Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Long-term plan Unit 5: Health and body

    School:

    Date:


    Teacher name: Dyussenova G.Zh.

    Grade: 2 “B”

    Number present:

    absent:

    Theme of the lesson:

    Body parts. Health

    Learning objectives

    2.S3 pronounce familiar words and expressions intelligibly

    2.W3 write familiar words to identify people, places and objects

    2.R1 recognise, sound and name the letters of the alphabet






    Lesson objectives










    All learners will be able to:

    • Pronounce the words correctly

    Most learners will be able to:

    • Do different activities

    Some learners will be able to:

    • Construct sentences about their body (using sense verbs)





    Assessment criteria

    Learners have met this learning objective if they can:

    - name the new vocabulary correctly


    Value links

    Ls will work together as a group showing respect and being polite with each other, realize themselves as part of nature.

    Cross curricular links

    Closely connected to other subjects like primary science

    Plan

    Time

    Planned activities/Teacher’s activity

    Pupils’ activities

    Resources


    Begin-ning



    2 min.






    І. Organization moment. Greetings.

    - Hello, boys & girls!

    - How are you?

    ІІ. Psychological moment.

    • Fine, thanks.

    • What’s this? (gesture)

    • What’s these?

    Greetings




    • Ok! And you?


    • It’s a heart.

    • These are hands. (gesture)












    • Now, please, come here. Stand in a line!

    • What’s this? Answer once more. (show a heart)

    Stand in a line.

    • It’s a heart.







    6 min.

    • Let’s gladden our heart! (show a heart balloon). This is heart/heart balloon.

    Now, please, take your pencils and write a good word in English, Kazakh or Russian. Now read.

    • Then let’s run up the heart!

    • Take seats, please.

    Write good words and glue sticks on the balloon.



    Run up the balloon.

    Take seats

    Sticks, glue.





    The 1-st balloon.


    3 min.










    Middle


    4 min.


































    10 min.



































    4 min.





























    1 min.

    III. Phonetic work.


    • Let’s listen Health.

    • How do we sound these letters “th”?

    • Put your finger in front your mouth and say “th”.

    • Yes, great! What word do you know with this sound “th”? Say it in Kazakh.





    • Practise the sound “th”.

    • Teeth. Mouth

    • Tic. Ауыз. etc.



    Balloon with some words. (revise Health words)




    Now open your P’s books. Read the ex.1, p.68. (homework)


    IV. Now come here, please. Work in groups.

    1. “Vitamins words”.


    I give you some words and you must read and find the translation. Glue them.

    Shape1

    Fruits

    Shape4 Shape2

    Pasta

    Shape3

    Fish

    Milk





    Shape7 Shape6 Shape5

    Eggs

    Bread

    Yogurt




    Shape8

    Vegetables






    1. Now, fill the self-assessment list.


    Self-assessment

    Grade: ____ Name: _____________




    1







    2







    V. The next aim of our lesson. Teacher shows 3-rd balloon with some words (use verbs).

    - Please, come here. Sit down. (carpet)

    For example.

    I show you 2 things (chess, assyk) you guess what part of body it connected with.

    • What’s this?

    • Is it clear?

    • Now practice new verbs. (orally)

    Teacher turns on i-book (7:13 min). Touch, see, hear/sing a song.

    Teacher pull out an onion from the box 2.

    Smell/ onion

    Teacher pull out candies from the box 2.

    Taste/ candies

    • What did you do?


    Teacher shows an envelope with verbs.

    • What this?



    S ee Smell Hear Touch


    Taste







    VI.

    Now, take seats. Open your VGB p.23 and write the date.

    Now write the verbs: see, hear, touch, taste, smell.

    D o ex.7 p.23VGB




    Construct a sentence: I can ____ with my _____.









    Now, fill the self-assessment list.


    Self-assessment

    Grade: ____ Name: _____________




    1







    2






    Some Ps read the texts.





    Show, read the words.




    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Дюсенова Гульнар Жумабековна
    03 Мамыр 2022
    518
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Grade: 2, "Body parts. Health"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Grade: 2, "Body parts. Health"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ағылшын тілі. Ашық сабак: "Body parts. Health" Grade: 2 Learning objective: 2.S3 pronounce familiar words and expressions intelligibly 2.W3 write familiar words to identify people, places and objects 2.R1 recognise, sound and name the letters of the alphabet
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Long-term plan Unit 5: Health and body

    School:

    Date:


    Teacher name: Dyussenova G.Zh.

    Grade: 2 “B”

    Number present:

    absent:

    Theme of the lesson:

    Body parts. Health

    Learning objectives

    2.S3 pronounce familiar words and expressions intelligibly

    2.W3 write familiar words to identify people, places and objects

    2.R1 recognise, sound and name the letters of the alphabet






    Lesson objectives










    All learners will be able to:

    • Pronounce the words correctly

    Most learners will be able to:

    • Do different activities

    Some learners will be able to:

    • Construct sentences about their body (using sense verbs)





    Assessment criteria

    Learners have met this learning objective if they can:

    - name the new vocabulary correctly


    Value links

    Ls will work together as a group showing respect and being polite with each other, realize themselves as part of nature.

    Cross curricular links

    Closely connected to other subjects like primary science

    Plan

    Time

    Planned activities/Teacher’s activity

    Pupils’ activities

    Resources


    Begin-ning



    2 min.






    І. Organization moment. Greetings.

    - Hello, boys & girls!

    - How are you?

    ІІ. Psychological moment.

    • Fine, thanks.

    • What’s this? (gesture)

    • What’s these?

    Greetings




    • Ok! And you?


    • It’s a heart.

    • These are hands. (gesture)












    • Now, please, come here. Stand in a line!

    • What’s this? Answer once more. (show a heart)

    Stand in a line.

    • It’s a heart.







    6 min.

    • Let’s gladden our heart! (show a heart balloon). This is heart/heart balloon.

    Now, please, take your pencils and write a good word in English, Kazakh or Russian. Now read.

    • Then let’s run up the heart!

    • Take seats, please.

    Write good words and glue sticks on the balloon.



    Run up the balloon.

    Take seats

    Sticks, glue.





    The 1-st balloon.


    3 min.










    Middle


    4 min.


































    10 min.



































    4 min.





























    1 min.

    III. Phonetic work.


    • Let’s listen Health.

    • How do we sound these letters “th”?

    • Put your finger in front your mouth and say “th”.

    • Yes, great! What word do you know with this sound “th”? Say it in Kazakh.





    • Practise the sound “th”.

    • Teeth. Mouth

    • Tic. Ауыз. etc.



    Balloon with some words. (revise Health words)




    Now open your P’s books. Read the ex.1, p.68. (homework)


    IV. Now come here, please. Work in groups.

    1. “Vitamins words”.


    I give you some words and you must read and find the translation. Glue them.

    Shape1

    Fruits

    Shape4 Shape2

    Pasta

    Shape3

    Fish

    Milk





    Shape7 Shape6 Shape5

    Eggs

    Bread

    Yogurt




    Shape8

    Vegetables






    1. Now, fill the self-assessment list.


    Self-assessment

    Grade: ____ Name: _____________




    1







    2







    V. The next aim of our lesson. Teacher shows 3-rd balloon with some words (use verbs).

    - Please, come here. Sit down. (carpet)

    For example.

    I show you 2 things (chess, assyk) you guess what part of body it connected with.

    • What’s this?

    • Is it clear?

    • Now practice new verbs. (orally)

    Teacher turns on i-book (7:13 min). Touch, see, hear/sing a song.

    Teacher pull out an onion from the box 2.

    Smell/ onion

    Teacher pull out candies from the box 2.

    Taste/ candies

    • What did you do?


    Teacher shows an envelope with verbs.

    • What this?



    S ee Smell Hear Touch


    Taste







    VI.

    Now, take seats. Open your VGB p.23 and write the date.

    Now write the verbs: see, hear, touch, taste, smell.

    D o ex.7 p.23VGB




    Construct a sentence: I can ____ with my _____.









    Now, fill the self-assessment list.


    Self-assessment

    Grade: ____ Name: _____________




    1







    2






    Some Ps read the texts.





    Show, read the words.




    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Шет тілі Ашық сабақ 2 сынып
    03.05.2022
    518
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Дюсенова Гульнар Жумабековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации