Атқарылған жұмыс туралы есеп 2021-2022 оқу жылына
"Жұлдызша"
түрлі жастағы топ
тәрбиешісі»
Тәрбиешілер: Гафиулина Э.
С.
Топтың тізімдік құрамы 20 баланы құрады. "Үлгілік
оқу бағдарламаларын бекіту туралы мектепке дейінгі тәрбие мен
оқыту" - Дене шынықтыру-сауықтыру - Әлеуметтік-коммуникативтік даму
- Танымдық дамуы - Сөйлеуді дамыту - Көркем-эстетикалық даму Осы
бағыттар бойынша сапалы жұмысты жүзеге асыру үшін өз жұмысында
келесі тәрбие құралдары қолданылды:
-ойын;
- еңбек қызметі;
- ересек адамның жеке мысалы;
- табиғат объектілері;
- пәндік әлем және т. б.
Жұмыс формалары:
- режим сәттері
- ата-аналармен жұмыс;
- балалардың өзіндік қызметі.
1.
"Физикалық даму" білім беру саласында балалардың жүру және жүгіру
қабілеттерін дамыту, дұрыс қозғалыс техникасын сақтау, әртүрлі
тәсілдермен жүгіру, бір жерден екінші жерге секіру, ақырын қону,
допты қолмен ұстау, оң және сол қолдарымен заттарды лақтыру. Допты
жерге тигізіңіз. Статикалық және динамикалық тепе-теңдік
жаттығуларын орындаңыз. Бағанға бір-бірден, жұппен, шеңберге,
қатарға тұрғызыңыз.солға. Ғарышта шарлау, ашық ойындардың
нұсқаларын ойлап табу. Балалармен ашық ойындар өткізілді:" Қаздар,
қаздар..."," бордағы аю " және т. б.
2.
"Әлеуметтік-коммуникативтік даму" білім беру саласында»: - өз
киіміне ұқыпты қарау, оны ретке келтіру білігін қалыптастырды; -
сабақ аяқталғаннан кейін топта және жұмыс орнында тәртіпті өз
бетінше сақтауға және асхана бойынша кезекшілердің міндеттерін
орындауға деген ұмтылысты тудырды; - топта және учаскеде
өсімдіктерге күтім жасау дағдыларын дамытты; - жылжымалы және
қауіпсіз жүріс-тұрыс дағдыларын меңгеру қабілетін дамытты; спорттық
ойындар; - балалар "жаяу жүргіншілер өткелі" сияқты жол
белгілерінің мақсатын біледі және түсіндіреді», Балалармен
бақылаулар, әңгімелер, ашық ойындар, жарыстар, сюжеттік-рөлдік
ойындар, дидактикалық ойындар, сәйкес тақырыптарға сурет салу,
аппликациялар жүргізілді, балаларға әңгімелер, ертегілер, өлеңдер
оқылды.
3.
"Танымдық даму" білім беру саласында балалар: - объектілер тобы
қандай бөліктерден құрылғанын ажырату, оларға тән белгілерді (түсі,
пішіні, шамасы) атау); - 10-ға дейін санау( сандық шот), "барлығы
қанша?»; - екі топты заттарды бір-бірімен салыстыру арқылы
салыстыру (жұп құру); - раскладывать заттар әр түрлі шамалар
(ұзындық, ені, биіктік) арқылы өсіп келе жатқан және азаю
тәртібімен; туралы айту шамасы әр заттың қатарында; - геометриялық
фигураларды, оларға тән айырмашылықтарды ажырату және атау; - сол
және оң қолды ажырату; - Міндеттерді өз бетінше шеше алады және
жасай алады;; - қозғалыс бағыттарын өзінен (оңға, солға, алға,
артқа, жоғары, төмен), сондай-ақ тәуліктің бір бөлігін
анықтауға;
4.
"Сөйлеуді дамыту" білім беру саласында балалар сөздігі байытылды
сыпайы сөздермен олар сөйлеуде фольклорды қолдануға шақырды
(мақал-мәтелдер, питомниктер, әндер, мақал-мәтелдер). Олар сөйлеуді
қарым-қатынас құралы ретінде дамытуды жалғастырды. Олар баланың
мұғаліммен және құрдастарымен әртүрлі әсерлермен бөлісу әрекеттерін
қолдады. Күнделікті өмірде, ойындарда ол балаларға сыпайылықты
білдіру формаларын ұсынды (кешірім сұрау, кешірім сұрау, Алғыс
айту, мақтау айту). Сөйлеудің монологиялық және диалогтік
формаларын, жеке тәжірибелерден оқиғалар туралы әңгімелер құра
білуді дамытты; мұғалім ұсынған тақырыпта шығармашылық сипаттағы
шағын әңгімелер құра білу, Белгілі бір әдеби шығарманы тыңдауға,
қызығушылықпен қарауға тілек білдіру қабілетін қалыптастырды 5в
модельдеу: әртүрлі заттар мен ойыншықтардың бейнелерін жасау,
оларды ұжымдық композицияға біріктіру, үйренген әдістердің барлық
түрлерін қолдану қабілеттерін дамытты. Аппликацияда: қайшыны дұрыс
ұстау дағдысын дамытты және
мектепке дейінгі балалық шақ, тұлғаның негізгі
мәдениетінің негіздерін қалыптастыру, жас және жеке ерекшеліктеріне
сәйкес психикалық және физикалық қасиеттерді жан-жақты дамыту,
баланы қазіргі қоғамдағы өмірге дайындау. Оқу процесін
ұйымдастырудың негізі жетекші ойын іс–әрекеті бар жан-жақты
тақырыптық принцип болып табылады, ал бағдарламалық мәселелерді
шешу ересектер мен балалардың бірлескен іс-әрекетінің әртүрлі
формаларында, сондай-ақ балалардың тәуелсіз іс-әрекетінде жүзеге
асырылады. Жыл бойы топта үнемі тәрбие-білім беру және дене
шынықтыру-сауықтыру жұмыстары жүргізілді. Серуенде және топта
шынықтыру және алдын алу шаралары жүргізілді. Күн сайын таңертеңгі
жаттығулар, жылжымалы ойындармен серуендеу өткізілді. Күзгі және
қысқы кезеңде сауықтыру шараларына үлкен мән берілді, өйткені
спорттық демалыстар: тыныс алу гимнастикасы, ояту гимнастикасы,
физикалық минуттар. Ата-аналармен өзара
әрекеттесу
қолөнер
сайысы
1. "Күз
сыйы"
2. "Жаңа жылдық
қиялдар"
3. "Қасиетті
пасха"
4. "Жеңіс
Күні"
Ойын-сауық
:
1. Отан қорғаушылар
күні
2. "Халықаралық құстар
күні"
3. "Күн мен
гүл"
4. "Космонавтика күні"
и.
Ертеңгіліктер:
1. Күзгі
ертеңгілік
2. Жаңа жылдық
ертеңгілік
3. 8 наурыз Халықаралық
әйелдер күніне арналған ертеңгілік
4. Наурыз күніне арналған
ертеңгілік
Топтағы барлық тәрбие-білім
беру жұмыстары ата-аналармен тығыз байланыста жүргізілді.
Ата-аналармен өзара әрекеттесу бойынша жұмыс. Жылдық жұмыс
жоспарына сәйкес ата-аналармен әр түрлі жұмыс түрлері: топтық
ата-аналар жиналыстары, кеңестер және әңгіме. Ақпараттық парақтар
шығарылды, папкалар жасалды, жұмыста біз ата-аналарды білім беру
процесіне тартудың әртүрлі тәсілдерін қолданамыз: педагогикалық
әңгімелер, тақырыптық кеңестер, көрнекі ақпараттық
стендтер.
Балалар пони байқауға қатысты
.Мен сурет салу, Экология бойынша халықаралық конкурсқа
қатыстым.
Қорытындылар:
2020-2021 оқу жылындағы топтағы қызмет нәтижелері
мұқият талданды және жалпы жұмыс мақсатты және тиімді жүргізілді
деген қорытынды жасауға мүмкіндік береді. Менің ойымша, бұл алға
қойылған тапсырмаларды орындап
шықтық.
отчет о проделанной
работе"Жұлдызша"
на
2021-2022 учебный год воспитатель разновозрастной
группы»
Воспитатели: Гафиулина Э.
С.
Списочный состав группы составил 20 детей. "Об
утверждении типовых учебных программ дошкольного воспитания и
обучения" - физкультурно-оздоровительное-социально-коммуникативное
развитие-Познавательное развитие-речевое
развитие-художественно-эстетическое развитие для осуществления
качественной работы по данным направлениям в своей работе
использовались следующие средства
воспитания:
игра;
- трудовая деятельность;
- личный пример
взрослого;
- природные объекты;
- предметный мир и др.
Формы работы:
- режимные моменты
- работа с родителями;
- самостоятельная деятельность
детей.
1.в образовательной области" физическое развитие
" развитие способностей детей к ходьбе и бегу, соблюдение
правильной техники движений, бег разными способами, прыжки с места
на место, плавная посадка, ловля мяча руками, метание предметов
правой и левой руками. Ударьте мячом по земле. Выполняйте
упражнения на статическое и динамическое равновесие. Строим колонну
по одному, парами, в круг, в ряд.налево. Ориентироваться в
пространстве, придумывать варианты подвижных игр. С детьми были
проведены подвижные игры: "Гуси, гуси...", "медведь в бору" и
др.
2. в образовательной области"
социально-коммуникативное развитие": - сформировали умение бережно
относиться к своей одежде, приводить ее в порядок; - вызвали
желание самостоятельно соблюдать порядок в группе и на рабочем
месте по окончании занятий и выполнять обязанности дежурных по
столовой; - развили навыки ухода за растениями в группе и на
участке; - развили подвижные и развивать умение владеть навыками
безопасного поведения; спортивные игры; - дети узнают и объясняют
назначение дорожных знаков типа "пешеходный переход"", с детьми
проводились наблюдения, беседы, подвижные игры, соревнования,
сюжетно-ролевые игры, дидактические игры, рисование, аппликации на
соответствующие темы, рассказы, сказки, стихи
прочитано.
3. В
образовательной области" Познавательное развитие
" дети должны: - различать, из каких частей образована группа
объектов, называть их характерные признаки (цвет, форма,
величина);-считать до 10( числовой счет), "сколько всего?»; -
сравнивать две группы предметов, сравнивая их друг с другом
(строить пары);-раскладывать предметы по разным величинам (длина,
ширина, высота) в порядке возрастания и убывания; говорить о
величине каждого предмета в ряду; - различать и называть
геометрические фигуры, характерные для них различия; - различать и
называть левую и правую различать руки; - самостоятельно решать и
выполнять задачи;;-определять направления движения от себя (вправо,
влево, вперед, назад, вверх, вниз), а
также;
4.в образовательной области" Развитие речи "
обогащен словарь детей вежливыми словами они призывали использовать
в речи фольклор (пословицы, потешки, песни, пословицы). Они
продолжали развивать речь как средство общения. Они поощряли
попытки ребенка поделиться различными впечатлениями с учителем и
сверстниками. В быту, в играх он предлагал детям формы выражения
вежливости (извинения, извинения, благодарности, комплименты).
Развивали монологическую и диалогическую формы речи, умение
составлять рассказы о событиях из личного опыта; формировали умение
составлять небольшие рассказы творческого характера на предложенную
учителем тему, желание слушать, с интересом рассматривать
конкретное литературное произведение лепка: развивали умение
создавать образы различных предметов и игрушек, объединять их в
коллективную композицию, использовать всевозможные изученные
приемы. В аппликации: развил навык правильного обращения с
ножницами и
Формирование основной культуры личности, всестороннее развитие
психических и физических качеств в соответствии с возрастными и
индивидуальными особенностями, подготовка ребенка к жизни в
современном обществе. Основой организации учебного процесса
является комплексный тематический принцип с ведущей игровой
деятельностью, а решение программных задач осуществляется в
различных формах совместной деятельности взрослых и детей, а также
в самостоятельной деятельности детей. В течение года в группе
постоянно проводилась воспитательно-образовательная и
физкультурно-оздоровительная работа. На прогулке и в группе
проводились закаливающие и профилактические мероприятия. Ежедневно
проводились утренние гимнастики, прогулки с подвижными играми. В осенний и
зимний период большое значение придавалось оздоровительным
мероприятиям, так как спортивные : дыхательная гимнастика,
бодрствующая гимнастика, физкультминутки. Взаимодействие с
родителями
конкурс поделок
1. «Дары осени»
2. «Новогодние фантазии»
3. «Святая пасха»
4. «День Победы»
Развлечения :
1. День защитника
Отечества
2. « Международный день
птиц»
3. «День
цветов»
4. «День
космонавтики»
и.д.
Утренники:
1. Осенний утренник
2. Новогодний утренник
3. Утренник, посвященный Международному женскому
дню 8 Марта
4.
Утренник, посвященный Вся
воспитательно-образовательная работа в группе проводилась в тесном
контакте с родителями. Работа по взаимодействию с
родителями.
В
соответствии с годовым планом работы с родителями
проводились
разные формы работы: групповые родительские
собрания, консультации и
беседы. Выпускались информационные листки,
оформлялись папкиВ
работе мы используем различные способы вовлечения родителей в
образовательный процесс: педагогические беседы, тематические
консультации, наглядная информационные
стенды.
Аток же я участвовала с детьми
пони, и я участвовала муждународной конкурс
Рисования,Экология.
Выводы: Результаты деятельности в группе в
2021-2022
учебном году тщательно проанализированы и
позволяют сделать вывод о том, что в целом работа проводилась
целенаправленно и эффективно. Я думаю, что
я
справился с поставленными
задачами.