Амандасады;
Сабаққа дайындығын
тексереді;
«Біз қандаймыз?» әдісі бойынша ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастырып алу;
Оқушыларды 3 топқа бөліп
аламын:
1 – топ
«Мұхит»
2 – топ
«Карта»
3 – топ
«Глобус»
Балалар, біз өткен сабақта
қандй тақырыпты өттік? Кім
айтады?
Өткен сабақты
сұрау:
«Жетістік шыңы»
әдісі
-
Экологиялық проблема деген не?
(адамның табиғат байлығын шектен тыс пайдалануы салдарынан табиғи
жағдайдың бұзылауы)
-
Топырақтың құнарсыздануына
қандай жағдайлар ықпал
етеді?
-
Орманның оталуын қалай
тоқтауға болады?
-
Ауаның ластануы қандай
факторлерге байланысты?
-
Қоқыстан жер бетіне келер
қандай зияны бар?
-
Судың ластануына не әсер
етеді?
-
Пайдаланған заттарды қоқысқа
тастаған дұрыс па, әлде оны екінші қайтара өңдеген дұрыс
па?
-
Бабаларымыздың табиғатқа деген
қамқорлығы туралы не
айтасың?
-
Астана
қаласында
жылы қандай іс –
шара өтілді?
-
Мал жайылымын ата – бабамыз не
үшін ауыстырған?
-
Табиғат туралы қандай мақал –
мәтел айта аласың?
-
Су көзін шексіз пайдалану
болашықта қандай мәселеге әкеуі
мүмкін?
Жарайсыңдар,
балалар!
Жаңа сабаққа
кіріспе:
ЖИ арқылы сабаққа кіріспе
жасау;
Жер шары туралы ғылымды
географиялық карта мен глобуссыз түсіндіру мүмкін
емес.
Қане, бәріміз бірлесе
отырып,дүниежүзіне саяхатқы
шығайық;
Біздің саяхатымызғам глобус
пен карта жол көрсетеді;
Бүгін біз өзіміз тұратын жер
шарының кішкентай үлгілері глобус пен картаны қалай
пайдаланатынымыз туралы білетін
боламыз;
Сабақтың
мақсаты:
глобус пен картаның не үшін
қажеттілігін түсінеді;
негізгі нысандарды картадан
көрсетуді үйренеді;
Балалар, біздің жер шарымызды
көз алдарыңа қалай
елестетесіңдер?
Үлкен құшақ жетпес жер шарын
біз ықшамдап глобус пен карта арқылы
көреміз;
Балалар, глобус – жердің дәл
үлгісі. Латын тілінде «шар» деген мағынаны білдіреді. Глобуста жер
шары бірнеше есе кішірейтіп
алынады;
https://youtu.be/WGU3OuWVVao?si=m8GWMq5ndIZ1w3La
(глобус туралы қысқаша
түсінік)
Глобуста Жер бетінің барлық
нышандары айнытпай бейнелеген. Бірақ жер бетін егжей – тегжейлі
түсіру үшін үлкен глобустар керек
болды;
Ондай глобустарды пайдалану
ыңғайыз;
Сондықтан карта
жасалды;
Географиялық карта – Жер
бетінің кішірейтіліп,шартты белгілермен жазыққа түсірген
бейнесі;
https://youtu.be/tNrL_QNluFI?si=0jvnwiwdYd6Rqx99
Мыңдаған жылдар бұрын адамдар
беймәлім жерлерге қайық, кеме, түйе, атпен жүріп өту арқылы жаңа
жерлерді ашқан. Оларды жиһангездер дейді. Жиһангездер аралаған соң
алғашқы карталар жасалып
шығарылды;
1 –
тапсырма
1 -
топ
Балалар, жер бетінде неше
мұхит бар?
Қане, осы мұхиттарды картадан
көрсетіп көрейік;
2 –
топ
Глобустан өзіміздің елді және
шакаралас мемлекеттерді
көрсетіңдер;
3
топ
Құрлықтарды
көрсетіңдер;
4 –
топ
Қазақстаннан АҚШ штаттарына
бару үшін қандай елдерді басып өтеді –
атаңдар;
2 – тапсырма (жеке
жұмыс)
«Планшет»
әдісі
«Мен Глобусқа қарап Жер шары
туралы не айта аламын» деген тақырыпта шағын әңгіме жазып
көрейік;
СЕРГІТУ
СӘТІ
https://youtu.be/JRsEAhXq33U?si=tpUR3z9MEmpZjAt2
3 – тапсырма (жұптық
жұмыс)
«Венн
диаграммасы»
глобус пен картаның ұқсастығы
мен айырмашылығын жазады;
4 –
тапсырма
«Модельдеу» әдісі
қолданылады.
1 –
топ
Шарға бояумен жердің суретін
сал.
2-топ
Ермексаздан жердің муляжын
жаса.
3-топ
: Жердің макетін қағаздан
жаса.
5 – тапсырма (жеке
жұмыс)
«Достардан тапсырмалар»
әдісі
берілген сұрақтарға жауап
береді;
«Ноутбук» әдісі арқылы кері
байланыс береді
Үйге: әлемнің ең
қызықты жерлері материал
жинау;
|