Бөлім:
|
5- бөлім ГИМНАСТИКАЛЫҚ ЭЛЕМЕНТТЕР ЖӘНЕ
ОНЫҢ ТҮРЛЕРІ
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Қанатбаев
Бекжан
|
Күні:
|
24.11.2022
|
Сыныбы:
10
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Гимнастикалық
снарядтарда денені басқару
|
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаты
|
10.3.2.2 Кейбір жаттығу түрлері үшін дене қыздыру және
қалыпқа келу процесін оңтайландыруды
талқылау
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Барлық
оқушылар үшін:
Білім алушылар
Гимнастика жаттығуы арқылы еркін қозғала алады. Сонымен қатар гимнастика және акробатика түрлерін
ажырата біледі және оны түрлендіріп қолдана
алады.
|
Құндылықтарға
баулу:
|
Оқушылардың дене
белсенділігі физологиялық функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас
жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы
оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық
жауапкершілікке деген дағдысы
қалыптасады.
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
5
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2. Оқушылардың киімін,сапта тұруын
тексеру
3. Сабақ тақырыбы мен мақсатын
таныстыру
4.Топқа бөлу
|
Ысқырғыш,
Гимнастикалық
Таяқша.
Төсеніш
|
Білу
10 мин
|
Миға шабуыл
1. Гимнастиканың қандай түрлерін
білесіңдер?
2. Спорттық гимнастика мен көркем гимнастиканың
айырмашылығы неде?
3. Қазақстандағы әйгілі гимнастардан кімдерді
білесіңдер?
4. Қандай спорттық гимнастиканың жабдықтарын
білесіңдер?
Ми қаблеттерін қозғау,
тақырыпқа шолу жасау.ЖДЖ ЖАТТЫҒУ
|
1.(Көркем гимнастика, спорттық гимнастика, аэробика,
акробатика)
2. Көркем
гимнастика – спорттың бір
түрі; музыка сазымен арнаулы затпен (лента, доп, шеңбер,
т.б.)
Спорттық
гимнастика – спорттың негізгі
түрлерінің бірі; еркін жаттығулар, таянып секіру және снарядтардағы
жаттығуларды қамтиды.
3. Әділханова
Алина Сұлтанова Регина, Жакупова Даяна,
Талғатбек Анель, Будник
Джессика,
|
Бас бармақ
арқылы
Смайліктер
арқылы
|
Круг,скакалка
|
Түсіну
7
мин
|
Бейнеролик көрсету
-
Гимнастикалық орындықпен дайындық
жаттығуларын орындау.
- Орындық үстінен жүріп
өту;
- Орындық үстінен аяқтың
ұшымен жүріп өту;
- Тізені биік көтеріп
жүріп өту;
- Секіріп түсуді
орындау;
- Қарлығаш
жасау;
- Аяқты сермеп көтеріп
астынан шапалақ ұру.
|
Бейнорликті
тамашалайды,Бейнероликтегі гимнастикалық жаттығудың жасалу жолын
түсінеді.
|
Бас бармақ
арқылы
Смайліктер
арқылы
|
Бейнеролик
|
Қолдану
7
мин
|
Қауіпсіздік ережесін
қадағалау
Элементтердің дұрыс
жасалуын қадағалау
|
-
Гимнастикалық бөренеде дайындық жаттығуларын
орындау.
-
Секіріп
шығу;
-
Қырындап
жүру;
-
Отырып 180 градусқа
бұрылу;
-
Аяқты ауыстыра
секіру;
-
Бөрене бойымен сермей
жүру;
-
Бұрыштап отырып артқа
таяну;
-
Жартылай шапқа
отыру;
|
Бас бармақ
арқылы
Смайліктер
арқылы
|
Гимнастикалық
Төсеніш,
Ағаш
есек.
|
Талдау
5
мин
|
1-2 топқа Гимнастика
және акробатикалық элементтер снараядтар үстінде дұрыс немесе бұрыс
жасалуымен суреттер көрсету
|
Оқушылар дұрыс және
бұрыс суреттерге талдау жасап қауіпсіз ережені немесе элементтердің
жасалуын анықтайдф
|
|
Фото
суреттер
|
Жинақтау
4
мин
|
“ПОПС” әдісі арқылы
“Гимнастика спортының денсаулыққа пайдасы” туралы өз ойларыңызды
білдіріңіз
Менің
ойымша...
Себебі...
Мысалы...
Қорытынды...
|
“ПОПС” әдісі
арқылы Гимнастика спортының
денсаулыққа пайдасы” туралы өз ойларын
білдіреді
|
Бас бармақ
арқылы
Смайліктер
арқылы
|
Гимнастикалық
Төсеніш,
Ағаш
есек.
|
Сабақтың
соңы
Кері
байланыс
2 мин
|
«3Қ» әдісі бойынша бүгінгі сабақ бойынша “Не қиын болды? Не
қызық болды? Не құнды болды?” сұрақтарына жауап
береді
Мақсаты:Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады.
Тиімділігі:Тақырып
бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің
құнды болуын қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде
саралаудың «Қорытынды» тәсілі
көрінеді.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын
айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Бас бармақ
арқылы
Смайліктер
арқылы
|
|
Саралау. Сіз қандай
тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың
алдына қандай тапсырмалар
қоясыз?
|
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай
тексеруді жоспарлап отырсыз?
|
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау
|
Жалпы бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы
да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді?
Оқыту
туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ
кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың
жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар
аудару керек?
1:
2:
|