4-бөлім. «Мәтіндік құжатпен
жұмыс жасау»
|
Мектеп:
|
Күні:
|
Мұғалімнің
аты-жөні:
|
Сыныбы:
|
Қатысқандар:
|
Қатыспағандар:
|
Сабақтың тақырыбы
|
-
Сабақ. Гиперсілтемелер
және оны практикалық тұрғыдан қолдану.
|
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу
мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
|
6.4.2.3 авторға сілтеме жасайтын
ақпаратпен ілестіру
|
Ойлау дағдыларының
деңгейі
|
Қолдану.
|
Сабақтың мақсаты
|
Гиперсілтемелерді қандай құжаттарда
пайдалануға болатынын көрсетеді.
Гиперсілтемені кірістірудің 4 түрін
пайдаланып, мысалдар келтіреді.
Практикалық жұмыстар орындау арқылы
гиперсілтемені ұйымдастырады.
|
Бағалау
критерийлері
|
Электрондық кітап, жоба жұмыстарын
құрастырып, гиперсілтереме орнатады.
|
Тілдік
мақсаттар
|
Пәндік лексика және
терминология:
Гиперсілтемені алып тастау –
удалить гиперссылку – elete hyperlink
Гипер – сілтемелерді кірістіру
– вставка гиперссылки – hyperlink insertion
Диалогтар мен жазу үшін пайдалы сөз
тіркестері:
-
Менің
пікірімше,... Достарым айтқандай,... Қорытындылай келе,...
Мұғалімнің көрсеткеніндей....
-
Гиперсілтемелерді қандай құжаттарда
кездестіреміз. Мысалдар келтір.
-
Гиперсілтеме мәтіндік редактордың жұмысына
қалай әсер етеді?
-
Гиперсілтеме құралы мәтіндік редактор үшін
қаншалықты маңызды?
-
Закладка
(Бетбелгіні) құжатқа не үшін қояды?
-
Гиперсілтемені кірістірудің 4 түрінің
арасынан ең маңызды деп біреуін ерекшелеп көрсете аласыңба?
Жаубыңды негіздеп бер.
|
Құндылықтарға баулу
|
Шығармашылық және сын
тұрғысынан ойлауы, қарым – қатынас жасау қабілеті, жауапкершілігі
артады.
1. “Мәңгілік ел” жалпыұлттық
идеясы бойынша “Жалпыға бірдей еңбек қоғамы” құндылығы
қалыптасады.
2. Ынтымақтастық: топтық жұмыс
барысында жылулық қарым- қатынастар дамиды, ынтымақтастық дағдылары
қалыптасады және сындарлы көзқарас дамиды, қарым-қатынастарды
қалыптастыру кезінде сыни ойлау қабілеті дағдыланады.
3. Академиялық адалдық:
өзгелердің идеялары мен ойларын құрметтейді, яғни академиялық
адалдық принциптерін сақтайды.
4. Өмір бойы оқу, Қазақстандық
патриотизм және азаматтық жауапкершілік дағдысы
қалыптасады.
|
Пәнаралық
байланыстар
|
Ағылшын тілі, орыс тілі, тарих,
қазақ әдебиеті
|
Алдыңғы білім
|
Гиперсілтеме
ұйымдастыру
|
Сабақ кезеңі
|
Педагог әрекеті
|
Оқушы әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
2 мин.
|
І. Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен сәлемдесу,
оқушыларды түгендеу. Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыруда «Қара жорға» би-жаттығуын жасайды.
Интерактивті тақта арқылы «Қара
жорға» әні қосылады, бүкіл сынып оқушыларына музыкалық ырғақ арқылы
әсемдік пен бұлшық еттерінің дамуы мен дене сымбатының дұрыс өсуіне
ықпал етеді.
Топтастыру:
«Сандар»
әдісі бойынша
ортаға бала санына қарай 3
түрлі сан қойылады. Оқушылар қағазды алып, ішінде жазылған сандар
бойынша топтасады.
1- топ: Бірінші
2- топ: Екінші
3-топ: Үшінші
Мақсаты:
Оқушылар би-жаттығуын жасау
арқылы сымбаттылыққа бейімделеді.
Тиімділігі:
Би-жаттығуын жасау арқылы
жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын
оятады.
Саралау:
Бұл жерде саралаудың
«Жіктеу»
тәсілі көрінеді.
Оқушылардың оқуға деген
қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау
еркіндігі беріледі.
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі.
Интербелсенді тақтадан сұрақтар
топтамасы кезекпен шығарылады. Оқушылар өз ойларын, пікірін жауап
ретінде білдіреді.
-
Гиперсілтемелерді қандай құжаттарда
кездестіреміз. Мысалдар келтір.
-
Гиперсілтеме мәтіндік редактордың жұмысына
қалай әсер етеді?
-
Гиперсілтеме құралы мәтіндік редактор үшін
қаншалықты маңызды?
-
Закладка
(Бетбелгіні) құжатқа не үшін қояды?
-
Гиперсілтемені кірістірудің 4 түрінің
арасынан ең маңызды деп біреуін ерекшелеп көрсете аласыңба?
Жаубыңды негіздеп бер.
Мақсаты:
жылдам әрі функционалды түрде
сыный ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен
қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың
тақырыбын, мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.
|
Қалыптастырушы бағалау:
Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!»
деген мадақтау сөзімен
ынталандыру.
|
Тапсырма орындауға қажетті
құралдары
|
Сабақтың
ортасы
|
Оқулықпен жұмыс.
(Т)
1-тапсырма: «Бірге ойлаймыз» әдісі.
Практикалық жұмыс негізінде
математика, тарих немесе қазақ тілі мен әдебиетіне қатысты
электрондық кітаптың жобасын ұсыныңдар.
Дескриптор:
|
Дәптермен жұмыс.
(Ұ) «Түртіп алу» әдісі
арқылы тақырыпта кездескен
термин сөздерді өз дәптерлеріне жазып алады, интербелсенді тақтаға
қарап, мұғалім соңынан қайталайды.
Мақсаты: Үштілділікті дәріптеу.
Тиімділігі: Оқулықта кездескен термин сөздерді
өздерінің жұмыс дәптерлеріне жазып алып, қайталау арқылы есте
сақтайды.
Саралау: Информатика сабағында
қолданылатын программалардың басым көпшілігі ағылшын немесе орыс
тілдерінде берілетіндіктен термин сөздерді есте сақтаудың маңызы
зор.
|
Қалыптастырушы бағалау:
Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!»
деген мадақтау сөзімен
ынталандыру.
|
Тапсырма орындауға қажетті
құралдары
|
|
Практикалық
тапсырмалар:
(Ж) 1-тапсырма: Жеңіс күні қарасаңында «Ешкім де, ешнәрсе де ұмытылмайды»
айдарымен Қазақстандық
Кеңес Одағының батырларының ерлігін сипаттайтын электрондық журнал
дайында.
Дескриптор:
- Қазақстандық Кеңес
Одағының батырларының ерлігін сипаттайтын электрондық журнал
дайындайды.
Мақсаты: Тарих пәнімен
пәнаралық байланыс орнатылады. Қазіргі бейбіт заманымыздың қадірін
білуге, ел үшін майданда қан төккен қазақ батырларын таныстыру
арқылы ұлттық құндылықтарға баулу.
|
(Ж)
2-тапсырма: https://kitap.kz/
сайтындағы қазақтың атақты жазушысы,
майдангер Ғабит Мүсіреповтің «Қазақ солдаты» романынан 3-беттік
үзінді көшіріп ал. Әр беттегі бірінші кездесетін сын есімге
Закладка (Бетбелгі) қойып, құжат ішінде бір беттен екінші бетке
жылдам ауысатын, гипресілтеме кірістір.
Дескриптор:
- Ғабит Мүсіреповтің
«Қазақ солдаты» романынан 3-беттік үзінді көшіріп
алады.
- Әр беттегі бірінші
кездесетін сын есімге Закладка (Бетбелгі) қояды.
- Құжат ішінде бір
беттен екінші бетке жылдам ауысатын, гипресілтеме
кірістіреді.
Мақсаты: Қазақ әдебиеті
пәнімен пәнаралық байланыс орнатылады. Қазақтың ақын-жазушыларының
туындыларын тапсырмаға қосу арқылы ұлттық құндылықты
дәріптеу
|
Қалыптастырушы бағалау:
Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!»
деген мадақтау сөзімен
ынталандыру.
|
Тапсырма орындауға қажетті
құралдары
|
Сабақтың соңы
7 мин.
|
Сабақты
бекіту.
(Д) Рефлексия. «Еркін
микрофон» әдісі. Пікір талас!
Гиперсілтемелердің веб беттер мен
электрондық кітап құрудағы маңызы.
|
Мақсаты:
Пікір таластағы
сұрақтарға жауап беру арқылы
балалардың бүгінгі сабаққа қатысты ой түйінін, пікірін
анықтау.
Тиімділігі:
Мұғалімнің өз ісіне сыни түрде
қарау.
Қалыптастырушы
бағалау: Мұғалімнің
қорытынды кері байланысы.
Үй
тапсырмасы
Қайталау
Мақсаты:
Мұғалімнің көмегінсіз өтілген
тақырыпты пысықтау.
|
Қалыптастырушы бағалау:
Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!»
деген мадақтау сөзімен
ынталандыру.
|
Тапсырма орындауға қажетті
құралдары
|