Материалдар / "Глобусты қалай қолданады?"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Глобусты қалай қолданады?"

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал жас мамандарға көмегі тиеді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Мамыр 2021
336
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Сабақ тақырыбы:

Глобусты қалай қолданады?

Мектеп: Қоянды Орта мектебі

Күні :


Мұғалімнің есімі:

СЫНЫП: 1 «З» сынып

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Оқу мақсаты:

Барлық оқушылар: жасанды моделіне сүйене отырып, Жердің пішінін анықтау;


Оқушылардың басым бөлігі: қоршаған әлемдегі құбылыстарды, үдерістерді және нысандарды зерттеу қажеттілігін түсіндіру.

Кейбір оқушылар: жаңа сабақта алған білімдерін өмірде қолданады.

Ресурстар:

глобус , ермексаз, тақтайша.

Күтілетін нәтижелер:

  1. Оқушылар:

  2. глобуспен танысады;

  3. oқушылар глобустан Қазақстан Республикасын таба алады;

Сабақтың мақсаты:

1.4.1.1 Жердің пішінін оның жасанды моделі негізінде анықтау

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар


Сабақтың басы

3 мин










Өткенді еске түсіру 3мин



Сабақтың ортасы

25 мин






























Топпен жұмыс







Сергіту сәті

2 минут
































Сабақтың соңы 5 мин

Психологиялық дайындық .Барлық оқушылар тақта алдында тұрады. Оқушылар:

Үлкенге де сіз ,

Кішіге де сіз.

Барша жанды құрметтеп бас иеміз біз.

Тақтадағы 4 суретті 4 оқушы келіп таңдап топтарына барып топ басшысын сайлайды.

1-топ Гүлдер 3-топ Ағаштар

2-топ Таулар 4-топ Ғарыш

Кіріспе тапсырма. Оқушыларға алдыңғы сабақтағы ғарышқа сапар жалғасатынын ескеру.

Ыстық орындық әдісі:

Әр топтан топбасшылар келіп қойылған сұраққа мүдірмей, күймей жауап беру керек.

Олардың назарын Жер ғаламшарының өте үлкен екеніне аударыңыз. Ойын барысында сұрақтар қойыңыз:

Жердің барлық түкпір-түкпірін көру үшін не істеу қажет?

Біздің ғаламшарды оның үстінде тұрып тұтас көруге бола ма?

Жер. Оқушыларға ғарыштан түсірілген Жер ғаламшарының фотосуреттерін көрсетіңіз. Оларды талқылаңыз. Мынадай сұрақтар қойыңыз:

Фотосуреттен не көріп тұрсыңдар?

Жерді тұтастай көруге бола ма? (Жоқ.)

Неліктен? (Ол үлкен, бір фото арқылы оны жан-жағынан көрсету мүмкін емес.)

Осыншама үлкен Жерді жан-жағынан қалай көруге болады, себебі біз Жерді кішірейте алмаймыз ғой?

Оқушылардың пікірін толық тыңдаңыз. Дұрыс немесе дұрыс емес жауаптарды бірден айтуға асықпаңыз. Оның дұрыс- бұрыстығын келесі тапсырманы орындау барысында өздері түсінеді.

Глобус туралы түсінік қалыптастыру.

Ең бірінші глобусты неміс географы және саяхатшысы Мартин Бехайм жасаған (1492 ж.)

Бірақ оның глобусында Солтүстік пен Оңтүстік Америка жоқ еді. Себебі ол кезде Оңтүстік және Солтүстік Америка әлі ашылмаған болатын.

Ең бірінші жерді айналып, жердің шар тәріздес екенін Фернан Магеллан дәлелдеген.

1-топ:Глобусқа ұқсас заттарды тауып жабыстыр.

2-топ Глобуста ұқсас суреттерді сал

3-топ:Глобусқа ұқсас заттарды жаз

4-топ: Глобусқа ұқсас заттың модельін жаса.


Оқулық суреттеріндегі заттардың моделін қарастыруды ұсыныңыз. Оқушыларға:­ “Бұл заттардың өзі емес, олардың моделі, кішірейтілген көшірмесі” — деп ескертіңіз. Барлық оқушылардың дұрыс түсінгеніне көз жеткізіңіз. Ол үшін алдын ала сынып бөлмесіндегі заттардың суреттерін,­ макеттерін дайындаңыз. Әр затты көрсете отырып, “Бұл не?” — деп сұраңыз. “Тек жекелеген заттардың ғана емес, үйдің, бөлменің де моделін жасауға болады” — деп ескерту Алдыңғы тапсырманы­ орындау кезіндегі “Біздің үлкен ғалам­ шарымызды зерттеу үшін оның суретін қалай салуға болады?” деген сұраққа қайта оралыңыз. Оқушылардың пікірін тыңдап, бұл үшін бізге оның кіші рейтілген моделін жасау қажет деген тұжырымға келуге жетелеңіз. Олар “Мұндай модель — глобус. Глобус — Жердің кішірейтілген көшірмесі” деген

қорытындыға келуі тиіс.


Зерттеу жұмысы. Оқушылардан ермексазбен кез келген заттардың моделін жасайды.

Глобуспен танысу. Бұл тапсырманы топпен орындайды.

Глобустың басым бөлігі неліктен көк түспен боялғаны­ туралы оқушылардың өздері қорытындылағаны жөн. Осы тапсырмадан кейін глобус — Жердің кішірейтілген моделі екенін тағы қайталап, алған білімдерін тиянақтау керек.

1-топ Өзіңнің сүйікті ойыншығыңның модельін жаса.

2-топ Өзіңнің сүйікті жануарыңның модельін жаса

3-топ: Өзіңнің сүйікті жеміс-жидектің модельін жаса

4-топ: Глобусқа ұқсас заттың модельін жаса.

Шаттық шеңбер





Топқа бөлу






Ыстық орындық











Жердің суреті








Глобус



Мартин Бехайм

Фотосуреті


Фернан Магеллан

фотосуреті
























ермексаз, тақтайша,






















Жұмыс дәптер

Бағалау

2 мин

«Бағалау ағашы»Оқушылар себеттегі алма, гүл және жапырақ түріндегі жапсырма қағаздарды қабырғаға ілінген алма ағашына жапсыру арқылы сабақ бойынша ойларын қорытады, мұндағы:

  • Алма – бүгінгі сабақтан түйгенім өте көп, маңызды болды.

  • Гүл – бүгін көп нәрсені түсіндім, маған пайдалы болды.

  • Жапырақ – бүгін сабақта түсінбеген сұрақтарым бар, оқуым керек.


Саралау


Пәнаралық


байланыс


Түсіну


Қолдану


Салыстыру


-Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға шығармашылықтарын арттыратын деңгейлік тапсырмалар беру арқылы.

Көркем еңбек, музыка, дене шынықтыру, дүниетану

Глобус арқылы жершарын көре алды.

Сұрақтар арқылы «Глобусты қалай қолданады»? екендігінің маңызын түсінеді.


Қазақстанды басқа мемлекеттермен салыстырып, айырмашылығын көреді, айтады.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!