Материалдар / Гидросфера және оның құрамдас бөлігі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Гидросфера және оның құрамдас бөлігі

Материал туралы қысқаша түсінік
7.3.3.1- гидросфера және оның құрамдас бөліктерін сипаттайды
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім

3.Физикалық география 3.3. Гидросфера

Педагогтың аты-жөні

Ласпаева Гульмира Хайроллаевна

Күні


Сынып 7

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

Гидросфера және оның құрамдас бөлігі

Оқу мақсаты

7.3.3.1- гидросфера және оның құрамдас бөліктерін сипаттайды

Сабақтың мақсаты


*Барлық оқушылар: Гидросфераның анықтамасын, оның бөліктерін атайды

Оқушылардың көпшілігі: Гидросфераның , оның бөліктерін , судың қасиеттерін сипаттайды

Кейбір оқушылар: Гидросферадағы су айналымын сызба түрінде көрсетеді. Гидросфера бөліктерін картадан тауып, материктерге бөліп, кесте түрінде көрсетеді.

*Ескерту – ЕББҚ бар оқушыны қоса (ұмытшақтық)

Бағалау критерийлері

  1. Гидросфераның анықтамасын береді

  2. Гидросфера және оның бөліктерін сипаттай алады

  3. Гидросферадағы су айналымын сызба түрінде көрсетеді

  4. Гидросфера бөліктерін картадан тауып, материктерге бөліп, кесте түрінде көрсете алады.

*Ескерту – ЕББҚ бар оқушыны қоса (ұмытшақтық)

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу, түсіну



Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

7мин

Сабақтың ұйымдастырушылық сәті, оқушылармен сәлемдесу. Білімді жаңарту кезеңі. Қолайлы атмосфераны құру.



Топқа бөлу «Мұхиттар»

Оқушылар мұхиттардың атауы бойынша 4 топқа бөлінеді. Ол үшін балаларға осы мұхиттарға құятын өзендердің атаулары жазылған карточкалар таратылады.

Егер оқушы өзі таңдаған өзеннің қай мұхитқа құятынын білмесе, онда картамен немесе атласпен жұмыс істеуге қосымша уақыт беріледі, ол қай мұхитқа (топқа) жататынын анықтайды. Сыныптастарыңыздан көмек сұрауға болады.


«Гидросфера» жайлы бейнероликті көру арқылы жаңа тақырыпты ашу.

Топтарға бейнероликті көрген соң қосымша білім алу мақсатында сұрақтар қойылады.

  • Табиғатта не үш түрде кездеседі?

  • Гидросфера дегеніміз не?

  • Гидросфераның құрамдас бөліктері қандай?

  • Тұщы су планетада қалай таралады?

Оқушылар бір-біріне сәттілік тілейді.





Оқушы өз тобын табады

Әр топ картадан мұхитты көрсетеді.


1-топ. Тынық мұхитын картадан көрсетеді


2-топ Атлант мұхитын картадан көрсетеді


3-топ Үнді мұхитын картадан көрсетеді


4-топ Солтүстік Мұзды мұхитты картадан көрсетеді



Оқушылар бейнероликті көріп, сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтап, жетістік критерийлерімен танысады.

Топтар сұрақтарға жауап береді.

*Топпен бірге бейнеролик көріп, ауызша өз ойын білдіреді.



















Дескрипторлар:

-Топқа берілген сұрақтың мазмұны ашылды;

-Топпен талқылау жүргізілді;

- Топтың идеясы қорғалды.

Дескрипторлар негізінде топтар өзін-өзі бағалайды.

Музыка





Карточка,

карта, атлас












https://www.youtube.com/watch?v=mi_XcFSyEtI


Ортасы

30 мин

1. «Дұрыс - дұрыс емес» әдістемесі 5 минут ішінде мәтінді оқып, дұрыс тұжырымды анықтаңыз:

- Гидросфера – бұл мұхиттар, теңіздер, көлдер, өзендер, мұздықтар, жер үсті және жер асты суларын қамтитын су қабығы.

- Жер асты суларына термалды, минералды, жер асты сулары жатады.

- Гидросфераның көп бөлігін тұщы су (тұз) құрайды.

- Гидросфера сулары рельефтің қалыптасуына әсер етпейді (олар әсер етеді).

Дүние жүзіндегі ең ұзын өзен – Ніл.

- Жер бетіндегі ең терең көл – Байкал.


2. Өрмекші әдісі

Сурет бойынша (Оқулықтың 182 беті, 98-сурет) Өрмекші әдісімен (оқушылар өрмекшінің сұлбасын сала отырып, басына тақырыпты, денесіне өзекті ойларды, аяқтарына тірек сөздер арқылы өз ойларын тиянақтап, пысықтайды) гидросфераның құрамдас бөліктерін сипаттайды.








3. Миға шабуыл (Постер дайындау, қорғау). Гидросферадағы кіші және үлкен су айналымына постер жасау арқылы сызба түрінде көрсетеді.












