Тақырыбы: Географиялық номенклатура нысандарын картадан көрсету.
Мақсат:
|
Білу |
Карта, глобустан географиялық номенклатураның объектілерін көрсетеді. |
|
Түсіну |
Тақырыптың негізгі ұғымдарына анықтама бере отырып картаны оқып үйренуде қандай міндеттер шешілетінін түсіндіреді. |
|
Қолдану |
Картадан географиялық нысандардың орналасуын көрсете алады. Географиялық номенклатура топтамасын жасай алады. |
|
Талдау |
Географиялық нысандардың атауының шығу тарихын талқылайды. |
|
Шығармашылық әрекет |
Географиялық объектілерді топтастырып, кесте түрінде көрсетіп, ажыратып және картадан көрсете алады. |
|
Бағамдау әрекеті |
Орындалған сарамандық тапсырмалар бойынша қорытынды шығарады және баға береді. |
Сабақтың құрылымы:
І.Ақпарат алмасу (10 мин)
ІІ. Алғашқы бекіту (3 мин)
ІІІ. Құзырлылық қалыптастыру (17 мин)
ІҮ. Шығармашылық қалыптастыру (7 мин)
Ү. Бағалау (3 мин)
Сабақтың типі: Интербелсенді
Оқыту әдісі: Репродуктивті, ішінара ізденушілік
Мұғалім әс-әрекетінің тәсілі: Бағыт –бағдар береді, оқушыларға қажет болғанда кқмек береді, олардың танымдық тапсырмаларын өз бетімен орындауын қадағалайды.
Негізгі ұғымдар мен терминдер: Географиялық номенклатура, географиялық нысан, географиялық атаулар.
Оқушыда дағды қалыптастыру:
Өзін-өзі дамыту дағдылары- өзінің деңгейін бағалау, оны жоғарлату бағытында жүйелі жұмыс жасау, мақсатқа жетіп, барып, қанағаттану, осындай «сәттілік сәтіне» ұмьылу. Ұжымда жұмыс жасау дағдылары – ұжым мүшесі ретінде өзінің жауапкершілігін сезіну, өзгелерге кедергі келтірмей ортақ жұмысқа белсенді атсалыса білу, бүкіл топ жұмысының нәтижесін көре білу, объективті бағалай алуы, оны сынып алдында қорғай алуы.
Ақпарат көздері:
1.География. Жалпы білім беретін мектептің 7- сыныбына арналған оқулық / А.Егорина, С. Нүркенова, Е. Шимина/ Алматы «Атамұра» 2017 жыл
2. География оқыту әдістемесі 7- сынып. /С.Нүркенова, А. Егорина/ Алматы «Атамұра» 2017 жыл
Оқушы жетістігін бағалау:
Оқушының іс-әрекеті ол ҚӘ блогының тапсырмаларын орындау деңгейінетбайланысты бағаланады. Сонымен бірге оқушыға ШӘ блогындағы тапсырманы орындағаны үшін қосымша бонус балл қойылады.
І. Ақпарат алмасу
Тақрып жоспары:
-
Географиялық номенклатура
-
Географиялық нысан
-
Географиялық деректер
1 тақырыпша. Географиялық номенклатура
1 слайд. 1 тақырыпша. Географиялық номенклатура
2 слайд.
Анықтама
Мақсат
атауы
Міндет
3 слайд.
Картамен жұмыс істеу кезіндегі үш басты міндет шешілетінін білу қажет.
-
Картаны түсіну
-
Картаны оқу
-
Картаны білу
4 слайд. 2 тақырыпша.
-
Географиялық нысан
5 слайд.
Географиялық нысандардың атауын атап картадан немесе атластан табыңдар.
Енисей өзені батыс саяндағы Каа-хем және Бий-Хем өзендерінің қосылған жерінен басталып, Батыс Сібірдің шығыс шегарасын жағалай, Орта Сібір таулы үстіртінің батысымен Кар теңізінің Енисей бұғазына барып құяды.батысымен
6 слайд.
