Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Гимнастикалық құрал-жабдықтарда орындалатын жаттығу түрлері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлімі |
|
||||||
Педагогтің аты жөні: |
Байтемиров Бакытжан Берикбайұлы |
||||||
Күні: |
22.11.2022ж |
||||||
Сынып: |
4 А |
Қатысқандар саны: 15 |
Қатыспағандар саны: 15 |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
Көне қобыз сарыны |
||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
4.1.3.5 орындау тәсілдеріне қарай музыкалық аспаптардың тобын ажырату 4.2.1.1 музыкалық шығармашылық жұмыстарды жасау үшін өз идеясын ұсыну және түрлі материалдар мен ресурстар таңдау |
||||||
Сабақтың мақсаты: |
Орындау тәсілдеріне қарай музыкалық аспаптардың тобын ажыратады музыкалық шығармашылық жұмыстарды жасау үшін өз идеясын ұсынады және түрлі материалдар мен ресурстар таңдайды |
||||||
Сабақтың барысы: |
|||||||
Сабақтың кезеңі (уақыты) |
Педагог әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы 20 мин
Сабақтың ортасы 15 мин
5 мин
|
Амандасу. «Миға шабуыл» әдісі. Менің халқымның музыкалық мұрасы 1-тапсырма. Ақпарат іздеу Қазақ музыкалық аспаптарының шығу тарихы (аңыз, ертегі, әңгіме) туралы ақпаратты оқып, танысып сыныппен бөлісіңіз. 1 топ: жетіген;
2 топ: домбыра;
3 топ: қобыз;
Қобыз аспабы туралы бейнематериалға назар аударайық. 2-тапсырма. «Сұрақ ілмегі» әдісі арқылы төмендегі сұрақтарға жауап беріңдер. -Алтынбек ұста қобыз жасағанда ағаштың қай түрін пайдаланған? -Шанақты қалай ойған? -Қобыздың бетін қай малдың терісімен қаптаған? -Қобыздың ішегі қалай жасалған? -Ықыластың түсіне енген Қорқыт туралы не білесің?
Ықылас Дүкенұлы (1843-1916) композитор, күйші, қобызшы.Жезқазған облысында дүниеге келген.Қобыз өнерін заманымзға жеткізген күйші.Ықыластың « Жезкиік», «Аққу» , «Қасқыр» күйлері күні бүгінге дейін үлкен сахналарда орындалады. 3-тапсырма. Тыңдау. «Жезкиік»күйі Ықыластың «Жезкиік» күйін екі нұсқада тыңда.( жеке қобыз, оркестр) -Екі орындаудағы киік бейнесін қалай елестетер едің? 4-тапсырма.Бағалау.
Әр оқушы өз тапсырмаларын таныстырады және бағалайды Кері байланыс
|
Оқушылар өз ойларын ауызша жеткізеді. 1-тапсырма. Тапсырманы ұйымдастыру үшін алдын-ала ақпарат қағаздары мен иллюстрациялартаратылады. Ақпараттық қағаздарды кесте, сурет, сызба т.б. түрде оқушыларға ұсынылады.
«Сұрақ ілмегі» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді. Ықылас Дүкенұлының өмірі мен шығармашылығымен кеңінен танысады. Күйді екі нұсқада тыңдайды Өз тапсырмаларын таныстырады және бағалайды.
Кері байланыс «Интервью» тәсілі бойынша кері байланыс жүргізеді. |
Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі
Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі
|
hhtp/mpp.aytis/youtube.com «Тұран» этнофольклорлық топ https://www.youtub e.com/watch?v=IyA Tq_6ussE-
«Ғажайып музыка. Әнұран» Сөзі А. Естенов, әні Е. Өміров (әндердің клавирі, минус және плюс фонограммалары келесі сайтта hhtp/mpp.aytis/youtube.com «Тұран» этнофольклорлық топ https://www.youtub e.com/watch?v=IyA Tq_6ussE- Оқулық Кері байланыс тақтайшасы |
Бөлімі |
|
||||||
Педагогтің аты жөні: |
Садырова Гүлжан |
||||||
Күні: |
|
||||||
Сынып: |
4 А |
Қатысқандар саны: 15 |
Қатыспағандар саны: 15 |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
Әуелеген әсем әуен |
||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
4.1.3.3 ауызша және жазбаша жұмыстарда негізгі музыкалық ұғымдарды қолдану |
||||||
Сабақтың мақсаты: |
ауызша және жазбаша жұмыстарда негізгі музыкалық ұғымдарды қолданады |
||||||
Сабақтың барысы: |
|||||||
Сабақтың кезеңі (уақыты) |
Педагог әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы 20 мин
Сабақтың ортасы 15 мин
5 мин
|
Амандасу. 1-тапсырма. «Миға шабуыл» Музыка тыңдау және талқылау. «Қусни Қорлан» Бейнежазбадан тамашалау. Әннің сөзі мен әуеніне көңіл бөл. Екі нұсқада орындалған «Қусни Қорлан» әнінің ерекшеліктерін талқыла. 2-тапсырма. Екі нұсқада орындалған «Қусни Қорлан» әнінің ерекшеліктерін «Венн диаграммасы» арқылы талқыла. Әнші, ақын Естай махаббат сезімін әуен арқылы қалай жеткізген?
3-тапсырма. Зерттеу. Естай Беркінбайұлы (1874-1946).Композитор,ақын,әнші.Повладар өңірінде дүниеге келген. «Майда қоңыр» , «Құсни Қорлан» әні әлемге танымал.Әнші ақын Естай,Біржан Сал,Ақан Серінің ізін жалғастырушы ірі тұлға. Естайдың шығармашылығы жөнінде ғаламтордан ақпарат іздестіріп толықтыр. 3-тапсырма. Ән үйрену. «Қоғалай» әні. Қазақтың халық әні. «Қоғалай» әнінің қайырмасына қарап екі дауыста орындап көр. Оқулықпен жұмыс. Бағалау.
Әр оқушы өз тапсырмаларын таныстырады және бағалайды Кері байланыс
|
770 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |