Ересек «Балапан »
тобындағы ұйымдастырылған оқу қызметінің
конспектісі
Өткізу
күні: 20.04.2021ж
Тәрбиеші: Нурсеитова
А.У
Білім беру
саласы: Қатынас,
Шығармашылық
Пән: Тіл дамыту, сурет
салу.
Өтпелі
тақырып: «Көктемгі егін
алқабы»
Тақырыбы: «Гүлдер, әдемі
гүлдер»
Мақсаттары:
1.Тәрбиелік: : Балаларды ұқыптылыққа
тәрбиелеу.
2.Дамытушылық: Гүлдермен таныстыру, олардың
бөліктерін атай білуге,қажетті сөздер мен сөз тіркестерін қолдануға
үйрету. Балаларды өсімдіктерді күту іс- әрекетіне
баулу.
3.Оқыту: Өсімдіктердің құрылысы, маңызы
туралы ұғымдарын анықтау. Гүлдердің атауымен
таныстыру.
Педагогикалық
технологиялар: бақылау, көрсету, суретпен
жұмыс түсіндіру, сұрақ- жауап, әңгімелесу.
Ресурстармен
қамтамасыз ету: гүлдердің суреті, үлестірмелі
материалдар. Бояулар.
Билингвалдық
компонент:
Ұйымдастырылған оқу
қызметінің барысы
І.Ұйымдастырушылық
кезеңі (2 мин)
Ортаға
әдемі тірі гүлдер қойылады
Балалар
гүлдерге қарапғ жанына барып шеңбер құрып
-«Гүл
қандай? «деген сұраққа жауап береді
Балалардың назарын аудару
ІІ. Негізі
бөлімі
Балалар
қандай гүлдер атауын білесіңдер?
Суретпен
жұмыс
Гүл дала және үй гүлдері
болады.
Үй гүлдері үйде өседі. Оған
үнемі су құйып сарғайған жапырағы болса тазартып
отырамыз.-
- Бөлмедегі гүл ауаны
тазартады, әдемі сән береді, гүл адамдарға қуаныш сыйлайды. Мереке
күндері анамызға, тәрбиеші апайларға гүл шоқтарын
силаймыз.
- Егерде гүлдер жоқ болса не
болар еді?
Гүлдердің тамырысабағы,
жапырағы болады.
Гүлдер бөлме
температурасынан тым ыстық болуынан және желде қалғандығынан
жапырағы түсе бастауы мүмкін.
3. Сергіту сәті:
Далада гүлдер
өседі
/Отырған орындарынан
тұрады/
Гүлдер суды ішеді
/Қолымен су ішу/
Сабағы оның
ұзарып
/қолдарын аспанға
көтереді/
Жапырағын жаяды
/екі қолыннан жапырақ
ашады/
Саусақ
жаттығуы: Бала-бала балақан
,
Қане
қайсы алақан... (видеоролик)
Суретпен
жұмыс.
4. Ретімен қалай жапсыру
керектігін түсіндіру.
Гүлі, сабағы, жапырағы,
тамыры
Бәйшешек, раушан
гүлі...
Балалар педагогтің көмегімен
суретпен жұмыс жасайды.
ІІІ. Қорытынды (2
мин)
Жасаған
жұмыстарынан көрме жасап, барлық балаларды
мадақтайды.
Балаларды бағалау