ІІІ. Жаңа
сабақ.
Білу және түсіну ойлау
дағдысы
Постерге гидросфера туралы не
білетіндері жайлы жазады.
Дескриптор: Гидросфера туралы
еске түсіреді және
талқылайды.
Кері
байланыс:
“Бес саусақ” әдісі арқылы
топтар бір- бірін бағалайды.
Қолдану ойлау
дағдысы
«Джигсо 2» әдісі топтық
жұмыс.
Оқушылар оқулықты ,
үлестірмелі қағаздарды пайдалана отырып, гидросфера мәтіні
беріледі. Әр топ өздерінің топтарының гидросфераның құрамдас
бөліктерін анықтайды, оларды картадан көрсетіп кестені
толтырады.
1-топ – Тынық мұхит ; 2-топ –
Атлант мұхит , 3-топ - Үнді мұхит ; 4-топ – Солтүстік Мұзды
мұхит.
мұхит
|
ауданы
|
Ең терең
жері
|
бұғаздары
|
Шығанақтар
|
Теңіздер
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дескриптор
- гидросфераның
құрамдас бөліктерін
анықтайды
Кері
байланыс:
“Шапалақ” әдісі
арқылы топтар бір- бірін
бағалайды.
Талдау ойлау
дағдысы
Жеке
жұмыс.
Бейнеролик көрсету.
Деңгейлік тапсырма орындау
А деңгейі. Кескін
картаға дүниежүзілік мұхит бөліктерін
түсіреді.
В деңгейі. Су
айналым схемасын талдап дәптерге
жазу.
С деңгейі.
Гидросфераның ластануы» эссе
жазу
Дескриптор:
Оқушы
кескін картада мұхиттың
теңіздерін, шығанақтарын,бұғаздарын, ағыстарын кескін картаға
түсіре алады.
Гидросферадағы су
айналымын түсініп, сипаттай
алады.
Кері
байланыс:
«Шапалақ»-әдісі
арқылы тoптар бір- бірін бағалайды.
ІҮ. Сергіту
сәті.
Оқушыларға төмендегі
терминдерді үш тілде айту тапсырмасы
беріледі.
Гидросфера
–гидросфера - hydrosphere
Мұхит – океан-
ocean
су ресурстары –
водные ресурсы - water
resources
су айналымы - круговорот воды - The
water cycle
шығанақ – залив-
Salvage.
бұғаз- пролив-
Impolite.
|