Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Географиялық қабықтың құрамы мен құрылысы.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
БҚО
Тасқала ауданы
Мерей ауылы
Мерей ЖОББ мектебі
Л.Ф.Избанова
География пәнінің мұғалімі
Бөлім |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Педагогтың аты-жөні |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Күні |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Сынып |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Географиялық қабықтың құрамы мен құрылысы. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.3.5.1.- географиялық қабықтың құрамы мен құрылысын графикалық түрде көрсетіп, түсіндіреді |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
-географиялық қабықтың құрамы мен заңдылықтарын білу; -географиялық қабықтың құрамы мен заңдылықтарын графика түрінде жасау; -географиялық қабықтың құрамы мен құрылысын жалпы заңдылықтарын түсіндіре отырып, графика немесе кесте түрінде дәлелдеу. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерииі |
Оқушылар: -географиялық қабықтың құрамы мен заңдылықтарын біледі; -географиялық қабықтың құрамы мен заңдылықтарын графика түрінде жасай алады; -географиялық қабықтың құрамы мен құрылысын жалпы заңдылықтарын түсіндіре отырып, графика немесе кесте түрінде дәлелдейді. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||
Басы |
Ұйымдастыру кезеңі: Амандасу. Сыныпты түгендеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушыларға бағалау парағы таратылады. Үй тапсырмасын тексеру: Мақсаты: Үй жұмысын ашық сұрақтар арқылы тексере отырып, оқушылардың географиялық білімін дамыту.
«Миға шабуыл»Түрткі сұрақ:
1.Қазақстандағы өсімдіктердің саны? 2.Қазақстандағы жануарлардың түрлері? 3.Қызыл кітапқа енген өсімдік түрлері? Дискриптор: -сұрақтарға жауап береді. Қалыптастырушы бағалау: Парта үстіндегі атаулар бойынша 3-топқа бөлу І-топ: Атмосфера ІІ-топ: Гидросфера ІІІ-топ: Биосфера |
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
Қол шапалақ |
Ұялы телефон Және интернет желілері Кітап |
|||||||||||||||||||||||||||
Ортасы |
Кинометафор әдісі» Мақсаты: бейне ролик көрсетуарқылы сабақтың тақырыбын ашу және мақсатын анықтау. Жаңа сабақ: 1-тапсырма:«Ойлан, жұптас»Жұптық жұмыс. Географиялық қабықтың құрамы мен құрылысын еске түсіріп, сызбаға жазыңыз Оқушылар окулықтағы сызбанұсқамен танысады,негізгі ұғымдарды атайды, сызбанұсқаға толтырады.
ҚБ:«Бас бармақ» Бәрі дұрыс (бас бармақ жоғарыға қарай көтерілген); -Кейбір тұстарды дұрыс емес (бас бармақ жанына қарай көрсетіп тұр); -Көпшілігі дұрыс емес (бас бармақ төменге қарай көрсетіп тұр). Оқушылардың сабақты қаншалықты түсінгенін және түзету жұмыстарын жүргізу үшін тиімді.
2-тапсырма:Топтық жұмыс. «Кластер» әдісі: Флипчартты дайындау және қорғау. І топ – 1. Географиялық қабық ІІ топ – 2. Географиялық қабықтың тік және көлденең бағытта жіктелуін түсіндіру ІІІ топ – 3. Географиялық қабықтағы зат пен энергия айналымы ІҮ топ – 4. Географиялық қабықтың дамуы мен қалыптасу тарихы
Бағалау: 21 ұсынысәдісі
Тиімділігі: оқушылар бір-біріне баға береді. Бір-біріне айтқан сынды тыңдауға үйренеді, бір-бірінің пікірін құрметтейді.
3-тапсырма:Жеке жұмыс.«INSERT» әдісі. 1қадам – түртіп алу. 2 қадам – кесте толтыру. Оқулықтан Оқылған мәліметті түртіп алу жүйесі бойынша таным түсінігін қалыптастыруда, сол арқылы өз ойларын жинақтап, саралауда тиімді болып табылады. Кесте №1
Кесте №2
Кесте №3
ҚБ:«Парасатты диалог»әдісі. Әр топ сабақтың мақсатына жетуге бағытталған тапсырмаларды орындайды.
II топ. Географиялық қабықтың құрылысын графикалық түрде көрсетеді. III топ. Географиялық қабықтың ерекшеліктерін графикалық түрде сипаттайды.
Мұғалім орындалған жұмыстарға төмендегідей белгілермен кері байланыс береді. Сұрақ немесе түкте белгісі қойылған кезде басқа топ мүшесі сұрақ қояды немесе жауаптармен толықтрады.
6.Қорытынды.
|
Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды
Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі
Слайдта берілген сұрақ жауапты орындайды Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді, логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары қалыптасады |
Смаликтер арқылы ҚБ өзін өзі бағалау
ҚБ: «Баспалдақ» әдісі 1.Білімім төмен 2.Орташа 3.Орташадан жоғары 4. Жоғары ҚБ: Мұғалім тарапынан жүретін бағалау «Ауызша мадақтау |
Слайдар
Ашық сұрап-жауаптар |
|
|
|||||||||||||||||||||||||
Сабақтыңсоңы
|
Кері байланыс: Ыстық орындық әдісі» Мақсаты: Оқытуда оқушы белсенділігін арттырумен қатар әр оқушының мүмкіндіктерін, қабілеттерін, қызығушылықтарын анықтау Тиімділігі: Оқушылардың сұрақ қою дағдысы қалыптасады және сұрақ қою арқылы өзара ашық пікірлеседі.
Мақсатқа жетпеген оқушыларға үйге берілетін тапсырма:«Географиялық қабықта жүретін барлық үдерістер мен құбылыстардың негізгі көзі – Күн мен Жердің ішкі энергиясы» эссе. |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |