Ұйымдастырылған оқу іс
‑әрекетінің технологиялық картасы
Күні: 31.01.2023
ж
Білім беру
саласы: «Таным»
Бөлімі:
Қарапайым математика
түсініктерін қалыптастыру
Тақырыбы:
Геометриялық фигуралар және
денелер.
Мақсаты:
Балдырғандарға геометриялық
фигуралар туралы түсініктерін нығайту. Ойын түріндегі тапсырмаларды
беру арқылы логикалық ойлау қабілетін дамыту. Пәнге қызығушылығын
арттыру. Түрлі математикалық тапсырмаларды орындау кезіндегі
шапшаңдылыққа тәрбиелеу. Ұқыптылыққа, жинақтылыққа
тәрбиелеу.
Әрекет
кезеңдері
|
Тәрбиешінің
іс-әрекеті
|
Балалардың
іс-әрекеті
|
Уәждемелік-түрткелік
кезені.
|
|
|
Ұйымдастыру
ізденістік кезең
|
Өткенді пысықтау: Дидактикалық
ойын:” Орныңды тап” шарты:0-ден 10-ға дейінгі сандар орнымен
орналасуы тиіс.
Жұмбақ:
Ұрсаң қатты
зырлайды,
Жерге қарғып
тұрмайды.
Тиіп кетсе
басыңа,
Еш бір зиян қылмайды.
-доп
-Дұрыс айтасыңдар,ал доп
қандай?(балалар әртүрлі жауап
береді)-дөңгелек-Дұрыс,айтасыңдар.доптың пішіні
дөңгелек.
Тақтаға нүктені саламын
олардың арасын қосқанда не пайда
болады?-сызық
-дұрыс,осы сызықты ортасынан
кесіп тастасам не пайда
болады?-кесінді
-өте жақсы ,осы кесінділермен
нүктелердің арасын қосқанда не пайда болды?
-
төртбұрыш,үшбұрыш
Бүгінгі матемтика оқу іс-әрекетінде біз пішіндер
немесе геометриялық фигуралар туралы көптеген мәлімет аламыз.Фигура
деген сөзді нүктелер жиыны деп ұғамыз. Геометриялық пішіндердің
қасиеттері туралы алғашқы мағлұматтарды адамдар күнделікті өмірде
айнала қоршаған әлемді бақылай отырып түсіне бастаған. Ежелгі
геометриялық құралдарға жататын циркуль мен сызғыштың алғашқы пайда
болғаны - сызғыш.
Фигуралар неге ұқсайды? (балалар тақпақ
айтады)
Пішіндерді
үйрендім,
Қабырғасы тік
сайлы.
Үшбұрыш – бұл
үйлерің,
Шатырына ұқсайды.
Бөлініп ап екіге,
Отырған сәт
шетіне
Төртбұрышты
ұқсаттым,
Парталардың
бетіне.
|
|
Рефлексифтік
қортындылаушы
|
Шелекке ұқсайтын дене
Біліңдерші сіз қане? Төртбұрыштың үстіне Қойса сәнді үй болар Ойлан
кәне достарым Кәне қандай фигура? бүгін не туралы білдік? Фигуралар Фигура деп ненің
жиынтығын айтамыз екен? Нүктелердің жиынтығы Сабаққа қатысқан
балаларды көңілді фигуралармен
мадақтау.
|
|
Күтілетін
нәтиже: Геометриялық фигуралар шеңбер,
сопақша, төртбұрыш,шаршы, үшбұрыштармен геометриялық денелер текше,
цилиндр, шар, конусты ажыратып, дұрыс
атайды. Көптеген оқушылар: