Материалдар / Ғұндардың көрші мемлекеттермен қарым-қатынастары.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ғұндардың көрші мемлекеттермен қарым-қатынастары.

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабаққа арналған қмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Сәуір 2024
46
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

5.4 .Ғұндар

Педагогтіңаты-жөні

Ерболат Ұлпан

Күні: 05.04.2024ж


Сынып: 5 «ә»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Ғұндардың көрші мемлекеттермен қарым-қатынастары.

Зерттеу сұрағы: Ғұндармен Ұлы Қытай қорғанының салынуы арасында қандай байланыс бар?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.3.2.2 Қазақстан аумағындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау

Сабақтың мақсаты

Ғұн мемлекетінің көрші елдермен қарым-қатынасы туралы ілу;

Картада көрсете алу;

Құндылықтар

Отан сүйгіштік, елге қызымет ету, елін, жерін сүйю

     

Сабақтыңбарысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтіңәрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

7 минут









1.Ұйымдастыру:

Сәлемдесу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.

Шағын қойылым «Мөде Шаньюй»

Өткен сабақты қайталау үшін сыныпта отырған оқушылар арасында сұрақтар қойылады.

Стикерге жазылған сұрақтар кей-бір оқушының орындығының артына сабақ басталмай тұрып жабыстырылады.

Сұрақтар:

1.Ғұндар туралы дерек беретін........

қытай деректері 

2.Ғұндар кезеңін қамтитын аралық.....

 б.з.б. ІY ғ.-б.з. ІІІ ғ.

3.Ғұндар Қытайдың Хан әулетінің негізін қалаушы ...........жеңіп, өздеріне бағынышты етті.

Лю-Банды

4."Жер дегеніміз - мемлекеттің негізі, оны қалай береміз" деген ғұн басшысы......

Мөде

5.Олардың әрқайсысына  ......... – нан атты әскері болған.     10000

 6.Енисей жағалаулары мен Алтайды мекендеген ежелгі тайпа...

ғұндар

7.Ғұндар мемлекеті әскери жүйе бойынша.............  3 қанатқа бөлінген

Дескриптор:

-cұрақтaрға оқыған деректері бойынша жауап айтады.







Мұғaлімнің мадақтау сөздері

Тамаша! Жарайсың! Өте жақсы









Ғұн елінен келген тәтті тиындар арқылы мадақтау.


Тақырыптық суреттер


Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінгі дейін). Суреттер топтамасы

Сабақтың ортасы



7 минут





10 минут












10 минут








5 минут

Жеке тапсырма

1 – тапсырма. «Сәйкестендіру кестесі».

Тарихи дерекпен жұмыс

  1. Ғұн мемлекеті құрылды

  2. Ғұн басшысы

  3. Бекзадалар

  4. Әр түменбасыда

  5. Ғұндар- Қытай соғысы

  6. Қаспий теңізіне ығысты

  7. Ұлы Қытай қорғаны

  1. 300 жылдан астам

  2. алан, ас

  3. 10000 – нан әскер

  4. Әскери жүйеде

  5. Шаньюй

  6. 5000 шақырым

  7. Түменбасы

2 – тапсырма

Жұптық жұмыс

«Сөз,сөйлем,мәтін»

Мыс; ғұндар, қытай деректері, жиі кездеседі, Цянь Ханьшу, Мөде шанью, дунхулар,24 түменасы, 24 ру,шанью келді, шекаралық аймақ. монғолияның оңтүстігі, Каспий өңірі, Орталық Азияға дейын, Монғолияның оңтүстігі, Солтүстік Қытай, Байкал өңірі, Хунну, т.б.

3 – тапсырма

Топтық жұмыс

«Картаны сөйлет» айдары бойынша карта ұсынылып оқушыларға төмендегідей сұрақ қойылады:

1 - топ

Ғұндар мен Үйсіндердің шекарасын анықтайды;

2 – топ

Ғұндар мен Қаңлырдың шекарасын анықайды;

3 – топ

Ғұндар мен Қытайлардың шекарасын анықтайды;







1 - тапсырма

Дескриптор;

Оқушылар сәйкестендіру кестесін орындайды;

Жалпы

3 балл



2 – тапсырма

Дескриптор;


Оқушыларға сөздер жазылған қағаздар таратылады. Оқушылар сол сөздерден сөйлем құрайды.Сөйлемнен мәтін құрайды.Сөйлемдердің ортақ мағынасын тауып , мәтінге ат қояды.

3 балл



Дескриптор;

3 – тапсырма

Дескриптор:

Кескін картаны пайдалана отырып көрші мемлекеттерді картаға белгілейді

4 балл

«Білім шыңы»


Өзін – өзі бағалау


















«Білім шыңы»


Өзін – өзі бағалау










Оқушылар әр тапсырмада өз өздерін бағалап отырады.

Тақырыптық суреттер


Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінгі дейін). Суреттер топтамасы







Презентация











Мөде шаньюйдің интелектуалды бейнесі

Сабақтың аяғы

5 минут

Кері байланыс

Оқушылар сабақтан қандай әсер алғанын қолдарына берілген кері байланыс парағына жазып, көңіл күйі қандай екенін көрсетіп сабақты аяқтайды.

Үйге тапсырма:

«Мен Мөде болсам» тақырыбына шағын ой толғау

Кері байланыс жасайды.


Бағалау парағы

Кері байланыс парағы



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!