түрлі конфеттер таңдау арқылы сыныпты 3 топқа бөлемінӘр түрлі конфеттер таңдау арқылы сыныпты 3топқа бөлінеді.мадақтамастикерлер
5минут























10минут















5минут









Ой шақыру

























Жаңа сабаққа даярлық















Өз-өзін реттеу













Ойлан да тап. Ер елінде Гүл жерінде2.Жақсы ер-елдің мақтаны Жұпар гүл –жердің мақтаны3.Гүлсіз болса-жер мұңдыКүлкісіз болса –ел мұңды4.Елің панаң, Жерің анаң5.Ел жасымен көріктіТау –тасымен көрікті6.Жақсылық ағаш басындаЖамандық аяқ астында7.Таулы жер бұлақсыз болмасСулы жер құрақсыз болмас8.Су бергеннің сауабы барСу төккеннің жауабы барМәтінмен жұмысБірін-бірі оқыту ролдік топтық жұмыс1.Каспий тобына: Каспий теңізі туралы баян етеді2.Арал тобына: Арал теңізіне толық мағұлымат береді.3. Балқаш тобына: Балқаш көлі туралы толық сипттама береді.



Топтық жұмысӘр топ мүшелері басқа топтарға барып, тақырыпшаларын түсіндіреді
Мақал –мәтелдердің бастапқы сөзін айтып, жалғасын оқушылар жалғастырады.























Тақырыпшалары бойынша оқулықтағы мәтінді оқиды.

















Постермен жұмысТалқылайды,ТүсіндіредіҚорғайды.

Екі жұлдыз, бір ұсыныс арқылы бағалау























Критерий арқылы бірін-бірі бағалау,Топтық бағалау,









Формативті бағалау





ОқулықКарта АтласПостерДәптер

























ОқулықКарта АтласПостерДәптер



5минут













3минут





1минут
Қорытындылау













Рефлексия









Жаңа сабақты қорытындылау Көл тақырыбы бойынша тірек-сызбалармен жұмыс











Кері байланыс













Нені білдім?Нені білемін?Нені білгім келеді?



Суммативті Жиынтық бағалау





Мадақтама сөздермен бағаланады
Таратылым қағаздар







стикер
Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның топырақ түрлеріСабақтың мақсаты: Қазақстанның топырақ жамылғысының алуан түрлерінің солтүстіктен оңтүстікке қарай таралу заңдылықтары туралы түсініктерді қалыптастыруДамытушылығы: Тақырыпқа қарай жан-жақты білім алу,меңгеру,өз беттерімен дайындаған шығармашылық жұмыстары арқылы логикалық ой-өрісін, сөз шеберлігін, білімге деген қызығушылығын оятуТәрбиелік: Өз еліміздегі топырақ жамылғысының алуан түрлерінің орналасу ерекшеліктері туралы білімдерін тереңдете келе, отансүйгіштік қасиеттерін арттыру, географиялық мәдениетке тарту. Сабақтың күтілетін нәтижесі: Қазақстанның топырақ жамылғысының алуан түрлерінің солтүстіктен оңтүстікке қарай таралу заңдылықтары туралы түсініктерді қалыптастыра алатын болады.Сабақтың әдіс-тәсілдері: топтық жұмыс Сұрақ-жауап ,Сын тұрғыдан ойлауға сұрақтар, «Білгір, білімді оқушы» стратегиясы Ақылдың алты қалпағы- ойлаудың алты түрі



уақытыСабақтыңкезеңдеріМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекетіОүБ жәнеОБПайдаланғанресурстар
1минутКіріспеСәлемдесемін,жоқ оқушыларды түгелдеймін,көңіл-күйлеріне назар саламынСәлемдеседі жоқ оқушыларды хабарлайды.



2минут



2минут
Ұйымдастыру





Топқа бөлу
Жағымды атмосфераҚалыптастырамын



1,2,3,4,5 сандарын қайталау арқылы сыныпты 5 топқа бөлемін
Оқушылар орнынан түрып, бір-біріне жылы Сәттілік, батылдық, білімділік тілектерін білдіреді

1,2,3,4,5 сандарын қайталау арқылы сынып 5 топқа бөлінеді
Жақсыкеремет

8минут































8минут















20минут



















5минут









Үй тапсырмасын сұрау1.«Миға шабуыл» стратегиясы



























Өткенге шолуТанымдық ізденіс стратегиясы









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