Сабақтың
басы
5
мин
Сабақтың
ортасы
5-15
мин
ортасы
15-25
мин
Ортасы
25-35
мин
Сабақтын
соңы
35-40
мин
|
Оқушылармен
амандасамын.
Сыныпта жағымды ахуал
қалыптастыру «көңілді күн» тренингін ұйымдастыру. Оқушылар
бір-біріне сәтті күн тілейді.
Үйге берілген тапсырмасын
тексеремін.
Жаңа тақырыптың мақсатымен
таныстырамын.
Гиперсілтеме (ағылшын.hyperlink) –құжаттың басқа
элементтеріне (команда, мәтін, тақырып, ескерту, сурет), жергілікті
дискіде немесе компьютерлік желіде орналасқан басқа обьектіге
(файл, каталог, қосымша) сілтеме жасайтын гипермәтіндік құжаттың
бөлігі.
1 тапсырма
Себебін анықтайық!
-
Не
себепті құжаттарға гиперсілтеме
қоямыз?
-
Не
себепті гиперсілтеме қойған кезде файл немесе буманың орналасқан
орнын көрсету керек?
-
Не
себепті гиперсілтеме құру
маңызды?
2
тапсырма
Құжаттарға гиперсілтеме
қою
1.алдын ала құрылған құжатты
ашыңдар
2.құжаттың ішіндегі мәтін
бөлігін немесе графикалық обьектіні
белігілеңдер.
3.Кірістіру – сілтемелер –
гиперсілтеме командасын орындандар
4....байланыстыру аймағынан
ағымдағы «құжаттың белгілі бір бөлігіне гиперсілтеме қоюды»
таңдандар.
5.Құжаттың бөлігіне сілтеме
қойылса, төмендегідей белгілер пайда
болады.
3
тапсырма
Дәптерге
орындайық
Кестені дәптерге
толтырыңдар.Гиперсілтеме батырмаларының қызметтерін
жазыңдар.
Файлов веб страницей
|
|
Место в документе
|
|
Новый документ
|
|
Электронная почта
|
|
Үйге
тапсырма:
Кестедегі әріптерді
пайдаланып, тақырыпқа қатысты сөздер
қүрастырыңдар.
М
|
Т
|
Г
|
И
|
Ф
|
Е
|
Е
|
Е
|
Л
|
Т
|
Й
|
Н
|
У
|
Р
|
Ә
|
М
|
К
|
Ұ
|
Д
|
С
|
І
|
Ш
|
П
|
У
|
І
|
Р
|
О
|
Ө
|
|
Оқушылар мұғаліммен
амандасады.
Оқушылар «көңілді күн» тренингіне қатысады. Оқушылар
бір-біріне сәтті күн тілейді.
Үйге берілген тапсырмаларын
көрсетеді.
Жаңа тақырыпты мұқият тындайды сабақ тақырыбы мен мақсатын
дәптерге жазады.
Гиперсілтемен танысады.
Гиперсілтеме (ағылшын.hyperlink) –құжаттың басқа
элементтеріне (команда, мәтін, тақырып, ескерту, сурет), жергілікті
дискіде немесе компьютерлік желіде орналасқан басқа обьектіге
(файл, каталог, қосымша) сілтеме жасайтын гипермәтіндік құжаттың
бөлігі.
1 тапсырма
Оқушы әр сұрақтарға өз ойларын айтады білмеген жерлерін
бір-бірін толықтырып отырады.
2 тапсырма
Құжаттарға гиперсілтеме
қояды.
Дескриптор:
-
Word мәтіндік редакторын
қолданылады.
-
Құжатқа сілтемелер
қояды.
-
Құжаттың бөлігіне
гиперсілтемені қою командасын
орындайды.
Дәптерге орындайық (жеке жұмыс) өздері
орындайды
Кестеде берілген батырмалардың қызметін анықтап
жазады.
Дескриптор: Берілген гиперсілтеме батырмаларының
анықтамаларын жазады.
Үйге тапсырма:
Берілген тапсырманы күнделіктеріне жазып дәптерлеріне
түсіріп келеді.
|
Фармасивті бағалау үйтапсырмасын тексеру арқылы
оқушылар 1-10 балл арасында бағаланады.
Тапсырманы орындаған оқушыны ауызша мадақтау
толықтыру жасау, бағыттау.
Оқушылардың тапсырманы орындау деңгейіне
қарай
Ж
арайсың
Ж
ақсы
О
рташа
Тапсырманы орындаған оқушыны ауызша мадақтау
толықтыру жасау, бағыттау.
Рефлексия
«Ұстазға хат» әдісі.
Оқушыларға ұстазға хат әдісі түсіндіріледі.Стикерлер
таратылады.Оқушылар сабақтан алған әсерлерін жазып, стикерді
посттерге жазады.
|
Жалпы білім беретін 6 -сыныбына арналған
оқулық
Слайд
|