Материалдар / "Географиялық деректерді визауализациялау"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Географиялық деректерді визауализациялау"

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Сәуір 2021
423
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім


Педагогтың аты-жөні

Әділбекова Мейрамкул Бахышқызы

Күні


Сынып

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы


Географиялық деректерді визуализациялау

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

10.2.2.2 статистикалық деректерді талдау нәтижелері бойынша картограммалар мен картодиаграммаларды жасау

Сабақтың мақсаты


Оқушылар статистикалық деректерді талдап картограмма/картодиаграмма түрінде ұсынады. Географиялық деректер бойынша картосхема/ инфографика жасайды.

Бағалау критерииі

Әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштерді картограмма/картодиаграмма түрінде ұсынады;

-Тақырып бойынша инфографика жасайды

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

«Ұйымдастыру:оқушыларменамандасу.түгендеу

Арқаға сурет тренингі арқылы оқушылар ортаға шығып жағымды ахуал туғызу

Тақтада суреттер арқылы оқушылар сабақ тақырыбын анықтайды.

Мұғалім сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлерімен таныстырады.

Сабаққа қысқаша шолу жүргізіледі.

Үй тапсырмасы. Өткізілген тақырып бойынша тест жүргізу

Бағалау. Әр топ басқа топтың жауаптарын бағалайды.Өзіндік және өзара бағалау


Оқушы өз жұбын табады

Әдіс арқылы қайталау

Сұрақ жауап орындайды

Қол шапалақ





дидактикалық материалдар.




Интерактивті тақ

Ортасы

; Ой шақыру: Диаграмма, шеңбер диаграмма, гистограмма дегеніміз не? Оларды сызудың шарттары ( қадамдары) қандай? География пәнінде қандай мақсатта қолдануға болады? Осы сұрақтар арқылы географиялық деректерді өңдеу тәсілдерін талдайды.

Мұғалім оқушыларға картодиаграмма, картограмма тәсілін түсіндіреді.Слайд арқылы картодиаграмма мен картограмма үлгілерін көрсетіп, жасалу жолдарын айтып өтеді.

Мұғалім сынып оқушыларын оқушылардың дағдылары бойынша 1,2,3,4 тапсырманы жоғары деңгейлі оқушыларға беріп, 5 тапсырманы картосхема/инфографика жасайтын 3-4 оқушы тұратын бір топ құрып ұйымдастырады.

Дербес жұмыс. ҚР өңірлері бойынша туу және өлім-жітім коэффициенті бойынеша статистикалық деректер ұсынылады. Төмендегі №1,2,3,4 тапсырмаларды мұғалім жоғары қабілетті оқушыларға үлестіріп береді.

1-тапсырма

2-тапсырма



3-тапсырма

4-тапсырма

5-тапсырманы

Топтық жұмыс. Мұғалім алдын ала дайындалған мәтінді ұсына алады.Оқушыларға жоспар, инфографика талаптарын түсіндіреді.

Берілген мәтінді және ғаламторды пайдаланып ҚР демографиялық жағдайы бойынша инфографика жасаңыз. (Егер де мүмкіндік болса www.easel.ly сайтында жасауға болады)

1-топ . Қазақстанның демографиялық жағдайы

Жоспар:

1.Қазақстанның демографиясының жағдайына шолу жасау

2. Қазақстандағы халық саны тез өсетін және өспей қалған қалалар мен облыстар туралы деректер,таралу аймақтарын картада белгілеу

3.Салдары/болжамдар (2-3 мысал)

4.Көрші елдермен салыстыру


Инфографика жасауда қойылатын талаптар:

  1. Мазмұнды болу;

  2. Ұқыпты, таза жасау;

  3. Көп сөз, мәтін қолданбау керек;

  4. Ақпараттарды сурет,сызба, диаграмма арқылы көрсету;

Дескриптор:

  • ҚР демографиялық жағдайын сипаттайды;

  • ҚР демографиялық жағдайлары әртүрлі аймақтарды карталардан анықтайды;

  • ҚР демографиялық жағдайдың салдарын/болжамын 2-3 мысалмен талдайды;

ҚР демографиялық жағдайын басқа да ақпараттар арқылы салыстырып бағалайды;

Арнайы ресурстар арқылы жаңа тақырыпты талдайды

Жұп бойынша

Жеке, өзара тақырыпты түсінгендерін мұғалімге қол көтеру арқылы білдіреді





Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды



Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі













Слайдта берілген сұрақ жауапты орындайды

Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді, логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары қалыптасады

Смаликтер арқылы

ҚБ өзін өзі бағалау


















ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай»




Бағалау парақшасын толтырады.



ҚБ Бағдаршам


http://ikitap.kz/audiobook/5189-kerqula_atty_kendebaj/5189-kerqula_atty_kendebaj

аудиокітап

Алты томдық «









Сабақтыңсоңы


Сабаққорытындысы.

Тапсырма. “Эссе” әдісі.

Оқылған мәлімет бойынша өз ойларына талдау жасау


Дескриптор:

-Эссе жазады

-Талдау жасайды


Бағалау:"қол шапалақтау",

"Мадақтау"


Кері байланыс:

Бағдаршам әдісі

Қызыл түс.Сабақта көп нәрсені түсінбедім,сабақта белсенді бола алмадым, жауап берген жоқпын

Сары түс.Бірнеше тапсырма орындадым, сабақта өзімді жақсы сезіндім

Жасыл түс.Сабақта көп жұмыс жасадым, белсенді болдым, барлығын түсіндім

Үй тапсырмасын беру. Мәтінді оқу. Қайталау


Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


Рефлексия парағы

Қосымша ақпарат

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндетқоюдыжоспарлапотырсыз?

Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық пен қауіпсіздік техникасының сақталуы



  1. .

Мұғалімнің ауызша кері байланысы

Ақпарат іздестіру кезінде қауіпсіздік ережелерін сақтау



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!