Материалдар / "Географиялық аудандастыру"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Географиялық аудандастыру"

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Сәуір 2021
745
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім


Педагогтың аты-жөні

Әділбекова Мейрамкул Бахышқызы

Күні


Сынып

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы


Географиялық аудандастыру

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

10.1.1.5 зерттеу тақырыбына сәйкес аудандастыру әдістерін қолданады

Сабақтың мақсаты


Саяси карта көмегімен тарихи және географиялық аймақтарға кіретін елдерді анықтау

Бағалау критерииі

Қолдану: Мемлекеттердің тарихи және географиялық шекараларының қалыптасу ерекшеліктерін ажыратады

Картадан тарихи географиялық аймақтарды анықтайды

Саяси картадан тарихи географиялық аймақтарға кіретін елдерді таба алады

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

«Сәлемдесу.Ұйымдастыру уақыты.

Тақырыпқа шығу:

Интербелсенді тақтадағы  бейнеьаян арқылы сабақ тақырыбын анықтау. Бейнебаянды талдауға арналған Активити

«Сo-operative listening»

Презентацияда келесі етістіктерді көрсету: «түсіну», «анықтама беру», «ажырата алу», «жіктеу», «орындау», «қолдану», «талдау», «талқылау», «бағалау», «зерттеу» т.б. Осы және басқа да етістіктерді қолдана отырып, осы сабақта тақырып аясында жүзеге асуы мүмкін іс-әрекеттерді болжаңыздар! Осы сабақта не істейміз? Оқушыларды тыңдаған соң, оларды мақтап, қолпаштап, бағыттай отыру. Кейін тақтада оқу мақсатын көрсету.

-

Оқушы өз жұбын табады

Әдіс арқылы қайталау

Сұрақ жауап орындайды

Қол шапалақ













дидактикалық материалдар.




Интерактивті тақ

Ортасы

Тарихи –географиялық аймақ деген не?

Егер біз төменгі сыныптарда физико –географиялық аймақтармен таныссақ. Ол кезде сол аймақтың географиялық ерекшелігін айтканда орналасу жайы, өсімдігі, жануары туралы айтамыз, ал енді тарихи –географиялық аймақ дегенде сол аймақтағы тарихи жағдайлар, өркениет, елдердің даму тарихы, халқы, экономикасы туралы қарастырамыз. Тарихи –географиялық аймақтардың ірілері дүние бөліктері, материктер, субаймақтар, мемлекттер болып бөлінеді. Әр аймақтың даму картинасы әртүрлі: Мысалы: Европа ежелгі өркениет ауданы болса, Азияның әр бөлігі әртүрлі, Ал Африка мен Латын Америкасының тарихи даму кезеңі өте аз уақытты қамтиды. Тарихи –географиялық аудандастыруда

Континент – субаймақ – мемлекет

Тарихи –географиялық аймақтың континенттік деңгейі 4 өмір сүру аймағынан тұрады : Евразия, Африка, Америка, Австралия және Мұхиттық аралдар

Субконтинентальді деңгейі макроаймақтардан тұрады: Шетелдік Европа, Оңтүстік Азия, Оңтүстік –Шығыс Азия, Орталық Африка, Солтүстік Америка және т.б.

Субаймақтар – бұл макроаймақтардың ірі бөліктері. Мысалы Латын Америкасын мынадай субаймақтарға бөлеміз: Мезоамерика немесе Орталық Америка (құрамында Мексика, Орталық Америка мен Вест-Индия аралдарының елдері), Анд елдері (Венесуэла, Колумбия, Эквадор, Перу, Боливия, Чили), Ла-плато елдері немесе Атлант жағалауы елдері (Аргентина, Уругвай, Парагвай, Бразилия). Соңғы кезде жаңа атау да пайда болған: Оңтүстік конус елдері (Аргентина, Уругвай, Парагвай, Чили).

Ал Латын Америка атауы осы аймақта тарихи орын тепкен роман тіл әулетінің (латын тілді) халқы – испандар мен португалдардың орналасуымен таралған. Қазіргі терминологияда Кариб елдері деген атауды да кездестіруге боладыЖүппен жұмыс.

Әрбір жүп өздерінің таңдауы бойынша 1 тарихи – географиялық аймақты таңдап, оның ерекшелігіне сипаттама береді.

  1. Географиялық орнына сипаттама жасаңыз

  2. Тарихи – географиялық облыстың құрамына қандай ірі мемлекеттер кіреді анықтаңыз.

  3. Этникалық және діни ерекшеліктері бойынша (халқына сипаттама беріледі) Мәдениет және тұрмыс салтына шағын сипаттама беріңіз.

  4. Әлеуметтік-экономикалық, саяси жағдайына баға беріңіз

Ескерту: Оқушыларға көмек ретінде мәтіндер немесе ноутбуктерді/ғаламторды пайдалануға мүмкіндік жасау

  1. Батыс Еуропа

  2. Шығыс Еуропа

  3. Тәуелсіз мемлекеттер достастығы (ТМД)

  4. Оңтүстік Батыс Азия

  5. Оңтүстік Азия

  6. Орталық және Шығыс Азия

  7. Оңтүстік-Шығыс Азия

8. Солтүстік Америка

9. Латын Америкасы

10. Солтүстік Африка

11. Батыс Африка

12. Орталық Африка

13. Шығыс Африка

14. Оңтүстік Африка

15. Аустралия

16. Мұхит аралдары

Дескрипторлар:

1 тарихи – географиялық аймақты толық сипаттап, ерекшелелігін талдай алады.

Оқушылардың іс-әрекеті:

Топтар тақтаға шығып жұмыстарын қорғайды және интербелсенді тақтадағы ActivInspire картаға өздерінің 1 тарихи – географиялық аймағына кіретін елдерді көрсетеді

Бағалау:Бірін – бірі бағалайды.

Графикалық бағалау: Түрлі түсті пластик стакан арқылы ( жасыл, сары, қызыл)

Оқушылардың іс-әрекеті:Жеке жұмыс

Саяси карта көмегімен тарихи және географиялық аймақтарға кіретін елдерді кескін картаға түсіреді

Арнайы ресурстар арқылы жаңа тақырыпты талдайды

Жұп бойынша

Жеке, өзара тақырыпты түсінгендерін мұғалімге қол көтеру арқылы білдіреді

Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды



Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі


Слайдта берілген сұрақ жауапты орындайды

Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді, логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары қалыптасады

Смаликтер арқылы

ҚБ өзін өзі бағалау










ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай»




Бағалау парақшасын толтырады.



ҚБ Бағдаршам


http://ikitap.kz/audiobook/5189-kerqula_atty_kendebaj/5189-kerqula_atty_kendebaj

аудиокітап

Алты томдық «









Сабақтыңсоңы


Сабақты қорытындылау. Сабақта оқушылардың жинаған зерттеулеріне қарай тезірек сабақты түсінгендеріне байланысты ерекше мадақтау жасап,әрқайсысына жеке- жеке рефлексия жасау.

Рефлексия. «Қажетті сөздің астын сызыңыз»әдісі

арқылы оқушылардан бүгінгі сабақ бойынша рефлексия

жасауды ұсынамын.

1. Сабақүстінде мен жұмысжасадым

белсенді/ енжар

2. Сыныптағыөзжұмысыма

ризамын / ризаемеспін

3. Мағансабақтыңуақыты … көрінді

қысқа / ұзақ

4. Менсабақта

шаршадым / шаршамадым

5. Меніңкөңілкүйім … болды

жақсы / нашар

6. Сабақтақолданылғантапсырмалар … болды

түсінікті / түсініксіз

маңызды / маңыздыемес

қызықты / қызықсыз

7. Меніңойымша, үйтапсырмасы

оңай / қиын

қызықты / қызықсыз



Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


Рефлексия парағы

Қосымша ақпарат

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндетқоюдыжоспарлапотырсыз?

Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық пен қауіпсіздік техникасының сақталуы



  1. .

Мұғалімнің ауызша кері байланысы

Ақпарат іздестіру кезінде қауіпсіздік ережелерін сақтау


































Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!