Материалдар / Географияның оқыту әдістмесі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Географияның оқыту әдістмесі

Материал туралы қысқаша түсінік
тест матиериалдар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қазан 2020
700
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Географияны оқыту әдістемесі


$$$ 1

«Географияны оқыту әдістемесі» курсының басты зерттеу нысаны болып табылады:

A) Мектеп география ғылымының дамуы және қалыптасуы.

B) Мектеп пәні, оның мазмұны мен құрылымы,әдістемесі.

C) Оқытудың заңдылықтары мен принциптері.

D) Оқыту барысы.

E) Жаңа педагогикалық технологиялар.


$$$ 2

Географияны оқыту әдістемесі қандай негізгі ғылымдарға сүйенеді:

A) Философия.

B) Педагогика, психология, географиялық ғылым.

C) Социология.

D) Демография.

E) Логика.


$$$ 3

КСРО-ның бастауыш және орта мектептерінде географияны оқыту жөнінде КСРО ББК және ВКП ОК қаулысы қай жылы шықты:

A) 1932.

B) 1934.

C) 1924.

D) 1919.

E) 1937.


$$$ 4

«Географияны оқыту әдістемесі» курсы қандай басты мәселелерді шешеді:

A) Оқу үрдісінде білім беру,оқыту сапасын арттыру.

B) Оқушылардың ғылыми дүниетанымдық көзқарасын қалыптастыру.

C) Оқушылардың танымдық іс-әрекетін жетілдіру.

D) Оқыту әдістерін жетілдіру.

E) Табиғат жөнінде білімді дамыту.


$$$ 5

Педагогикалық зерттеу әдістері болып:

A) Бақылау, әңгіме, анкета алу, интервью, педэксперимент.

B) Жобалау, модельдеу, интервью.

C) Бақылау, мониторинг, әңгіме.

D) Тестілеу, педагогикалық жағдайды модельдеу.

E) Мониторинг, тестілеу, анкеталау.


$$$ 6

Экономикалық географияның оқыту әдістемесі негізін қалаған – ғалым:

A) Н.Н.Баранский.

B) И.В.Герасимов.

C) Н.М.Мильков.

D) И.И.Исаченко.

E) Ю.Л.Пивоваров.


$$$ 7

Географияны оқыту бағдарламасы қандай бөлімдерден тұрады:

A) Негізгі және қосымша.

B) Базалық және вариативті.

C) Түсіндірмелік хат,пәннің негізгі мазмұны, іскерлік пен білімге қойылатын талап, сағат саны.

D) Жоспар, инвариантты бөлім, әдебиеттер тізімі.

E) Пәнаралық байланыс, іс-тәжірибелік жұмыс, сағат саны.


$$$ 8

«Географиядан» оқу пәні бойынша басты мемлекеттік құжат:

A) Білім беру стандарты.

B) Білім беру үрдісі.

C) Географиялық білім берудің Халықаралық Хартиясы.

D) «Білім беру жөніндегі» Заң.

E) Тұрақты даму стратегиясы.


$$$ 9

Географиялық білім берудің мақсаты:

A) Қоршаған орта жөнінде ғылыми көзқарасты қалыптастыру.

B) Пән арқылы жеке тұлғаны қалыптастыру.

C) Географиялық білім және өз өлкесін оқып зерттеу.

D) Табиғат кешені жөнінде білімін дамыту.

E) Оқыту нормативін білу.


$$$ 10

Қазақстанда «мақсатты мемлекеттік бағдарламаға» сәйкес жаңа буын оқулықтары қай жылы шығарылды:

A) 2000 ж.

B) 1997 ж.

C) 1998 ж.

D) 1999 ж.

E) 2005 ж.


$$$ 11

«Физикалық география» 6-сынып оқулығының авторы:

A) Н.Бейсенова, К.Карпеков.

B) А.Бірмағанбетов, К.Мамырова.

C) У.Есназарова.

D) Е.Ахметов, Н.Карменова.

E) М.Утемағанбетов, Н.Устименко.


$$$ 12

«Материктер мен физикалық мұхиттар географиясы»7 сынып оқулығының авторы:

A) А.Бірмағанбетов, К.Мамырова.

B) А.Бейсенова, К.Каймулдинова, С.Абильмажинова.

C) М.Утемағанбетов, Н.Устименко.

D) У.Есназарова, Е.Ахметов.

E) М.Карменова, У.Карпеков.


$$$ 13

Орта мектеп үшін Қазақстанда бірінші «Географиядан стандарт» қай жылы шығарылды:

A) 1998 ж.

B) 1999 ж.

C) 1990 ж.

D) 2003 ж.

E) 2007 ж.


$$$ 14

Қазақ білім беру Академиясында 1998 жылы шығарылған географиядан оқу бағдарламасының авторы:

A) С.Ердаулетов, К.Ахметова.

B) К.Мамырова, Ш.Карибаева.

C) М.Утемағанбетов, А.Бірмағанбетов.

D) А.Бейсенова, У.Карпеков.

E) У.Есназарова, Е.Ахметов.


$$$ 15

Оқу бағдарламасын құру принциптері:

A) Шоғырланған, сатылы, спираль тәріздес.

B) Инвариативті, шоғырланған.

C) Вариативті, спираль тәрізді.

D) Сатылы, вариативті.

E) Қорытындылаушы, дамытушы.


$$$ 16

Танымдық іс-әрекет сипатына қарай әдістерді жіктеу:

A) Ауызша, көрнекілік, іс-тәжірибелік.

B) Түсіндірмелі-иллюстративті, репродуктивті, проблемалық.

C) Дамытушы, тәрбиелік, сенімді.

D) Модульдік, оқыту блогы, ойын іс-әрекеті, рольдік ойындар.

E) Жекелей-ізденіс, проблемалық.


$$$ 17

Білім беруді жүйелендіру, таңдау құрылымын зерттеген ғалым:

A) Леднев, Краевский, Лернер.

B) Матрусов, Максаковский, Лавров.

C) Баранский, Максимов, Баринова.

D) Герасимова, Рыжаков, Голов.

E) Душина, Даринский, Мильков.


$$$ 18

Танымдық іс-әрекет түрлері:

A) Зерттеу, репродуктивті, эвристикалық.

B) Оптимальді, ұтымды.

C) Индуктивті, дедкутивті.

D) Материалистік, идеалистік.

E) Зерттеу, индуктивті, рецептивті.


$$$ 19

Вербальді көрнекілік – бұл:

A) Табиғи объектілер.

B) Модельдер, дидактикалық материалдар.

C) Макеттер, табиғи объектілер.

D) Оқулықтар, сөздіктер, дидактикалық материалдар.

E) Дидактикалық материалдар.


$$$ 20

Оқыту формалары:

A) Сабақ, факультатив, экскурсия.

B) Дәстүрлі емес сабақтар.

C) Жаңа технология.

D) Іс-тәжірибелік сабақтар.

E) Қосымша сабақ.


$$$ 21

Картамен іс-тәжірибелік жұмыс түрі:

A) Картаны оқу, картаны түсіну, картаны пайдалану.

B) Математикалық, графикалық.

C) Проекциялық, графикалық.

D) Картаны талдау және талқылау.

E) Салыстыру және сәйкестендіру.


$$$ 22

Аралас сабақ кезеңдері:

A) Бақылау, тестілеу.

B) Қайталау, жаңа материалды түсіндіру, қорытындылау және бекіту, үйге тапсырма.

C) Ұйымдастырушылық кезең, іс-тәжірибелік жұмыстарды орындау.

D) Қайталау, үйге тапсырма.

E) Жаңа материалды оқу, бақылау.


$$$ 23

Географиядан іс-тәжірибелік жұмыстарды жүргізу үшін құрылған мектеп алаңы:

A) Теплица (саябақ).

B) Географиялық алаң.

C) Іс-тәжірибелік алаң.

D) Ботаникалық бақ.

E) Спорт алаңы.


$$$ 24

Географияны оқытудағы жаңа білім беру технологиясы:

A) Дамытып оқыту, теңгермелі қатынас, модульдік оқыту.

B) Қайталау және қорытындылау сабақтары.

C) Конференция, семинарлар.

D) География диктант.

E) Ұжымдық оқыту, дәріс беру.


$$$ 25

Географиялық компетенция:

A) Білім, біліктілік, дағды.

B) Географиялық білімді өздігінен қолдана білу мүмкіндігі.

C) Картаны пайдала білу.

D) Географиялық мәліметтерді пайдалана білу.

E) Дүниежүзін қарастыру мүмкіндігі.


$$$ 26

Қазақстандық ғылыми-әдістемелік журналдың қазіргі атауы:

A) География в школах и ВУЗах Казахстана.

B) Орта мектеп.

C) Бастауыш мектеп.

D) География в школе.

E) География және экология.


$$$ 27

Географияда қолданылатын компьютерлік оқыту бағдарламасы:

A) Мультимедиялық.

B) Бағдарлама-тренажер.

C) Слайдтар.

D) Видеобейне.

E) Компьютерлік ойындар.


$$$ 28

Географиядан стандарт қандай мәселелерді қарастырды:

A) Жаңа технология.

B) Жоспарланған нәтижелер.

C) Білім беру мазмұны мен деңгейі, құрылымына қойылатын талаптар, білім беру кешені нормалары.

D) Мектептік материалдық базасы.

E) Білім беру базалық мазмұны және оқушыларға қойылатын талаптар.


$$$ 29

Орта мектеп реформасы ұсынады:

A) Мектептік білім берудің жаңа ұлттық үлгісін жобалау.

B) 6 жастан оқыту.

C) Бағдарлы оқытуды жүзеге асыру.

D) Интерактивті оқыту әдісін қолдану.

E) Географиядан сағат санын ұлғайту.


$$$ 30

Мектеп географиясы мазмұнындағы жаңа концепциялар:

A) Барлық оқушылар үшін міндетті базалық білім деңгейі, білім беруді жекешелендіру, гумандандыру.

B) Рекреация мәселелерін оқыту.

C) Медициналық география сұрақтарын оқу.

D) Өлкетану материалдарын білу.

E) Табиғат ресурстарын тиімді пайдалану.


$$$ 31

Бастауыш географиялық білім қалыптасады:

A) «Жаратылыстану» курсында.

B) Кәсіптік мектептерде.

C) «Жаңару» курсында.

D) Негізгі мектепте.

E

578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!