Сабақтың
басы
5-7
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылармен амандасу,
түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау.
Жағымды ахуал
орнату.
Үй тапсырмасын
тексеру
«Барабан» әдісі
арқылы
1.Қатынас ыдыстарға
нелер жатады?
2.Қатынас ыдыс
ішіндегі сұйық қалай орналасады?
3.Қатынас ыдыста
сұйық бағаны бірдей, ол нені
білдіреді?
4.Біртекті сұйық
дегенде сенің ойыңа не келеді?
5.Қатынас ыдыстар
қасиеттері қандай қондырғыларда
қолданылады?
Жаңа сабақтың тақырыбы және
мақсатымен таныстыру:
« Қызықты оқиға» әдісі
арқылы
Қандай ой
түйдіңдер?
|
Амандасады, сабаққа қатыспаған
оқушыларды анықтап айтады.
Сабаққа дайындығын
көрсетеді.
Үй тапсырмасын көрсетеді,
сұрақтарға жауап береді.
Оқиғаны тыңдайды, өз ойын
айтады, сұраққа жауап береді тақырыпты ашады, сабақта алға қойылған
мақсатты түсінеді
Тақырыпты дәптерге
жазады.
|
Кері
байланыс
Мадақтау
|
Презентация
Слайд
«Wordwall»
платформасы
https://wordwall.net/
Анимация
|
Сабақтың
ортасы
7-10
мин.
|
Жаңа сабақты
меңгеру.
Түсіндіру.
Техникада іс-әрекеті
сұйықтардың тепе-теңдігі мен қозғалыс заңдарына негізделген
машиналардың алуан түрі
пайдаланылады. Бұлар гидравликалық
машиналар (грекше гидор –
су, аулос –
түтік) деп
аталады.
|
Білу.Түсіну.
Тыңдайды, сұрайды, жазады.
Гидравликалық машиналар туралы біледі. Формуласын түсінеді,
түрлендіреді.
Дәптерлеріне
жазады.
|
Кері
байланыс
Мадақтау
|
Слайд
|
20-25
мин.
|
Жұптық
жұмыс.
1-тапсырма.
Тапсырма орындау барысында
ЕББҚ оқушыға жұптағы оқушы қолдау
көрсетеді.
«Блум кубигі әдісі»
арқылы.
Ата. Гидравликалық машинаның жұмыс
істеу принципін түсіндіретін заңды ата.
|
|
Не
үшін гидравликалық машинаның бір
поршеніне күш түсірсе екінші поршень
қозғалады.
|
|
Түсіндір
Гидравликалық машинаның жұмыс
істеу принципін түсіндір.
|
|
Ұсын
Дөңгелекті ауыстыру кезінде
гидравликалық машинаны қолдануды
ұсыныңыз
|
|
Ойлан
Гидравликалық машина
салмақсыздық күйінде жұмыс істей ма?
|
|
Бөліс неге сіз гидравликалық
машинаны дәл осы қолдануды
таңдадыңыз?
|
|
2-тапсырма.
Жеке
жұмыс.
1. Ауданы 0,025
м2 гидравликалық машинаның
кіші поршеніне 3000 Н күш әрекет етеді. Үлкен поршеньнің ауданы
0,1м2 болса, оған қандай күш
әрекет етеді?
Тапсырма орындау барысында
ЕББҚ оқушыға көмекші құрал беріледі, қолдау
көрсетіледі.
Көмекші
құрал:
Формуласы: F2=F1*S1/
S2
Сергіту
сәті.
«Қысымды азайту және
көбейту»
Біз орындыққа отырып,
орындыққа қысым түсіріп тұрмыз..
- Ал енді, орындықтағы
қысымның төмендеуін қамтамасыз етейік. Ол үшін тұру керек (оқушылар
тұрады) Еденге қысым қалай өзгерді? (еденге қысым күшейе
түсті)
3-тапсырма.
Функционалдық сауаттылыққа
негізделген тапсырма
Алмас шөп алқапында әкесіне
көмектесіп жүріп, сол жерде шөптерді пресстеп жүрген техникаларды
байқады. Сол кезде Алмас қарапайым техника, машиналар арқылы көп
күш жұмсалатын жұмыстарды оңайлықпен атқарылатынын түсінді. Ол бұл
құбылыс жайлы интернет желісінен қарап, ондай құралғылар Паскаль
заңы негізінде жұмыс жасайтынын және олардың «гидравликалық
машиналар» деп аталатынын білді .
|
Берілген тапсырмаларды жұпта
орындайды.
Паскаль заңын
біледі
Гидравликалық машинаның жұмыс
істеу принципін түсіндіреді
Гидравликалық машинаның
қолданылуын ұсынады
Берілген тапсырманы жеке
орындайды.
Жауабы:
F2=12000Н
Оқушылар сергіту жаттығуларын
орындайды.
Дененің бетке түсіретін
қысымының өзгерісін анықтайды.
Мәтінді мұқият оқып, берілген
сұраққа жауап беріңдер.
Сұрақ: Гидравликалық
пресстер тағы қай
жерлерде
қолданылады?
|
Дескриптор
-берілген сұрақтарға жауап
жазады-6 балл
Жалпы балл-
6
Дескриптор
-берілгенін жазады -1
балл
- -формуласын жазады,
түрлендіреді-1б алл
-шешімін табады-1
балл
Жалпы
балл-3
Кері
байланыс
Мадақтау
Дескриптор
-Гидравликалық пресстердің
қолданылу саласына бір мысал айтады- 1
балл
Жалпы балл
-1
|
Слайд
Тапсырма жазылған
карточкалар
Слайд
Тапсырма жазылған
карточкалар
Слайд
|
Сабақтың
соңы
3-5
мин.
|
Рефлексия
«Ньютонның алма ағашы»
әдісі арқылы
Жасы
алма-түсініті
Сары алма-әлі де
түсініксіз
Қызыл алма-мүлдем
түсінбедім
Үйге
тапсырма:
Тақырып бойынша қайталау,
конденсатор түрлерін жазу.
Бағалау
|
Сабақ
бойынша
Түсінікті...
Түсініксіз...
Қиын...болған жерлерін
айтады
Үй жұмысын
алады
Бағаларын күнделікке
қояды
|
Кері
байланыс
Дескриптор бойынша 10 баллдық
жүйе
|
Слайд
|