Басы
|
«Ұйымдастыру:оқушыларменамандасу.түгендеу
Арқаға сурет тренингі арқылы оқушылар ортаға шығып жағымды
ахуал туғызу
Тақтада суреттер арқылы
оқушылар сабақ тақырыбын анықтайды.
Мұғалім сабақтың мақсаты
мен бағалау критерийлерімен
таныстырады.
Сабаққа қысқаша шолу
жүргізіледі.
Үй тапсырмасы. Өткізілген тақырып бойынша тест
жүргізу
Бағалау. Әр топ басқа топтың жауаптарын
бағалайды.Өзіндік және өзара бағалау
|
Оқушы өз жұбын табады
Әдіс арқылы қайталау
Сұрақ жауап орындайды
|
Қол шапалақ
|
дидактикалық
материалдар.
Интерактивті тақ
|
Ортасы
|
; Ой шақыру: Диаграмма, шеңбер диаграмма, гистограмма
дегеніміз не? Оларды сызудың шарттары ( қадамдары) қандай?
География пәнінде қандай мақсатта қолдануға болады? Осы сұрақтар
арқылы географиялық деректерді өңдеу тәсілдерін
талдайды.
Мұғалім оқушыларға картодиаграмма, картограмма
тәсілін түсіндіреді.Слайд арқылы картодиаграмма мен картограмма
үлгілерін көрсетіп, жасалу жолдарын айтып өтеді.
Мұғалім сынып оқушыларын оқушылардың дағдылары
бойынша 1,2,3,4 тапсырманы жоғары деңгейлі оқушыларға беріп, 5
тапсырманы картосхема/инфографика жасайтын 3-4 оқушы тұратын бір
топ құрып ұйымдастырады.
Дербес жұмыс. ҚР өңірлері бойынша туу және
өлім-жітім коэффициенті бойынеша статистикалық деректер ұсынылады.
Төмендегі №1,2,3,4 тапсырмаларды мұғалім жоғары қабілетті
оқушыларға үлестіріп береді.
1-тапсырма
2-тапсырма
3-тапсырма
4-тапсырма
5-тапсырманы
Топтық жұмыс. Мұғалім алдын ала дайындалған
мәтінді ұсына алады.Оқушыларға жоспар, инфографика талаптарын
түсіндіреді.
Берілген мәтінді және ғаламторды пайдаланып ҚР
демографиялық жағдайы бойынша инфографика жасаңыз.
(Егер де мүмкіндік
болса www.easel.ly
сайтында жасауға
болады)
1-топ . Қазақстанның демографиялық
жағдайы
Жоспар:
1.Қазақстанның демографиясының жағдайына шолу
жасау
2. Қазақстандағы халық саны тез өсетін және өспей
қалған қалалар мен облыстар туралы
деректер,таралу аймақтарын картада
белгілеу
3.Салдары/болжамдар (2-3 мысал)
4.Көрші елдермен салыстыру
Инфографика жасауда қойылатын
талаптар:
-
Мазмұнды болу;
-
Ұқыпты, таза жасау;
-
Көп
сөз, мәтін қолданбау керек;
-
Ақпараттарды сурет,сызба, диаграмма арқылы
көрсету;
Дескриптор:
-
ҚР
демографиялық жағдайын сипаттайды;
-
ҚР
демографиялық жағдайлары әртүрлі аймақтарды карталардан
анықтайды;
-
ҚР
демографиялық жағдайдың салдарын/болжамын 2-3 мысалмен
талдайды;
ҚР демографиялық жағдайын басқа да ақпараттар
арқылы салыстырып бағалайды;
|
Арнайы ресурстар арқылы жаңа тақырыпты
талдайды
Жұп бойынша
Жеке, өзара тақырыпты түсінгендерін мұғалімге қол
көтеру арқылы білдіреді
Слайдта көрсетілген ресурстарды
талқылайды
Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді
дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін
жетілдіру арқылы бәсекелеседі
Слайдта берілген сұрақ жауапты
орындайды
Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді,
логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары
қалыптасады
|
Смаликтер арқылы
ҚБ өзін өзі бағалау
ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай»
Бағалау парақшасын толтырады.
ҚБ Бағдаршам
|
http://ikitap.kz/audiobook/5189-kerqula_atty_kendebaj/5189-kerqula_atty_kendebaj
аудиокітап
Алты томдық «
|
Сабақтыңсоңы
|
Сабаққорытындысы.
Тапсырма. “Эссе” әдісі.
Оқылған мәлімет бойынша өз ойларына талдау
жасау
Дескриптор:
-Эссе жазады
-Талдау жасайды
Бағалау:"қол шапалақтау",
"Мадақтау"
Кері
байланыс:
Бағдаршам әдісі
Қызыл түс.Сабақта көп нәрсені түсінбедім,сабақта белсенді
бола алмадым, жауап берген жоқпын
Сары түс.Бірнеше тапсырма орындадым, сабақта өзімді жақсы
сезіндім
Жасыл түс.Сабақта көп жұмыс жасадым, белсенді болдым,
барлығын түсіндім
Үй тапсырмасын беру.
Мәтінді оқу. Қайталау
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына
байланысты кері байланыс жасайды.
|
|
Рефлексия парағы
|