Материалдар / Гүл құрылысы. Тозаңдану түрлері. Гүлдеу және тозаңдану. Тозаңдану түрлері (өздігінен, айқас, жасанды). Өсімдіктердегі ұрықтану туралы түсінік және зигота
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Гүл құрылысы. Тозаңдану түрлері. Гүлдеу және тозаңдану. Тозаңдану түрлері (өздігінен, айқас, жасанды). Өсімдіктердегі ұрықтану туралы түсінік және зигота

Материал туралы қысқаша түсінік
Гүл құрылысы. Тозаңдану түрлері. Гүлдеу және тозаңдану. Тозаңдану түрлері (өздігінен, айқас, жасанды). Өсімдіктердегі ұрықтану туралы түсінік және зигота
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Сәуір 2024
49
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Бөлім:

Көбею. Өсу және даму

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 7

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Гүл құрылысы. Тозаңдану түрлері. Гүлдеу және тозаңдану. Тозаңдану түрлері (өздігінен, айқас, жасанды). Өсімдіктердегі ұрықтану туралы түсінік және зиготаның түзілуі. Қосарлы ұрықтану. Қосарлы ұрықтанудың биологиялық маңызы.

Оқу мақсаты:

7.2.1.3 - өздігінен және айқас тозаңданудың салыстырмалы артықшылықтарын сипаттау;

Сабақтың мақсаты:

Гүлдің құрылысымен танысады, тозаңдану түрлерін біледі, өздігінен және айқас тозаңданудың салыстырады, сипаттайды.

Сабақтың кезеңі

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

2 мин



















5мин










Ұйымдастыру кезеңі

  • Оқушылармен амандасу.

  • Түгендеу.

  • Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру жүзеге асырылады.


«Гүл» әдісі арқылы оқушыларды топқа бөлу.




Сабақ барысында оқушы өзін бағалап отыруы үшін, оқушыларға бағалау парақтары беріледі.




ІІ. Өткен сабаққа шолу «Educapley» платформасы бойынша бірнеше сұраққа жауап береді.

Түйнек арқылы көбею

Картоп

Пиязшықтарымен көбею

Көк пияз

Мұртшалармен көбею

Құлпынай

Тамырсабақ арқылы көбею

Бегония

Вегетативті көбею

Жыныссыз көбею

Қалемше арқылы көбею

Қарақат

Бір өсімдік бөлігін басқаға қондыру

Телу

Түрі өзгерген мүшелер арқылы көбею

Түйнек

Өсу мүшелері арқылы көбею

Сабақ жапырақ тамыр

Телу арқылы көбею

Бүршіктерінен, көзшелерінен


Оқушылар сабаққа дайындалады.

Ұстаздармен амандасады.





Оқушылар гүл күлтелерін таңдау арқылы топқа бөлінеді.


Оқушылар бағалау парақтарын гүл санындағы баллдарды бояп өз-өздерін бағалап отырады






Оқушылар алдыңғы білімді еске түсіру үшін онлайн платформадағы тапсырмаларды орындайды.


























«Бір букет гүл» әдісі арқылы өз-өздерін бағалап отырады




ҚБ «Өте жақсы», «жақсы» «Талпын» мұғалім тарапынан бағалау







Гүлдер





Ойынға сілтеме

https://www.educaplay.com/learning-resources/18638942-learning_resource.html

Сабақтың ортасы

30мин

(4 мин)

















(14 мин)






«Ой қозғау» әдісі Бейнекөрсетілімді көреді. Тақырыпты, мақсатты анықтай отырып, бейнематериалдан көргендерін талқылайды.

Мұғалім:

Бейне көрсетілім не туралы?

Бейне көрсетілімнің мақсаты қандай?

Бүгінгі тақырыбымыз қандай деп ойлайсыздар?

Қадам

    338тг - Сатып алу
    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!