Қазақстан
Республикасы
Ақтөбе
облысы
Ақтөбе
қаласы
Үш тілде
оқытатын
№21 орта мектеп –
гимназиясы
Жақанова Гүлмира
Жарылқасынқызы
|
География
|
6
Сынып
|
Сабақ
тақырыбы:
|
Глобус- жердің
моделі.
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Глобус –жердің моделі ретінде
мазмұнын аша отырып ,тапсырманы орындауға жаттықтығады. ой-өрісі,
есте сақтау қабілеттері дамиды, шығармашылық жұмыс істеуге
дағдыланады
|
Күтілентін
нәтижесі:
|
Оқушылар глобусқа
сипаттама бере отырып, өз ойларын жеткізе білуді үйренеді,олардың
орналасу жүйесі туралы түсінеді
|
Негізгі
идеялар:
|
Глобуспен танысу.
тақырып материалдарының технологиялық тәсілдерімен танысу арқылы
тақырыпты терең меңгеру.
|
Сабақта
қолданылатын материалдар:
|
-
Үлестірмелі материалдар,
маркер
-
АКТ
|
Оқыту
әдістері:
|
Миға
шабуыл
Автрорлық
орындық
Жигсо
әдісі
проблемалық сұрақ,
деңгейлеп оқыту,ББҮ
|
-
Жұптық
жұмыс
-
Шығармашылық
жұмыс
|
Дерек
көздері:
|
«Глобус» тақырыбына берілген
материалдар:
www.РефератOff.kz
www. bilimdiler.kz
|
Тапсырмалар:
|
І. Үй тапсырмасын
сұрау.
ІІ. Ой
қозғау.
ІІІ. Мағынаны
тану.
ІV. Топтық
жұмыс.
V. Шығармашылық
тапсырма
|
Сабақ бойынша мұғалім мен
оқушының іс-әрекеті:
Оқушыларға психологиялық
ахуал туғызу (2
мин)
Сыныпты топқа
бөлу (кескіндер
арқылы)
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
«Мозайка» әдісі
бойынша сурет арқылы сыныпты топқа бөлу
|
Оқушылардың мұндағы
мақсаты суреттер арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып
құралу
|
I.Үй тапсырмасын
сұрау (4 мин) «Миға шабуыл»
әдісі
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Үйге берілген тапсырманы
сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру
Слайдта берілген
сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы
орындау
|
Мұғалім берген
тапсырманы орындау
|
II.Ой қозғау «Жигсо 2»
әдісі
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Жаңа сабақты бастамас бұрын ой
қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру.Өз
ойларын, пікірлерін ашық айту
|
Оқушылардың мұндағы мақсаты
берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса
білу
Топпен жұмыс
жасау: Оқушылар көлемді
мәтінді әрқайсысы жеке-жеке топ ішінде оқып шығып топпен
талқылайды, сосын топтар құрамы өзгертіліп, құрамында әр бастапқы
топтан бір белсенді оқушы бар жаңа (сарапшылар тобы) топтар
құрылды.Құрылған сарапшы топ берілген тапсырмаларды біріге талқылап
орындайды Осыдан кейін олар өз топтарына қайта оралып, өздерінің
бұрынғы топтағы достарына кезекпен өз жанұяларында түсінген
материалдарын тиянақты түрде жеткізіп, үйрет
керек
|
«Жер бетіндегі қашықтықты
өлшеу. Қашықтықты қағаз бетіне белгілеу.
Масштаб» туралы білімдерін тексеру
(сұрақ-жауап) (10 мин)
1 Картада жер бетіндегі
қашықтықты қалай өлшейді?
2 Масштаб дегеніміз
не?
3 Масштаб картада қалай
кескінделеді?
4 Қашықтықты қалай
белгілейді?
III.Мағынаны
ашу: «Глобус- жердің
моделі» «Авторлық орындық» әдісі / 7
мин/
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Жаңа тақырыпты
оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында осы көрсетілген әдіс
бойынша жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше
дайындық жасату, кітаптан
|
Оқушылардың мақсаты мұғалімді
тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту
Әдіс бойынша жаңа
тақырыпты меңгереді және оөз пікірлерін ортаға салады.Ортаға
тақырыпты жақсы менгерген оқушы шыгып сабақты
түсіндіреді
|
IV.Топпен
жұмыс (8 мин) Постермен
жұмыс
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Топтарға жаңа
тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында өз
пікрлерін сурет арқылы қорғайды, ол үшін конвертке салынған
сұрақтар таратылады
|
Берілген тапсырманы
уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, тақтаға шығып
тапсырманы қорғау
|
Постерде жасалатын
тақырыптар әр топқа:
V.Сергіту
сәті: (1
мин)
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Сергіту сәтін
ұйымдастыру қадағалау
|
Берілген тапсырманы
орындау
|
VI.Проблемалық
сұрақтар
Жаңа тақырыпқа қатысты
оқушылар бір- біріне сұрақтар дайындайды
(кітаппен картамен жұмыс,
талдау, бағалау) (6
мин)
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Мұғалім жаңа
тақырыпқа байланысты тапсырма қағаздарын
таратады
|
Оқушылардың мақсаты
берілген сұраққа өз ойларын сурет арқылы
жеткізу
|
VII.Қорытындылау:
|
(сұрақ-жауап) (3
мин)
1.Глобус дегеніміз
не?
2. Глобустағы кескіндермен
картадағы кескіндердің ұқсастығын атаБұл сабақты мен қалай
түсіндім?
-
Өздігінен
білім алудың әдістері
қандай?
-
Білімді өмірлік тәжірибеде
қолдану деген не?
-
Алған білімнің не үшін қажет
деп ойлайсыңдар?
|
VIII.Рефлексия:
|
Оқушылар бүгінгі
сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2
мин)
|
IX.Бағалау:
|
Өзін-өзі бағалау (2
мин)
|
X.Үй
тапсырмасы:
|
Оқулық бойынша
тапсырма
|