Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім

    3.Физикалық география 3.3. Гидросфера

    Педагогтың аты-жөні

    Ласпаева Гульмира Хайроллаевна

    Күні


    Сынып 7

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы

    Гидросфера және оның құрамдас бөлігі

    Оқу мақсаты

    7.3.3.1- гидросфера және оның құрамдас бөліктерін сипаттайды

    Сабақтың мақсаты


    *Барлық оқушылар: Гидросфераның анықтамасын, оның бөліктерін атайды

    Оқушылардың көпшілігі: Гидросфераның , оның бөліктерін , судың қасиеттерін сипаттайды

    Кейбір оқушылар: Гидросферадағы су айналымын сызба түрінде көрсетеді. Гидросфера бөліктерін картадан тауып, материктерге бөліп, кесте түрінде көрсетеді.

    *Ескерту – ЕББҚ бар оқушыны қоса (ұмытшақтық)

    Бағалау критерийлері

    1. Гидросфераның анықтамасын береді

    2. Гидросфера және оның бөліктерін сипаттай алады

    3. Гидросферадағы су айналымын сызба түрінде көрсетеді

    4. Гидросфера бөліктерін картадан тауып, материктерге бөліп, кесте түрінде көрсете алады.

    *Ескерту – ЕББҚ бар оқушыны қоса (ұмытшақтық)

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу, түсіну



    Сабақтың кезеңі/ уақыты

    Мұғалімнің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    7мин

    Сабақтың ұйымдастырушылық сәті, оқушылармен сәлемдесу. Білімді жаңарту кезеңі. Қолайлы атмосфераны құру.



    Топқа бөлу «Мұхиттар»

    Оқушылар мұхиттардың атауы бойынша 4 топқа бөлінеді. Ол үшін балаларға осы мұхиттарға құятын өзендердің атаулары жазылған карточкалар таратылады.

    Егер оқушы өзі таңдаған өзеннің қай мұхитқа құятынын білмесе, онда картамен немесе атласпен жұмыс істеуге қосымша уақыт беріледі, ол қай мұхитқа (топқа) жататынын анықтайды. Сыныптастарыңыздан көмек сұрауға болады.


    «Гидросфера» жайлы бейнероликті көру арқылы жаңа тақырыпты ашу.

    Топтарға бейнероликті көрген соң қосымша білім алу мақсатында сұрақтар қойылады.

    • Табиғатта не үш түрде кездеседі?

    • Гидросфера дегеніміз не?

    • Гидросфераның құрамдас бөліктері қандай?

    • Тұщы су планетада қалай таралады?

    Оқушылар бір-біріне сәттілік тілейді.





    Оқушы өз тобын табады

    Әр топ картадан мұхитты көрсетеді.


    1-топ. Тынық мұхитын картадан көрсетеді


    2-топ Атлант мұхитын картадан көрсетеді


    3-топ Үнді мұхитын картадан көрсетеді


    4-топ Солтүстік Мұзды мұхитты картадан көрсетеді



    Оқушылар бейнероликті көріп, сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтап, жетістік критерийлерімен танысады.

    Топтар сұрақтарға жауап береді.

    *Топпен бірге бейнеролик көріп, ауызша өз ойын білдіреді.



















    Дескрипторлар:

    -Топқа берілген сұрақтың мазмұны ашылды;

    -Топпен талқылау жүргізілді;

    - Топтың идеясы қорғалды.

    Дескрипторлар негізінде топтар өзін-өзі бағалайды.

    Музыка





    Карточка,

    карта, атлас












    https://www.youtube.com/watch?v=mi_XcFSyEtI


    Ортасы

    30 мин

    1. «Дұрыс - дұрыс емес» әдістемесі 5 минут ішінде мәтінді оқып, дұрыс тұжырымды анықтаңыз:

    - Гидросфера – бұл мұхиттар, теңіздер, көлдер, өзендер, мұздықтар, жер үсті және жер асты суларын қамтитын су қабығы.

    - Жер асты суларына термалды, минералды, жер асты сулары жатады.

    - Гидросфераның көп бөлігін тұщы су (тұз) құрайды.

    - Гидросфера сулары рельефтің қалыптасуына әсер етпейді (олар әсер етеді).

    – Дүние жүзіндегі ең ұзын өзен – Ніл.

    - Жер бетіндегі ең терең көл – Байкал.


    2. Өрмекші әдісі

    Сурет бойынша (Оқулықтың 182 беті, 98-сурет) Өрмекші әдісімен (оқушылар өрмекшінің сұлбасын сала отырып, басына тақырыпты, денесіне өзекті ойларды, аяқтарына тірек сөздер арқылы өз ойларын тиянақтап, пысықтайды) гидросфераның құрамдас бөліктерін сипаттайды.








    3. Миға шабуыл (Постер дайындау, қорғау). Гидросферадағы кіші және үлкен су айналымына постер жасау арқылы сызба түрінде көрсетеді.












    4. Файнворд әдісі арқылы берілген суреттен (1-қосымшада) гидросферадағы құрлық суларының атауларын тауып, картадан көрсетіп, кестеге толтырады. (оқулықтың 185-бетінде)











    Берілген тапсырмаға оқушылар оқулық мәтінін пайдаланып, жауап береді. Топта өзара талдап, қорғайды.

    *Топпен бірге сұраққа жауап беруде өз ойын білдіреді.

    Осы тапсырманың негізінде оқушылар Гидросфераның анықтамасын анықтайды (1 бағалау критерий).










    Суретпен жұмыс жасайды. Гидросфераның құрамдас бөлектері мұздықтар, атмосферадағы су, құрлық сулары, жерасты сулары және мұхиттарды «Өрмекші әдісі» арқылы сипаттайды.

    *топпен бірге суретпен жұмыс жасауға, диаграмманы құрастыруға қатысып отырады.


    2- тапсырма бойынша оқушылар гидросфераның құрамдас бөліктерін сипаттай алады (2 бағалау критерий).




    Оқушылар гидросферадағы кіші және үлкен су айналымының сызбасына постер құрастырып, қорғайды.

    *Топпен бірге постер дайындауға қатысады (спикер бола алады).

    Оқушылар гидросферадағы су айналымын сызба түрінде көрсетеді (3 бағалау критерий).








    Оқушылар берілген жәшікшелердің ішінен гидросферадағы құрлық суларының атауларын табады. Файнворд әдісі арқылы тапқан ірі өзендер мен көлдерді картадан көрсетіп, материктер бойынша кестеге (1-қосымша) (оқулықтың 185-бетінде)

    толтырады.

    *Топпен бірге тапсырманы талқылауда гидросфераға қатысты атауларды ауызша атайды.

    Берілген тапсырманың негізінде оқушылар гидросфера бөліктерін картадан тауып, материктерге бөліп, кесте түрінде көрсете алады (4 бағалау критерий).

    Дескрипторлар:

    -Топпен мәтінді талқылады;

    - Топтың идеясы қорғалды.

    Дескрипторлар негізінде топтар өзін-өзі бағалайды.









    Дескрипторлар:

    - Мұздықтар сипатталды;

    -Атмосферадағы су сипатталды;

    -Құрлық сулары сипатталды;

    - Жерасты сулары сипатталды;

    - Мұхиттар сипатталды.

    Дескрипторлар арқылы бірін-бірі бағалайды



    Дескрипторлар:

    -Гидросферадағы кіші айналымының сызбасы постерге түсірілді;

    -Үлкен су айналымының сызбасы постерге түсірілді;

    -Анықтаған сызбаны топпен қорғайды.

    Дескриптор арқылы топтар бір-бірін бағалайды




    Дескрипторлар:

    -Файнворд әдісі арқылы гидросферадағы құрлық суларының атауларын табады.

    -Ірі өзендер мен көлдерді картадан көрсетеді.

    -Ірі өзендер мен көлдерді материктерге бөліп, кестені толтырады.

    Дескриптор арқылы топтар бір-бірін бағалайды

    Слайд

    Оқулық: География. Жалпы білім беретін мектептердің 7-сынып оқушыларына арналған. 1-бөлім. / Р.Ә.Қаратабанов, Ж.Р.Байметова. – Алматы: Алматы кітап баспасы, 2019. – Б. 182.

    слайд



    Оқулық: География. Жалпы білім беретін мектептердің 7-сынып оқушыларына арналған. 1-бөлім. / Р.Ә.Қаратабанов, Ж.Р.Байметова. – Алматы: Алматы кітап баспасы, 2019. – Б. 183.

    Слайд


    Плакат, маркер

















    Дүниежүзі картасы

    Файнворд әдісі

    Оқулық: География. Жалпы білім беретін мектептердің 7-сынып оқушыларына арналған. 1-бөлім. / Р.Ә.Қаратабанов, Ж.Р.Байметова. – Алматы: Алматы кітап баспасы, 2019. – Б. 185.

    Сабақтың соңы

    8 мин

    Кері байланыс.

    «Түйін сөз» стратегиясы

    1- қадам: 10 – ға дейін сандар қиындыларын әзірлеймін.

    2- қадам: Оқушыларға бір санды таңдауға тиіс екенін түсіндіремін.

    3- қадам: Оқушылардың сан мен олардың сабақ туралы ой – пікірлерін ұштастыра айтатынын түсіндіремін.

    4 – қадам: Олар бүгінгі сабақта не түсінді? Бүгінгі сабақ қандай жаңалықтарға толы болды? Алдағы сабаққа ұсынысы қандай?Оқушылар осы сұрақтарға жауап береді.

    Үйге тапсырма:Гидросфераның құрам бөліктерін кескін картаға түсіру. Жергілікті жердің су нысандарының карталық сызбасын жасау.

    Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


    Рефлексия парағы

    Қосымша 1

    А

    Т

    А

    Д

    Х

    Н

    Т

    Ю

    М

    Т

    М

    И

    Ч

    И

    Г

    А

    И

    Э

    И

    А

    А

    Ж

    А

    С

    Ю

    З

    Т

    У

    С

    Н

    З

    Я

    К

    А

    С

    П

    И

    Й

    С

    Г

    О

    Н

    К

    А

    Ч

    Й

    К

    Ч

    И

    А

    В

    Ь

    О

    Б

    И

    Б

    А

    Й

    С

    Н

    Ф

    Ш

    Н

    І

    Л

    Ю

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ласпаева Гульмира Хайроллаевна
    09 Сәуір 2024
    450
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Гидросфера және оның құрамдас бөлігі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Гидросфера және оның құрамдас бөлігі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    7.3.3.1- гидросфера және оның құрамдас бөліктерін сипаттайды
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім

    3.Физикалық география 3.3. Гидросфера

    Педагогтың аты-жөні

    Ласпаева Гульмира Хайроллаевна

    Күні


    Сынып 7

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы

    Гидросфера және оның құрамдас бөлігі

    Оқу мақсаты

    7.3.3.1- гидросфера және оның құрамдас бөліктерін сипаттайды

    Сабақтың мақсаты


    *Барлық оқушылар: Гидросфераның анықтамасын, оның бөліктерін атайды

    Оқушылардың көпшілігі: Гидросфераның , оның бөліктерін , судың қасиеттерін сипаттайды

    Кейбір оқушылар: Гидросферадағы су айналымын сызба түрінде көрсетеді. Гидросфера бөліктерін картадан тауып, материктерге бөліп, кесте түрінде көрсетеді.

    *Ескерту – ЕББҚ бар оқушыны қоса (ұмытшақтық)

    Бағалау критерийлері

    1. Гидросфераның анықтамасын береді

    2. Гидросфера және оның бөліктерін сипаттай алады

    3. Гидросферадағы су айналымын сызба түрінде көрсетеді

    4. Гидросфера бөліктерін картадан тауып, материктерге бөліп, кесте түрінде көрсете алады.

    *Ескерту – ЕББҚ бар оқушыны қоса (ұмытшақтық)

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу, түсіну



    Сабақтың кезеңі/ уақыты

    Мұғалімнің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    7мин

    Сабақтың ұйымдастырушылық сәті, оқушылармен сәлемдесу. Білімді жаңарту кезеңі. Қолайлы атмосфераны құру.



    Топқа бөлу «Мұхиттар»

    Оқушылар мұхиттардың атауы бойынша 4 топқа бөлінеді. Ол үшін балаларға осы мұхиттарға құятын өзендердің атаулары жазылған карточкалар таратылады.

    Егер оқушы өзі таңдаған өзеннің қай мұхитқа құятынын білмесе, онда картамен немесе атласпен жұмыс істеуге қосымша уақыт беріледі, ол қай мұхитқа (топқа) жататынын анықтайды. Сыныптастарыңыздан көмек сұрауға болады.


    «Гидросфера» жайлы бейнероликті көру арқылы жаңа тақырыпты ашу.

    Топтарға бейнероликті көрген соң қосымша білім алу мақсатында сұрақтар қойылады.

    • Табиғатта не үш түрде кездеседі?

    • Гидросфера дегеніміз не?

    • Гидросфераның құрамдас бөліктері қандай?

    • Тұщы су планетада қалай таралады?

    Оқушылар бір-біріне сәттілік тілейді.





    Оқушы өз тобын табады

    Әр топ картадан мұхитты көрсетеді.


    1-топ. Тынық мұхитын картадан көрсетеді


    2-топ Атлант мұхитын картадан көрсетеді


    3-топ Үнді мұхитын картадан көрсетеді


    4-топ Солтүстік Мұзды мұхитты картадан көрсетеді



    Оқушылар бейнероликті көріп, сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтап, жетістік критерийлерімен танысады.

    Топтар сұрақтарға жауап береді.

    *Топпен бірге бейнеролик көріп, ауызша өз ойын білдіреді.



















    Дескрипторлар:

    -Топқа берілген сұрақтың мазмұны ашылды;

    -Топпен талқылау жүргізілді;

    - Топтың идеясы қорғалды.

    Дескрипторлар негізінде топтар өзін-өзі бағалайды.

    Музыка





    Карточка,

    карта, атлас












    https://www.youtube.com/watch?v=mi_XcFSyEtI


    Ортасы

    30 мин

    1. «Дұрыс - дұрыс емес» әдістемесі 5 минут ішінде мәтінді оқып, дұрыс тұжырымды анықтаңыз:

    - Гидросфера – бұл мұхиттар, теңіздер, көлдер, өзендер, мұздықтар, жер үсті және жер асты суларын қамтитын су қабығы.

    - Жер асты суларына термалды, минералды, жер асты сулары жатады.

    - Гидросфераның көп бөлігін тұщы су (тұз) құрайды.

    - Гидросфера сулары рельефтің қалыптасуына әсер етпейді (олар әсер етеді).

    – Дүние жүзіндегі ең ұзын өзен – Ніл.

    - Жер бетіндегі ең терең көл – Байкал.


    2. Өрмекші әдісі

    Сурет бойынша (Оқулықтың 182 беті, 98-сурет) Өрмекші әдісімен (оқушылар өрмекшінің сұлбасын сала отырып, басына тақырыпты, денесіне өзекті ойларды, аяқтарына тірек сөздер арқылы өз ойларын тиянақтап, пысықтайды) гидросфераның құрамдас бөліктерін сипаттайды.








    3. Миға шабуыл (Постер дайындау, қорғау). Гидросферадағы кіші және үлкен су айналымына постер жасау арқылы сызба түрінде көрсетеді.












    4. Файнворд әдісі арқылы берілген суреттен (1-қосымшада) гидросферадағы құрлық суларының атауларын тауып, картадан көрсетіп, кестеге толтырады. (оқулықтың 185-бетінде)











    Берілген тапсырмаға оқушылар оқулық мәтінін пайдаланып, жауап береді. Топта өзара талдап, қорғайды.

    *Топпен бірге сұраққа жауап беруде өз ойын білдіреді.

    Осы тапсырманың негізінде оқушылар Гидросфераның анықтамасын анықтайды (1 бағалау критерий).










    Суретпен жұмыс жасайды. Гидросфераның құрамдас бөлектері мұздықтар, атмосферадағы су, құрлық сулары, жерасты сулары және мұхиттарды «Өрмекші әдісі» арқылы сипаттайды.

    *топпен бірге суретпен жұмыс жасауға, диаграмманы құрастыруға қатысып отырады.


    2- тапсырма бойынша оқушылар гидросфераның құрамдас бөліктерін сипаттай алады (2 бағалау критерий).




    Оқушылар гидросферадағы кіші және үлкен су айналымының сызбасына постер құрастырып, қорғайды.

    *Топпен бірге постер дайындауға қатысады (спикер бола алады).

    Оқушылар гидросферадағы су айналымын сызба түрінде көрсетеді (3 бағалау критерий).








