Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Педагогтың аты-жөні |
Тореалиев Данияр Коммунарович |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Географияны зерттеу нысандары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.1.1.1 -географияның зерттеу нысандарын анықтайды |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Географияның зерттеу нысандарын атау. Географиялық дерек көздерімен жұмыс істеу (карта, сурет, мәтін, фотосуреттер, графикалық материалдар). Географиялық далалық зерттеу көрсеткіштерді өңдеу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерииі |
Білу және түсіну: География ғылымы мен оның зерттеу нысандарын нақты анықтай алады.
Қолдану:Берілген суреттерді қолдана отырып, оларды
бөлінуіне қарай жеке иерархияларға топтастыра
алады. Коммуникативтік дағдылар және рефлексия:Осы жұмыстарын қорытындылап, әртүрлі әдістер (презентация, буклет, альбом, постер) арқылы қорғайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Басы |
«Қызығушылықты ояту үшін миға шабуыл. Ұйымдастыру кезеңі: Амандасу, оқушыларды түгендеу Оқушылардың көңіл-күйін бақылау. Ынтымақтастық атмосферасын орнату: Қатысушылар шеңбер құра отырады. Ортада сиқырлы қобдиша тұрады. Сыйлықтар қағазға жазылған. Мысалы: карта, компас, желбағдар т.б. Жаттығу шарты:Қобдишадан әр қатысушы кезекпен бір сыйлықты таңдап алып, ішінде жазылған сөзді лайықты деп санаған адамға сыйлайды. Сыйлықтар үлестіргенен кейін, шеңбер бойынша өзінің сыйлығын айтады. Оқушылардың өткен сабақ бойынша білімдерін сұрақтар арқылы еске түсіру. Адамдар қандай әдістерді қолдана отырып, табиғатты оқып үйренеді? «КЕҢІСТІК» ұғымына кластер құрғызу. Рефлексия: Қоршаған орта да осы сыйлыққа сізді лайық деп таныса, жеке-жеке қошемет көрсетейік. Сыйлықтарыңыз құтты болсын |
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
Қол шапалақ |
дидактикалық материалдар. Интерактивті тақ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ортасы |
; Тақырыпқа шығу География ғылымы нені зерттейді?
/Оқушылармен бірлесіп тақырыпты анықтау/ . Мақсат қою Бейнефильм көру арқылы бүгінгі сабақтың мақсатын анықтап алу. Жеке жұмыс. Оқушыларға географиялық фотосуреттер интербелсенді тақтадан көрсетіледі. Суреттер арқылы кеңістікті иерархия түрінде дәптерлеріне жазып шығады.
Бағалау: Мұғалім кері байланыс береді. Топтық жұмыс: Жердің нақты мекен-жайын анықтау. Жер ғаламшарының «төлқұжатын» дайындау. (А-4 қағазымен түрлі түсті қарындаш пайдаланады. Ноутбук арқылы ғаламтордан мәлімет іздеу) Топтар бір-біріне «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісін пайдалана отырып баға береді. 1-Тапсырма. Джиксо әдісі бойынша : топтық жұмыс. 1-топ География нақты нені зерттейді? 2-топ Географиялық зерттеулердегі басты мәселелер 3-топ Табиғатта географиялық зерттеу жүргізу шегі.
Бағалау: Қ.Б. Екі жұлдыз бір ұсыныс. Топтар бір-бірін бағалайды. 2- Тапсырма.Ж. 1-қадам. 1-сұрақ: Физикалық география нені оқытады?................................................................................................................................ 2-сұрақ: Ертеде географтар немен айналысқан?...................................................................................................................................... 2-қадам. 1-сұрақ: Неліктен Физикалық география географиялық қабықты зерттейді ?................................................................................................................................................... Оның себебі, .............................................................................. ...................................................................................... 2-сұрақ: Бұлар физикалық география мен экономикалық география несімен ерекше? Менің ойымша, .......................................................................... ..................................................................................... 3- қадам. 1-сұрақ: Географиялық білім қоғамға және жеке адамдарға да қажет екенін деректер келтіріп дәлелдеңдер.
Бағалау: Қ.Б. Бірін-бірі тексеру кезінде стикерлер арқылы бағалайды. «Жасыл» стикер бәрі дұрыс, «сары» бір қате , «қызыл» дұрыс емес жауаптар көп . 3-Тапсырма: . 1-ші және 2-суретті мұқият қарастырып, салыстырып, онда зерттеушілердің зерттеп жатқан кезі бейнеленген. Бірақ зертеушілер өңдегенен кейін биолог пен географ бір-біріне ұқсамайтын екі түрлі нәтиже ұсынған. Тапсырма кестеге салыстыру қортындысын жазыңдар.
Бағалау: ҚҚҚ әдісі бойынша сұрақтарға жауап береді (5 мин) Бұл әдіс бойынша оқушының өзін-өзі бағалауы қандай деңгейде болды, қалай меңгерді, қиын болды деген сияқты анықтауға болады. Жеке жұмыс: «Тәжірибелік» әдіс Географиялық нысандарды өлшеуге арналған техникалық құралдарды кесені талдау Оқушылардың әр түрлі деңгейлерін ескеру мақсатында саралап оқытуды жүзеге асырамыз: - Жасай алмай отырған оқушыларға тапсырма орындау алгоритмі беріледі. - Қабілеті жоғары оқушылардың қажеттіліктерін қамтамасыз ету үшін қосымша тапсырма беріледі: Ауа райы элементтерінің қандай қасиеттерін өлшеуге, ал қайсыларын бағалауға болады дәлелдеп жазып беру
Бағалау критерийлер:
Дескрипторлар:
Бағалау: Нысана |
Арнайы ресурстар арқылы жаңа тақырыпты талдайды Жұп бойынша Жеке, өзара тақырыпты түсінгендерін мұғалімге қол көтеру арқылы білдіреді Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі Слайдта берілген сұрақ жауапты орындайды Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді, логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары қалыптасады |
Смаликтер арқылы ҚБ өзін өзі бағалау ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай» Бағалау парақшасын толтырады. ҚБ Бағдаршам |
http://ikitap.kz/audiobook/5189-kerqula_atty_kendebaj/5189-kerqula_atty_kendebaj аудиокітап Алты томдық « |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтыңсоңы |
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |