Басы
|
Ынтымақтастыру атмосферасын
орнату. Оқушыларды сапқа тұрғызу,сәлемдесу. Сабақтың
тақырыбы мен мақсатын түсіндіру.
Миға шабуыл. Оқушыларға сұрақтар беріледі:
1. Сапқа
тұру 2. Мәлімдеме
қабылдау, түгендеу 3. Саптық
жаттығулар 4. Алаңды жүру
және жүгіріп өту, денені қыздырынатын әр түрлі жаттығулар
орындау 5. Орындарында
тұрып орындалатын жаттығулар, «Қара жорға» биімен
көрсету; Негізгі бөлімі:
20-25 минут
|
Оқушы өз жұбын табады
Әдіс арқылы қайталау
Сұрақ жауап орындайды
|
Қол шапалақ
|
Оқулық,
суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар,
топтық тапсырмалар
|
Ортасы
|
Негізгі бөлім.
Көрнекілік суреттер арқылы түсіндіру, практикалық
түрде орындап көрсету. Оқушыларға жаңа сабақ жаттығуларын
орындату.
Слайдтан көрсетілетіндер:
Акробатикалық жаттығулар
түрлері
Акробатикалық жаттығулар жасау.
Ә дістемелік
нұсқау: Қауіпсіздік ережелерін сақтау. Жаттығу кезінде
оқушылар бір-бірінің кемшіліктерін байқап соны айтып, қайталамауға
тырысады.
Ұзақтығы 15 минут.
II топқа бөлу.
Топпен жұмыс жүргізу /10минут/
Сұрақ-жауап:
I топ. Спорттық гимнастикада, акробатикаға
жаттығуларға арналған құрал-жабдықтар?
II топ. Қандай акробатикалық жаттығуларды
білесіңдер?
Практикалық:
I топ. Қолдың көмегімен «жартылай шатқа»
отыру.
II топ. Жауырынға тұру.
1. Сапқа
тұру 2. Жаңа сабақты
түсіндіру,тақырып пен мақсатымен таныстырып
өту. 3. Көрнекілік
суреттер арқылы түсіндіру, практикалық түрде орындап
көрсету. 4. Оқушыларға
жаңа сабақ жаттығуларын орындату. 5. / оқушыларға
сұрақ беру арқылы /
1-
жаттығу.Аяқты алшақ қойып тұру қалпынан алға домалап
түсу. 2-жаттығу.Алға
қарай домалап түсіп, түрегелу және қарсы лақтырылған волейбол добын
қағып алу 3-жаттығу Қолды
тіреп отыру және төмен басылып отыру қалпынан артқа қарай домалап
түсу. 4-жаттығу Артқа
домалап, жаурынға тұру. 5-жаттығу
Қарлығаш бейнесін салу. 6-жаттығу Көпір
салу 7- жаттығу
Аяқты кеуде тұсқа құшақтай отырып алға қарай домалап
түсу. 8.
«Акробатикалық эстафеталар» ойыны:
Әдістемелік нұсқау:
Әр бір жаттығуларды орындауда топ мүшелері келесі
топтың дұрыс орындалуына сырттай қарап отыра, кемшіліктерін түзеп
отырады. Кемшілігі болса қарсы топ мүшелері сол жаттығу түрін
көрсету
|
Тапсырманы орындайды әрі тексеріп
отырады.
Топтар бір-біріне
ойын барысында байқаған, көрген екі жақсы орындаған жағын айтып,
ұсыныс түрінде бір тілек
айтады.
қарсылас топтың
аумағына өтеді
туды алып, кері өз
аумағына жүгіріп шығады
өз аумағына өткен
оқушыларды ұстап үлгереді
|
Смаликтер арқылы
ҚБ өзін өзі бағалау
ҚБ «Бағдаршам»
ҚБ «От шашу»
|
Гимнастикалық орындықтар,
Гимнастикалық маттар(төсеніш),
волейбол,
баскетбол
доптары,
гимнастикалық
таяқтар.
|