    Оқушылар берілген жәшікшелердің ішінен гидросферадағы құрлық суларының атауларын табады. Файнворд әдісі арқылы тапқан ірі өзендер мен көлдерді картадан көрсетіп, материктер бойынша кестеге (1-қосымша) (оқулықтың 185-бетінде)

    толтырады.

    *Топпен бірге тапсырманы талқылауда гидросфераға қатысты атауларды ауызша атайды.

    Берілген тапсырманың негізінде оқушылар гидросфера бөліктерін картадан тауып, материктерге бөліп, кесте түрінде көрсете алады (4 бағалау критерий).

    Дескрипторлар:

    -Топпен мәтінді талқылады;

    - Топтың идеясы қорғалды.

    Дескрипторлар негізінде топтар өзін-өзі бағалайды.









    Дескрипторлар:

    - Мұздықтар сипатталды;

    -Атмосферадағы су сипатталды;

    -Құрлық сулары сипатталды;

    - Жерасты сулары сипатталды;

    - Мұхиттар сипатталды.

    Дескрипторлар арқылы бірін-бірі бағалайды



    Дескрипторлар:

    -Гидросферадағы кіші айналымының сызбасы постерге түсірілді;

    -Үлкен су айналымының сызбасы постерге түсірілді;

    -Анықтаған сызбаны топпен қорғайды.

    Дескриптор арқылы топтар бір-бірін бағалайды




    Дескрипторлар:

    -Файнворд әдісі арқылы гидросферадағы құрлық суларының атауларын табады.

    -Ірі өзендер мен көлдерді картадан көрсетеді.

    -Ірі өзендер мен көлдерді материктерге бөліп, кестені толтырады.

    Дескриптор арқылы топтар бір-бірін бағалайды

    Слайд

    Оқулық: География. Жалпы білім беретін мектептердің 7-сынып оқушыларына арналған. 1-бөлім. / Р.Ә.Қаратабанов, Ж.Р.Байметова. – Алматы: Алматы кітап баспасы, 2019. – Б. 182.

    слайд



    Оқулық: География. Жалпы білім беретін мектептердің 7-сынып оқушыларына арналған. 1-бөлім. / Р.Ә.Қаратабанов, Ж.Р.Байметова. – Алматы: Алматы кітап баспасы, 2019. – Б. 183.

    Слайд


    Плакат, маркер

















    Дүниежүзі картасы

    Файнворд әдісі

    Оқулық: География. Жалпы білім беретін мектептердің 7-сынып оқушыларына арналған. 1-бөлім. / Р.Ә.Қаратабанов, Ж.Р.Байметова. – Алматы: Алматы кітап баспасы, 2019. – Б. 185.

    Сабақтың соңы

    8 мин

    Кері байланыс.

    «Түйін сөз» стратегиясы

    1- қадам: 10 – ға дейін сандар қиындыларын әзірлеймін.

    2- қадам: Оқушыларға бір санды таңдауға тиіс екенін түсіндіремін.

    3- қадам: Оқушылардың сан мен олардың сабақ туралы ой – пікірлерін ұштастыра айтатынын түсіндіремін.

    4 – қадам: Олар бүгінгі сабақта не түсінді? Бүгінгі сабақ қандай жаңалықтарға толы болды? Алдағы сабаққа ұсынысы қандай?Оқушылар осы сұрақтарға жауап береді.

    Үйге тапсырма:Гидросфераның құрам бөліктерін кескін картаға түсіру. Жергілікті жердің су нысандарының карталық сызбасын жасау.

    Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


    Рефлексия парағы

    Қосымша 1

    А

    Т

    А

    Д

    Х

    Н

    Т

    Ю

    М

    Т

    М

    И

    Ч

    И

    Г

    А

    И

    Э

    И

    А

    А

    Ж

    А

    С

    Ю

    З

    Т

    У

    С

    Н

    З

    Я

    К

    А

    С

    П

    И

    Й

    С

    Г

    О

    Н

    К

    А

    Ч

    Й

    К

    Ч

    И

    А

    В

    Ь

    О

    Б

    И

    Б

    А

    Й

    С

    Н

    Ф

    Ш

    Н

    І

    Л

    Ю

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    География Сабақ жоспары 7 сынып
    09.04.2024
    450
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ласпаева Гульмира Хайроллаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации