Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Графика және жобалау пәні_____10 «А»сынып
Аптасына:_2__сағат, барлығы:__68__сағат
Реттік № |
Ауыспалы тақырыптар |
Тақырып |
Оқу мақсаты |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
||
|
1-тоқсан (16-сағат) |
|
|
|
||||
1 |
Ақпаратты визуализациялаудың графикалық әдістері мен құралдары |
Кескіннің мәні мен тарихы |
10.1.1.1. Адам өмірінде және әр түрлі салада (ғылымда, техникада және өнерде) ақпаратты визуалды түрде берудегі кескіндердің ролінің маңызын біліетіндігін және түсінетіндігін көрсету |
1 |
|
|
||
2 |
Графикалық кескінді орындау әдістері |
10.1.1.2 Графикалық кескінді орындаудың әр түрлі әдістері мен құралдарын білу |
1 |
|
|
|||
3 |
Негізгі сызу құралдары, жұмыстың тәсілдері мен жұмыс орнын ұйымдастыру |
10.1.2.1. Негізгі сызба құрал- саймандарын білу 10.1.2.2. Графикалық жұмыстарды орындағанда сызба құрал- саймандарымен жұмыс жасаудың тәжірбиелік дағдыларын көрсету |
1 |
|
|
|||
4 |
Сызбаны безендіру ережелері (формат, масштаб, негізгі жазулар). |
10.1.3.1 тандарт бойынша сызба орындау мен безендіру ережелерін білу және сақтау 10.1.3.2 Графикалық кескінлерді орындауда сызықтардың классификациясы мен түрлерін қолдану ережелерін білу |
1 |
|
|
|||
5 |
Сызбаны безендіру ережелері (формат, масштаб, негізгі жазулар). |
10.1.3.1 тандарт бойынша сызба орындау мен безендіру ережелерін білу және сақтау 10.1.3.2 Графикалық кескінлерді орындауда сызықтардың классификациясы мен түрлерін қолдану ережелерін білу |
1 |
|
|
|||
6 |
Тәжірбиелік жұмыс (сызық түрлері, сызба қаріптері, өлшемдерді қою). |
10.1.3.3 Негізгі жазулар мен өлшемдерді қою, сызба қаріптері, сызық түрлері, масштабтар туралы білімдерін көрсете отырып, графикалық кескін орындау |
1 |
|
|
|||
7 |
Тәжірбиелік жұмыс (сызық түрлері, сызба қаріптері, өлшемдерді қою). |
10.1.3.3 Негізгі жазулар мен өлшемдерді қою, сызба қаріптері, сызық түрлері, масштабтар туралы білімдерін көрсете отырып, графикалық кескін орындау |
1 |
|
|
|||
8 |
Тәжірбиелік жұмыс (сызық түрлері, сызба қаріптері, өлшемдерді қою). |
10.1.3.3 Негізгі жазулар мен өлшемдерді қою, сызба қаріптері, сызық түрлері, масштабтар туралы білімдерін көрсете отырып, графикалық кескін орындау |
1 |
|
|
|||
9 |
Тәжірбиелік жұмыс (сызық түрлері, сызба қаріптері, өлшемдерді қою). |
10.1.3.3 Негізгі жазулар мен өлшемдерді қою, сызба қаріптері, сызық түрлері, масштабтар туралы білімдерін көрсете отырып, графикалық кескін орындау |
1 |
|
|
|||
10 |
Шеңберлерді және бұрыштарды, кесіндіні тең бөліктерге бөлу |
10.1.4.1 Сызбада геометриялық салуларды әр түрлі сызба құралдарымен орындау (кесіндіні бөлу, шеңберлерді және бұрыштарды тең бөліктерге бөлу) |
1 |
|
|
|||
11 |