Номенклатуралық материалдарды меңгерудің тиімділігін арттыру үшін сол нысандардың шығу тегін білу.
Шпицберген-
Таймыр-
Ыстықкөл-
7 слайд. 3 тақырыпша. Географиялық деректер
8 слайд.
Географиялық нысандарды Жартышарлардың Қазақстанның физикалық картасынан көрсетіңдер.
ІІ. Алғашқы бекіту
-
-
Картаны білу
Картаны оқу
-
. ІІІ. Құзырлылық қалыптастыру
Деңгейлік тапсырмалар:
І деңгей тапсырмалары.
-
Картаны оқып – үйренуде және онымен жұмыс істеу барысында қандай міндеттер шешіледі.
-
Картамен жұмыс жасағанда географиялық нысандардың орналасуын есіңе қалай сақтауға болатынын есіңе сақтап, мысалдар келтіріңдер.
ІІ деңгей тапсырмалары.
-
Өздерің тұратын жердің географиялық нысандарының тізімін жасаңдар. Сонымен бірге атауларын шығу тегін жазыңдар.
ІІІ деңгей тапсырмалары.Географиялық нысандар туралы 1 минуттық әңгіме сипаттама дайындаңдар.
ІҮ.Шығармашылық әрекет
Топтық жұмыс.
1-топ
Еуразия материгі бойынша өз критерйилері бойынша географиялық номенлкатура құрастыру, картадан көрсету
2-топ
Африка материгі бойынша өз критерйилері бойынша географиялық номенлкатура құрастыру
3-топ.
Аустралия материгі ойынша өз критерйилері бойынша географиялық номенклатура құрастыру.
Ү. Бағамдау-бағалау
Мәтіндегі нұсқалар бойынша сарамандық жұмыс. Қорытындыларды жазу
ҮІ. Үй жұмысы
«Қазақстан аумағының немесе өз аймағының қызықты географиялық номенклатурасы» тақырыбы бойынша таныстырылым жасау
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Географиялық номенклатура
Географиялық номенклатура
Тақырыбы: Географиялық номенклатура нысандарын картадан көрсету.
Мақсат:
|
Білу |
Карта, глобустан географиялық номенклатураның объектілерін көрсетеді. |
|
Түсіну |
Тақырыптың негізгі ұғымдарына анықтама бере отырып картаны оқып үйренуде қандай міндеттер шешілетінін түсіндіреді. |
|
Қолдану |
Картадан географиялық нысандардың орналасуын көрсете алады. Географиялық номенклатура топтамасын жасай алады. |
|
Талдау |
Географиялық нысандардың атауының шығу тарихын талқылайды. |
|
Шығармашылық әрекет |
Географиялық объектілерді топтастырып, кесте түрінде көрсетіп, ажыратып және картадан көрсете алады. |
|
Бағамдау әрекеті |
Орындалған сарамандық тапсырмалар бойынша қорытынды шығарады және баға береді. |
Сабақтың құрылымы:
І.Ақпарат алмасу (10 мин)
ІІ. Алғашқы бекіту (3 мин)
ІІІ. Құзырлылық қалыптастыру (17 мин)
ІҮ. Шығармашылық қалыптастыру (7 мин)
Ү. Бағалау (3 мин)
Сабақтың типі: Интербелсенді
Оқыту әдісі: Репродуктивті, ішінара ізденушілік
Мұғалім әс-әрекетінің тәсілі: Бағыт –бағдар береді, оқушыларға қажет болғанда кқмек береді, олардың танымдық тапсырмаларын өз бетімен орындауын қадағалайды.
Негізгі ұғымдар мен терминдер: Географиялық номенклатура, географиялық нысан, географиялық атаулар.
Оқушыда дағды қалыптастыру:
Өзін-өзі дамыту дағдылары- өзінің деңгейін бағалау, оны жоғарлату бағытында жүйелі жұмыс жасау, мақсатқа жетіп, барып, қанағаттану, осындай «сәттілік сәтіне» ұмьылу. Ұжымда жұмыс жасау дағдылары – ұжым мүшесі ретінде өзінің жауапкершілігін сезіну, өзгелерге кедергі келтірмей ортақ жұмысқа белсенді атсалыса білу, бүкіл топ жұмысының нәтижесін көре білу, объективті бағалай алуы, оны сынып алдында қорғай алуы.
Ақпарат көздері:
1.География. Жалпы білім беретін мектептің 7- сыныбына арналған оқулық / А.Егорина, С. Нүркенова, Е. Шимина/ Алматы «Атамұра» 2017 жыл
2. География оқыту әдістемесі 7- сынып. /С.Нүркенова, А. Егорина/ Алматы «Атамұра» 2017 жыл
Оқушы жетістігін бағалау:
Оқушының іс-әрекеті ол ҚӘ блогының тапсырмаларын орындау деңгейінетбайланысты бағаланады. Сонымен бірге оқушыға ШӘ блогындағы тапсырманы орындағаны үшін қосымша бонус балл қойылады.
І. Ақпарат алмасу
Тақрып жоспары:
-
Географиялық номенклатура
-
Географиялық нысан
-
Географиялық деректер
1 тақырыпша. Географиялық номенклатура
1 слайд. 1 тақырыпша. Географиялық номенклатура
2 слайд.
Анықтама
Мақсат
атауы
Міндет
3 слайд.
Картамен жұмыс істеу кезіндегі үш басты міндет шешілетінін білу қажет.
-
Картаны түсіну
-
Картаны оқу
-
Картаны білу
4 слайд. 2 тақырыпша.
-
Географиялық нысан
5 слайд.
Географиялық нысандардың атауын атап картадан немесе атластан табыңдар.
Енисей өзені батыс саяндағы Каа-хем және Бий-Хем өзендерінің қосылған жерінен басталып, Батыс Сібірдің шығыс шегарасын жағалай, Орта Сібір таулы үстіртінің батысымен Кар теңізінің Енисей бұғазына барып құяды.батысымен
6 слайд.
Номенклатуралық материалдарды меңгерудің тиімділігін арттыру үшін сол нысандардың шығу тегін білу.
Шпицберген-
Таймыр-
Ыстықкөл-
7 слайд. 3 тақырыпша. Географиялық деректер
8 слайд.
Географиялық нысандарды Жартышарлардың Қазақстанның физикалық картасынан көрсетіңдер.
ІІ. Алғашқы бекіту
-
-
Картаны білу
Картаны оқу
-
. ІІІ. Құзырлылық қалыптастыру
Деңгейлік тапсырмалар:
І деңгей тапсырмалары.
-
Картаны оқып – үйренуде және онымен жұмыс істеу барысында қандай міндеттер шешіледі.
-
Картамен жұмыс жасағанда географиялық нысандардың орналасуын есіңе қалай сақтауға болатынын есіңе сақтап, мысалдар келтіріңдер.
ІІ деңгей тапсырмалары.
-
Өздерің тұратын жердің географиялық нысандарының тізімін жасаңдар. Сонымен бірге атауларын шығу тегін жазыңдар.
ІІІ деңгей тапсырмалары.Географиялық нысандар туралы 1 минуттық әңгіме сипаттама дайындаңдар.
ІҮ.Шығармашылық әрекет
Топтық жұмыс.
1-топ
Еуразия материгі бойынша өз критерйилері бойынша географиялық номенлкатура құрастыру, картадан көрсету
2-топ
Африка материгі бойынша өз критерйилері бойынша географиялық номенлкатура құрастыру
3-топ.
Аустралия материгі ойынша өз критерйилері бойынша географиялық номенклатура құрастыру.
Ү. Бағамдау-бағалау
Мәтіндегі нұсқалар бойынша сарамандық жұмыс. Қорытындыларды жазу
ҮІ. Үй жұмысы
«Қазақстан аумағының немесе өз аймағының қызықты географиялық номенклатурасы» тақырыбы бойынша таныстырылым жасау
шағым қалдыра аласыз













