Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ГИМНАЗИЯДА ӘДІСТЕМЕЛІК ЖҰМЫСТЫ ҰЙЫМДАСТЫРУ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Гимназияда әдістемелік жұмысты ұйымдастыру
Айбекова Тумаркуль Тушеевна,
Сәтбаев қаласы «С.Сейфуллин атындағы гимназия» КММ директорының
оқу ісі бойынша орынбасары
Бүгінгі таңда әдістемелік жұмыс оқу процесін сәтті ұйымдастыруға бағытталған кез-келген әрекетті білдіреді.
Әдістемелік жұмыс - бұл кәсіби шеберлікті арттыруға бағытталған педагогикалық кадрлардың жүйелі ұжымдық және жеке қызметі.
Біздің гимназияда әдістемелік жұмысты басқару жүйесі келесідей құрылған.
Гимназияның әдістемелік қызметінің құрылымы
Әдістемелік кеңес
Директор жанындағы кеңес
Әдістемелік оқу
Педагогикалық қызмет бағыты
Өз білімін жетілдіру
Ұйымдастыру-әдістемелік
Біліктілікті арттыру курстары
Аттестаттау
Психологиялық-әлеуметтік қызмет
Аналитикалық
Ақпараттық
Кеңес беру
Пәндер, тәрбие жұмысы бойынша мектеп бірлестіктері
Уақытша проблемалық, шығармашылық топтар
Сабақты зерттеу
Қазақ тілі кафедрасы
Сынып жетекшілерін біріктіру әдісі
Орыс тілі кафедрасы
Ағылшын тілі кафедрасы
Бастауыш сынып кафедрасы
ЖМБ кафедрасы
Технология,музыка кафе.
Дене шынықтыру кафедрасы
«Зейін» жобасы
«Бір кітап- бір отбасы» жобасы
«Болашаққа бағдар» жобасы
Зерттеу жұмысы
Гимназия БАҚ
Жас мұғалімдер мектебі
Әдістемелік жұмысты басқарудың маңызды мақсаты:
-
кадрларды оқыту;
-
өздігінен білім алу, өзін-өзі дамыту үшін жағдай жасау
-
әдістемелік жұмысты ұйымдастыруда біз мұғалімдердің нақты
қажеттіліктері мен мүдделерін және басқарудың оң стилін бірінші орынға қоямыз:
-
бізде ұжымның мектепті басқаруға қатысуы ынталандырылады;
-
талап етілетін құрмет мәдениеті қалыптасты;
-
шешімдерді жоспарлау және әзірлеу ұжымдық түрде жүзеге асырылады;
-
гимназия сыртқы ортамен оңтайлы байланыс орнатады;
-
бақылау диагностикалық, аналитикалық, оқыту және қолдау сипатында болады;
-
гимназия әкімшілігі мұғалімдердің жетістіктерін үнемі көріп отырады және мектептің әр қызметкерін өз жетістіктерімен білім алушыларының жетістіктері үшін марапаттайды.
Ұжымдық әдістемелік жұмыстың жоғары формасы педагогикалық кеңес болып табылады, онда оқу-тәрбие жұмысын жоспарлау және іске асыру; оқу жұмысшыларын бекіту мәселелері қарастырылады, жоспарларын, білім беру қызметтерін ұсыну сапасын; білім алушыларды аралық және қорытынды аттестаттауды өткізу, оларды емтихандарға жіберу, ұсынылған құжаттар негізінде білім алушыларды емтихандардан босату, білім алушыларды келесі сыныпқа ауыстыру немесе оларды қайта курсқа қалдыру, білім алушыларды грамоталармен, мақтау қағаздарымен марапаттау, негізгі орта білімді үздік бітіргені туралы аттестат, негізгі орта білімді бітіргені туралы аттестат, жалпы орта білім туралы аттестат, жалпы орта білім туралы аттестат, белгіленген үлгідегі; соңғы 3 жылда «Мәңгілік ел» бағдарламасын жүзеге асыру бойынша гимназияның жұмысы туралы, «Үштілді білім беру – уақыт талабы», «Дарынды балалармен жұмыс», оқу-тәрбие процесін арттыру тәсілі ретінде «Сабақты зерттеу тақырыптары» бойынша педагогикалық кеңестер өткізу дәстүрге айналды. Педагогикалық кеңестердің шешімдері орындау және шешімдерді орындау үшін міндетті болып табылады, әр кезде мынадай отырыстарда қаралады.
Ғылыми-әдістемелік кеңестің отырыстарында келесі мәселелер қарастырылады: оқу процесін әдістемелік қамтамасыз ету; мемлекеттік білім беру стандарттары; ғылыми-әдістемелік кеңес пен МК жоспарларын, жұмыс бағдарламаларын, таңдау курстарын бекіту; педагог қызметкерлерді аттестаттау; олимпиаданың мектеп турына, жобаларды қорғау конкурстарына және зияткерлік марафонға дайындық жұмыстарын ұйымдастыру; тәлімгерлікті ұйымдастыру, жас мамандармен жұмыс; педагогтердің кәсіби конкурстарға қатысуының нәтижелілігі туралы.
|
|
|
|
|
|
Гимназия мұғалімдері облыстық "Зейін", "Бір кітап – бір отбасы", "Болашаққа бағдар", "Уақыт көпірлері", "Жыр жалын"жобаларын жүзеге асыру бойынша шығармашылық топтарға бөлінген. Математика мұғалімдері Барманбекова А.Т., Тургынбаева А.К. дарынды балаларға арналған "Мұрагер" мектеп-интернатының мұғалімдерімен бірлесіп 7 сынып оқушыларының математикалық сауаттылығын қалыптастыру бойынша бағдарлама құрастырды. "Зейін" жобасы бойынша оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту бойынша әдістемелік идеялар жәрмеңкесі өткізілді, оған серіктес мектептердің мұғалімдері шақырылды. «Бірге оқимыз» қалалық жобасы шеңберінде қашықтықтан оқытудағы өз істерімен 2020-2021 оқу жылының екінші жартыжылдығында гимназияның 5 мұғалімі «Бірге оқимыз» облыстық жобасында сөз сөйлеуге ниетті педагог-зерттеушілер А.Б. Каримбаева, В. В. Панина, Е. О. Панькова, А. Т. Абишева сөз сөйледі. Біздің мұғалімдер облыс мұғалімдерінің өнерін үнемі қадағалап отырады, барлық жаңа нәрселерді қабылдайды, сонымен қатар оларды өз жұмысында қолданады. Гимназияның 3 мұғалімі қалалық бейнесабақтар байқауының жүлдегерлері атанды. Гимназия мұғалімдері облыстық жобаларды жүзеге асыруға белсенді қатысады, барлық жұмыс әлеуметтік желілерде көрсетіледі: гимназия сайтында gimnasy.at.ua; жетекші мектептің сайтында http://v70558ud.beget.tech/, сондай-ақ Facebook беттерінде: https://www.facebook.com/profile.php?id=100029162104434.
Оқу жылы барысында гимназия әкімшілігі педагогикалық оқу жылының шеберлік деңгейін анықтау мақсатында пән мұғалімдерінің сабақтарына қатысты. Сабаққа қатысуды талдау сабақта психологиялық климатқа көп көңіл бөлінетінін көрсетті. Мұғалімдер оқушылардың назарын және іс-әрекетін белсендіру, оқуға деген ынтаны арттыру үшін әдістер мен әдістерді қолданады, проблемалық жағдайлар туындайды, зерттелетін тақырыптың өмірмен байланысы байқалады, оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту, сабақтарда алған білімдері мен дағдыларын қайда қолдануға болатынын түсіну үшін тапсырмалар қолданылады. Сондай-ақ, репродуктивті әдістер аз және аз қолданылады. Бірақ сабаққа қатысу барысында кейбір мұғалімдердің дәстүрлі сабақ жүргізуі атап өтілді. Бұған мұғалімдердің көп жүктелуі, сабаққа дайындалуға уақыттың жетіспеуі ықпал етеді: көптеген есептер, әртүрлі деңгейдегі жоспардан тыс іс-шаралар, түрлі жиналыстарға қатысу және т.б. қысқа мерзімді жоспар жаңартылған білім беру мазмұнының талаптарына сәйкес жасалады.
Гимназияда педагогтардың кәсіби құзыреттілігін арттыру жүйесі жұмыс істейді. 2021 жылдың 1 қаңтарына жаңартылған білім беру мазмұны бойынша БА курстарынан өтпеген мұғалім жоқ. Курстардан өткеннен кейін мұғалімдер әдістемелік семинарларда, кафедра отырыстарында курстарда алған білімдері мен дағдыларымен бөліседі, мүмкіндігінше гимназия әкімшілігі бұл жаңалықтарды енгізуге ықпал етеді.
Мұғалімдердің біліктіліктерін арттыру динамикасы
Жыл сайын «педагог-зерттеуші» санаты бар мұғалімдер саны артып келеді (олар мұғалімдердің жалпы санының 45,4% құрайды), бірақ гимназияда «педагог-шебер» санаты бар мұғалімдер әлі жоқ. Қазір гимназияда 5 мұғалім өз бағдарламаларын облыстық сараптамалық кеңестің қарауына тапсырды, мұғалімдердің көпшілігі республикалық, халықаралық басылымдарда жұмыс тәжірибесін тарату туралы тапсырма алды, гимназияның жетекші мектеп ретіндегі тәжірибесін жинақтау дайындалуда.
2017-2020 оқу жылының педагогтері жариялаған
материалдардың жиынтық кестесі
Деңгейі |
қалалық |
областтық |
Республикалық |
Халықаралық |
Жиыны |
Саны |
8 |
13 |
27 |
4 |
52 |
Педагогикалық тәжірибесін тарату мақсатында мұғалімдер әр түрлі деңгейдегі басылымдарда өздерінің сабақтарын, сыныптан тыс іс-шараларын, мақалаларын және т.б. жариялайды. жарияланымдардың ең көп саны облыстық және республикалық деңгейдегі журналдарда, жинақтарда жарық көрді, өйткені мұғалімдердің ең көп саны облыстық және республикалық деңгейдегі жетістіктерді ұсыну қажет болған «педагог-сарапшы» және «педагог-зерттеуші» санаттарына аттестатталды. Қалалық деңгейдегі басылымдар аз. Бұл негізінен жергілікті газеттердегі мақалалар, қалалық семинарлардың материалдар жинағында іс-шаралар әзірлеу. Сондай-ақ халықаралық деңгейдегі баспа басылымдарында жарияланымдар аз. Сондықтан алдағы уақытта өз тәжірибесін түрлі деңгейдегі баспа басылымдары арқылы тарататын мұғалімдер санын арттыру жоспарланып отыр.
Мұғалімдердің кәсіби конкурстарға қатысуының жиынтық кестесі.
-
№
Деңгейі
Конкурстарға қатысушы педагогтар саны
1.
қалалық
32
2.
өңірлік
16
3.
областтық
30
4.
республикалық
39
5.
халықаралық
15
Өзінің педагогикалық деңгейін көтеру және педагогикалық шеберлігін жетілдіру үшін гимназия мұғалімдері жыл сайын түрлі конкурстар мен олимпиадаларға қатысады. Қатысушылар санының тұрақты қатысуы негізінен қалалық, облыстық және республикалық деңгейдегі іс-шараларда байқалады, өйткені бұл аттестаттау материалдары мен портфолио үшін қажет. Халықаралық деңгейдегі іс-шараларға қатысушылар саны аз. Болашақта «педагог-шебер» біліктілік санатын алуға мұғалімдерді ұсыну жоспарланғандықтан, халықаралық деңгейдегі іс-шараларға қатысу да қажет болып табылады.
Ұжымның сәтті жұмыс істеуінің бір жолы - оның мектепішілік өзара іс-қимыл мен тұлғааралық қатынастардың нақты жағдайын көрсететін тұрақты эмоционалды көңіл-күйі. Гимназия ұжымының әрбір мүшесі үшін қолайлы атмосфера гимназияның әлеуетін дамытудың қажетті шартына айналады және ұжымның ортақ істерге деген оң көзқарасынан көрінеді. Мұғалімдермен жұмыста кері байланысты орнату үшін сауалнама жүргізілді.
Нәтижсіндеі гимназия ұжымы ұйымшыл, ортақ құндылық бағдарларымен, моральдық нормалармен және мүдделермен біріктірілгенін, әрбір қатысушы өзінің кәсіби қызметінің мақсатын түсінетіндігі анықталды.
Гимназия директорының оқу ісінің орынбасары ретінде оқу-тәрбие процесін, білім беру ұйымының қызметін ағымдағы жоспарлауды ұйымдастыру, оқу-тәрбие процесінің, ғылыми-әдістемелік және әлеуметтік-психологиялық қамтамасыз етудің жай-күйін талдау, мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын, жұмыс оқу жоспарлары мен бағдарламаларын орындау бойынша педагогтардың жұмысын, сондай-ақ қажетті құжаттарды әзірлеуді үйлестіру, білім беру процесінің сапасын және мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттары шеңберінде білімді игеру нәтижелерін бағалаудың объективтілігін бақылауды жүзеге асыру, ағымдағы және қорытынды аттестаттауды өткізуді ұйымдастыру бойынша жұмысты жүзеге асыру, пәндер бойынша мектепішілік бақылауды ұйымдастыру және іске асыру, білімді шектеуді өткізу, мектепішілік бақылаудың нәтижесі бойынша білім сапасын, бөлімді және тоқсанды суммативтивті бағалауды талдау, пән бойынша білімді тематикалық бақылаумен қамтамасыз ету, білім алушылар мен педагогтардың олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға қатысуын ұйымдастыру және т.б. іс-шараларды жүзеге асырамын.
Жұмыс болғасын проблемалық мәселелер де туындамай қоймайды. Соңғы уақытта қашықтықтан оқытуға байланысты білім сапасының төмендегені анық, сондықтан алдағы уақыттың мәселесі – білім алушылардың біліміндегі кемшіліктерді жою, оның жолдарын іздеу. Мектеп әкімшілігі бірігіп жұмыс істегенде, шешілмейтін жағдай болмайтындығы анық.
4