Ортасы
|
Кинометафор
әдісі»
Мақсаты: бейне ролик көрсетуарқылы
сабақтың тақырыбын ашу және мақсатын
анықтау.
Жаңа
сабақ:
1-тапсырма:«Ойлан,
жұптас»Жұптық жұмыс. Географиялық
қабықтың құрамы мен құрылысын еске түсіріп, сызбаға
жазыңыз
Оқушылар окулықтағы
сызбанұсқамен танысады,негізгі ұғымдарды атайды, сызбанұсқаға
толтырады.
Бағалау
критерий
|
Дескриптор
|
географиялық қабықтың негізгі
құрамдас бөліктерін атайды.
|
|
ҚБ:«Бас
бармақ»
Бәрі дұрыс (бас бармақ
жоғарыға қарай көтерілген);
-Кейбір тұстарды дұрыс емес
(бас бармақ жанына қарай көрсетіп тұр);
-Көпшілігі дұрыс емес (бас
бармақ төменге қарай көрсетіп тұр).
Оқушылардың сабақты қаншалықты
түсінгенін және түзету жұмыстарын жүргізу үшін
тиімді.
2-тапсырма:Топтық
жұмыс.
«Кластер»
әдісі: Флипчартты дайындау және
қорғау.
І топ – 1. Географиялық
қабық
ІІ топ – 2. Географиялық
қабықтың тік және көлденең бағытта жіктелуін
түсіндіру
ІІІ топ – 3. Географиялық
қабықтағы зат пен энергия айналымы
ІҮ топ – 4. Географиялық
қабықтың дамуы мен қалыптасу тарихы
-
Бағалау
критерий
|
Дескриптор
|
географиялық қабықтың құрамдас
бөліктерінің өзара байланысын анықтайды.
|
-
Географиялық қабық не екенін
еске түсіреді,
-
географиялық қабықтың тік және
көлденең бағытта жіктелетінің
тұжырымдайды,
-
географиялық қабықтағы зат пен
энергия айналымы көрсетеді,
-
географиялық қабықтың дамуы
мен қалыптасу тарихының маңызын
айқындайды.
|
Бағалау: 21
ұсынысәдісі
Тиімділігі: оқушылар бір-біріне баға
береді. Бір-біріне айтқан сынды тыңдауға үйренеді, бір-бірінің
пікірін құрметтейді.
3-тапсырма:Жеке
жұмыс.«INSERT» әдісі. 1қадам – түртіп
алу.
2 қадам – кесте
толтыру.
Оқулықтан Оқылған мәліметті түртіп алу
жүйесі бойынша таным түсінігін қалыптастыруда, сол арқылы өз
ойларын жинақтап, саралауда тиімді болып
табылады.
Кесте
№1
Кесте
№2
Кесте
№3
-
Бағалау
критерий
|
Дескриптор
|
географиялық қабықтың
қалыптасу кезеңдерінде болған оқиғаларды
түсіндіреді.
|
-
Табиғаттағы су айналым қабығын
анықтайды;
-
Табиғаттағы ауа айналым
қабығын анықтайды;
-
Табиғаттағы биологиялық
айналым қабығын анықтайды;
-
Жер қыртысындағы заттардың
айналымын анықтайды;
-
Биогендікке дейінгі кезеңде
болған оқиғаны табады;
-
Биогендік кезеңдегі оқиғаны
табады;
-
Антропогендік кезеңдегі
оқиғаны табады;
|
ҚБ:«Парасатты
диалог»әдісі.
Әр топ сабақтың мақсатына
жетуге бағытталған тапсырмаларды
орындайды.
-
I топ. Географиялық
қабықтың құрамын анықтайды, графикалық түрде
ұсынады.
II топ. Географиялық
қабықтың құрылысын графикалық түрде
көрсетеді.
III топ. Географиялық
қабықтың ерекшеліктерін графикалық түрде
сипаттайды.
Дескриптор
|
Оқушылар
|
|
-
«географиялық қабықтың
құрамын» графикалық түрде ұсынады
-
«географиялық қабықтың
құрылысын» графикалық түрде
ұсынады.
-
«географиялық қабықтың
ерекшеліктерін графикалық түрде
ұсынады.
|
Мұғалім орындалған жұмыстарға
төмендегідей белгілермен кері байланыс береді. Сұрақ немесе түкте
белгісі қойылған кезде басқа топ мүшесі сұрақ қояды немесе
жауаптармен толықтрады.
|
Жауап
берді
|
|
Толық жауап
берді
|
|
Сұрақ
қояды
|
|
Жауаптармен
толықтырады
|
6.Қорытынды.
|
Слайдта көрсетілген
ресурстарды талқылайды
Видеороликтан тақырыпқа сай
берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды
орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы
бәсекелеседі
Слайдта берілген сұрақ жауапты
орындайды
Сұрақ жауап арқылы сұраққа
жауап береді, логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу
дағдылары қалыптасады
|
Смаликтер
арқылы
ҚБ өзін өзі
бағалау
ҚБ: «Баспалдақ» әдісі
1.Білімім төмен
2.Орташа 3.Орташадан жоғары
4. Жоғары
ҚБ: Мұғалім тарапынан жүретін
бағалау «Ауызша мадақтау
|
Слайдар
Ашық
сұрап-жауаптар
|
|
|