Материалдар / «Гүлдене бер, менің Қазақстаным!»
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Гүлдене бер, менің Қазақстаным!»

Материал туралы қысқаша түсінік
Отан, оның тарихы, ұлттық-мәдени дәстүрлері, қалалары мен астанасы, Қазақстанның рәміздері туралы идеяларды қалыптастыру және жүйелеу. Балалардың туған жерінің ұлттық мәдениетін зерттеп, балалардың бойында азаматтық сезімді қалыптастыру, Отанға, туған жерге деген сүйіспеншілік сезімі.
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ

БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ





Абай облысы Семей қаласы



«Алтын Бала» мектепке дейінгі балалар шағын орталығы





Жоба





Тақырыбы: «Гүлдене бер, менің Қазақстаным!»













Кіші топ тәрбиешілері:

Куракпаева Жания Жанатбековна

Дайырова Умит Жумагазина






ТҮЙІНДЕМЕ



  1. Аты – жөні: Куракпаева Ж.Ж.



  1. Мамандығы: Тәрбиеші



  1. Тобы: Кіші топ



  1. Білімі: Жоғары



  1. Жалпы еңбек өтілі: 20 жыл



  1. Педагогикалық өтілі: 20 жыл



  1. Ұсынылды: Пед.кеңесте



  1. Санаты: Модератор





ТҮЙІНДЕМЕ



1. Аты – жөні: Дайырова У.Ж.



  1. Мамандығы: Тәрбиеші



  1. Тобы: Кіші топ



  1. Білімі: Жоғары



  1. Жалпы еңбек өтілі: 3 жыл



  1. Педагогикалық өтілі: 3 жыл



  1. Ұсынылды: Пед.кеңесте



  1. Санаты: Жоқ



Тақырыбы: «Гүлдене бер, менің Қазақстаным!»

Дайындағандар: Куракпаева Ж.Ж.

Дайырова У.Ж.

Жобаның түрі: Танымдық.

Жобаға қатысушылар: «Айгөлек» кіші топ балалары, топ тәрбиешілері.

Жұмыс түрлері: Ойын әдісі, танымдық, нәтижелілік.

Жобаның іске асырылу кезеңі: Қысқа мерзімді.

Мерзімі: 01.12.2023ж - 30.12.2023ж


Жобаның өзектілігі:

Отанға деген сүйіспеншілік балалада кішкентайынан басталады. Балалардың Отанға деген сүйіспеншілігін дамытудың негізгі кезеңін мектеп жасына дейінгі балалардың өз қаласында өмір сүрудің әлеуметтік тәжірибесін жинақтауы, онда қабылданған қарым-қатынас мінез-құлық нормаларын меңгеруі, оның мәдениетін әлемге енгізуі деп санау керек. Туған жерге деген сүйіспеншілік, өз өлкесінің тарихы мен мәдениетін білу балаларға болашақта басқа халықтардың мәдениеті мен дәстүрлеріне құрметпен және қызығушылықпен қарауға көмектеседі және олардың сыртқы әлеммен ажырамастығын сезінуге көмектеседі, ал жалпы, өз елінің байлығын сақтап, көбейтуге деген ұмтылыс. Мектеп жасына дейінгі балалардың азаматтық, патриоттық сезімдері мен рухани-адамгершілік тәрбиесін қалыптастыру үшін ұлттық-аймақтық құрамдас бөліктің тәрбиелік мәні зор. Мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу жүйесіндегі ұлттық-аймақтық құрамдас бөлікке жүгінудің тәрбиелік, дамытушылық және тәрбиелік мәні бар. Бірақ мәселе туындады: көптеген балалар мен ата-аналар аймақтық мәдени ерекшеліктерді толық білмейді. Балабақша тәрбиеленушілерінде адамгершілік ұстанымдарды, өз Отанына деген сүйіспеншілікті қалыптастыру, қазақ мәдениетінің бастауымен таныстыру, шығармашылық дамыған тұлғаны тәрбиелеу - рухани-адамгершілік, көркемдік-эстетикалық тәрбие беру мәселесі басымдыққа айналуда.


Жобаның мақсаты:

Отан, оның тарихы, ұлттық-мәдени дәстүрлері, қалалары мен астанасы, Қазақстанның рәміздері туралы идеяларды қалыптастыру және жүйелеу.

Балалардың туған жерінің ұлттық мәдениетін зерттеп, балалардың бойында азаматтық сезімді қалыптастыру, Отанға, туған жерге деген сүйіспеншілік сезімі.


Тапсырмалар:

- Баланың ересектермен және құрдастарымен қарым-қатынасы мен қарым-қатынасын дамыту, эмоционалды жауап беру, эмпатия, басқаларға құрметпен және достық қарым-қатынас.

- Өзгелер туралы білімдерін кеңейту негізінде патриоттық сезім мен Отанға деген сүйіспеншілікті тәрбиелеу.

- Кішкентай Отанға деген сүйіспеншілікті, сұлулықты көре білуді және оны мақтан тұтуды тәрбиелеу.

- Қарым-қатынас құралы ретінде балалардың сөйлеуін жақсарту.

Жоба жан-жақты: Тәжірибеге бағытталған, ақпараттық, шығармашылық, рөлдік. Қатысушылардың жасы: 2-3 жас аралығындағы балалар.

Жоба аясында балалармен жұмыс істеу нысандары мен әдістері бес дағды жүзеге асыру арқылы кешенді тәсіл негізінде әзірленген. Жоба ата-аналармен бірлесе отырып, кіші топтағы балалармен жүзеге асырылуда.

Жоба барысында балалар ұлттық салт-дәстүрлермен, геральдикамен, тарихпен, т.б.

Бұл жоба балаларда адамгершілік пен толеранттылықты дамытады, патриотизм мен адамгершілікті қалыптастырады, есте сақтауды, ойлауды, логиканы дамытады.

Жобаның өзектілігі: патриоттық сезімді, Отанға деген сүйіспеншілікті тәрбиелеу Міндеті:

Соңғы уақытта бұл бағыттағы жұмысты күшейту қажеттілігі туындады, оны жаңа мазмұнмен толтыру және соның салдары ретінде балаларды Отанымыздың тарихымен және өзіндік ерекшелігімен таныстыру үшін педагогикалық процесті ұйымдастыру формасын өзгерту. Бұл мәселенің шешімін жобаны жүзеге асырудан көріп отырмыз: «Біздің Отанымыз - Қазақстан».

Жобаның жаңалығы - патриоттық, адамгершілік және азаматтық тәрбие деңгейін арттыруға көмектесетін мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында адамгершілік-патриоттық тәрбие беру жүйесін құру.

Жоба балалардың отбасыларымен тығыз байланыста жүзеге асырылады.

Жобаның мақсаты: Отан, оның тарихы, ұлттық-мәдени дәстүрлері, қалалары мен астанасы, Қазақстанның рәміздері туралы идеяларды қалыптастыру және жүйелеу.


Міндеті:

1. Балаларды мемлекет рәміздерімен (елтаңба, ту, әнұран) таныстыру.

2. Қазақстан қалалары туралы түсініктерін кеңейту.

3. Қазақстанды мекендеген түрлі ұлт өкілдерімен, олардың ұлттық киімдері мен салт-дәстүрлерімен таныстыру.

4. Табиғатқа және барлық тіршілік иелеріне қамқорлық жасау.

5. Балаларда өз Отанының сұлулығына таңданыс пен рахат сезімін ояту.

6. Қазақтың салт-дәстүрі мен әдет-ғұрпына деген қызығушылықты дамыту.

7. Өз біліміңіз бен әсерлеріңізді өнімді қызметте пайдалану қабілетіңізді бекітіңіз.


Сіз балалардан туған елге деген сүйіспеншіліктің ересек түрлерін күтпеуіңіз керек, бірақ егер жобаны жүзеге асыру кезінде балалар оның тарихы, символизмі, көрікті жерлері туралы білім алса және солардың есімдерін білсе, кімде-кім Отанымызды асқақтатса, ел оқиғаларына қызығушылық танытып, алған әсерлерін нәтижелі іс-шараларда көрсете бастаса, жобаның мақсаты мен міндеттері орындалды деп болжауға болады.

Кіріспе бөлімі:

Қазақстанға әлемнің басқа елдері қызыға да, қызғана қарайды. Олар біздің көнбіс те еңбекқор халқымыз бүкіл Европаның қоректендіре алатын дүние жүзіндегі ең тамаша бидайды өсіре білетіндігі үшін сыйлайды. Енді біреулері біздің жеріміздің кеңдігіне, өзен-көлдеріміз бен байтақ далаларымызға қызығады. Ал биылғы жұртшылықтың көбі дала данышпандығы мен көрегендігінің үлгісі сынды өзін жақсы басшы ретінде көрсете білген.

          Қазақстанның егемендігі туралы декларация. 1991жылдың желтоқсанында екі тарихи оқиға болып өтті. Біріншіден, аса қуатты мызғымас держава болып есептелетін КСРО мемлекеті бірақ сәтте таратылды. Екіншіден, одақтың бір мемлекеттің орнына 15 дербес республика пайда болды. Ескі мемлекеттік құрылыс бұзылып, жаңа типті мемлекет пен жаңа құқықтық жүйе қалыптаса бастады. Ал, 1991жылдың 16 желтоқсанында «Қазақстан Республикасының Мемлекеттік тәуелсіздігі туралы» ҚР-ның конститутциялық Заңы жарияланды. Бұл-еліміздің ешкімге тәуелсіз дербес мемлекет екендігін дүниежүзіне әйгілеген аса қасиетті құжат. Осы күннен бастап еліміз ешкімге жалтақтамай, өз бетінше өмір сүріп келеді.

Негізгі бөлімі:

  Республикамыз егемендік алып, тәуелсіздікке қол жеткізгелі бері елімізде әр қилы өзгерістер өтіп жатыр. Қазақ жастарының Кеңестік империялық саясаттық өтемдігіне қарсы бас көтерген 1986 жылғы желтоқсан оқиғасы тәуелсіздігіміздің бастауы болғаны белгілі. Іле-шала Балтық жағалауы республикаларында, Грузяда, Молдавяда, толқулар болып өтті де, тәуелсіздік лебі айқынырақ сезім бастады.

         Халықтың хан мен теріне суарылған кеңестік қатал жүйе елдің ынта-жігерін тұсап, күш-қайратын құрсаулап келгені анық. «Ұзақ жылдар бойы халықтың бойындағы буырқанған қуат дамуға емес, өлместің күнін кешуге жұмсалып жатты,-деп атап айтылды жолдауда. Біз жаңа жүз жылдықтың табалдырығына қилы-қилы мұраны арқалап жеттік, сонымен бірге ұлттық тарихта бізге дейін ешқандай ұрпақтық қолына тимеген мүмкіндікті ала келдік.

        Рас, тағдырымыз талайлы, тарихымыз аумалы-төкпелі, Әйткенімен, қалай десек те ол өз тағдырымыз, өз тарихымыз. Сайып келгенде, бұл болашағымыздың қамы екендігіне сөз жоқ.

Қазақстан Республикасының Мемлекеттік туы.

        Қазақстан Республикасының Мемлекеттік туы ортасында шұғылалы күн, оның астында қалықтап ұшқан қыран бейнеленген тік бұрышты көгілдір мата. Бұл түс ашық аспаның, тыныштық белгісін көрсетеді. Күн, шұғыла және қыран бейнесі-алтын түсті. Матаның сол жағында алтын түсті ұлттық өрнегі бар тік жолақ орналасқан. Жалаудың ені мен ұзындығының қатынасы-1:2.

       Қазақстан Республикасы мемлекет тік туының авторы-суретші Ш.О.Ниязбеков.

Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Елтаңбасы.

       Қазақстан Республикасының мемлекеттік Елтаңбасында көгілдір түс аясында шаңырақ бейнеленген. Шаңырақты айнала күн сәулесіндей тарап уықтар шаншылған, оны аңыз-жырымызда жырланатын ширақтық қанаты көмкеріп тұр. Елтаңбаның жоғары жағында бес бұрышты жұлдыз, ал төменгі жағында «Қазақстан» деген жазу бар.

       Қазақстан Республикасы мемлекеттік Елтаңбасының реңдік бейнесі екі түсті алтын және көгілдір түсті.

        Мемлекеттік Елтаңбаның авторлары-танымал суретшілер Жандарбек Мәлібеков пен Шота Уалиханов.

         Қазақстан егемендігін 1991 жылы жариялады. Дербес мемлекеттерге тән рәміздері бар. Туы, Елтаңбасы, Гимні (әнұраны) және ұлттық теңгесі бар.

      Қазақстан Біріккен Ұлтар Ұйымының тең (правалы) құқықты мүшесі болып табылады және Дүниежүзінің 100-ден мемлекеттермен дипломатиялық қарым-қатынаста. Осының нәтижесінде мемлекетіміз гүлденіп, түбегейлі жаңаруға ұшырады. Қазақстан дүниежүзілік қауымдасдықтар тарапынан нарықтық экономикалы, зайырлы, дербес ел деп мойындалып, үлкен бағаға ие болды.

        Тәуелсіздігімізге қол жеткізген аз ғана жылдардың ішінде біз мол тарихымыз төңірегінде анағұрлым көбірек біле бастадық.

Тақырыбы: «Тәуелсіз елім Қазақстан!»

Мақсаты: Туған ел, елорда Астана туралы түсінік беру. Қазақстан Республикасының рәміздерін танып біліп, олар туралы айтып беруге, Мемлекеттік Гимніне рәсім жасауға үйрету. Қазақстан Республикасының рәміздеріне құрметпен қарауға тәрбиелеу.

Ресурстар: Қазақстан Республикасы рәміздерінің суреттері, Ту, Қазақстан Республикасының картасы, интерактивті тақта, слайд, буклеттер, қуыршақ театры.

Әдіс-тәсілдер: Көрсету, сұрақтар мен жауаптар, қуыршақ театры, шаттық шеңбер, сергіту сәті, құрастыру.

Қостілдік компонент: Отан – Родина, Елбасы – Президент, Ту – Флаг, Әнұран – Гимн, Елтаңба – Герб, Тәуелсіздік – Независимость.


Ұйымдастырылған іс-әрекет барасы:

- Балалар, далада ауа-райы қандай?

- Адамдар неге қалың киімдерін киіп алған?

- Жақында аспаннан не жауды?

- Күн не себепті суықтап кетті?

- Дұрыс айтасыңдар балалар, қыстың қай айы қазір?

- Балалар, сендерді ортаға шаттық шеңберге шақырамын:

Шаттық шеңбері: Қуан, шаттан, алақай,

Қуанатын күн келді.

Қайырлы таң! Қайырлы күн!

Күліп шықты күн бүгін!

- Ендеше бүгінгі ұйымдастырылған іс-әрекетімізді бүкіл әлемге танылып отырған Отанымыз Қазақстанның тәуелсіздігіне арналмақ.

- Барша Қазақстандықтар қатты құрметтейтін, қолдарын жүрегіне қойып шырқайтын әні – Әнұран.

- Қане, орнымыздан тұрып, қолымызды кеудемізге қойып  Әнұранымызды орындайық:

«Менің Қазақстаным»

- Рахмет балалар, сендер қандай ән орындадыңдар?

- Дұрыс айтасыңдар, балалар.

 Тәрбиеші Қазақстан Республикасының картасын көрсетеді.



-Балалар, біз аспаны ашық, кең байтақ елде тұрамыз. Ол ел қалай аталады?

-Дұрыс айтасыңдар, балалар, Қазақстан біздің Отанымыз. «Отан» сөзі орыс тілінде «Родина» деп айтылады.

-Қазақстан Республикасының тұңғыш елбасы Нұрсұлтан Әбішеұлы Назарбаев.


- Қазіргі таңда елбасымыз Қасым-Жомарт Кемелұлы Тоқаев.



- Балалар, «Елбасы» орыс тілінде «Президент» деп айтылады.

- Елорадмыз Астана қаласы.



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!