4. Файнворд әдісі арқылы берілген суреттен (1-қосымшада) гидросферадағы құрлық суларының атауларын тауып, картадан көрсетіп, кестеге толтырады. (оқулықтың 185-бетінде)











Берілген тапсырмаға оқушылар оқулық мәтінін пайдаланып, жауап береді. Топта өзара талдап, қорғайды.

*Топпен бірге сұраққа жауап беруде өз ойын білдіреді.

Осы тапсырманың негізінде оқушылар Гидросфераның анықтамасын анықтайды (1 бағалау критерий).










Суретпен жұмыс жасайды. Гидросфераның құрамдас бөлектері мұздықтар, атмосферадағы су, құрлық сулары, жерасты сулары және мұхиттарды «Өрмекші әдісі» арқылы сипаттайды.

*топпен бірге суретпен жұмыс жасауға, диаграмманы құрастыруға қатысып отырады.


2- тапсырма бойынша оқушылар гидросфераның құрамдас бөліктерін сипаттай алады (2 бағалау критерий).




Оқушылар гидросферадағы кіші және үлкен су айналымының сызбасына постер құрастырып, қорғайды.

*Топпен бірге постер дайындауға қатысады (спикер бола алады).

Оқушылар гидросферадағы су айналымын сызба түрінде көрсетеді (3 бағалау критерий).








Оқушылар берілген жәшікшелердің ішінен гидросферадағы құрлық суларының атауларын табады. Файнворд әдісі арқылы тапқан ірі өзендер мен көлдерді картадан көрсетіп, материктер бойынша кестеге (1-қосымша) (оқулықтың 185-бетінде)

толтырады.

*Топпен бірге тапсырманы талқылауда гидросфераға қатысты атауларды ауызша атайды.

Берілген тапсырманың негізінде оқушылар гидросфера бөліктерін картадан тауып, материктерге бөліп, кесте түрінде көрсете алады (4 бағалау критерий).

Дескрипторлар:

-Топпен мәтінді талқылады;

- Топтың идеясы қорғалды.

Дескрипторлар негізінде топтар өзін-өзі бағалайды.









Дескрипторлар:

- Мұздықтар сипатталды;

-Атмосферадағы су сипатталды;

-Құрлық сулары сипатталды;

- Жерасты сулары сипатталды;

- Мұхиттар сипатталды.

Дескрипторлар арқылы бірін-бірі бағалайды



Дескрипторлар:

-Гидросферадағы кіші айналымының сызбасы постерге түсірілді;

-Үлкен су айналымының сызбасы постерге түсірілді;

-Анықтаған сызбаны топпен қорғайды.

Дескриптор арқылы топтар бір-бірін бағалайды




Дескрипторлар:

-Файнворд әдісі арқылы гидросферадағы құрлық суларының атауларын табады.

-Ірі өзендер мен көлдерді картадан көрсетеді.

-Ірі өзендер мен көлдерді материктерге бөліп, кестені толтырады.

Дескриптор арқылы топтар бір-бірін бағалайды

Слайд

Оқулық: География. Жалпы білім беретін мектептердің 7-сынып оқушыларына арналған. 1-бөлім. / Р.Ә.Қаратабанов, Ж.Р.Байметова. – Алматы: Алматы кітап баспасы, 2019. – Б. 182.

слайд



Оқулық: География. Жалпы білім беретін мектептердің 7-сынып оқушыларына арналған. 1-бөлім. / Р.Ә.Қаратабанов, Ж.Р.Байметова. – Алматы: Алматы кітап баспасы, 2019. – Б. 183.

Слайд


Плакат, маркер

















Дүниежүзі картасы

Файнворд әдісі

Оқулық: География. Жалпы білім беретін мектептердің 7-сынып оқушыларына арналған. 1-бөлім. / Р.Ә.Қаратабанов, Ж.Р.Байметова. – Алматы: Алматы кітап баспасы, 2019. – Б. 185.

Сабақтың соңы

8 мин

Кері байланыс.

«Түйін сөз» стратегиясы

1- қадам: 10 – ға дейін сандар қиындыларын әзірлеймін.

2- қадам: Оқушыларға бір санды таңдауға тиіс екенін түсіндіремін.

3- қадам: Оқушылардың сан мен олардың сабақ туралы ой – пікірлерін ұштастыра айтатынын түсіндіремін.

4 – қадам: Олар бүгінгі сабақта не түсінді? Бүгінгі сабақ қандай жаңалықтарға толы болды? Алдағы сабаққа ұсынысы қандай?Оқушылар осы сұрақтарға жауап береді.

Үйге тапсырма:Гидросфераның құрам бөліктерін кескін картаға түсіру. Жергілікті жердің су нысандарының карталық сызбасын жасау.

Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


Рефлексия парағы

Қосымша 1

А

Т

А

Д

Х

Н

Т

Ю

М

Т

М

И

Ч

И

Г

А

И

Э

И

А

А

Ж

А

С

Ю

З

Т

У

С

Н

З

Я

К

А

С

П

И

Й

С

Г

О

Н

К

А

Ч

Й

К

Ч

И

А

В

Ь

О

Б

И

Б

А

Й

С

Н

Ф

Ш

Н

І

Л

Ю

Материалды жүктеу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!