Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    С. Ерубаев атындағы жалпы орта білім беретін мектебі






    Shape1


    Тақырыбы: Географиялық есептерді шығару жолдары






    Бағыты :

    Экономикалық және әлеуметтік үдерістерді математикалық модельдеу

    Секциясы: География

    Сыныбы: 6 « A » , Бектурган Мухаметали

    Ғылыми жетекшісі: Идирисова Мадина Оралхановна








    2021-2022 оқу жылы

    Түркістан облысы, Арыс қаласы, Ақдала ауылы

    С. Ерубаев атындағы жалпы орта білім беретін мектебінің география пән мұғалімі

    Идирисова Мадинаның ғылыми жобасы.

    Идирисова Мадина Оралханқызы шілде айының 30 жұлдызында 1964 жылы дүниеге келдім. 1989 жылы Ташкент Мемлекеттік Университетінің география факультетін бітірдім. 1989 жылдан бері Арыс ауданындағы С. Ерубаев атындағы жалпы орта мектебінде қызмет істеп келемін.

    Санаты – 13, еңбек өтілі 39 жыл Осы жылдар ішінде оқушылармен тығыз байланыс жасап, сабақтарымды көрнекі құралдармен, электронды оқулықтарды, жаңа технология элементтерін пайдалана отырып өтемін. Техникалық құралдармен және интерактивті тақтаны пайдаланып келемін. Жеке оқушылармен жұмыс жасап, оларға жеке тапсырмалар беріп отырамын. Осы жылдар ішіндегі істеген жұмыстардың нәтижесіне келетін болсам: мектепішілік, аудандық пән олимпиадаларында оқушыларым жақсы жетістіктерге жетіп келеді, Сонымен қатар ҰБТ, МАБ – тың қорытындысы бойынша 4,0 – 4,1 балл көрсеткіштерін көрсетіп келемін.

    Ал өзімнің мектепішілік, аудандық оқу бөлімінің мақтау қағаздарымен марапатталдым.












    Пікір


    Бектурған Мухаметали «Географиялық есептерді шығару жолдары » тақырыбында жазған ғылыми жобада зерттеу жұмыстарын нақты, дәл тұжырымдай білген. Тақырыбы кең ауқымды мәселерді қамтыған . Осы арқылы оқушының пәнге деген қызығушылығы артып, шығармашылық дамуы жұмыс істеу қабілеті дамиды. Сондай- ақ, оқушыға әлеуметтік мәселелерді шешуде, экономикалық тұрғыдан қарап мәселелерді шеше білуге үйретеді. Өз бетінше ізденуге, ой – өрісін, рухани байлығын сөздік қорын, эстетикалық талғамын дамыта отырып, өз бетінше шығармашылық жұмыс жасауына бағыт береді. Пайдаланған әдебиеттер бойынша географиялық есептердің шығару жолдарын өзінше қорытындылай алған. Пәнге деген қызығуының артқандығы жан – жақты ізденгені оқушының логикалық есептерді шығаруда іскерлігін көрсетеді. Географиялық есептерді шығаруда теориялық білімдерін практикада ізденісте болғаны байқалады.






    Мектеп директоры: Н. Тулекбаев


    Директордың бейіндік

    жұмысы жөніндегі орынбасары: Ш.Асанбаева







    Кіріспе

    Тәуелсіз Қазақстан ХХІ – ғасырдыңұлттық білім жүйесін қалыптастыру үшін білім беру саласында көптеген жұмыстар жүргізілуде. Осы жұмыстарды жүзеге асыратын мектепті білімнің тірегі десек, ұстаз сол мектептің жүрегі. Өзінің ұлтын сүйетін, ана тілін қастерлейтін, білімді шәкірттерді тәрбиелейтін мұғалім үнемі ізденісте болуы керек.

    ХХІ ғасыр білімділер ғасыры болғандықтан бүгінгі таңда заманына сай, ой – өрісі дамыған азаматты қалыптастыру. Жас ұрпаққа сапалы білім беру, әлемнің дамыған елдерімен тең дәрежеде болу – негізгі мақсатымыз.

    Ғылым мен техника, ақпараттандыру технологиясы күшті қарқынмен өсіп отырған кезде оқушыларды даярлауға қойылатын талаптарда дами түседі. Берілетін білім көлемін ұлғайта отырып оның терең игерілуін қамтамасыз ету керек. Ұстаздың мақсаты – оқушылардың білім сапасын арттыру. Сабақта қолданылатын оқытудың әртүрлі формалары оқушының іскерлігін, ізденімпаздығын, жан – жақтылығын дамытады.

    Оқушылардың оқуға деген қызығуын арттыру, ойлау қабілетін, танымдылығын дамыту, шығармашылық әрекетін логикалық ойлауын қалыптастыруға географиялық есептердің көмегі ерекше. Мәселен, географиялық есептерді шығара білу теориядан алған білімдерін практикада қолдануға мүмкіндік береді.

    Қазіргі күн талабына байланысты географиялық есептерді тест тапсырмалары түрінде берудің маңызы үлкен. Біріншіден, математика, физика пәндерінен алған білімдеріне сүйене отырып, пәнаралық байланысты дамытуға көмектеседі. Екіншіден, географиялық есептер шығару оқушылардың логикалық ойын, шығармашылық қабілетін дамытады. Үшіншіден, пәнге деген қызығуын арттырып өзін – өзі тексеруге, білімін жан – жақты толықтыруға көмектеседі. Қазіргі таңда қоғамды дамыту үшін орта мектептің алдында тұрған негізгі міндеттердің бірі - оқушылардың шығармашылық қабілетін барынша ашып, толыққанды қоғам құруға өзінің бар мүмкіндігін жұмсайтын шығармашылық қабілетті жеке тұлға қалыптастыру. Оқушылардың сабақтағы танымдық іс - әрекеті сабақта қолданылатын оқытудың әртүрлі формалары оқушының іскерлігін, ізденімпаздығын , жан – жақтылығын дамытады, Мысалы , географиялық есептерді шығара білу теориядан алған білімдерін практикада қолдануға мүмкіндік береді Географиялық есептерді орындату оқушылардың дайын ережені жаттап алуға дағдыланбай, керісінше, мағынасын терең түсінуге мүмкіндік береді.

























    МАЗМҰНЫ


    І. Кіріспе..............................................................................................

    ІІ. Негізгі бөлім...................................................................................

    1. План және карта ...........................................................................

    2. Атмосфера тарауы бойынша.......................................................

    3. Гидросфера тарауы бойынша.......................................................

    4. Сағаттық белдеулер......................................................................

    5. Халық саны, орташа тығыздығы, табиғи өсімі..........................

    6. Экономикалық бағыттағы есептер..............................................

    ІІІ. Қорытынды...................................................................................



















    Географиялық есептер


    І. План және карта

    1. Сызба – нұсқанаың азимуттарын анықтау керек.

    2. Біз мектептен үйге қайту үшін 900 азимут бойыншы 300м ,1500 азимут бойынша 170м , 2100 азимут бойынша 100м және 600 азимут бойынша 400м жүріп өту керекпіз. Үйге қайтар жолды сызба түрінде көрсет. Масштабы: 1см =100м.

    300 : 100 =3см 170 : 100 =1,7см

    100 : 100= 1см 400 : 100 = 4см

    Shape2

    900



    Shape8 Shape7 Shape9 Shape6 Shape5 Shape4 Shape3


    1500



    Shape14 Shape15 Shape12 Shape13 Shape11 Shape10

    ү

    2100

    М

    Shape17 Shape16 Shape18

    Shape20 Shape19

    600




    2. Сандық масштабтарды атаулы масштаптарға айналдырамыз

    1:30 000 1: 300 000 1: 3 000 000 1см - 300 м 1см – 3 шқ 1 см – 30 шқ

    3. Планның масштабы бойынша 5 метрлік сызықты 2 см-лік бөлікпен көрсету

    5м=500см 500см:2см=250см яғни 1:250

    4. Масштаб бойынша 35км-ді 1см көрсету 35км=3500000см яғни 1:3 500 000

    5. Картадан қашықтықты анықтау.

    1 см – 1 км қашықтық 5 см 1 км х 5 = 5 км







    ІІ. Атмосфера тарауы бойынша.

    1. Жер бетіндегі ауа температурасы +300С, 3 шақырым биіктіктегі температура қандай? Әр 1 км биіктікте температура 6 0 С –қа төмендейді.



    60 С х 3 шқ= 180 C. 300С - 180 С = 120 С.

    Жауабы: 120 С.

    А) Таудың етегінде 30 0 С, шыңында 120 С болса, таудың биіктігі қанша?

    300 С – 120 С = 180 С 180 С : 60 С = 3 шқ.

    Жауабы: 3 шақырым.

    1. Жер бетіндегі ауа температурасы + 150 С болса, 330 метр тереңдікте температура қандай? Температура жер қыртысында әр 33 метрде 10 С –қа артады.

    3300 С : 330 С= 100 С 100 С + 15 0 С = 250 С

    Жауабы: 250 С

    1. 500 метр қашықтықты қағазға 5 см ұзындықпен түсіпгендегі масштаб.

    500 м = 50000 см : 5 = 10000 яғни

    Жауабы: 1 см-де100 м

    1. Жер бетінде ауа температурасы +80 С болса 660 м тереңдікте температура қандай?

    660м : 33 0 С = 200 С + 80 С = 280 С

    Жауабы: 280 С

    5. Тәуліктік амплитуда температуралардың айырмасы емес, алшақтығы. Ең жоғары тәуліктік амплитуданы көрсет.

    А) 250 С – 70 С ә) 450 С – 50 С

    6. Ең төменгі тәуліктік амплитуданы көрсет.

    А) 170 С – 40 С ә) 70 С – 90 С

    7. Тәуліктік, айлық, жылдық орташа температураларды анықтауды түсіндіру.

    А) Температура тәулігіне 4 рет өлшенеді.

    40 ,-20 , 80 , 60 , 40 + 80 +60= 180-20= 160 : 4 = 40 С

    Жауабы: 40 С

    ә) айлық орташа температураны табу:

    Қазан айы

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Бектұрған Мұхаметали
    26 Мамыр 2023
    337
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Географиялық есептерді шығару жолдары

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Географиялық есептерді шығару жолдары

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ғылыми жобасы
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    С. Ерубаев атындағы жалпы орта білім беретін мектебі






    Shape1


    Тақырыбы: Географиялық есептерді шығару жолдары






    Бағыты :

    Экономикалық және әлеуметтік үдерістерді математикалық модельдеу

    Секциясы: География

    Сыныбы: 6 « A » , Бектурган Мухаметали

    Ғылыми жетекшісі: Идирисова Мадина Оралхановна








    2021-2022 оқу жылы

    Түркістан облысы, Арыс қаласы, Ақдала ауылы

    С. Ерубаев атындағы жалпы орта білім беретін мектебінің география пән мұғалімі

    Идирисова Мадинаның ғылыми жобасы.

    Идирисова Мадина Оралханқызы шілде айының 30 жұлдызында 1964 жылы дүниеге келдім. 1989 жылы Ташкент Мемлекеттік Университетінің география факультетін бітірдім. 1989 жылдан бері Арыс ауданындағы С. Ерубаев атындағы жалпы орта мектебінде қызмет істеп келемін.

    Санаты – 13, еңбек өтілі 39 жыл Осы жылдар ішінде оқушылармен тығыз байланыс жасап, сабақтарымды көрнекі құралдармен, электронды оқулықтарды, жаңа технология элементтерін пайдалана отырып өтемін. Техникалық құралдармен және интерактивті тақтаны пайдаланып келемін. Жеке оқушылармен жұмыс жасап, оларға жеке тапсырмалар беріп отырамын. Осы жылдар ішіндегі істеген жұмыстардың нәтижесіне келетін болсам: мектепішілік, аудандық пән олимпиадаларында оқушыларым жақсы жетістіктерге жетіп келеді, Сонымен қатар ҰБТ, МАБ – тың қорытындысы бойынша 4,0 – 4,1 балл көрсеткіштерін көрсетіп келемін.

    Ал өзімнің мектепішілік, аудандық оқу бөлімінің мақтау қағаздарымен марапатталдым.












    Пікір


    Бектурған Мухаметали «Географиялық есептерді шығару жолдары » тақырыбында жазған ғылыми жобада зерттеу жұмыстарын нақты, дәл тұжырымдай білген. Тақырыбы кең ауқымды мәселерді қамтыған . Осы арқылы оқушының пәнге деген қызығушылығы артып, шығармашылық дамуы жұмыс істеу қабілеті дамиды. Сондай- ақ, оқушыға әлеуметтік мәселелерді шешуде, экономикалық тұрғыдан қарап мәселелерді шеше білуге үйретеді. Өз бетінше ізденуге, ой – өрісін, рухани байлығын сөздік қорын, эстетикалық талғамын дамыта отырып, өз бетінше шығармашылық жұмыс жасауына бағыт береді. Пайдаланған әдебиеттер бойынша географиялық есептердің шығару жолдарын өзінше қорытындылай алған. Пәнге деген қызығуының артқандығы жан – жақты ізденгені оқушының логикалық есептерді шығаруда іскерлігін көрсетеді. Географиялық есептерді шығаруда теориялық білімдерін практикада ізденісте болғаны байқалады.






    Мектеп директоры: Н. Тулекбаев


    Директордың бейіндік

    жұмысы жөніндегі орынбасары: Ш.Асанбаева







    Кіріспе

    Тәуелсіз Қазақстан ХХІ – ғасырдыңұлттық білім жүйесін қалыптастыру үшін білім беру саласында көптеген жұмыстар жүргізілуде. Осы жұмыстарды жүзеге асыратын мектепті білімнің тірегі десек, ұстаз сол мектептің жүрегі. Өзінің ұлтын сүйетін, ана тілін қастерлейтін, білімді шәкірттерді тәрбиелейтін мұғалім үнемі ізденісте болуы керек.

    ХХІ ғасыр білімділер ғасыры болғандықтан бүгінгі таңда заманына сай, ой – өрісі дамыған азаматты қалыптастыру. Жас ұрпаққа сапалы білім беру, әлемнің дамыған елдерімен тең дәрежеде болу – негізгі мақсатымыз.

    Ғылым мен техника, ақпараттандыру технологиясы күшті қарқынмен өсіп отырған кезде оқушыларды даярлауға қойылатын талаптарда дами түседі. Берілетін білім көлемін ұлғайта отырып оның терең игерілуін қамтамасыз ету керек. Ұстаздың мақсаты – оқушылардың білім сапасын арттыру. Сабақта қолданылатын оқытудың әртүрлі формалары оқушының іскерлігін, ізденімпаздығын, жан – жақтылығын дамытады.

    Оқушылардың оқуға деген қызығуын арттыру, ойлау қабілетін, танымдылығын дамыту, шығармашылық әрекетін логикалық ойлауын қалыптастыруға географиялық есептердің көмегі ерекше. Мәселен, географиялық есептерді шығара білу теориядан алған білімдерін практикада қолдануға мүмкіндік береді.

    Қазіргі күн талабына байланысты географиялық есептерді тест тапсырмалары түрінде берудің маңызы үлкен. Біріншіден, математика, физика пәндерінен алған білімдеріне сүйене отырып, пәнаралық байланысты дамытуға көмектеседі. Екіншіден, географиялық есептер шығару оқушылардың логикалық ойын, шығармашылық қабілетін дамытады. Үшіншіден, пәнге деген қызығуын арттырып өзін – өзі тексеруге, білімін жан – жақты толықтыруға көмектеседі. Қазіргі таңда қоғамды дамыту үшін орта мектептің алдында тұрған негізгі міндеттердің бірі - оқушылардың шығармашылық қабілетін барынша ашып, толыққанды қоғам құруға өзінің бар мүмкіндігін жұмсайтын шығармашылық қабілетті жеке тұлға қалыптастыру. Оқушылардың сабақтағы танымдық іс - әрекеті сабақта қолданылатын оқытудың әртүрлі формалары оқушының іскерлігін, ізденімпаздығын , жан – жақтылығын дамытады, Мысалы , географиялық есептерді шығара білу теориядан алған білімдерін практикада қолдануға мүмкіндік береді Географиялық есептерді орындату оқушылардың дайын ережені жаттап алуға дағдыланбай, керісінше, мағынасын терең түсінуге мүмкіндік береді.

























    МАЗМҰНЫ


    І. Кіріспе..............................................................................................

    ІІ. Негізгі бөлім...................................................................................

    1. План және карта ...........................................................................

    2. Атмосфера тарауы бойынша.......................................................

    3. Гидросфера тарауы бойынша.......................................................

    4. Сағаттық белдеулер......................................................................

    5. Халық саны, орташа тығыздығы, табиғи өсімі..........................

    6. Экономикалық бағыттағы есептер..............................................

    ІІІ. Қорытынды...................................................................................



















    Географиялық есептер


    І. План және карта

    1. Сызба – нұсқанаың азимуттарын анықтау керек.

    2. Біз мектептен үйге қайту үшін 900 азимут бойыншы 300м ,1500 азимут бойынша 170м , 2100 азимут бойынша 100м және 600 азимут бойынша 400м жүріп өту керекпіз. Үйге қайтар жолды сызба түрінде көрсет. Масштабы: 1см =100м.

    300 : 100 =3см 170 : 100 =1,7см

    100 : 100= 1см 400 : 100 = 4см

    Shape2

    900



    Shape8 Shape7 Shape9 Shape6 Shape5 Shape4 Shape3


    1500



    Shape14 Shape15 Shape12 Shape13 Shape11 Shape10

    ү

    2100

    М

    Shape17 Shape16 Shape18

    Shape20 Shape19

    600




    2. Сандық масштабтарды атаулы масштаптарға айналдырамыз

    1:30 000 1: 300 000 1: 3 000 000 1см - 300 м 1см – 3 шқ 1 см – 30 шқ

    3. Планның масштабы бойынша 5 метрлік сызықты 2 см-лік бөлікпен көрсету

    5м=500см 500см:2см=250см яғни 1:250

    4. Масштаб бойынша 35км-ді 1см көрсету 35км=3500000см яғни 1:3 500 000

    5. Картадан қашықтықты анықтау.

    1 см – 1 км қашықтық 5 см 1 км х 5 = 5 км







    ІІ. Атмосфера тарауы бойынша.

    1. Жер бетіндегі ауа температурасы +300С, 3 шақырым биіктіктегі температура қандай? Әр 1 км биіктікте температура 6 0 С –қа төмендейді.



    60 С х 3 шқ= 180 C. 300С - 180 С = 120 С.

    Жауабы: 120 С.

    А) Таудың етегінде 30 0 С, шыңында 120 С болса, таудың биіктігі қанша?

    300 С – 120 С = 180 С 180 С : 60 С = 3 шқ.

    Жауабы: 3 шақырым.

    1. Жер бетіндегі ауа температурасы + 150 С болса, 330 метр тереңдікте температура қандай? Температура жер қыртысында әр 33 метрде 10 С –қа артады.

    3300 С : 330 С= 100 С 100 С + 15 0 С = 250 С

    Жауабы: 250 С

    1. 500 метр қашықтықты қағазға 5 см ұзындықпен түсіпгендегі масштаб.

    500 м = 50000 см : 5 = 10000 яғни

    Жауабы: 1 см-де100 м

    1. Жер бетінде ауа температурасы +80 С болса 660 м тереңдікте температура қандай?

    660м : 33 0 С = 200 С + 80 С = 280 С

    Жауабы: 280 С

    5. Тәуліктік амплитуда температуралардың айырмасы емес, алшақтығы. Ең жоғары тәуліктік амплитуданы көрсет.

    А) 250 С – 70 С ә) 450 С – 50 С

    6. Ең төменгі тәуліктік амплитуданы көрсет.

    А) 170 С – 40 С ә) 70 С – 90 С

    7. Тәуліктік, айлық, жылдық орташа температураларды анықтауды түсіндіру.

    А) Температура тәулігіне 4 рет өлшенеді.

    40 ,-20 , 80 , 60 , 40 + 80 +60= 180-20= 160 : 4 = 40 С

    Жауабы: 40 С

    ә) айлық орташа температураны табу:

    Қазан айы

    Күндер

    1

    2

    3

    4

    5

    6

    7

    8

    9

    10

    11

    12

    13

    14

    15

    16

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Геометрия Ойындар, Сценарийлер Мектепке дейінгі балалар
    26.05.2023
    337
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Бектұрған Мұхаметали
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации

    Күндер

    1

    2

    3

    4

    5

    6

    7

    8

    9

    10

    11

    12

    13

    14

    15

    16