Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Гиперсілтемелер
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлімі: |
Мәтіндік құжатпен жұмыс |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Педагогтың аты-жөні: |
Рустемова Индира |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
15.04.24ж |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 6в |
Қатыспағандар: Қатысқандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Мәтіндік құжатпен жұмыс.Сілтемелер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
6.3.1.1- Сілтемелерді ұйымдастыру (гиперсілтемелер, мазмұны, атаулар, нұсқамалар) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар: Мәтіндік редактормен жұмыс істей алады, сілтемелер ұғымын біледі. Көптеген оқушылар: Мәтіндік құжаттармен жұмыс жасау барысында сілтемелерді ұйымдастыруды біледі; Кейбір оқушылар: Сілтемелер тобының батырмаларын біледі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 5 мин
Сабақтың ортасы 5-15 мин
ортасы 15-25 мин
Ортасы 25-35 мин
Сабақтын соңы 35-40 мин
|
Оқушылармен амандасамын. Сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру «көңілді күн» тренингін ұйымдастыру. Оқушылар бір-біріне сәтті күн тілейді. Үйге берілген тапсырмасын тексеремін. Жаңа тақырыптың мақсатымен таныстырамын. Гиперсілтеме (ағылшын.hyperlink) –құжаттың басқа элементтеріне (команда, мәтін, тақырып, ескерту, сурет), жергілікті дискіде немесе компьютерлік желіде орналасқан басқа обьектіге (файл, каталог, қосымша) сілтеме жасайтын гипермәтіндік құжаттың бөлігі. 1 тапсырма Себебін анықтайық!
2 тапсырма Құжаттарға гиперсілтеме қою 1.алдын ала құрылған құжатты ашыңдар 2.құжаттың ішіндегі мәтін бөлігін немесе графикалық обьектіні белігілеңдер. 3.Кірістіру – сілтемелер – гиперсілтеме командасын орындандар 4....байланыстыру аймағынан ағымдағы «құжаттың белгілі бір бөлігіне гиперсілтеме қоюды» таңдандар. 5.Құжаттың бөлігіне сілтеме қойылса, төмендегідей белгілер пайда болады. 3 тапсырма Дәптерге орындайық Кестені дәптерге толтырыңдар.Гиперсілтеме батырмаларының қызметтерін жазыңдар.
Үйге тапсырма: Кестедегі әріптерді пайдаланып, тақырыпқа қатысты сөздер қүрастырыңдар.
|
Оқушылар мұғаліммен амандасады. Оқушылар «көңілді күн» тренингіне қатысады. Оқушылар бір-біріне сәтті күн тілейді. Үйге берілген тапсырмаларын көрсетеді. Жаңа тақырыпты мұқият тындайды сабақ тақырыбы мен мақсатын дәптерге жазады. Гиперсілтемен танысады. Гиперсілтеме (ағылшын.hyperlink) –құжаттың басқа элементтеріне (команда, мәтін, тақырып, ескерту, сурет), жергілікті дискіде немесе компьютерлік желіде орналасқан басқа обьектіге (файл, каталог, қосымша) сілтеме жасайтын гипермәтіндік құжаттың бөлігі. 1 тапсырма Оқушы әр сұрақтарға өз ойларын айтады білмеген жерлерін бір-бірін толықтырып отырады.
2 тапсырма Құжаттарға гиперсілтеме қояды. Дескриптор:
Дәптерге орындайық (жеке жұмыс) өздері орындайды Кестеде берілген батырмалардың қызметін анықтап жазады. Дескриптор: Берілген гиперсілтеме батырмаларының анықтамаларын жазады.
Үйге тапсырма: Берілген тапсырманы күнделіктеріне жазып дәптерлеріне түсіріп келеді.
|
Фармасивті бағалау үйтапсырмасын тексеру арқылы оқушылар 1-10 балл арасында бағаланады.
Тапсырманы орындаған оқушыны ауызша мадақтау толықтыру жасау, бағыттау.
Оқушылардың тапсырманы орындау деңгейіне қарай Ж арайсың Ж ақсы О рташа
Тапсырманы орындаған оқушыны ауызша мадақтау толықтыру жасау, бағыттау.
Рефлексия «Ұстазға хат» әдісі. Оқушыларға ұстазға хат әдісі түсіндіріледі.Стикерлер таратылады.Оқушылар сабақтан алған әсерлерін жазып, стикерді посттерге жазады.
|
Жалпы білім беретін 6 -сыныбына арналған оқулық Слайд
|
Дифференциация – Сіз қандай әдіспен көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Дарынды оқушылар алдына қандай мақсаттар қоюды жоспарлайсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды ұғыну деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Бағалау әр оқушының орындаған тапсырмалары бойынша жүргізіледі. |
Денсаулық және техника қауіпсіздігін сақтау ЕТ, эргономика кабинеттерінде ТҚ ескерту Сабақ барысында оқытудың белсенді
әдісін пайдалану. |
||
Дифференциация тапсырмаларда көрініс табады. АКТ-нің дамыған дағдылары бар оқушыға бағытталған бағдар бар. |
Өзін-өзі бағалау, бірін-бір бағалау. Мұғалім бағалайды |
ӘК-мен жұмыс. ТБ негізгі ережелері |
||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаты/оқыту мақсаты шынайы болды ма? Барлық оқушылар оқыту мақсатына жетті ме? Егер жоқ болса, неге? Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақытша кезеңдері көтерілді ме? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды және неге? |
Бұл бөлімді сабақ барысында оқушылардың ойлануы үшін пайдаланыңыз. Сабағыңыз туралы ең қажетті сұрақтарға сол бағанада жауап беріңіз. |
||
|
|
|||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспекті жақсы өтті (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:
2: Сабақ барысы жақсартуға не мүмкіндік берер еді (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:
2: Сабақ барысында мен сынып туралы, олардың жетістіктері туралы не анықтадым/келесі сабақтарда неге көңіл бөлу керек, жеке оқушылардың қиыншылықтары? |