Шеңберлерді және бұрыштарды, кесіндіні тең бөліктерге бөлу |
10.1.4.1 Сызбада геометриялық салуларды әр түрлі сызба құралдарымен орындау (кесіндіні бөлу, шеңберлерді және бұрыштарды тең бөліктерге бөлу) |
1 |
|
|
|||
12 |
Түйіндесулер |
10.1.4.2. Овал, қисық сызықтар және әр түрлі түйіндесу сызбаларының тәсілдерін көрсету |
1 |
|
|
|||
13 |
Түйіндесулер |
10.1.4.2. Овал, қисық сызықтар және әр түрлі түйіндесу сызбаларының тәсілдерін көрсету |
1 |
|
|
|||
14 |
Проекциялаудың негізгі әдістері |
10.2.1.1 Проекциялау әдіс- тәсілдерін білу және түсіну |
1 |
|
|
|||
15 |
Екі және үш жазықтыққа тік бұрыштап проекциялау |
10.2.1.2 Екі немесе үш жазықтыққа проекциялаудың сызбада қажетті түрлерінің санын анықтау және білу 10.7.1.1 Қызық есептер (мысалы: пропедевтикалық, эвристикалық) шығару барысында ұтымды жолдарды ұсыну |
1 |
|
|
|||
16 |
Екі және үш жазықтыққа тік бұрыштап проекциялау |
10.2.1.2 Екі немесе үш жазықтыққа проекциялаудың сызбада қажетті түрлерінің санын анықтау және білу 10.7.1.1 Қызық есептер (мысалы: пропедевтикалық, эвристикалық) шығару барысында ұтымды жолдарды ұсыну |
1 |
|
|
|||
|
2-тоқсан (16-сағат) |
|
|
|
||||
17 |
Кескіндердің негізгі түрлері және оны құрастыру |
Аксонометриялық проекциялар |
10.2.2.1 Тегіс геометриялық денелер мен көлемді бұйымдарды құру тәсілдерін білу және түсіну (аксонометрия) |
1 |
|
|
||
18 |
10.2.2.2 Заттың (дененің) берілген көріністері бойынша, құрылымдау ережелерін білетіндігін көрсете отыра аксонометриялық проекцияны орындау |
1 |
|
|
||||
19 |
10.2.2.2 Заттың (дененің) берілген көріністері бойынша, құрылымдау ережелерін білетіндігін көрсете отыра аксонометриялық проекцияны орындау |
1 |
|
|
||||
20 |
10.7.1.1 Қызық есептер (мысалы: пропедевтикалық, эвристикалық) шығару барысында ұтымды жолдарды ұсыну |
1 |
|
|
||||
|
10.7.1.1 Қызық есептер (мысалы: пропедевтикалық, эвристикалық) шығару барысында ұтымды жолдарды ұсыну |
1 |
|
|
||||
21 |
Техникалық сурет және нобай |
10.2.2.3 Нобай мен техникалық сурет ерекшеліктерін анықтау және білу |
1 |
|
|
|||
22 |
Техникалық сурет және нобай |
10.2.2.3 Нобай мен техникалық сурет ерекшеліктерін анықтау және білу |
1 |
|
|
|||
23 |
Сызбаға өлшемдерді қою |
10.2.3.1. Бұйымдардың геометриялық формасының қасиеттерін ескере отырып, сызбаға өлшемдерді қоюды білу және қолдана алуларын көрсету |
1 |
|
|
|||
24 |
Сызбаға өлшемдерді қою |
10.2.3.1. Бұйымдардың геометриялық формасының қасиеттерін ескере отырып, сызбаға өлшемдерді қоюды білу және қолдана алуларын көрсету |
1 |
|
|
|||
25 |
Сызбадағы шарттар мен жеңілдетулер |
10.2.3.2 Сызбада шарттар және жеңілдетулерді пайдаланып, проекциялау тәсілдерін қолдану туралы терең білімдерін көрсету |
1 |
|
|
|||
26 |
Сызбаларды орындау және оқу |
10.2.3.3 Бұйымдардың геометриялық формаларын талдау барысында сызбаларды оқу және орындау 10.7.1.1 Қызық есептер (мысалы: пропедевтикалық, эвристикалық) шығару барысында ұтымды жолдарды ұсыну |
1 |
|
|
|||
27 |
|
Сызбаларды орындау және оқу |
10.2.3.3 Бұйымдардың геометриялық формаларын талдау барысында сызбаларды оқу және орындау 10.7.1.1 Қызық есептер (мысалы: пропедевтикалық, эвристикалық) шығару барысында ұтымды жолдарды ұсыну |
1 |
|
|
||
28 |
Сызбаларды орындау және оқу |
10.7.1.1 Қызық есептер (мысалы: пропедевтикалық, эвристикалық) шығару барысында ұтымды жолдарды ұсыну |
1 |
|
|
|||
29 |
Қима мен тілік түрлері |
10.2.4.1 Сызбадағы қима мен тіліктердің біртұтастығын (маңыздылығын) білу және түсіну 10.2.4.2 Сызбада қима мен тілікті кескіндеу ережелерін білу және қолдану 10.2.4.3 Қима мен тіліктер орындау барысында шарттар мен жеңілдетулерді қолдану |
1 |
|
|
|||
30 |
|
Қима мен тілік түрлері |
10.2.4.1 Сызбадағы қима мен тіліктердің біртұтастығын (маңыздылығын) білу және түсіну 10.2.4.2 Сызбада қима мен тілікті кескіндеу ережелерін білу және қолдану 10.2.4.3 Қима мен тіліктер орындау барысында шарттар мен жеңілдетулерді қолдану |
1 |
|
|
||
31 32 |
|
Қима мен тілік түрлері |
10.2.4.1 Сызбадағы қима мен тіліктердің біртұтастығын (маңыздылығын) білу және түсіну 10.2.4.2 Сызбада қима мен тілікті кескіндеу ережелерін білу және қолдану 10.2.4.3 Қима мен тіліктер орындау барысында шарттар мен жеңілдетулерді қолдану |
2 |
|
|
||
3-тоқсан (20-сағат) |
||||||||
33 |
Кескіндердің түрленуі |
Қима мен тілік түрлері |
10.2.4.1 Сызбадағы қима мен тіліктердің біртұтастығын (маңыздылығын) білу және түсіну 10.2.4.2 Сызбада қима мен тілікті кескіндеу ережелерін білу және қолдану 10.2.4.3 Қима мен тіліктер орындау барысында шарттар мен жеңілдетулерді қолдану |
1 |
|
|
||
34 |
Қима мен тілік түрлері |
10.2.4.1 Сызбадағы қима мен тіліктердің біртұтастығын (маңыздылығын) білу және түсіну 10.2.4.2 Сызбада қима мен тілікті кескіндеу ережелерін білу және қолдану 10.2.4.3 Қима мен тіліктер орындау барысында шарттар мен жеңілдетулерді қолдану |
1 |
|
|
|||
35 |
Қима мен тілік түрлері |
10.2.4.1 Сызбадағы қима мен тіліктердің біртұтастығын (маңыздылығын) білу және түсіну 10.2.4.2 Сызбада қима мен тілікті кескіндеу ережелерін білу және қолдану 10.2.4.3 Қима мен тіліктер орындау барысында шарттар мен жеңілдетулерді қолдану |
1 |
|
|
|||
36 |
Кескіндердің түрі мен құрамын түрлендіру (графикалық жұмыс) |
10.3.1.1 Поекциялау әдістерін өзгерту арқылы заттардың (денелердің) сызбаларың орындау 10.3.1.2 Кескіннің түрі мен құрамын өзгерту (кескінді ауыстыру) арқылы немесе кескіннің масштабын өзгерту арқылы заттардын (денелердін) сызбаларын орындау |
1 |
|
|
|||
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |